Hotelliin ensi yöksi miehen mykkäkoulun ja puhumattomuuden takia, jätänkö vain ilmoittamatta miehelle mitään?
Vai kannattaako sanoa miehelle jotain tai jättää kirje? Mä en enää jaksa kun mies ei voi ongelmistaan puhua. Mä en tiedä onko syy jollain tapaa mussa vai missä. Ahdistaa kodin ilmapiiri ja mieluusti 'pakenisin' kotoa ennen kuin tulee töistä. En tiedä herättäiskö miestä edes johonkin suuntaan. Meidän pitäisi huomenna sukuloida hänen sukulaisillaan jotka minut sinne vielä erityisesti halusivat, mutta en todellakaan tuommoisen kanssa sinne mene.
Kommentit (177)
^^ ottaen huomioon että kyseinen tampio ei osaa edes kirjottaa niin ap ala etsiä omaa asuntoa!
"en tule tänään kotiin" riittänee.
Vierailija kirjoitti:
Miten pääset muka hotelliin yöksi ei ne ole ilmaisia???? Uliuliuliuli
Ainakin Helsingin ja lähiseudun hotellit täynnä tänä viikonloppuna.
Sanoin miestä lassukaksi. Hän:
"Omanarvontuntoinen"
"Mä oon helvetin moenssa asiassa keskiarvojen yläpuolella"
"En keksi yhtään missä sä olisit"
"No seksikumppanien määrässä mut ainakaan mun silmiin se ei oo positiivinen asia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole ajatellut asiaa siltä kantilta että sinä olet syyllinen ja oletkin itse aiheuttanut miehesi mykkäkoulun, vaan sen sijaan haluat nyt rankaista miestäsi menemällä hotelliin vaikka syy on kokonaan sinun? Sinun tulee ja kannattaa suhtautua asiaan hieman rehellisemmin.
:D Ihanko itse keksit tän? Luuletko että on hyväkin provo?
Mitä tässä on provoamista,,, ai niin, nainenhan on syytön kaikkeen ja miehessä on aina syy.
Tehdäänpä sinulle helpompi kysymys, miksihän se miehesi on mykkäkoulussa sinulle? Jos uskallat edes tiedostaa itsellesi tämän kysymyksen, niin lue sitten tuo edellinen viestini uudelleen. Näin pikkuhiljaa lähestyt totuutta.
Siis ap:n mies on mustasukkainen ap:n menneisyydelle. Vika on täysin miehen, ap ei ole vastuussa miehen vinksahtamisesta mitenkään.Miten sinä saat tuosta mitään syyllisyyttä ap:n niskoille? Pitää olla aika nyrjähtänyt ajatusmaailma sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Olen hotellissa. Mieheltä tulee törkeitä tekstejä nyt.
"Jos on ollu halpa lumppu jota joutuu joka paikassa häpeemään nii kannattais yrittää vähä enemmän ku löytää hyvän miehen"
ap
Ohhoh.
Laita "miehen" numero estolistalle täksi päiväksi, muuten on ilta pilalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos on ollu halpa lumppu jota joutuu joka paikassa häpeemään nii kannattais yrittää vähä enemmän ku löytää hyvän miehen"
ap
Ohhoh.
Oon juonu skumppaa, tää on viihdyttävää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ohhoh.
Oon juonu skumppaa, tää on viihdyttävää :D
No nyt on sulla asenne kohdallaan. :D Pidä tuo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ohhoh.
Ei missään nimessä nyt vielä estolistalle! Koska nythän sieltä sataa mustaa valkoisella millainen "helmi" mies on. Näitä viestejä voi sitten aamulla tai vaikka maanantai lukea, jos alkaa yhtään mietityttämään, että oliko se miea just niin törppö.
Sitten jos alkaa huvitus muuttua ahdistukseksi, niin puhelin äänettömälle ja puhelin pöytälaatikkoon.
Päivitän tänne.. mulla ei oo kavereita täällä :p
ap
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa tuollaiset mykkäkoulun pitäjät. Ex oli juuri sellainen, ei ikinä tiennyt mistä nyt taas tuulee, ja mikä on vikana. Saattoi mököttää useita päiviä. Henkistä väkivaltaa.
M38
Minunkin exäni oli mököttäjä, saattoi olla päiväkausia täysin puhumatta, syytä en tiennyt. Pilasi aina kaikki matkat, juhlapyhät ja sukulaisvierailut yms käytöksellään, joka kerta kun piti lähteä johonkin oli aina joku ongelma ja kiukutteli. Itse tein pari kertaa tuollaisen häviämistempun ja menin kaverille yöksi enkä ilmoittanut miehelle mitään. No eipä ollut kiukkupussi noista moksiskaan. 13v oltiin yhdessä ei muuttunut käytös mihinkään. Nyt onneksi uusi mies joka ei mökötä eikä kiukuttele.
N40
Laita siihen post it -lappuun, että annat aikaa miettiä tulevaisuuttanne. Et enää tällaista lapsellista mykkäkoulua tule sietämään. Joko ollaan kuin aikuiset ihmiset tai sitten ei olla ollenkaan.
Teillä ei vissiin ole lapsia, joten on aika katsoa suhde nyt. Älä herrantähden alistu jäämään tuollaiseen ikävään ja kiusaukseen loppuiäksesi. Hän hallitsee sinua tuolla asenteella.
Kertokaas jotain erofiilistelyyn sopivia biisejä?
Oletteko minkäikäinen pariskunta? Tai olitte?
Minä 26, mies 25. Ja 7,5v oltu yhdessä, viimeset puol vuotta erittäin vaikeita.
Ilmoita ajoissa että miehesi ehtii pyytää jonkun tyttöystävänsä yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Mariska - Painu Helvettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariska - Painu Helvettiin
Appendix - Huor@