Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?
Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?
Kommentit (532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisijat, sanotaan se nyt vielä kerran: Naisenpuutteenne ei johdu siitä, että olette rumia, lyhyitä tai köyhiä. Saattaa tietenkin hyvinkin olla, että olette noita kaikkia, mutta koska rumat, lyhyet ja köyhätkin miehet todistetusti pariutuvat, rakastuvat, tulevat rakastetuiksi, harrastavat seksiä ja saavat lapsia joka ikinen päivä, teidän naisenpuutteeseenne on jokin muu syy. Ja se syy on mitä todennäköisimmin epämiellyttävä luonteenne, vastenmielinen ajatusmaailmanne ja horjuva todellisuudentajunne/mielenterveytenne. Ja ennen kaikkea totaalinen kyvyttömyytenne pienimpäänkään itsereflektiokyvyn hippuseen.
Ei minulla ole naisenpuutetta, suhteita on ollut teinistä asti, ja varmaan on jatkossakin. Minulla on treenatun salikissan puutetta. En ole tarpeeksi tasokas mies, ja kyllä pituus sekä ulkonäkö ovat erittäin tärkeät tässä asiassa. En tiedä miksi asiasta pitäisi teeskennellä.
No niin :DDDDDDD. Uskomatonta. Siis oletko edes itse treenattu salikolli?
Kunhan bulkkikausi loppuu niin sixpäkki tulee taas esiin, mutta en minä isojen poikien kanssa (Mentula et al) paini.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole naisenpuutetta, suhteita on ollut teinistä asti, ja varmaan on jatkossakin. Minulla on treenatun salikissan puutetta. En ole tarpeeksi tasokas mies, ja kyllä pituus sekä ulkonäkö ovat erittäin tärkeät tässä asiassa. En tiedä miksi asiasta pitäisi teeskennellä.
No mitä helvettiä sinä sitten uliset?? Minullakin on puutetta filmitähden näköisestä tohtoritasolla koulutetusta miehestä, mutta pidän sen ihan omana tietonani enkä pilaa kokonaisen keskustelupalstallisen ihmisiä päiviä kitisemällä aiheesta kuin vähäjärkinen, hemmoteltu lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä sinä sitten uliset?? Minullakin on puutetta filmitähden näköisestä tohtoritasolla koulutetusta miehestä, mutta pidän sen ihan omana tietonani enkä pilaa kokonaisen keskustelupalstallisen ihmisiä päiviä kitisemällä aiheesta kuin vähäjärkinen, hemmoteltu lapsi.
No johan se päivä helposti menee pilalle! :D
En minä ole ulissut yhtään mitään, olen kertonut huomioni kun kerran Prisma-testistä kuulemma puuttui vastaus. TE olette siitä sitten vääntäneet vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö sun päivä pilalle näistä jutuista? :D Minua lähinnä vaan huvittaa. Kannattais varmaan jättää lukematta, jos noin häiritsee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisijat, sanotaan se nyt vielä kerran: Naisenpuutteenne ei johdu siitä, että olette rumia, lyhyitä tai köyhiä. Saattaa tietenkin hyvinkin olla, että olette noita kaikkia, mutta koska rumat, lyhyet ja köyhätkin miehet todistetusti pariutuvat, rakastuvat, tulevat rakastetuiksi, harrastavat seksiä ja saavat lapsia joka ikinen päivä, teidän naisenpuutteeseenne on jokin muu syy. Ja se syy on mitä todennäköisimmin epämiellyttävä luonteenne, vastenmielinen ajatusmaailmanne ja horjuva todellisuudentajunne/mielenterveytenne. Ja ennen kaikkea totaalinen kyvyttömyytenne pienimpäänkään itsereflektiokyvyn hippuseen.
Mikä sun ongelmas siis tarkalleen on paitsi tämä jatkuva ulina? Ettet saa sen näköistä naista kun vaan keksit haluta? Jotenkin vaikea tuntea myötätuntoa ihmistä kohtaan, jonka tärkein kumppanin valintakriteeri on ulkonäkö, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Hyvä päivät pitkät pituudestasi uliseva heikkolahjainen mies. Kyllä, jos tavoitteesi on saada kuuma salikissa eli todennäköisesti fyysisille ominaisuuksille jotain painoa laittava nainen, niin saattaa olla että lyhyydestäsi on haittaa. Naista lyhyys ei ole ikinä estänyt saamasta. Eli oletko nyt tyytyväinen ja voit lopettaa tuon oikeasti lapsen tasolla olevan ulinasi?
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Niin ja mites ne naiset jotka todennäköisesti tapetaan siellä kotimaassaan??? Heidätkö sinne vaan jätetään sen takia että miehet vahvemman oikeudella tunkevat tänne väkisin?
No mikset herranjestas mene pelastamaan näitä naisia? Mikä sinua täällä pidättelee? Luulisi, että ottavat sinut mielellään vastaan. Siellähän on nyt puutetta miehistä, kun kaikki tunkevat tänne. Kaikki voittaa.
Miksette te auta omilla rahoilla niitä tulijamiehiä?Tuo ei liity asiaan mitenkään. Nyt puhutaan vain ihmisvirroista ja sukupuolijakaumasta, ei rahoituksesta. Kyllä se tänne tuleva turvapaikanhakijanainenkin maksaa.
Onhan tuo törkeää että minulle huudellaan, että minun pitäisi omalla rahalla lähtee "naisia pelastelemaan" ja samalla minunkin verorahoilla hyysätään niitä miehiä täällä. Hyysätkää tekin omilla rahoillanne, niin sitten minäkin voin omilla rahoillani mennä.
Ai se oli nyt pelkkä rahakysymys? Jos me kerätään sinulle kolehti, että pääset Aleppoon tai Bagdadiin, niin hommako on sillä selvä?
Edelleen, me sinkkunaiset emme ole tänne niitä miehiä raahanneet varsinkaan omaksi iloksemme, joten tämä rahakysymys on nyt ihan asian vierestä ja siihen on vähän hankala ottaa kantaa. Eli oliko nyt niin, että kaikenkaikkiaan tämä onkin maahanmuuttopoliittinen ja taloudellinen kysymys, eikä ongelma liittynytkään varsinaisesti siihen, miten miehillä ja naisilla on pariutumisessa eri lähtökohdat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on vakavaa puutetta Enrique Iglesiaksesta. Olen odottanut ja odottanut, että hän tulisi kotiovelle hakemaan minua, mutta ei ole näkynyt. Tuntuu täysin mahdottomalta. Alkaisinko tehdä tästä aloituksen kolme kertaa päivässä?
mammanpoika kirjoitti:
Lahna kirjoitti:
No, ehkä miesten kannattaisi vaan laskea rima matalammalle, eikä odotella nokka pystyssä että se unelmien meganfox tulee heidät hakemaan kotisohvalta.
Heh, ongelma on enemmänkin, ettei niitä tarpeeks matalatasoisia naisia löydy mistään. Kaikki on vaan liian kovatasoisia.
Tää on kyl totta.Harvemmin näkee epäviehättäviä naisia kenen kanssa ei voisi harrastaa seksiä. Mutta kaikki nämäkin normaalitytöt ovat liian kovaa tasoa itselleni. Harmi on se että olen itse tällä alemmalla tasolla syistä joille en itse voi tehdä mitään.
Joo, ja minulla on puutetta myös lottovoitosta. Olisinhan toki siihenkin oikeutettu ihan vain olemassaoloni perusteella...
Paneminen on asia erikseen, siinä voi olla niin että naisilla on valinnanvaraa enemmän.
Heteroparisuhteiden muodostamisessa taas ihan yhtä moni mies saa puolison kuin nainenkin. :)
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö sun päivä pilalle näistä jutuista? :D Minua lähinnä vaan huvittaa. Kannattais varmaan jättää lukematta, jos noin häiritsee. :)
Uskokaa hyviksenne pojat niin teidän ulinaa on kylmäävää lukea. Se muistuttaa koko ajan siitä miten sekaisin ihminen voi olla kävellessään tuolla muiden joukossa. Kaikki me kuitenkin varmasti haluttaisiin uskoa, että ihmisillä on mahdollisuus hankkia itselleen jollain lailla todellisuuteen perustuva käsitys maailmasta, viimeistään jos ihmiselle kerrotaan missä hänen ajattelunsa on pielessä. Mutta te todistatte että on ihmisiä joille mikään ei auta. Tuolla ylhäällä joku kirjoittaa hyvin siitä kuinka olette kuin lapsia jotka yrittävät tunkea palikkaleluunsa vääränlaista palikkaa vaikka on ilmiselvää että palikka ei tule sinne ikinä sopimaan, ja tuhat ihmistä antaa ohjeita sivusta. Mut ei. Kakara vaan tunkee sitä väärää palikkaansa kerta toisensa jälkeen vaikka koko ajan saa neuvoja että se palikka ei siihen sovi. On ärsyttävää ja häiritsevää tulla muistutetuksi koko ajan siitä miten ihminen voi olla ihan seko tällaisissa yksinkertaisissa asioissa vaikka hänet kuinka yritettäisiin saada meidän muiden kanssa tänne todellisuuteen.
Palstalassukka vääntää vaikka fysiikan lait uusiksi selittääkseen, miten häntä raukkaa taas sorretaan ja kaikki on naisten vikaa. Kaiken huippu oli tuo, että jos naisen sitten kuitenkin saa, ei se enää kelpaa, koska on jo antanut parhaat seksit pois. On se niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Niin ja mites ne naiset jotka todennäköisesti tapetaan siellä kotimaassaan??? Heidätkö sinne vaan jätetään sen takia että miehet vahvemman oikeudella tunkevat tänne väkisin?
No mikset herranjestas mene pelastamaan näitä naisia? Mikä sinua täällä pidättelee? Luulisi, että ottavat sinut mielellään vastaan. Siellähän on nyt puutetta miehistä, kun kaikki tunkevat tänne. Kaikki voittaa.
Miksette te auta omilla rahoilla niitä tulijamiehiä?Tuo ei liity asiaan mitenkään. Nyt puhutaan vain ihmisvirroista ja sukupuolijakaumasta, ei rahoituksesta. Kyllä se tänne tuleva turvapaikanhakijanainenkin maksaa.
Jos on aasialainen (siis Myanmarista itään ja etelään) nainen niin ei maksa paljoa, verrattuna suomalaiseen naiseen. Jos on mies välimeren eteläpuolelta niin maksaa todella paljon, verattuna suomalaiseen mieheen tai tietty naiseen. Norjalaiset tutkivat näitä kustannuksia 2013, oecd:n raporttikin löytynee jos jaksaisi googlailla.
Puhut ihan asian vierestä. Ei pidäkään verrata aasialaista naista suomalaiseen naiseen, vaan turvapaikanhakijamiestä turvapaikanhakijanaiseen. Kyse oli siitä, että miksi "otetaan" vain miehiä, kun pitäisi "ottaa" naisia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tosiasiassa naiselle luonne on se mikä merkitsee...
Joo mutta sen luonteen on oltava sellainen, joka vetoaa naisen seksuaalisuuteen ja se on aika suoraviivaisesti hauska, itsevarma ja vastuullinen, joskin viimeisestä voi tinkiä. Aivan sama juttu kuin naisen ulkonäön on oltava sellainen, joka vetoaa miehen seksuaalisuuteen. Jos miehellä on hyvännäköinen luonne, niin totta kai naista kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Miksette te auta omilla rahoilla niitä tulijamiehiä?
Tuo ei liity asiaan mitenkään. Nyt puhutaan vain ihmisvirroista ja sukupuolijakaumasta, ei rahoituksesta. Kyllä se tänne tuleva turvapaikanhakijanainenkin maksaa.
Onhan tuo törkeää että minulle huudellaan, että minun pitäisi omalla rahalla lähtee "naisia pelastelemaan" ja samalla minunkin verorahoilla hyysätään niitä miehiä täällä. Hyysätkää tekin omilla rahoillanne, niin sitten minäkin voin omilla rahoillani mennä.
Ai se oli nyt pelkkä rahakysymys? Jos me kerätään sinulle kolehti, että pääset Aleppoon tai Bagdadiin, niin hommako on sillä selvä?
Edelleen, me sinkkunaiset emme ole tänne niitä miehiä raahanneet varsinkaan omaksi iloksemme, joten tämä rahakysymys on nyt ihan asian vierestä ja siihen on vähän hankala ottaa kantaa. Eli oliko nyt niin, että kaikenkaikkiaan tämä onkin maahanmuuttopoliittinen ja taloudellinen kysymys, eikä ongelma liittynytkään varsinaisesti siihen, miten miehillä ja naisilla on pariutumisessa eri lähtökohdat?
Joo, voin mä lähtee johonkin aasiaan vaikka auttamaan ihmisiä, jos maksatte kulut. :D Se rahakysymys on just olennainen kysymys tässä. Ne miehet tunkevat tänne vahvemman oikeudella ja naiset jäävät sinne hätää kärsimään. Majoitetaan muutamia ihmisiä tänne miljoonataloihin, kun samalla rahalla voisi auttaa satoja ihmisiä siellä missä se hätä on.
Bisnestähän tää koko kriisi on, ei ne turvapaikanhakijat saa niitä rahoja, vaan ne rahat vetää välistä ne jotka hyötyvät tästä kriisistä. Sitten teeskennellään että ollaan niin hyväsydämisiä ja pitää ihmisiä auttaa, vaikka kysymys on vaan rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Palstalassukka vääntää vaikka fysiikan lait uusiksi selittääkseen, miten häntä raukkaa taas sorretaan ja kaikki on naisten vikaa. Kaiken huippu oli tuo, että jos naisen sitten kuitenkin saa, ei se enää kelpaa, koska on jo antanut parhaat seksit pois. On se niin väärin.
Haha, hyvin sanottu :D
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mammanpoika kirjoitti:
Miksette te auta omilla rahoilla niitä tulijamiehiä?
Tuo ei liity asiaan mitenkään. Nyt puhutaan vain ihmisvirroista ja sukupuolijakaumasta, ei rahoituksesta. Kyllä se tänne tuleva turvapaikanhakijanainenkin maksaa.
Onhan tuo törkeää että minulle huudellaan, että minun pitäisi omalla rahalla lähtee "naisia pelastelemaan" ja samalla minunkin verorahoilla hyysätään niitä miehiä täällä. Hyysätkää tekin omilla rahoillanne, niin sitten minäkin voin omilla rahoillani mennä.Ai se oli nyt pelkkä rahakysymys? Jos me kerätään sinulle kolehti, että pääset Aleppoon tai Bagdadiin, niin hommako on sillä selvä?
Edelleen, me sinkkunaiset emme ole tänne niitä miehiä raahanneet varsinkaan omaksi iloksemme, joten tämä rahakysymys on nyt ihan asian vierestä ja siihen on vähän hankala ottaa kantaa. Eli oliko nyt niin, että kaikenkaikkiaan tämä onkin maahanmuuttopoliittinen ja taloudellinen kysymys, eikä ongelma liittynytkään varsinaisesti siihen, miten miehillä ja naisilla on pariutumisessa eri lähtökohdat?Joo, voin mä lähtee johonkin aasiaan vaikka auttamaan ihmisiä, jos maksatte kulut. :D Se rahakysymys on just olennainen kysymys tässä. Ne miehet tunkevat tänne vahvemman oikeudella ja naiset jäävät sinne hätää kärsimään. Majoitetaan muutamia ihmisiä tänne miljoonataloihin, kun samalla rahalla voisi auttaa satoja ihmisiä siellä missä se hätä on.
Bisnestähän tää koko kriisi on, ei ne turvapaikanhakijat saa niitä rahoja, vaan ne rahat vetää välistä ne jotka hyötyvät tästä kriisistä. Sitten teeskennellään että ollaan niin hyväsydämisiä ja pitää ihmisiä auttaa, vaikka kysymys on vaan rahasta.
Eiköhän sinne sota-alueille pääse auttamaan, vaikkei rahaa kauheasti olisikaan. Oletko kysynyt esim SPR:ltä tai mitä näitä nyt on?
Mihin pyrin? Hmm. Ajanvieton (hukkaamisen) lisäksi pyrin teeskentelemättömään keskusteluun aiheesta.