Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?

Vierailija
28.11.2016 |

Miksi naisten on niin helppo saada miehiä, kun taas miesten on täysin mahdotonta saada naisia?

Kommentit (532)

Vierailija
521/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Niin eli miten rumana miehenä saan parisuhteen kun se ensikiinnostus pitää olla suhteen aloittamiseen? Ja täällä nimenomaan puhutaan nyt parisuhteen saamisesta eikä sen kestämisestä.

Sinä voit saada parisuhteen ihan samoilla keinoilla kuin muutkin ihmiset: tutustumalla naisiin. Kukaan ei käske menemään jonnekin baarien lihatiskeille tai lähes kokonaan ulkonäön varassa toimiville netin deittipalstoille etsimään kumppania, vaan voit hakeutua tilanteisiin, joissa ulkonäkö merkitsee muutenkin vähemmän. Naisia voi tavata esim. harrastuksissa, kavereiden kautta, työpaikoilla jne. Eikä aina tarvitse olla heti iskemässä naista, vaan kaveripohjalla toiseen tutustuminen vähentää ulkonäön merkitystä edes ensivaikutelman kannalta varsin oleellisesti.

Jos oikeasti olet ruma, ei myöskään kannata varmaan uhrata paukkujaan niihin kaikkein ulkonäkökeskeisimpiin naisiin. Meikkaamaton ruma/tavis nainen ei ehkä vaadi kumppaninkaan ulkonäöltä kauhean suuria, kun ei itsekään maksimaalista kauneutta tavoittele.

Vierailija
522/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tässä oikeasti miettinyt että mikä mulla vaikuttaa siihen kiinnostunko miehestä ulkonäön perusteella. Eikä se kyllä ole pituus tai naaman luusto, vaan se vaikuttaako mun tyyliseltä ihmiseltä. Jos päätös pitäisi tehdä hetkessä, kuten baarissa, katson eniten pukeutumista. Hiukset, naamakarvoitus ja mahdolliset silmälasit on seuraavat. Kaikki muuten asioita, joita voi muuttaa (paitsi karvoitusta jos sellainen ei kasva). Mutta kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Väitän tyyliseikkojen vaikuttavan huomattavasti ns perittyä ominaisuuksia enemmän siihen, millaisia ihmisiä vetää tai ei vedä puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos naisten on helppo saada ja he saavat miehiä, niin silloinhan miehetkin saavat naisia. Jokaisessa parisuhteessa, jossa nainen on miehen kanssa, on mies naisen kanssa. 

Suomessa on yli miljoona sinkkua ja se johtuu naisten isoista vaatimuksista. Vain paras kelpaa naisille, vaikka ihan hyvää olisi saatavilla mielin määrin. Eli naisten on helppo kyllä saada mies, mutta he eivät halua miestä, jolloin miesten naisten saanti käy todella mutkikkaaksi (ole pomo, psykopaatti, taiteilija tai lottovoittaja).

Suurin osa sinkuista on iäkkäitä leskinaisia. He eivät kelpaa nuorille miehille. Sinkkujen suuri määrä johtuu miesten liian isoista vaatimuksista.

Biologiasta johtuen naiset ovat vaativampia. Tämä on se yksiselitteinen totuus, jota ei voi minkäänlaisella sosiaalipsykologian kiemuroilla toiseksi muuttaa.

Nuoret miehet kelpaavat vanhoille naisille. Vanhat naiset eivät kelpaa nuorille miehille. Miesten liian isoista vaatimuksista se silloin johtuu. Miesten liian isojen vaatimusten takia parisuhteet jäävät solmimatta.

Mies haluaa naisen, joka pystyy synnyttämään. Liian iso vaatimus?

Nainen pystyy synnyttämään hyvinkin vielä yli nelikymppisenä. Sen sijaan yhä useampi nuori nainen ei halua lapsia koskaan. 

En tiennytkään, että lajimme evoluutioympäristössä ole e-pillereitä. Oliko niitä jo homo erectuksella? Vai mitä se naisen tietoinen lisääntymishalu tähän kuuluu?

Siten se kuuluu, jos kerran mies haluaa naisen, joka pystyy synnyttämään. Niin mitä auttaa ottaa nuorta naista, joka ei halua koskaan synnyttää.

Mutta kun ei evoluutioympäristössä ollut ehkäisyä! Jos seksiä harrastettiin, niin lapsia alkoi tulla. Ei kai tämä ole epäselvää? Ja mikä olisi vaistomaisempaa kuin seksuaalikäyttäytyminen. Ei siinä järjellä pelata.

Ja mites tämä nyt liittyi siihen, kun joku sanoi, ettei voi ottaa vanhempaa naista, jos haluaa lapsia?

Vierailija
524/532 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta naisille kelpaa vain ne komeimmat, koulutetuimmat ja menestyneimmät miehet.

ap

Suomessa on a)kunnallisia kuntosaleja, b)ilmainen koulutus c)vapaa yrittäjyys joten ala vain terhakoitua. Ruikuttamalla vain karkotat ne viimeisetkin koppelot...(2800...ko..niitä sulla oli?..huh!)... 

Ja ap voisi mennä sinne Prismaan ja tulla kertomaan, mitä näki.

Olen menossa Prismaan tänään ja sen jälkeen töihin, kerron huomenna tuloksen. En pysty viestitteleen töistä, koska pääsen vasta kello 02:00 kotiin :D

ap

Tulipa käytyä prismassa ennen duunia, aika tavallisen näköisiä näytti olevan suurin osa parisuhteessa olevista. Yks mikä kiinnitti huomiota oli sellanen laiha finninaamainen rillipää jolla oli 9+ tason nainen ja heillä oli vielä lapsiakin. Mutta sitten minä joka olen paljon komeampi ja lihaksikkaampi kuin se laiheliini, en pääse parisuhteeseen just joo. :D

ap

Niin koska sinulla on idioottimaisia, rasistisia mielipiteitä, eikä loogisuudesta tietoakaan.

525/532 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi miesten lyhyys pitää muuten paikkansa ihan kyselyjen ja tutkimustenkin mukaan, lyhyet miehet ole kovin haluttuja. Näin se vain on ja turha sitä on kierrellä, ei lyhyys ketään välttämättä estä naista saamasta, mutta ei lyhyt mies ole kovinkaan monen ihannemies.

Kaikilla ihmisillä on toiveita ulkonäön suhteen, on vain korrektia olla puhumasta niitä ääneen, mutta kyllä ne olemassa on, tietty standardi on myös monilla ja se on jo monimutkaisempi kokonaisuus.

Kuinka monen miehen ihanne on o-vartaloinen nainen, eli nainen, jolla kertyy kaikki rasva vyötärölle? Tai vartaloltaan miehekäs nainen?

Läskeihin voi itse vaikuttaa. Ja kuinka monen naisen ihanne kumppani on läski mies?

Kommentoin nyt vielä tähän ihannekumppani juttuun.

Tuskin kovinkaan monen naisen ihanne on läski mies. Silti läskeillä miehilläkin on naisia. Katsos kun parisuhteen ja kestävän rakkauden kanssa ihanteellisella ulkonäöllä on aika vähän merkitystä. Ihanteellisella ulkonäöllä ei itseasiassa ole yhtään mitään väliä loppupeleissä, jos se ihanteellisen ulkonäön omaava kumppani kohtelee sinua kuin kasaa paskaa.

Tätä te naiset ette nyt ymmärrä näköjään. Eli tottakai suhteen kestävyys edellyttää varmasti että omaa hyvän luonteen. Mutta ennen kuin pääset edes suhteeseen sinun pitää olla komea naisen mielestä. Ei tarvitse varmaan enää kertoa palstakeskustelujen perusteella mitä naiset pitävät ei-komeana piirteinä. Eli: ulkonäkö on tärkeämpää kuin luonne koska pelkästään ulkonäköä omaavakin pääsee pidemmälle kuin mies jolla olisi hyvä luonne mutta ei ulkonäköä. Yritin tämän nyt mahd. hyvin selventää

Tuohan riippuu täysin naisesta, johon olet tutustumassa. Joidenkin naisten mielestä miehen pitää olla komea, useimpien mielestä se riittää, että ulkoinen habitus edes jotenkin miellyttää silmää ja joillekin ulkonäöllä ei ole oikeastaan lainkaan väliä. Minä tapasin sen 163 cm pitkän/lyhyen exäni hiekkalaatikolla. Hän oli lapsenvahtina serkulleen ja minä pikkusiskolleni. Mua viehätti hänessä se, kuinka hän opetti pienelle serkkupojalleen miten pikkuautoilla neppaillaan. Ja kun hän katsoi minuun ja hymyili, se hymy näkyi silmissä asti sellaisena suloisena siristelynä. Se siitä, positiivinen ensivaikutelma oli syntynyt ja minä olin ihan valmis ja halukas tutustumaan paremmin, vaikkei hän mikään unelmien satuprinssi ulkonäöltään ollutkaan.

Lisää vielä hyviä uutisia sinulle: ulkoinen viehätysvoima, vaikka miten tärkeää olisikin, on aina subjektiivinen näkemys. Ei ole olemassa mitään yhtä ainutta miehen mallia, jota kaikki maailman naiset pitäisivät komeana. Eihän teillä miehilläkään ole kaikilla samanlainen naisihanne ja samanlaiset käsitykset siitä mikä on kaunista. Ja ihan kuten te miehetkin, myös me naiset olemme kykeneviä viehättymään sellaisistakin piirteistä ihmisissä, jotka eivät ennen ole tuntuneet juuri missään.

Ja vielä lisää hyviä uutisia: naisiin voi tutustua ystävien kautta ystävinä. Silloin ulkonäkö näyttelee jokatapauksessa pienempää roolia, kun ei olla hakemassakaan seksiseuraa tai elämänkumppania. Ja toisinaan rakkaus saapuu hiljaa ja huomaamatta, vanhan ystävän muodossa.

526/532 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi miesten lyhyys pitää muuten paikkansa ihan kyselyjen ja tutkimustenkin mukaan, lyhyet miehet ole kovin haluttuja. Näin se vain on ja turha sitä on kierrellä, ei lyhyys ketään välttämättä estä naista saamasta, mutta ei lyhyt mies ole kovinkaan monen ihannemies.

Kaikilla ihmisillä on toiveita ulkonäön suhteen, on vain korrektia olla puhumasta niitä ääneen, mutta kyllä ne olemassa on, tietty standardi on myös monilla ja se on jo monimutkaisempi kokonaisuus.

Pituusasiassa ei varmaan ole yleensä kyse absoluuttisesta pituudesta, vaan suhteellisesta pituuserosta. Tätä pitäisi aina tähdentää. Nainen haluaa yleensä selvähkösti pidemmän miehen kuin itse, ehkä joku 10-15 senttiä pidemmän. Tästä syystä kaikki yli 165-senttiset miehet ovat ihan ok-tilanteessa. Toki absoluuttisesti pitkät huomataan aina ensin. Harvoin kuitenkaan näkee pareja todella selvällä, yli 30 sentin pituuserolla.

Niin eli kun olen 165_167 niin täten en kelpaakkaan kenellekkään

Eli mielestäsi 150-157 cm pituisia naisia ei ole olemassakaan? Vai jäikö sulta tämä käsite "suhteellinen pituus" ymmärtämättä?

Sellaista kun suhteellinen pituus ei ole. Olen huomannut että ne lyhyet naiset vasta niiden pitkien miehien perään onkin. Eli siksi lyhyet miehet ei juuri kelpaa koska kaikki naiset haluavat itseään pidemmän miehen (myös keskipitkät ja pitkät naiset) joten pitkiä miehiä havittelevat kaikki

Juu, tarkoitukseni oli siis sanoa "suhteellinen pituusERO", kuten tässä hierarkiassa henkilö jolle kommentoit, oli sanonut. Mutta siitähän sinä puhuit nyt itsekin, "kaikki naiset haluavat itseään pidemmän miehen", eli täten jokainen alle 167 cm nainen on sinua lyhyempi, joten sinusta he saisivat itseään pidemmän miehen.

Olet muuten taas väärässä tuossa Kaikki naiset-jutussa. Minä en ole tuttavapiirini ainoa nainen, joka on seurustellut itseään lyhyemmän miehen kanssa. Toki sellaisia pareja harvemmin näkee, joissa mies on lyhyempi, mutta ei se nyt mikään turn off kaikille naisille kuitenkaan ole.

527/532 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen miehen ihanne on o-vartaloinen nainen, eli nainen, jolla kertyy kaikki rasva vyötärölle? Tai vartaloltaan miehekäs nainen?

Läskeihin voi itse vaikuttaa. Ja kuinka monen naisen ihanne kumppani on läski mies?

Kommentoimasi kirjoittaja ei puhunut ylipainosta vaan vartalonmallista. Ja vartalonmalliin on aikalailla yhtä mahdotonta vaikuttaa kuin pituuteenkaan. Jokaisella naisella on rasvaa kehossaan ja se merkitsee sitä, että O-vartalotyypin omaavalle naiselle kertyy pömppömaha normaalipainossakin ihan kevyesti. Olen itse juuri tuota omenatyyppiä ja rohkenen väittää, että saisin laihduttaa itseni alipainon puolelle saadakseni kaikki vatsamakkarat pois. Meillä O-tyypeillä kun se rasva paitsi kertyy vyötärölle, se myös lähtee viimeisenä vyötäröltä.

Niinhän se miehilläkin kertyy, silti löytyy litteävastsaisia miehiä.

Niin siis käsittääkseni O-vartalotyyppi on nimenomaan yleisempää miehillä kuin naisilla. Siksi sitä varmaan naisilla pidetäänkin maskuliinisena ja ei-viehättävänä. Ja tietenkin on litteävatsaisia miehiä sekä naisia. Haluatko avata vähän mitä tarkoitit kommentillasi, kun minä en nyt suoraan sanoen oikein käsittänyt sun pointtia?

528/532 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta naisille kelpaa vain ne komeimmat, koulutetuimmat ja menestyneimmät miehet.

ap

Suomessa on a)kunnallisia kuntosaleja, b)ilmainen koulutus c)vapaa yrittäjyys joten ala vain terhakoitua. Ruikuttamalla vain karkotat ne viimeisetkin koppelot...(2800...ko..niitä sulla oli?..huh!)... 

Olen menossa Prismaan tänään ja sen jälkeen töihin, kerron huomenna tuloksen. En pysty viestitteleen töistä, koska pääsen vasta kello 02:00 kotiin :D

ap

Tulipa käytyä prismassa ennen duunia, aika tavallisen näköisiä näytti olevan suurin osa parisuhteessa olevista. Yks mikä kiinnitti huomiota oli sellanen laiha finninaamainen rillipää jolla oli 9+ tason nainen ja heillä oli vielä lapsiakin. Mutta sitten minä joka olen paljon komeampi ja lihaksikkaampi kuin se laiheliini, en pääse parisuhteeseen just joo. :D

ap

Etkös sinä ap sanonut olevasi vasta 20-vuotias? Todennäköisesti sillä finninaamaisella laiheliinilla on jo ikääkin useampi vuosi enemmän kuin sinulla, jos hänellä kerran oli useampi lapsikin.

Voisiko jo ikä vaikuttaa asiaan jotenkin mielestäsi? Sinähän olet todella nuori vielä! Ei sulla kiire ole vielä mihinkään. Minä suosittelen, että olet ihan rauhassa ja elät elämääsi kuten tähänkin asti muutaman vuoden. Sitten kun olet lähempänä kolmeakymppiä (siis enemmän kuin 25-vuotias), voit alkaa ihmettelemään jollet vielä ole yhtään parisuhdetta löytänyt. Mutta vielä sittenkään ei ole todellakaan mitään syytä huoleen,  paniikkiin taikka epätoivoon. Nauti nuoruudestasi, niistä villeistä ja vapaista vuosista nyt kun ne ovat käsillä!

529/532 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, siis oikeiden miesten. Nysväpenat on erikseen. Ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja rupea oikeaksi miehekkääksi mieheksi. Minulla ei ainakaan ole koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa saada naisia, päinvastoin.

Helpommin sanottu kun tehty. Mistä minä saisin pituutta lisää että olisin miehekäs mies naisten silmissä ?

Minä tunnen erään miehen, joka on n. 160 cm pitkä. Hänellä on vaimo ja 3 lasta.

Joo mutta mulla ei olekaan mitään millä kompensoida kun en ole komea tai rikas

Olisiko luonne mitään? Tuntemani mies ei todellakaan ole rikas eikä edes komea. Ja hän on duunari. Mutta oikein mukava ja hauska mies.

Luonteella ei ole mitään väliä ellei ole hyvännäköinen parisuhteen kannalta

Mitä ihmettä tarkoitat?? Nimenomaan parisuhteessahan luonteen merkitys on suurimmillaan! Parisuhde on oikea ihmissuhde, usein se kaikkein läheisin jopa. Nimenomaan yhteensopivuutta luonteiden kannalta kysytään silloin, kun vietetään paljon aikaa yhdessä muuallakin kuin sängyssä. Eiväthän ihmiset ystävyyssuhteitakaan ylläpidä ulkonäön takia vaan siksi, että se ystävä on ihana ihmisenä, hänen kanssaan on kiva olla. Ihan sama se pätee parisuhteessakin. Jotta jaksaisi elää toisen kanssa pitkäaikaisesti, pitää siitä toisesta välittää ihan oikeasti. Se ei koskaan riitä, että toinen on hyvännäköinen.

Ei riitäkkään ehkä mutta silti ulkonäkö on edellytys suhteelle. Ystävyys-Ja parisuhteen erottaa toisistaan seksuaalisuus.

Nyt alkoi oikeasti kiinnostamaan, että mikä merkitys ulkonäöllä on suhteen kannalta sinulle. Sinä kuitenkin takerrut niin syvästi näihin naisten ulkonäkötoivomuksiin, että jospa kertoisit jotain omistasi.

Miten suuri merkitys naisen ulkonäöllä on sinulle ensivaikutelman ja tutustumisen aloittamisen kannalta? Millaisia naisia sinä lähestyt? Hymyiletkö etäältä tai menetkö juttelemaan naiselle, joka on mielestäsi ruma? Hyväksytkö ylipainon naisessa? Asetatko minkäänlaisia ulkonäkövaatimuksia itse naiselle?

Vierailija
530/532 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoimasi kirjoittaja ei puhunut ylipainosta vaan vartalonmallista. Ja vartalonmalliin on aikalailla yhtä mahdotonta vaikuttaa kuin pituuteenkaan. Jokaisella naisella on rasvaa kehossaan ja se merkitsee sitä, että O-vartalotyypin omaavalle naiselle kertyy pömppömaha normaalipainossakin ihan kevyesti. Olen itse juuri tuota omenatyyppiä ja rohkenen väittää, että saisin laihduttaa itseni alipainon puolelle saadakseni kaikki vatsamakkarat pois. Meillä O-tyypeillä kun se rasva paitsi kertyy vyötärölle, se myös lähtee viimeisenä vyötäröltä.

Niinhän se miehilläkin kertyy, silti löytyy litteävastsaisia miehiä.

Niin siis käsittääkseni O-vartalotyyppi on nimenomaan yleisempää miehillä kuin naisilla. Siksi sitä varmaan naisilla pidetäänkin maskuliinisena ja ei-viehättävänä. Ja tietenkin on litteävatsaisia miehiä sekä naisia. Haluatko avata vähän mitä tarkoitit kommentillasi, kun minä en nyt suoraan sanoen oikein käsittänyt sun pointtia?

Rohkenen väittää ettei tarvitse alipainoiseksi saadakseen pömpön pois. Se voi toki vaatia hiukan treeniä laihduttamisen lisäksi. Jos minä, entinen pallovatsa siihen pystyn, pystyy pömppövatsaisetkin.

Naisten ja miesten välinen ero on ehkä siinä, että kun läski lähtee ensimmäiseksi tisseistä pois, se on miehille hyvä asia ja naiset mahdollisesti suree menetystä.

Vierailija
531/532 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä minua ihmetyttää on se, ettei palstan asperger-miehillä ole hajuakaan siitä että parisuhteen muodostumista ei estä kaljuus, lyhyys, rumuus, työttömyys, lihavuus, mikä nyt onkin miehen omasta mielestä syy, vaan nimenomaan se asperger. MITEN tällainen asia voi olla epäselvä. Hyvänä esimerkkinä hamsterimies, joka ei ole mun muistiin IKINÄ sanallakaan viitannut siihen että tuolla voisi olla mitään tekemistä hänen pariutuimisen ongelmiensa kanssa.

Miten voi olla noin tyhmä että ei nää noita mainitsemiasi asioita esteenä sille että nainen kiinnostuu ?! Itse sen olen kokenut ja kun aina lukee/kuuntelee noita naisten keskusteluja ihastuksistaan/ deittimiehistä niin ensimmäisenä kuvaillaan heidän ulkonäköään. Eli ulkonäöllä on väliä selvästi mutta sitten pädetään muille ihmisille ihan toista että oltaisiin parempia ihmisiä. Kysymys: Miten sitten selität että parhaiten naisten kanssa menestyvät miehet ovat komeita,rikkaita ja omaavat korkean statuksen?

Joo, voin kuvitella miten naisten pitäisi sinun mielestäsi puhua ihastuksistaan ja deiteistään. "Voi taivas, miten tyrmäävä luonne tuolla miehellä on! No siis tuo tuolla baaritiskillä, tuo mies jolla on noin perhekeskeiset arvot! No miten niin kuka? No tuo jolla on niin kiltti luonne! Etkö nyt näe sitä?"

Enpä ole kenenkään luonnetta onnistunut niin syvällisesti tutkimaan ja tullut tuntemaan, että muutaman tapaamisen jälkeen osaisin sitä hehkuttaa. Ulkonäkö sen sijaan on useinkin tehnyt vaikutuksen.

Ja miten niin parhaiten naisten kanssa menestyvät? Mikä on parhaiten menestymistä? Itse käsitän sen niin, että mies menestyy naisten kanssa jos on onnellisessa parisuhteessa. Sinä kai käsität niin, että mies deittailee useita huippumalleja samaan aikaan.

Niin eli eikö tämä osoita että olen oikeassa väitteessäni ulkonäön merkityksestä?

Ulkonäöllä on merkitystä mutta sinulla on niin lapsellinen ja kehittymätön näkemys siitä mikä ulkonäön todellinen rooli on parisuhteessa. Tartut nyt siihen kuin hukkuva oljenkorteen ja just yhtä paljon se auttaa sua kuin oljenkorsi.

Ei ole mitään parisuhdetta jos ei pääse edes alkuun koska ei ole naiselle riittävän komea, edustava ja kiihottava. Komea karsi jännämies pääsee paljon helpommin suhteen _alkuun_ kuin rumempi, lyhyt ja kalju kilttimies. Mitä kohtaa et tässä kuviossa tajua? Mitä luulet kumpi saa elää pitkässä parisuhteessa todennäköisemmin, se joka pääsee helposti alkuun vai se jota jo lähtökohtaisesti hyljeksitään?

Pitkässä parisuhteessa todennäköisemmin saa elää se, joka onnistuu löytämään sen itselleen parhaiten sopivan kumppanin. Se joka jaksaa paremmin pitkän parisuhteen arkea ja vastoinkäymisiäkin. Se joka kunnioittaa kumppaniaan ja kohtelee tätä hyvin.

Pitkän parisuhteen kannalta on samantekevää kuinka monta lyhyttä suhteen tapaista on saanut alkuun ennen sitä, koska se pitkä parisuhde ei muodostuakseen vaadi useita entisiä kumppaneita, vaan ihan sen yhden, jonka kanssa lopulta pitkä parisuhde muotoutuu. Siinä missä se komea ja karski jännämies iskee sata naista luomatta yhtään vakavampaa seurustelusuhdetta, voi se lyhyt ja rumempi mies kohdata ehkä vain yhden naisen, mutta löytää pitkän parisuhteen juuri sen yhden naisen kanssa.

Teissä "kilttimiehissä" silmiin pistää pari seikkaa. Teille äärimmäisen tärkeää tuntuu olevan ulkonäkö ja se että saa paljon naisia. Nämä ovat juuri ne seikat, joista te jaksatte jauhaa ja joita tunnutte "jännämiehiltä" kadehtivan. Silti te sanotte haluavanne oikean parisuhteen, ettekä tunnu ollenkaan tajuavan, että saadakseen parisuhteen, ei tarvitse sekstailla sadan naisen kanssa ensin. Ei tarvitse olla komea ja tavata paljon naisia saadakseen pitkän parisuhteen. Se riittää, että tapaa sen yhden naisen joka kolahtaa.

Tottakai komeilla miehillä on enemmän naisia ympärillään, mutta pitkää parisuhdetta se ei takaa millään tavalla.

Te "kilttimiehet" voisitte päättää, että kumpaa te oikein haluatte, mahdollisimman paljon naisia, vaiko sen yhden mutta ihanan. Ja kun päätöksen olette tehneet, lakatkaa ruikuttamasta siitä, että ette saa kaikkea.

Naisten kommentteja kun lukee näkee että he ovat ihan kuutamolla tästä. Ensinnäkin sillä on väliä kuinka moni nainen on sinusta kiinnostunut yksinkertaisesti siten että se kertoo jo todennäköisyyden löytää edes se yksi hyvä kumppani. Toiseksi osa miehen kiinnostavuuteen on hänen statuksensa ja mikäs muukaan sen niin hyvin määrittäisi kuin kuinka paljon naiset sinua arvostavat: mies joka ei saa ihailua naisilta on luuseri. Eli tähän väliin, rumuuden lisäksi sinulla on jo heikko status naisten silmissä. Kolmanneksi sitten vielä että jos se sinun ainoa mahdollinen suhteesi sitten lopahtaisi niin tottakai naismenestyksesi sitten määrää taas kuinka helpolla löydät uuden.

Vierailija
532/532 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Niin koska sinulla on idioottimaisia, rasistisia mielipiteitä, eikä loogisuudesta tietoakaan.

Te niitä rasisteja olette kun raahaatte värillisiä loputtomasti valkoisiin maihin niin että valkoisista jää vähemmistöjä omiin maihinsa. Miksi se on niin paha juttu jos on ylpeä siitä, että on valkoinen? Äläkä vedä sitä korttia "valkoiset sorti plää plää". Tiesitkö, että Ottomaanit kohteli etelä-eurooppalaisia erittäin huonosti ja miksi turkkilaisia ei syyllistetä tästä? Ottaen huomioon että Turkilla on erittäin nationalistinen valtio ja Turkilla on ruma historia kristittyjen vainoamisessa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän