Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliin ensi yöksi miehen mykkäkoulun ja puhumattomuuden takia, jätänkö vain ilmoittamatta miehelle mitään?

Vierailija
25.11.2016 |

Vai kannattaako sanoa miehelle jotain tai jättää kirje? Mä en enää jaksa kun mies ei voi ongelmistaan puhua. Mä en tiedä onko syy jollain tapaa mussa vai missä. Ahdistaa kodin ilmapiiri ja mieluusti 'pakenisin' kotoa ennen kuin tulee töistä. En tiedä herättäiskö miestä edes johonkin suuntaan. Meidän pitäisi huomenna sukuloida hänen sukulaisillaan jotka minut sinne vielä erityisesti halusivat, mutta en todellakaan tuommoisen kanssa sinne mene.

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kärähti. Anna palaa ihan kunnolla. Ihan sairasta.

Vierailija
22/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Laitoin miehelle viestin jossa ilmoitin huomisen sukuloinnin olevan minun osalta peruttu hänen mykkäkoulunsa takia. Hänen mukaansa hänellä on syitä mökötykseen, en vain ole missään välissä kysynyt niitä. Kyllä muuten olen, kopioin hänelle myös viestin jossa olen asiaa kysynyt. Nyt myös väittää, ettei ikinä ole väittänyt että tyyny olisi ollut syy. Kyllä muuten sanoit, kun nousit sängystä ja kysyin. Myös viestinä löytyy asia, joten kopioin senkin miehelle.

Ja nyt kirjoittaa pitkää viestiä joten syyt näköjään tulossa.

Nonni. Ja nyt tuli syitä :D Kuulemma ei voi tulla kanssani enää paikkaan X koska siellä saattaa tulla vastaan minun entinen mies, joka on minua pannut. Kertoilee kavereilleen että on minua pannut jne jne, hän joutuisi häpeämään. Hän haluaa naisen jota kaikki haluaa panna, mut hän on ainoa joka sitä pääsee tekemään. 

Ja kuulemma syitä on muitakin. Nyt jumalauta kärähti pinna totaalisesti.

AP

Jassåå eli  mies on keskenkasvuinen kakara. Älä jatka tuollaisen kanssa enää päivääkään. Ilmoita vaan että sinulle sopii vallan hyvin että suhde loppuu tähän. Etkä sitten peru päätöstäsi, et tulisi olemaan onnellinen tuon miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikeestaan tiedä mitä teen kun kiehuu niin pahasti.. en haluis alentuu samalle tasolle mut tekis kyl nyt mieli. Yritän järkevöittää päätä. ap

Vierailija
24/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero moisesta kiviriipasta!

Tänän on perjantai, kysy joku kaveri seuraksi ja lähde tuulettumaan. Sitten lepoa joulun pyhät ja kun uusi vuosi alkaa, olet kuin uusi ihminen!

Miehen käytökselle ei löydy edes sanoja. Heitä se ulos heti tänään tai muuta itse pois. Nyt joulun alla saa usein helpommin ja halvemmalla vuokrakämppiäkin kuin esim syksyllä

Vierailija
25/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Laitoin miehelle viestin jossa ilmoitin huomisen sukuloinnin olevan minun osalta peruttu hänen mykkäkoulunsa takia. Hänen mukaansa hänellä on syitä mökötykseen, en vain ole missään välissä kysynyt niitä. Kyllä muuten olen, kopioin hänelle myös viestin jossa olen asiaa kysynyt. Nyt myös väittää, ettei ikinä ole väittänyt että tyyny olisi ollut syy. Kyllä muuten sanoit, kun nousit sängystä ja kysyin. Myös viestinä löytyy asia, joten kopioin senkin miehelle.

Nonni. Ja nyt tuli syitä :D Kuulemma ei voi tulla kanssani enää paikkaan X koska siellä saattaa tulla vastaan minun entinen mies, joka on minua pannut. Kertoilee kavereilleen että on minua pannut jne jne, hän joutuisi häpeämään. Hän haluaa naisen jota kaikki haluaa panna, mut hän on ainoa joka sitä pääsee tekemään. 

AP

Onko miehesi 15-vuotias?

Vierailija
26/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jaa siis luulin, että kyseessä oli yli 5-vuotias, kun puhuit miehestä. Hyvä että keittää, tajuat siis itsekin ettei tuollainen ole normaalia. Nyt jätä idiootti. 

Vierailija
27/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä tyyppi. Kaipa itsekkin ymmärrät, miten sairasta tuollainen on? Eroa nyt, kun vielä on helpompaa -usko pois, vuosien mittaan tuo pahenee.

Vierailija
28/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti kirpasee mennä hotelliin yöks, mut ihan oikeesti mä en tota siedä. Otan vähän skumppaa päälle (jääkaapista löytyy;)) ja laitan hotellin varaukseen. Etin muiks öiks paikan kaverilta/vanhemmilta. Mä en tän kanssa jää enää asustamaan. ap

Vierailija
29/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudellisesti kirpasee mennä hotelliin yöks, mut ihan oikeesti mä en tota siedä. Otan vähän skumppaa päälle (jääkaapista löytyy;)) ja laitan hotellin varaukseen. Etin muiks öiks paikan kaverilta/vanhemmilta. Mä en tän kanssa jää enää asustamaan. ap

Hyvä päätös, ja radiohiljaisuus päälle. Tuollaiselta alkaa jättämisen jälkeen tulla tekstiä, jota ilmankin voit olla. 

Vierailija
30/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleen oma exä, joka piti suhteemme alkuaikoina monta päivää mykkäkoulua sen takia, että en ollut tavatessamme neitsyt. Olin tavatessamme 30-vuotias :-D Tyyppi ei alkuun edes kertonut mistä murjottaa, alkoi vaan yhtäkkiä puhelakon.  Ihan täysi sekohulluhan siitä sitten myöhemmin paljastui.

Vierailija
31/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole ajatellut asiaa siltä kantilta että sinä olet syyllinen ja oletkin itse aiheuttanut miehesi mykkäkoulun, vaan sen sijaan haluat nyt rankaista miestäsi menemällä hotelliin vaikka syy on kokonaan sinun? Sinun tulee ja kannattaa suhtautua asiaan hieman rehellisemmin.

Vierailija
32/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole ajatellut asiaa siltä kantilta että sinä olet syyllinen ja oletkin itse aiheuttanut miehesi mykkäkoulun, vaan sen sijaan haluat nyt rankaista miestäsi menemällä hotelliin vaikka syy on kokonaan sinun? Sinun tulee ja kannattaa suhtautua asiaan hieman rehellisemmin.

:D Ihanko itse keksit tän? Luuletko että on hyväkin provo?

Vierailija
33/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleepa mieleen oma exä, joka piti suhteemme alkuaikoina monta päivää mykkäkoulua sen takia, että en ollut tavatessamme neitsyt. Olin tavatessamme 30-vuotias :-D Tyyppi ei alkuun edes kertonut mistä murjottaa, alkoi vaan yhtäkkiä puhelakon.  Ihan täysi sekohulluhan siitä sitten myöhemmin paljastui.

Jestas mikä urpo. :D

Vierailija
34/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ihanko itse keksit tän? Luuletko että on hyväkin provo?

Mitä tässä on provoamista,,, ai niin, nainenhan on syytön kaikkeen ja miehessä on aina syy.

Tehdäänpä sinulle helpompi kysymys, miksihän se miehesi on mykkäkoulussa sinulle? Jos uskallat edes tiedostaa itsellesi tämän kysymyksen, niin lue sitten tuo edellinen viestini uudelleen. Näin pikkuhiljaa lähestyt totuutta.

Vierailija
35/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Onkohan miehesi (tai siis "miehesi") mun eksä? Kuulostaa ihan häneltä, aivan yhtä pimeää touhua ja päättömiä mykkäkouluja sain kestää. Onneksi erosin, oli yksi elämäni parhaista päätöksistä.

Vierailija
36/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt tuli mieheltä syy numero 2. mökötykseensä.

Hän haluaa laihduttaa, mutta minä tuon kaupasta mm. tähtitorttuja jolloin hän ei onnistu laihduttamaan, kun ei nyt näin pimeällä jaksa mennä salillekaan.

Huomautus tohon, syö töissä kyllä mielellään juustokakkupaloja.

ap jolla kuohari menossa hyvää vauhtia.

Vierailija
37/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDD

Anteeksi, ei saisi nauraa. Kuulostaa vain uskomattomalta käytökseltä aikuiselta ihmiseltä. Jätä tuo urpo ja vietä nyt laatuaikaa itsesi kanssa tänään.

Vierailija
38/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nyt tuli mieheltä syy numero 2. mökötykseensä.

Hän haluaa laihduttaa, mutta minä tuon kaupasta mm. tähtitorttuja jolloin hän ei onnistu laihduttamaan, kun ei nyt näin pimeällä jaksa mennä salillekaan.

Huomautus tohon, syö töissä kyllä mielellään juustokakkupaloja.

ap jolla kuohari menossa hyvää vauhtia.

Aaahaahaaa... :D :D

Nii, sun vika on nyt kaikki. Rentouttavaa hotelli-iltaa! Käy ihmeessä yöelämää katsomassa, pikkujouluaika eli ihmisiä riittää. :) (Ei, tämä ei ollut käsky hypätä vieraisiin vaan ystävällinen kehotus järjestää muuta ajateltavaa ja viettää hauska ilta.)

Vierailija
39/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  ap ole syyllinen  siihen että sen miehellä vippaa päässä. Miehen pitää hoitaa omat juttunsa kondikseen.

Vierailija
40/177 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ilmoita mitään ja sammuta puhelin. Se varmaan helpottaa miestä hänen ongelmissaan.

Mäkin oon tätä mieltä. Vauvamaista touhua mieheltä :/ Pää pystyyn ja jäät nyt vaan odottamaan miehen siirtoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi