Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliin ensi yöksi miehen mykkäkoulun ja puhumattomuuden takia, jätänkö vain ilmoittamatta miehelle mitään?

Vierailija
25.11.2016 |

Vai kannattaako sanoa miehelle jotain tai jättää kirje? Mä en enää jaksa kun mies ei voi ongelmistaan puhua. Mä en tiedä onko syy jollain tapaa mussa vai missä. Ahdistaa kodin ilmapiiri ja mieluusti 'pakenisin' kotoa ennen kuin tulee töistä. En tiedä herättäiskö miestä edes johonkin suuntaan. Meidän pitäisi huomenna sukuloida hänen sukulaisillaan jotka minut sinne vielä erityisesti halusivat, mutta en todellakaan tuommoisen kanssa sinne mene.

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ilmoita mitään ja sammuta puhelin. Se varmaan helpottaa miestä hänen ongelmissaan.

Vierailija
2/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikointi voisi auttaa. Kysy mieheltäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post-it:

Hei

olen yötä pois, älä odota. Ilmoitathan sukulaisillesi että emme tulekaan huomenna. Puhutaan myöhemmin.

S

Vierailija
4/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä toisinaan sama tilanne. Silloin kannattaa vain olla itsekin hiljaa. Kyllä se jossain vaiheessa alkaa puhua. Jos et kestä sitä kiristävää tunnelmaa tai tunnetta, mene muualle äläkä ilmoita mitään. Jos sinusta tai suhteesta välittää, alkaa hätä tulemaan. Jos ei tule, tiedät mikä on edessä.

Vierailija
5/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita jollain tapaa, törkeää on kadota ja jättää toinen huolissaan soittelemaan sairaaloita läpi..

Vierailija
6/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Post-it:

Hei

olen yötä pois, älä odota. Ilmoitathan sukulaisillesi että emme tulekaan huomenna. Puhutaan myöhemmin.

S

Tämä hyvä..

Tosiaan kun tämä mökötys ei ole ensimmäinen lyhyen ajan sisällä. Tällä kertaa se alkoi siitä, kun heräsi päiväunilta. Rauhoitti mieltään, tuli takaisin luokseni makkariin ja lähti saman tien pois. Kysyin mikä tuli ja syynä oli se, että kuulemma olin heittänyt hänen tyynynsä lattialle enkä ollut viittinyt sitä nostaa niin häntä alkoi vituttamaan vielä enemmän. Tuon jälkeen ei ole sitten sanonut enää mitään.

Vierailija
7/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse häipyisin mutta jättäisin kännykän päälle. Jos mies kyselisi että mihin menin, laittaisin viestin että en "kestä tuollaista ahdistavaa ilmapiiriä, oli pakko päästä pois. Ilmoittele kun haluat lopettaa murjottamisen ja jutella kuin aikuiset". Jos kyselee siitä sukulaismenosta niin vastaisin etten näe järkeä lähteä sinne kun emme ole edes puheväleissä.

Vierailija
8/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tuollaiset mykkäkoulun pitäjät. Ex oli juuri sellainen, ei ikinä tiennyt mistä nyt taas tuulee, ja mikä on vikana. Saattoi mököttää useita päiviä. Henkistä väkivaltaa.

M38

Vierailija
9/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin kunnollisen ja asiallisen kirjeen, jota mies saisi rauhassa lukea ja miettiä illan ja yön aikana. Mihinkään vittuilu- tai kostolinjalle en lähtisi, parisuhde ei ole mitään kilpailua tai peliä. Ystävällisyydellä ja rauhallisella keskustelulla saa parhaat tulokset, ja välillä on hyvä ottaa vähän välimatkaa, jos toinen ei syystä tai toisesta kykene keskustelemaan.

Vierailija
10/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katsoisi yhtään, en olisi siis edennyt koskaan seurustelua pidemmälle, tuollaisen mököttäjän kanssa. Lapsellista henkistä väkivaltaa. Olkoon keskenään tuollainen. Itse ottaisin eron, en todellakaan ymmärrä tuollaista. Väheksyn ja ylenkatson tuollaista ihmistä, henkinen kasvu jäänyt jonnekin lapsen tasolle. Ei olisi vertaoseni kumppani.

Vierailija
11/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla että paikkasi on täytetty kun yrität takaisin

Vierailija
12/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta myös vähän tuntuu, että mies odottaa mun jollain tapaa nöyrtyvän/alistuvan pyytämään anteeksi jotain mitä en oo tehny. Siis että mä taistelisin miestä itselleni takaisin tms. Emmä nyt tommoseen ala kuitenkaan. ap

Vierailija
13/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääset muka hotelliin yöksi ei ne ole ilmaisia???? Uliuliuliuli

Vierailija
14/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla että paikkasi on täytetty kun yrität takaisin

Hyvä. Murjottajat ovat alinta kastia.

Vierailija
15/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että sen hetken kun ei osaa sanoa mitään rakentavaa, kannattaa olla hiljaa. Mutta ei se voi tuntikausia kestää, saati päiviä. Tässä tapauksessa mies on oikein hakemalla hakenut syyn josta suuttua sinulle. Heitin tyynyn lattialle, c'moon, onko mies 4-vuotias?

Ajoituskin on luultavasti mietitty niin, että sinun on pakko pyytää anteeksi, niin että sukulaisvierailu sujuisi normaalisti. Lähde ihmeessä pois, mutta kerro miksi.

Vierailija
16/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Post-it:

Hei

S

Tämä hyvä..

Tosiaan kun tämä mökötys ei ole ensimmäinen lyhyen ajan sisällä. Tällä kertaa se alkoi siitä, kun heräsi päiväunilta. Rauhoitti mieltään, tuli takaisin luokseni makkariin ja lähti saman tien pois. Kysyin mikä tuli ja syynä oli se, että kuulemma olin heittänyt hänen tyynynsä lattialle enkä ollut viittinyt sitä nostaa niin häntä alkoi vituttamaan vielä enemmän. Tuon jälkeen ei ole sitten sanonut enää mitään.

tämä viesti antoi erittäin kylmäävät fibat. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä.

Vierailija
17/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murjottaa? Oletko kysynyt miksi murjottaa?

Vierailija
18/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi murjottaa? Oletko kysynyt miksi murjottaa?

Justiinsahan ap kertoi, etkö osaa lukea? Koska tyyny.

Murjottaja odottaa että häneltä rukoillaan vastausta ja syytä, että kohde oikein miettisi mitä pahaa hän on nyt taas tehnyt. "Mieti sitä" oli eksän vastaus, jos sitäkään tuli. 

Ap:lle sanoisin, että ei kannata mennä samalle tasolle, vaan laittaa minimityyppinen lappu, tyyliin "En halua katsella murjotusta, joten en ole tulossa kotiin. Peru myös huominen kyläily."

Vierailija
19/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyydellä ja rauhallisella keskustelulla saa parhaat tulokset, ja välillä on hyvä ottaa vähän välimatkaa, jos toinen ei syystä tai toisesta kykene keskustelemaan.

Terveiden ihmisten kanssa toimii, mutta jos on luonnehäiriöinen, ei ole kyse puhumisen osaamisesta,  vaan vallan käytöstä. 

Vierailija
20/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Laitoin miehelle viestin jossa ilmoitin huomisen sukuloinnin olevan minun osalta peruttu hänen mykkäkoulunsa takia. Hänen mukaansa hänellä on syitä mökötykseen, en vain ole missään välissä kysynyt niitä. Kyllä muuten olen, kopioin hänelle myös viestin jossa olen asiaa kysynyt. Nyt myös väittää, ettei ikinä ole väittänyt että tyyny olisi ollut syy. Kyllä muuten sanoit, kun nousit sängystä ja kysyin. Myös viestinä löytyy asia, joten kopioin senkin miehelle.

Ja nyt kirjoittaa pitkää viestiä joten syyt näköjään tulossa.

Nonni. Ja nyt tuli syitä :D Kuulemma ei voi tulla kanssani enää paikkaan X koska siellä saattaa tulla vastaan minun entinen mies, joka on minua pannut. Kertoilee kavereilleen että on minua pannut jne jne, hän joutuisi häpeämään. Hän haluaa naisen jota kaikki haluaa panna, mut hän on ainoa joka sitä pääsee tekemään. 

Ja kuulemma syitä on muitakin. Nyt jumalauta kärähti pinna totaalisesti.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi