Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukuulumiset omalla murteellasi - kuinka sanoisit tämän?

Vierailija
11.12.2016 |

Kirjoita tämä juuri niin kuin sen lausuisit, niillä sanoilla, jotka itse valitsisit. Mainitse vielä missä päin asut ja minkä ikäinen olet!

---

Vietämme tämän joulun perheen kesken, äitini ja isäni tulevat myös meille. Viimeinen työpäiväni on aattona, mutta sitten lomailen viikon. Lapset odottavat jo pukkia ja lahjoja. Minä odotan vain, että saan rentoutua, nauttia hyvästä ruoasta ja juoda pari lasia punaviiniä. Nähdään uuden vuoden juhlissa!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietämme tämän joulun perheen kesken, äitini ja isäni tulevat myös meille. Viimeinen työpäiväni on aattona, mutta sitten lomailen viikon. Lapset odottavat jo pukkia ja lahjoja. Minä odotan vain, että saan rentoutua, nauttia hyvästä ruoasta ja juoda pari lasia punaviiniä. Nähdään uuden vuoden juhlissa!

Vietetään tää joulu perheen kans, äiti ja iskä tulee myös meile. Mun vimppa työpäivä on aattona, mut sit oon viikon lomalla. Lapset oottaa jo pukkia ja lahjoja. Mie ootan vaan, et saa rentoutua, syyä hyvin ja juua pari lasia punkkua. Nähään uuen vuojen juhlisa.

T. Rovaniemeläinen 35v.

Vierailija
82/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moomma tänä jouluna aiva omis oloosnamma, vanahukset tuloo meille kans. Minoon töis viälä auttuna, mutta sitte moon vapahalla koko viikon. Mukulat orottaa jo pukkia ja lahajoja. Min'orotan vain notta saa huilata, syörä notta napa paukkuu ja juora pari klasilista mökäöliyä. Nähärähän uuren vuoren kemuus!

M44, Tampere/Seinäjoki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan.

84/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetää tää joulu perheen kaa, meijä mutsi ja ukko tulee kans meil. Mun viimine tyäpäivä on aatton mut sit mä lomaile viiko. Lapset oottaa kans jo joulupukkii ja lahjoi. Mä ootan vaa et mä saan rentoutuu ja syädä hyvää ruakaa ja juada hiuka punkkuu. Nähää uude vuade juhlis!

N25, Turku

85/86 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viätetää tää joulu porukoitten kaa, äiti ja iskä tulee meille kans. Viimene tyäpäivä o aattona, mut sitte mää lomailevviiko. Lapset orottaa jo pukkii ja lahjoja. Mää orotavvaa että saa rentoutuu, nauttii hyvästä ruuasta ja juara pari lasii punaviinii. Nährään uuren vuaren juhlissa!

Vierailija
86/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetää tää joulu perheen keske, äiti ja iskä tulee myöski meille. Mu viimene työpäivä on aattona, mut sit mä lomailen viikon. Lapset oottaa jo pukkii ja lahjoi. Mä ootan vaa, et sais rentoutuu, nauttii hyväst olost ja juua pari lasii punaviinii. Nähää uuden vuoden juhlis!

Lahti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi