Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliin ensi yöksi miehen mykkäkoulun ja puhumattomuuden takia, jätänkö vain ilmoittamatta miehelle mitään?

Vierailija
25.11.2016 |

Vai kannattaako sanoa miehelle jotain tai jättää kirje? Mä en enää jaksa kun mies ei voi ongelmistaan puhua. Mä en tiedä onko syy jollain tapaa mussa vai missä. Ahdistaa kodin ilmapiiri ja mieluusti 'pakenisin' kotoa ennen kuin tulee töistä. En tiedä herättäiskö miestä edes johonkin suuntaan. Meidän pitäisi huomenna sukuloida hänen sukulaisillaan jotka minut sinne vielä erityisesti halusivat, mutta en todellakaan tuommoisen kanssa sinne mene.

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole ajatellut asiaa siltä kantilta että sinä olet syyllinen ja oletkin itse aiheuttanut miehesi mykkäkoulun, vaan sen sijaan haluat nyt rankaista miestäsi menemällä hotelliin vaikka syy on kokonaan sinun? Sinun tulee ja kannattaa suhtautua asiaan hieman rehellisemmin.

:D Ihanko itse keksit tän? Luuletko että on hyväkin provo?

Mitä tässä on provoamista,,, ai niin, nainenhan on syytön kaikkeen ja miehessä on aina syy.

Tehdäänpä sinulle helpompi kysymys, miksihän se miehesi on mykkäkoulussa sinulle? Jos uskallat edes tiedostaa itsellesi tämän kysymyksen, niin lue sitten tuo edellinen viestini uudelleen. Näin pikkuhiljaa lähestyt totuutta.

Siis ap:n mies on mustasukkainen ap:n menneisyydelle. Vika on täysin miehen, ap ei ole vastuussa miehen vinksahtamisesta mitenkään.Miten sinä saat tuosta mitään syyllisyyttä ap:n niskoille? Pitää olla aika nyrjähtänyt ajatusmaailma sinulla.

Jos ap:llä olisi puhtaampi menneisyys niin voisiko mies olla silloin mykkäkoulussa?

Mietippä nyt itse kuinka se on ja kuka se on mykkäkoulun tosiasiassa aiheuttanut.

Vierailija
62/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu Kohta vapaita, mutta ehkä se ei ole tähän paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joku lappu jättää jottei huolestu ja luule et sulle on sattunu jotain. Eihän sun ole pakko kertoa missä olet vaan kirjotat esim. 'tahdon olla hetken omissa ajatuksissa.. tulen silloin ja silloin takaisin kotiin. ole kiltti äläkä soita turhista asioista'

Vierailija
64/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole ajatellut asiaa siltä kantilta että sinä olet syyllinen ja oletkin itse aiheuttanut miehesi mykkäkoulun, vaan sen sijaan haluat nyt rankaista miestäsi menemällä hotelliin vaikka syy on kokonaan sinun? Sinun tulee ja kannattaa suhtautua asiaan hieman rehellisemmin.

Mitä tässä on provoamista,,, ai niin, nainenhan on syytön kaikkeen ja miehessä on aina syy.

Tehdäänpä sinulle helpompi kysymys, miksihän se miehesi on mykkäkoulussa sinulle? Jos uskallat edes tiedostaa itsellesi tämän kysymyksen, niin lue sitten tuo edellinen viestini uudelleen. Näin pikkuhiljaa lähestyt totuutta.

Siis ap:n mies on mustasukkainen ap:n menneisyydelle. Vika on täysin miehen, ap ei ole vastuussa miehen vinksahtamisesta mitenkään.Miten sinä saat tuosta mitään syyllisyyttä ap:n niskoille? Pitää olla aika nyrjähtänyt ajatusmaailma sinulla.

Jos ap:llä olisi puhtaampi menneisyys niin voisiko mies olla silloin mykkäkoulussa?

Mietippä nyt itse kuinka se on ja kuka se on mykkäkoulun tosiasiassa aiheuttanut.

Voi luoja että olet päästäsi sekaisin.

Vierailija
65/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne tähtitortut. Haloo...

Vierailija
66/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua, mutta mielestäni sun kannattaa nyt vaan tosiaan mennä sinne hotlaan sanomatta mtn. 

Tuo puhumattomuushan on henkistä väkivaltaa :( 

Toivottavasti saatte jossain vaiheessa puhuttua asiat ja haette apua ongelmiinne. Tsemppiä!

Vierailija
67/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis ap ja mies olleet yhdessä melkeen kahdeksan vuotta ja ap on ollu 18 v kun ovat alkaneet seurustella? Ja mies kiukuttelee nyt, kahdeksan vuotta myöhemmin, ap:n menneisyydestä?? Ei teinillä ole edes juuri ehtinyt olla mitään menneisyyttä. Odottakoon ap:n mies vaan, kun ap jättää hänet ja mies joutuu uudelleen sinkkumarkkinoille hakemaan seuraa kaksvitosista naisista, joilla tosiaan on ehtinyt jo olla monenlaista menneisyyttä, toisin kuin ap:lla. Ap onko mies ennen osoittanut olevansa jotenkin sairas tai seonnut?

Vierailija
68/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että olet päästäsi sekaisin.

Homma on mennyt näin :

ap:llä on menneisyys josta syytön aviomies kärsii > hänen kärsimisen on hänen oma syy > joten ap rankaisee aviomiestänsä menemällä hotelliin.

Summasumma rum, vika ja syy on aviomiehen.

Avaa nyt ihmeessä miksi olen päästäni sekaisin, olisi niin kiva ymmärtää naisten logiiggaa.

Vierailija
69/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Hajottaisin sen tyynyn pitkin lattioita ja lähtisin ilman viestejä. Kahdeksi yöksi.

Vierailija
70/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä on ollut aina oikein supermököttäjä. Hän saattoi olla viikkoja puhumatta, puhui muutamana päivänä, suuttui taas jostain ja aloitti taas uuden mykkäkouluputken. Syynä saattoi olla se, että naapuri sanoi väärällä äänensävyllä päivää. Isä sisään tultua ensin huusi ja raivosi, haukkui äidin ja aloitti mökötyksen. Lapsena kotona oli painajaismaista, joten ap, älä ikinä hanki lapsia tuohon suhteeseen.

Vierailija
71/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää voi mököttää ihan hyvin.

Aika keskenkasvuista häipyä tuollaisen syyn takia jonnekkin.

Aina mykkäkouluun on joku todellinen syy mutta naiset ei sitä halua tunnustaa.

Meillä minä olen varmaan sata kertaa ollut mykkäkoulussa kun vaimo loukkaa verbaalisesti,lopulta aina pyytää anteeksi.

Vierailija
72/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille miehelle, että jos sun menneisyys on niin kova pala, niin ei sen tarvitse olla sun kanssa. Voit oikeastaan tehdä palveluksena sen eropäätöksen miehen puolesta. Sitten kaikki on tyytyväisiä, sun ei tarvitse sietää noin halpamaista käytöstä ja miehen ei tarvitse hävetä sun menneisyyttä.

Vierailija
73/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on tällaisia ongelmia ollut niiden melkein kymmenen vuoden aikana kun ollaan yhdessä oltu. Vasta parisuhdeterapian myötä ollaan opittu kommunikoimaan paremmin ja ottamaan toinen huomioon. Liian monet kuvittelevat, että kun parisuhteeseen tulee ongelmia, on se merkki siitä, että kyseessä on itselle väärä ihminen vaikka näin ei olisikaan. Mieheni on minulle erittäin rakas, mutta jos hän olisi vaikkapa työkaveri jota en rakastaisi, en varmasti myöskään tulisi hänen kanssaan toimeen. 

Vierailija
74/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis neitsyyteni meni, kun musta mies otti minut 14-vuotiaana ollessani humalassa, vaikka kielsin häntä koskemasta minuun. En ole käsitellyt tätä, paitsi mieheni kanssa. Tämän jälkeen tuli kokemuksia vähän enemmän, ollessani humalassa tai pilvessä. Miehen mielestä nautin näistä kokemuksista ja olen nyt eläimiinsekaantuja ja rakastan ryhmäseksejä yms.

Ap.

Miestäni EN ole pettänyt kertaakaan, vaikka nuoruuteni on ollutkin mitä on. Myös kotona vanhempien kanssa ollut hieman vaikeampaa..

ap

Pyytäisin tähän myös kommenttia, olenko oikeasti sokea itselleni ja täysi huo*a vai voiko asiat johtua yksinkertaisesti kaikesta? Miehen mielestä 14-vuotias on osasyyllinen tapahtumiin. Joo, olen sekaisin kaikesta... ap

Vierailija
75/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis neitsyyteni meni, kun musta mies otti minut 14-vuotiaana ollessani humalassa, vaikka kielsin häntä koskemasta minuun. En ole käsitellyt tätä, paitsi mieheni kanssa. Tämän jälkeen tuli kokemuksia vähän enemmän, ollessani humalassa tai pilvessä. Miehen mielestä nautin näistä kokemuksista ja olen nyt eläimiinsekaantuja ja rakastan ryhmäseksejä yms.

Ap.

Miestäni EN ole pettänyt kertaakaan, vaikka nuoruuteni on ollutkin mitä on. Myös kotona vanhempien kanssa ollut hieman vaikeampaa..

ap

Siis sut on raiskattu ja oot miehelles siitä puhunut ja nyt mies kiukuttelee sulle siitä että sut on raiskattu?

Vierailija
76/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

ap

Siis sut on raiskattu ja oot miehelles siitä puhunut ja nyt mies kiukuttelee sulle siitä että sut on raiskattu?

Mies sanoo, että olen osasyyllinen kun kyseiseen asuntoon menin. Ja itse mietin nyt osittain samoin. Menen paniikkiin aina kun näitä raiskausuutisia tulee. Ja ymmärrän, että kun toiselle näin sattuu, hän on uhri. En silti pidä itseäni uhrina. Olenko väärässä?

Vierailija
77/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa olet? Lähden sun seuraksi skumpalle :D

Vierailija
78/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

ap

Mies sanoo, että olen osasyyllinen kun kyseiseen asuntoon menin. Ja itse mietin nyt osittain samoin. Menen paniikkiin aina kun näitä raiskausuutisia tulee. Ja ymmärrän, että kun toiselle näin sattuu, hän on uhri. En silti pidä itseäni uhrina. Olenko väärässä?

Vaikea ottaa kantaa kun et ole kertonu miten tapahtumat eteni. MUTTA. Raiskauksen uhri ei ole koskaan syyllinen. Jos menee asuntoon, ei se ole lupaus seksistä eikä syy raiskaamiseen. Eikä se jos ottaa vastaan tarjotun drinkin. Eikä se jos suutelee. Minkä ikäinen raiskaaja oli? Sinä olit vielä lapsi, muista se.

Vierailija
79/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

ap

Jos sinun mies olisi pahoinpidelty teininä jossain kotibileissä, niin olisiko hän omasta mielestään ollut syyllinen tapahtuneeseen?

Miehen käytös kuulostaa pahalta. Ajatteles, jos kuulet tuosta samasta vielä seuraavat 50 tai 60 vuotta.

Vierailija
80/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Huomenna soitat raiskauksen uhrien auttavaan puhelimeen, tai maanantaina, ja puhut ammattilaisen kanssa sen raiskausjutun läpi. Ne auttaa sua ymmärtämään mistä on ollut kyse. Sun mies sekoilee ja sekottaa sunkin pään jutuillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä