Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ja hänen isäpuolensa

Vierailija
07.01.2025 |

Olen eronnut lapsen isästä ja nyt meillä on uusperhe, minä, minun poika, vauva ja mies. Mies ei voi sietää minun poikaa. Tuhahtelee ja katsoo häntä vihaisesti. Minulle haukkuu poikaa rumasta, ei hauku pojalle itselleen. Mies haluaisi erota ellei vauvaa olisi. Suuri ressi tästä asiasta on.. poika on ollut syksyn hieman vaikeampi mutta on nyt kunnostautunut. Hän on 10 vuotias. En oikeasti tiedä mitä tekisin :( ahdistaa miehen käytös

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pihalle!

Vierailija
2/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laita mies luiskaan, ei ole kivaa tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja äkkiä. Älä anna yhdenkään ihmisen haukkua ja sortaa sun lapsia. Se on sun tehtävä puolustaa lapsiasi.  Pärjäätte oikein  hyvin ilman häijyä isäpuolta, olkoonkin että perheeseen on kaiken lisäksi hankittu vauva. Varmasti kypsymätön miehesi on julmuutensa näyttänyt ennen vauvaa. Kun lapset on hankkinut , niin niitä ei voi palauttaa mihinkään. Pärjäät mainiosti ilman puolihullua miestäsi.

Vierailija
4/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta ettei vanhempi pysty omaa lastaan suojelemaan ja hänen hyvinvointiaan priorisoi ykköseksi! Millainen äiti sinä olet kun joku ukko on omaa lasta tärkeämpi? Ero tuollaisesta välittömästi. Ongelmat lapsiparan kanssa kasvaa ihan varmasti tuollaisessa kasvuympäristössä. 

Vierailija
5/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kenkää vain. Itsellä kokemus samanlaisesta. Nyt jos vielä poika yhtään kiusoittelee vauvaa tai kun taapero, äijä käy kiinni satavarmasti. Puolustaa rajusti omaansa, ja sun poikasi tulee kärsimään huonosta kohtelusta. 

Vierailija
6/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kuin yksi vaihtoehto.

Vierailija
7/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä pihalle!

Kumpi? Minun äidilläni oli tuollainen tilanne ja hän pisti pihalle minut. Onneksi oli hyvä mummola, jossa sain turvallisen lapsuuden.

Vierailija
8/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi ja pojallasi ei ollut mitään ongelmia ennen vauvan syntymää? Vai ajattelitko että yhteinen lapsi korjaa tilanteen? Jos ongelmia ei ennen vauvaa ollut niin tilanne voisi korjaantua keskustelemalla ja ajan kanssa kun mies tottuu elämänmuutokseen. Jos mies on käyttäytynyt tuolla tavoin jo aikaisemmin niin tee palvelus kaikille ja päästä mies menemään. Jatkossa katsot sitten tarkemmin kenen kanssa alat suhteeseen jos vielä jollekin kelpaat.

Vierailija
9/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe-elämä ei ole normaalia perhe-elämää! Mitäs erosit, kärsi nyt.

Vierailija
10/10 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla poikasi elämässä tämän kasvattua aikuiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän