Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita, joissa teillä on jäänyt suu auki?

Vierailija
03.12.2016 |

Millaisia tilanteita teille on tullut vastaan, joista olette ajatelleet, että hetkonen, tapahtuuko tämä tässä ihan oikeasti? 😂
Aloitan: olin muutama päivä sitten labrassa ja edessäni istui nuorehko äiti, joka puhui puhelimeen. Lapsi oli n. 1,5-2v ja hän heitteli lehtiä lattialle ja rämpytti valoja ja oli aika vilkas. Sitten lapsi juoksi äitinsä syliin - äiti puhui vielä puhelimessa ja nojasi tuoliin - veti äidinsä paidan alas ja alkoi imemään rintamaitoa. Äiti ei ollut moksiskaan (lapsi siis istui haara-asennossa äitinsä kanssa ristikkäin). Olen itsekin äiti ja kannustan imetykseen, mutta lapsi ei ollut mikään nälkää kiljuva vauva, eikä nainen millään tavalla yrittänyt piilottaa sitä tai mitään.. jäi suu auki itsellä, että onko tämä ihan normaalia

Kommentit (835)

Vierailija
561/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mieheni kanssa käymässä vierailulla tuttavaperheen luona ja katsomassa heidän pikkuistaan,joka oli vaunussa nukkumassa.Vauva heräsi ja hieman äännähteli.Lapsen äiti meni ulos vaunun ja tuttavanaisen kanssa ulos.Miehet jäivät sisälle juttelemaan.Pöydällä oli avoinna itkuhälytin,joka oli yhteydessä lapsenvaunuihin.Pöydälläolleesta hälyttimestä kuuluukin nyt naisten keskinäinen puhe ja sieltähän kuului asiaa ja asianvierestä.Naiset tulivat sisälle,mutta lapsi oli jätetty vaunuihin ulko-oven lähelle.Naiset vähän hämillään,kun molempien miesten naamat oli aivan punaiset.Mieheni osoitti pöydällä ollutta itkuhälytintä ja heti hoksasin,mitä oli tapahtunut.Kyllä loksahti suu sepposenselälleen"ja molemmilta naisilta.Tais paukahtaa hävettämäänkin.

Olenko ainoa, joka ei tajua kuka teki tässä mitäkin? Persoonat hieman vaihtuu kesken tarinan.

Vierailija
562/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu jäänyt monasti siinä tilanteessa auki kun lukee noita Aitolehden lehtijuttuja.

Tyyliä ei saa rahallakaan, kun on juntti, niin on juntti...

Että lepytellään oikein kalliilla ostoksilla.

Ja Marahan ei ikinä aloita niitä tappeluita?

Yritin neuvoa kaveria työnhaussa tai sitten menee opiskelemaan eli opiskelupaikassa, kerroin kuinka itse olin homman hoitanut.

Vastaukseksi sain vain kuinka minulla on niin ja niin huono tutkinto.

Olisi pitänyt tajuta sanoa sille, että sen ja minun ero onkin, että minä olen töissä....hän ei.

Sillä " huonommalla tutkinnolla"....

Toinen kaveri ei saanut tahtoaan läpi, pyysi jälleen kerran auttamaan vastikkeetta, oltiin menossa hänen kanssaan ostoskeskukseen ja oli lapsi mukana, teini.

Jättivät minut yhden kaupan aulaan ja lähtivät itse ostoksille toiseen kerrokseen. Sanaakaan eivät sanoneet, nakkelivat vaan niskojaan. Aivan kuin viisivuotiaat penskat. "Me ei nyt leikitä sun kanssa, kun äiti ei saanut tahtoaan läpi...."

Kieltäydyin siis kunniasta olla taas kerran piikana tälle leidille.

Olin ensin että WTF, koska piti yhdessä mennä ja ostaa tälle tyttärelle yhdessä juttuja.

No, en ole sitten enää ollut piiitkään aikaan kummankaan kanssa tekemisissä.

Hän suuttuneena minulle, kun ei saanut tahtoaan läpi ja minä törkeästä käytöksestä.

Itseasiassa win-win. Puolin ja toisin, eipä tarvitse enää kieltäytyä ylimääräisistä hommista ja ei tarvitse katsoa myöskään kiukuttelua, kun vaatimuksiin ei suostuta.

Ehkä se on nyt löytänyt uuden piian itselleen..

Ja teini jäi ainakin minulta ilman rahoitusta :) sillä kerralla ja niin jäi jatkossakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tätä karju astui sikalaan tunkeutunutta miestä-uutista.

Vierailija
564/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja vaimo kirjoitti:

Ystäväni kateus jätti mun suun auki :D näytin hänelle kuvia hotellilomaltamme ja hän sai sanotuksi ivallisesti että ei minun elämässä vaan ole tuollaista glamouria :D tähän päätinkin ystävyyden,hän on niin kateellinen parisuhteestani että ei raukka kykene muutakuin vittuilemaan,tukehtukoon kateuteensa,minä nautin onnestani ja perheestäni täysin!

Waaat? Ootko tosissasi, vaikutat todella m*lkulta tyypiltä, ystäväsi ei varmaan jää paljosta paitsi 😂 Vai että "kateellinen", vai olisiko niin että sinä et saanut haluttua reaktiota? Taidat olla trolli.

Vierailija
565/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä ja joka viikko siellä käy nuori pariskunta jolla on mukanaan noin 2,5v lapsi. Lapsella on mukanaan älypuhelin, jolla se selailee ja katsoo tosi kovalla lastenohjelmia. Muun muassa Ryhmä Hauta. Näin vanhemmat saavat lapsensa pysymään hiljaa ja kiltisti autokärrien kyydissä kun he tekevät ostoksia. Lapsi katsoo puhelinta naama kiinni siinä ja tosiaan äänenvoimakkuus on tosi kovalla. Kiva kun noin pieni lapsi opetaan jo puhelin riippuvaiseksi

Vierailija
566/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun ex duunikaveri pyys aina niin oudosti mukaansa kaupungille...

Sitten se mokas vikalla kerralla ja sanoi"mä oon Kirsiltä, Leenalta ja Anjalta jo kysynyt, kukaan ei ehdi lähtee mun kanssa kaupungille duunin jälkeen...sit mä ajattelin, että lähdetsä?"

Mitä Vittuu...oikeasti????

-minä vitun vararenkaana sä mua oikein pidät?

Muija oli 35v.

Ja siihen loppui kaupunkiin lähdöt..

Vierailija
567/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimmäisen lapsen ristiäiset. Appiukon äiti kysyi, että mitenkä se imetys sujuu.. tietenkin kuuluvalla äänellä kun tupa täynnä vieraita. Vastasin sen kummemmin erittelemättä, että vauva on tuttipullolla. Alkoi kailottaa; Minkälainen ihminen SINÄ olet kun ET IMETÄ. En saanut mitään vastattua, kun hämmennys.. tosin yksi vieraista yritti jotenkin "puolustaa".. sanomalla, että se on sitä nykyaikaa. Jep, tuonhan hormonihuuruissa oleva äiti haluaakin kuulla 😑

Hän sanoi ääneen, mitä valtaosa ajattelee.

Vierailija
568/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuometar kirjoitti:

Kävin pitkästä aikaa Suomessa ja menin hammaslääkäriin. Hoidon loputtua otin (omasta mielestäni normaalisti!) tuolin vasemmalla puolen olevasta telineestä vesimukin ja huuhtelin suuni. Hammashoitaja alkoi oikein huutaa: Ei siihen saa sylkeä!! 

Menin ihan sanattomaksi. Nielläkö minun olisi pitänyt se huuhteluvesi?? Jos toiminta on kiellettyä, miksi potilaan vieressä on teline, jossa on vesimuki ja pienoislavuaari, jossa vesi virtaa?

Sanokaa nyt hyvät kanta-asukkaat, miten pitää toimia? 

UPpaan tata, koska ihan oikeasti haluaisin tietaa oikean tavan toimia suomalaisella hammaslaakarilla! Voisiko joku vastata, kiitos!

Vierailija
569/835 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupassa töissä ja joka viikko siellä käy nuori pariskunta jolla on mukanaan noin 2,5v lapsi. Lapsella on mukanaan älypuhelin, jolla se selailee ja katsoo tosi kovalla lastenohjelmia. Muun muassa Ryhmä Hauta. Näin vanhemmat saavat lapsensa pysymään hiljaa ja kiltisti autokärrien kyydissä kun he tekevät ostoksia. Lapsi katsoo puhelinta naama kiinni siinä ja tosiaan äänenvoimakkuus on tosi kovalla. Kiva kun noin pieni lapsi opetaan jo puhelin riippuvaiseksi

Onko se nyt jotenkin huonompi vaihtoehto kuin pikkukakkosen katsominen televisiosta viideltä? Ethän sinä tiedä, saako hän muuten ikinä katsoa mitään?

Suurin osa näistä kirjoituksista tuntuu olevan niin päin, että näistä kommenteista voi olla suu auki.

Tehdään negatiivisia oletuksia, kritisoidaan tietämättä, ollaan itse olevinaan jotenkin parempia ihmisiä.

Vierailija
570/835 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla istuimme miehen kanssa olohuoneessa katsomassa telkkaria. Kello oli hieman yli kymmenen illalla ja kaksi pientä lastamme olivat jo nukkumassa. Yhtäkkiä ovikello soi ja ihmettelimme miehen kanssa, että kukahan siellä nyt tähän aikaan... Menin laittamaan neuletakin pyjaman päälle ja kävin avaamassa oven. Oven takana oli alakouluikäinen poika, joka kysyi: "haluutteko ostaa vessa- tai talospaperia?" Tuijotin tosiaan poikaa suu auki ja sain vaan sanotuksi, että "ei kiitos tällä kertaa".

Poika oli varmaan muistanut yhdeksän aikaan illalla että kauhistus, piti myydä paperia ja nyt tulee turpiin jos en saa myytyä. Siinä on tullut kiire kaupitella jos seuraavana päivänä lista piti palauttaa...

Vierailija
571/835 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä ja mies laittaa minut tiskaamaan ja haukkuu kun teen sen hänen mielestään väärin ja liian hitaasti.

Seuraavalla kerralla tiskasin paremmin.

Vierailija
572/835 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut netistä jonkin alekupongin/diilin paikalliseen ravintolaan, pikaruokatyyppinen ketjupaikka. Valittiin porukalla paikat ja tarjoilija tuli ottamaan tilausta, sanoin että meillä olisi tässä tällainen kuponki ja että mitäs sillä saa. Oli kupongin viimeinen voimassaolopäivä. Tarjoilija kiivastui heti: "Tänään ei saa käyttää kuponkia! Nyt on ruuhka-aika! Tulkaa viikolla takaisin!" Häkeltyneenä luin kuponkia uudelleen läpi, ei mitään mainintaa milloin sen saa käyttää tai ei. Sanoin että on viimeinen käyttöpäivä, vastaus: "Teillä on ollut kaksi kuukautta aikaa käyttää kuponki! Ei ole meidän vika!" Menin ihan lukkoon, pakattiin kamat ja häivyttiin paikalta. Mies tuli vielä perään älisemään jotain negatiivissävytteistä, johon onneksi sain sanottua että ei tarvii odotella takaisin ensi viikolla tai oikeastaan enää ikinä. 

Vierailija
573/835 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina ollut jokseenkin itsestäänselvää, että hammaslääkärissä tai lääkärissä ei kosketa yhtään mihinkään, ellei lääkäri/hammaslääkäri kehoita.

Vierailija
574/835 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin lukioaikaiselle ystävälleni, kun olimme kummatkin asuneet eri kaupungeissa opiskeluiden takia jo muutaman vuoden. Hän sanoi nimeni väärin puhelun aikana (nimi muutettu, oikea nimi tyyliin Marianne ja sanoi Mariannaksi), eikä näyttänyt huomaavan virhettään. Olin jotenkin niin tyrmistynyt etten saanut korjattua häntä. No, myöhemmin kävikin ilmi, ettei hän ollut enää pitänyt minua ystävänään, ja varmaan siksi nimikin oli jo päässyt unohtumaan. Ei olla enää tekemisissä.

Vierailija
575/835 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjosi monta kertaa noin 2v lapselleen battery-tölkistä ja lapsi otti pitkiä hörppyjä.

Vierailija
576/835 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän ohis, mutta mulla jää tosi usein suu auki kun kuuntelen tai katson jotain hyvin keskittyneesti. Huomaan sen itse siinä vaiheessa kun kuola melkein alkaa valumaan. Ärsyttää tosi paljon koska olen ihan vajaa-älyisen neandertalilaisen näköinen kun en osaa kuunnella suu suljettuna.

Vierailija
577/835 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni, jolla on terveydenhoitoalan amk-tutkinto ehdotti, että voisi kirjoittaa puolestani yliopiston MEDIA-ALAN esseen, kun satuin mainitsemaan, että on itsellä jäänyt rästiin. Perusteli, että on sen verran näppärä, että pystyy kyllä kirjoittamaan aineiston pohjalta ja oli kuulemma aikoinaan auttanut jonkun tekniikan alaa opiskelleen kaverinsa esseen kanssa. Vastasin, että kirjoitan esseeni kyllä itse. Ihan oikeasti MITÄ HITTOA, miten todellisuudesta vieraantuneet luulot ihmisellä voi olla itsestään?!! Sen jälkeen, kun suu jäi auki, niin taisi tulla huutonaurua perään. 😂

Vierailija
578/835 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin mieheni kanssa käymässä vierailulla tuttavaperheen luona ja katsomassa heidän pikkuistaan,joka oli vaunussa nukkumassa.Vauva heräsi ja hieman äännähteli.Lapsen äiti meni ulos vaunun ja tuttavanaisen kanssa ulos.Miehet jäivät sisälle juttelemaan.Pöydällä oli avoinna itkuhälytin,joka oli yhteydessä lapsenvaunuihin.Pöydälläolleesta hälyttimestä kuuluukin nyt naisten keskinäinen puhe ja sieltähän kuului asiaa ja asianvierestä.Naiset tulivat sisälle,mutta lapsi oli jätetty vaunuihin ulko-oven lähelle.Naiset vähän hämillään,kun molempien miesten naamat oli aivan punaiset.Mieheni osoitti pöydällä ollutta itkuhälytintä ja heti hoksasin,mitä oli tapahtunut.Kyllä loksahti suu sepposenselälleen"ja molemmilta naisilta.Tais paukahtaa hävettämäänkin.

Olenko ainoa, joka ei tajua kuka teki tässä mitäkin? Persoonat hieman vaihtuu kesken tarinan.

Naiset menivät ulos vauvan luo, ja sisällä olevat miehet kuulivat naisten puheet itkuhälyttimestä. Myös ap oli ilmeisesti naisten kanssa ulkona ja puheenaiheet miesten korville sopimattomia

Vierailija
579/835 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä en unohda. Olin joku 14-15 v ja serkku lupasi maksaa mun bussilipun. Hän vakuutti mulle että hänellä on 5 euroa mukana ja kun bussiin hypättiin ei sillä ollukkaan sitä no sitten hän antoi mulle 50€. (Siinä vaiheessa en tiennyt että se on liian suuri summa yhden bussilipun ostoa varten) Bussikuski siinä tokasi törkeesti että ei kelpaa mutta mene vaan ilmaseksi kun sitähän sinä halusin. SIIS MITÄ V? Kai tarkotti sitä että oon ulkomaalainen ja aina mahdollisuuden tullessa ihmisiä mielellään huijaan............

Vierailija
580/835 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otin kahvilan vitriinistä viimeisen eilisen, eli alessa olevan,  suklaamunkin. takana ollut nainen otti tyynesti  tarjottimelta munkkini lautasineen ja sujautti tilalle oman lautasensa, jossa normaalihintainen berliininmunkki!  täytyy sanoa että jähmetyin suu ammollaan, luulin olevani piilokamerassa tai jotain!   pistin munkin sitten takaisin, otin vain kahvin ja menin sokissa istumaan, meni vissiin vuorokausi ennenkuin päähäni tuli liuta asioita joita olisi pitänyt tehdä/sanoa..

Siis ei kyllä oo röyhkeydellä rajaa. 😲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän