Hotelliin ensi yöksi miehen mykkäkoulun ja puhumattomuuden takia, jätänkö vain ilmoittamatta miehelle mitään?
Vai kannattaako sanoa miehelle jotain tai jättää kirje? Mä en enää jaksa kun mies ei voi ongelmistaan puhua. Mä en tiedä onko syy jollain tapaa mussa vai missä. Ahdistaa kodin ilmapiiri ja mieluusti 'pakenisin' kotoa ennen kuin tulee töistä. En tiedä herättäiskö miestä edes johonkin suuntaan. Meidän pitäisi huomenna sukuloida hänen sukulaisillaan jotka minut sinne vielä erityisesti halusivat, mutta en todellakaan tuommoisen kanssa sinne mene.
Kommentit (177)
aaveessä on se kauhea vika, että kaikkia aloituksia joutuu epäilemään provoiksi vaikka ei haluaisi.
Viime riidassa mies sanoi, ettei tiedä panisiko hän jos 14-vuotiasta tyrkytettäisiin hänelle. Ja mies sanookin, ettei ole tehnyt virheitä elämässä. Olin siis hänen ensimmäisensä. Minun aikana hän on kyllä netissä yrittänyt päästä panotreffeille 14-15-vuotiaan kanssa ollessa 18v.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole ajatellut asiaa siltä kantilta että sinä olet syyllinen ja oletkin itse aiheuttanut miehesi mykkäkoulun, vaan sen sijaan haluat nyt rankaista miestäsi menemällä hotelliin vaikka syy on kokonaan sinun? Sinun tulee ja kannattaa suhtautua asiaan hieman rehellisemmin.
:D Ihanko itse keksit tän? Luuletko että on hyväkin provo?
Mitä tässä on provoamista,,, ai niin, nainenhan on syytön kaikkeen ja miehessä on aina syy.
Tehdäänpä sinulle helpompi kysymys, miksihän se miehesi on mykkäkoulussa sinulle? Jos uskallat edes tiedostaa itsellesi tämän kysymyksen, niin lue sitten tuo edellinen viestini uudelleen. Näin pikkuhiljaa lähestyt totuutta.Siis ap:n mies on mustasukkainen ap:n menneisyydelle. Vika on täysin miehen, ap ei ole vastuussa miehen vinksahtamisesta mitenkään.Miten sinä saat tuosta mitään syyllisyyttä ap:n niskoille? Pitää olla aika nyrjähtänyt ajatusmaailma sinulla.
Jos ap:llä olisi puhtaampi menneisyys niin voisiko mies olla silloin mykkäkoulussa?
Mietippä nyt itse kuinka se on ja kuka se on mykkäkoulun tosiasiassa aiheuttanut.Voi luoja että olet päästäsi sekaisin.
Homma on mennyt näin :
ap:llä on menneisyys josta syytön aviomies kärsii > hänen kärsimisen on hänen oma syy > joten ap rankaisee aviomiestänsä menemällä hotelliin.
Summasumma rum, vika ja syy on aviomiehen.Avaa nyt ihmeessä miksi olen päästäni sekaisin, olisi niin kiva ymmärtää naisten logiiggaa.
En ole se keneltä kysyit, mutta tässä mun mielipide. Erittäin harvat ihmiset päätyvät lopulta lopullisesti yhteen sen ensimmäisen poika- tai tyttöystävän kanssa. Tästä seuraa se, että lähes kaikilla on ns. menneisyys. Eli ihmiset ovat olleet rakastuneita ja harrastaneet seksiä muidenkin ihmisten kanssa. Se on vaan kestettävä, sellaista se on. Ei sen takia voi alkaa pitää mykkäkoulua tai vaatia anteeksipyyntöjä. Ylipäätään toista ihmistä ei voi omistaa.
Jos alkaa pitää mykkäkoulua ja vaatia anteeksipyyntöjä, niin käyttäytyy sekopäisesti, jolloin toisella ei siinä suhteessa ole enää hyvä olla.
Tää oli tällainen rautalangasta väännetty selkokielisen versio, ole hyvä 😊
Vierailija kirjoitti:
aaveessä on se kauhea vika, että kaikkia aloituksia joutuu epäilemään provoiksi vaikka ei haluaisi.
Toivoisin olevani provo :D
ap.
Vierailija kirjoitti:
Viime riidassa mies sanoi, ettei tiedä panisiko hän jos 14-vuotiasta tyrkytettäisiin hänelle. Ja mies sanookin, ettei ole tehnyt virheitä elämässä. Olin siis hänen ensimmäisensä. Minun aikana hän on kyllä netissä yrittänyt päästä panotreffeille 14-15-vuotiaan kanssa ollessa 18v.
ap
Ap nyt on niin outoa ja överiä juttu että pakko epäillä provoksi. Mutta jos noi on totta niin juokse niin kovaa kuin pääset pakoon tätä miestäsi, jätä hänet heti. Hän on paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ap nyt on niin outoa ja överiä juttu että pakko epäillä provoksi. Mutta jos noi on totta niin juokse niin kovaa kuin pääset pakoon tätä miestäsi, jätä hänet heti. Hän on paha ihminen.
Ei vaan ole. Miehen mielestä minä olen paha, koska olen eläimiinsekaantuja, koska on ollut mustia miehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei vaan ole. Miehen mielestä minä olen paha, koska olen eläimiinsekaantuja, koska on ollut mustia miehiä.
Ap
Ok, uskon että et ole provo. Mutta usko sinäkin nyt hyvä nainen että miehesi on sairas päästään ja tuhoaa sinun psyykkisen terveyden. En ihmettele jos hän olisi fyysisestikin väkivaltainen. Pakene.
Että seitsemän vuotta noin oudon jätkän kanssa. Miksi?
Hirveän vaikea uskoa että et olisi provo, mutta jos et ole niin sinun kannattaa varmaan miettiä miksi kummassa olet ollut kaikki nämä vuodet noin oudon ja henkistä väkivaltaa harjoittavan miehen kanssa. Mikä hänessä sinua kiehtoo?
Mies eniten raivoissaan siis somalista, jonka kanssa näin pari kertaa, juttelin messengerissä vuoden. Ja tämä kun olin 16-vuotias. Laitoin kuvia tästä keskustelusta hänelle. Kaikki on femakoita hänen mielestään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mies eniten raivoissaan siis somalista, jonka kanssa näin pari kertaa, juttelin messengerissä vuoden. Ja tämä kun olin 16-vuotias. Laitoin kuvia tästä keskustelusta hänelle. Kaikki on femakoita hänen mielestään.
ap
Oliko 10 vuotta sitten messengeri?
Riippuu siitä, oletko huomiohuoraava teini vai aikuinen nainen. Ilmoita miehelle ainakin, missä olet ja mikä on tilanne. Vai olisiko järkevämpää keskustella asiat selviksi.
Tää menee jo niin kirjavaksi APn puolelta, että huhhuh. :D
Vierailija kirjoitti:
ap
Laitoitko kuvia 8 vuotta sitten kun aloititte suhteen, vai vasta viime aikoina? Jos mies on nyt yhtäkkiä alkanut ärsyyntymään menneisyydestäsi, kyse on mahdollisesti hänen häpeästä omaa kokemattomuuttaan kohtaan. Parasta voisi olla vapauttaa mies, jotta hän voisi harrastaa pari vuotta sinkkuelämää ja päästä epävarmuuksistaan eroon.
Jaa. Miehen kommentti tuli kun otin kuvia siis tästä keskustelusta miehelle :p Nro 102 on rakas avomieheni.
Vastaan vielä omaan viestiini sen verran, etten siedä jatkuvaa valehtelua aiheesta kun aiheesta.
ap:n ex-mies kirjoitti:
Otetaan miehen mielipide tässä kohtaa, kun sain vihiä keskustelusta. Teen vuodessa 75-100% enemmän työtunteja kun ap, tienaan 3/4 talouden rahoista ja maksan kaiken normaalista poikkeavan ja ylimääräisen. Kun tulen töistä kotiin, koti on paskainen, muutama lusikka ehkä tiskattu. Tikkuakaan ei laiteta ristiin minkään eteen. Voin jakaa kotityöt ja kaiken muun heti kun teemme samat työtunnit viikossa, palkoista riippumatta. Tällä hetkellä, ja viimeiset vuodet kun olen tehnyt sen n. tuplasti enemmän työtunteja, pidän lähinnä vittuiluna sitä, että kotona vaan maataan ja levitetään persettä samalla kun itse painan fyysisesti raskaassa duunissa. Somalijuttuun haluan sanoa, että pidän outona sitä, että se seksisuhde jätetään mainitsematta ja varsinkin sitä, että edelleen tänä päivänä tiedät kyseisen henkilön työpaikat yms. Tiedän että olet kyylä ja tiedät jopa mun kavereiden menot ja tulot paremmin kun minä itse, mutta että entisen kuten itse sanoit "exän" tekemiset, joka sekin jätettiin mainitsematta. Enempää en ole pyytänyt/vaatinut, mutta toivoisin, että kun mun työpäivä on matkoineen n. 6.30-16.00 ma-pe ja omasi on sillon tällön muutama tunti, tekisit edes kotona jotain sillä välin kun hajotan kroppani duunissa. Ja jos joku nyt haluaa tietää, kyllä olen roturealisti, kyllä uskon tutkimukseen jonka mukaan somaleiden k-a äo on 68 ja ihmettelen miten joku voi tykästyä älyllisesti kehitysvammaisen tasolla olevaan ihmiseen. Olen älykäs ihminen, tienaan enemmän kun suurin osa tälle palstalle viestittelevistä, ehkä ajattelen vaan liikaa järjellä? En vain siedä tyhmyyttä.
Kätevä nimimerkki, voi kertoa totuuksia monessa eri keskustelussa.
Raiskaaja sanoi olevansa 17-vuotias, mutta hän oli enemmän, varmasti 30-vuotias.. Tiedän sen nyt vanhempana ja viisaampana. Muistan että olin ottanut alkoholia, hän sanoi että ota nyt vaan enemmän ja kaatoi sitä kirjaimellisesti suuhuni. Ja sanoin etten halua seksiä, mutta laittoi kyrpänsä sisäänsä.
ap