Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukuulumiset omalla murteellasi - kuinka sanoisit tämän?

Vierailija
11.12.2016 |

Kirjoita tämä juuri niin kuin sen lausuisit, niillä sanoilla, jotka itse valitsisit. Mainitse vielä missä päin asut ja minkä ikäinen olet!

---

Vietämme tämän joulun perheen kesken, äitini ja isäni tulevat myös meille. Viimeinen työpäiväni on aattona, mutta sitten lomailen viikon. Lapset odottavat jo pukkia ja lahjoja. Minä odotan vain, että saan rentoutua, nauttia hyvästä ruoasta ja juoda pari lasia punaviiniä. Nähdään uuden vuoden juhlissa!

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita tämä juuri niin kuin sen lausuisit, niillä sanoilla, jotka itse valitsisit. Mainitse vielä missä päin asut ja minkä ikäinen olet!

---

Vietämme tämän joulun perheen kesken, äitini ja isäni tulevat myös meille. Viimeinen työpäiväni on aattona, mutta sitten lomailen viikon. Lapset odottavat jo pukkia ja lahjoja. Minä odotan vain, että saan rentoutua, nauttia hyvästä ruoasta ja juoda pari lasia punaviiniä. Nähdään uuden vuoden juhlissa!

Met vietethän tämä joulu pelekälä perheelä, äiti ja isäki tullee meile. Mulla on viiminen työpäivä aattona, mutta sitte mulla onki lommaa viikko. Lapset jo oottaa pukkia ja lahajoja. Mie ootan vain, että mie saan renthoutua ja syyä hyvvää ruokaa ja juuaa punaviiniä. Nähhään uuen vuen juhulisa.

Rovaniemi 44v :)

Vierailija
62/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetää tää joulu perheen keske, mun äiti ja iskä tulee kans meille. Mun viimine työpäivä o aattona, mut sit mä lomailen viiko. Lapset oottaa jo pukkii ja lahjoi. Mä ootan vaa et saan rentoutuu, nauttii hyväst ruuasta ja juoda pari laski punaviinii. Nähää uude vuode juhlis!

Aika kamalalta se kuulostaa näin kirjoitettuna :D

N20/Turku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Me vietetää tää joulu perheen kaa, mun äiti ja iskä tulee meille kans. Mun viimenen työpäivä on aattona, mut sit mä lomailen viikon. Lapset odottaa jo pukkia ja lahjoja. Mä ootan vaan et mä saan rentoutuu, nauttii hyvästä ruuasta ja juoda pari lasii punkkuu. Nähää uuveen bileis!

N, 27, Uusimaa

Vierailija
64/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Me ollaa tää joulu perheen kesken, meijän porukat tullee kans meille. Mulla on viimmene työpäivä aattona, mutta oon sitte lomalla koko viikon. Lapset oottaa jo pukkia ja lahajoja. Mää ootan vaan, että saa rentoutua, nauttia hyvästä ruuvasta ja juua pari lasia punaviiniä. Nähhään uuven vuojoen juhulissa!

Haapajärvi, N35

Vierailija
65/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö vietetää tää joulu perhee keske, miu äiti ja iskä tulee myös meille. Miun viimene työpäivä on aattona, mut sitte lomailen viiko. Lapset oottaa jo pukkii ja lahjoja. Mie ootan vaa, että saan rentoutuu, nauttii hyväst ruuasta ja juua pari lasii punaviinii. Nähää uue vuue juhlissa.

Lappeenranta, 25

Vierailija
66/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Me vietetään tää joulu vaan perheen kaa, mutsi ja faija tulee kans meille. Mun vika duunipäivä on aattona, mut sit mul on viikko lomaa. Lapset oottaa jo joulupukkii ja lahjoi. Mä vaan venaan et pääsen rentoutuu, nauttii hyvästä safkasta ja juomaan pari lasi punkkuu. Nähään sit uuden vuoden bileis!

N30/Hki

No olihan joku helsinkiläinen, joka myös venttaa. Itsellä muuten sama, paitsi lapset venaa ja itse venttaan. Niin ja nauttisin hyväst safkast.

M36/Hki

Vierailija
67/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasamos esta Navidad con la familia, mis padres vienen a nosotros. El último día de trabajo es la víspera, pero luego me quito semanas de vacaciones. Los niños esperan a los regalos y las cabras. Acabo de mirar hacia adelante para relajarse, disfrutar de buena comida y beber un par de vasos de vino tinto. Nos vemos en la fiesta de Año Nuevo! M29 ja latino

Vierailija
68/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetää tää joulu perhee paris, mu äiti ja isä tulee kans meil. Mu viimene tyäpäivä o aatton, mut sit mää lomaile viiko. Lapset oottaa jo pukkii ja lahjoi. Mää oota vaa, et mää saa rentoutuu, nauttiii hyvää ruakaa ja muutama lasi punaviinii. Nährää uude vuode juhlis.

-naine, Porist pois muuttanu jo vuosii sitte, mut murre ei lähre kulumallakaa

Vierailija
69/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna me ollaan perheen kesken. Mutsi ja faija tulee kans. Aattona on viel viimenen duunipäivä, mut sit saa viikon lomaa. Junnut oottaa jo joulupukkia ja lahjoja... mä ootan vaa et saa relaa, syyä hyvin ja kietasta pari lasia punkkua. Mut nähään sit uutenavuotena.

Tampere, 21

Vierailija
70/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---

Mei viätetään tää joulu perheen kans, äiti ja isä tullee meille kans. Mu viiminen tyäpäivä o aattona, mutta simmää lomailev viiko, Lapset orottaa jo pukkia ja lahjoja. Mää orotan vaan että saan rentoutua, nauttia hyvästä ruuasta ja juara pari lasia punkkua. Nährää uuren vuaren juhlisa.

Vierailija
71/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myö vieteteä tiä joulu perheen keske, äete ja isä tuloo myös meille. Viimone työpäevä o uattona, mut sitte lomaelen viiko. Mukulat oottua jo pukkia ja lahjoja.

Meä ootan vua, et suan rentoutuva, nauttia hyväst ruuvvasta ja juuvva par lasia viintä. Nähjään uuvven vuojen juhlissa!

N26, Päijänteen rannalta

Vierailija
72/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitujjoulu.

N 54, Vantaa

Vierailija
73/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö vietettää tämä joulu iha vua perheen kesken, ätä ja isä tulloo meelle kans. Mun viiminen työpäevä o uattona vua sitte lommailennii viikonpäevät. Lapset oottoo jo pukkia ja lahjoja. Minä ootan vuan että suan rentoutua, naattia hyvästä ruuasta juuva pari lassii punaviiniä. Nähhään uuven vuojen juhlissa!

-n 20 pohjois-savosta

Vierailija
74/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään tää joulu perhee kesken,äiti ja isä tullee myös meille.Viimene työpäevä on aattona,mutta sitte lommailen viikon.

Lapset oottaa jo pukkia ja lahjoja.

Ite ootan vaan että suan rentoutua,nauttia hyvästä evväästä ja juua pari lasia punaviiniä.

Nähhää uuve vuoje juhlissa!

Pohjois-Savo n23

Vierailija
75/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö vietetää tää joulu perheen kans. Äiti ja iskä tulee kans. Miun viimone työpäivä on aattona, mut sit lomailen viikon. Lapset oottaa jo pukkii ja lahjoi. Mie ootan vaa et saan rentoutuu ja nauttii hyväst ruuast ja juoda pari lasii punkkuu. Nähhää sit uuten vuoten!

-Lappeenranta

Vierailija
76/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö vietetää tää joulu perheen keske, meijä äiti ja isä tullee myös meile. Miullo aattona viimene työpäivä, mut sit mie oo viiko lomalla. Lapset oottaa jo pukkii ja lahjoja. Mie vaa oota, ett voin rentoutuu, nauttii hyväst ruuasta ja juua pari lasillista punaviinii. Nähää uuen vuuen juhlissa!

-N 33v, Vantaa

Vierailija
77/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään tää joulu perheen kans, meiän äiti ja iskä tulee kans meille. Mulla on viimenen työpäivä aattona mutta sitte on viikko lommaa. Lapset oottaa jo pukkia ja lahajoja. Mää ootan vaan hyvää ruokaa ja sitä että saa pari lasillista punaviiniä. Nähhään uuen vuojen juhulisa!

Vierailija
78/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö vietettään tää joulu omalla porukalla, meiän äiti ja iskä tullee meille kans. Oon vielä aaton töissä, mut sitte miul on viikolloma. Lapset oottaa jo pukkii ja lahjoja. Mie ootan vaa et sais renttouttuu, syyä hyvvää ruokkaa ja juua pari lassii punkkuu. Nähhään uuen vuuen juhlis!

Helsinki, 35 vuotta, juuret Pohjois-Karjalassa

Vierailija
79/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tää joulu ihan omalla porukalla, äiti ja isä tulee kans meille. Mun viimenen työpäivä on aattona mut sitten mä pidän viikon loman. Lapset oottaa jo pukkia ja lahjoja. Mä ootan vaan et saan ottaa rennosti ja syödä hyvin ja juoda pari lasia punkkua. Nähään uuden vuoden juhlissa!

N50, Päijät-Häme

Vierailija
80/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan joulu oman perheen kans. Äiti ja isä tulee kans. Mun viiminen työpäivä on aattona, mutta sitte on viikko lomaa. Lapset oottaa jo pukkia ja lahjoja. Mää ootan vaan, että saan ottaa rennosti, nauttia hyvästä ruasta ja juua pari lasia punaviiniä. Nähdään uuden vuoden juhlisa. N38 Keski-Pohjanmaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi