Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti harmittelee HS:ssa: Lopetin kuukauden ikäisen vauvan imetyksen, sillä mies ei voinut olla ilman seksiä

Vierailija
25.11.2016 |

Oikeesti, kuinka tyhmiä ihmisiä tämäkin maa päällään kantaa...

Kommentit (283)

Vierailija
221/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän synnytyksen jälkeen saa edes harrastaa seksiä ainakaan kuuteen viikkoon, vai onko vain sektiossa näin? Mulle sanoi lääkäri näin kun ohjeisti sektiosta toipumisessa, 6 vk ei seksiä, tamppooneja, kotitöitä, liikuntaa (tyyliin ihan kevyt kävely ok) , ei saa nostaa yli 5 kg.... Eikä ole käynyt mielessäkãän että vois olla ongelma.

Ihme porukkaa tuo imetyskriisipariskunta...

Koskee vain sektiota tuollaiset ohjeet. Vatsalihakset ja lantionpohja nyt taitaa olla alakautta synnyttäneille ne, mistä on ohjeita. Eli ei pomppimista.

Ei minulle ainakaan kummassakaan sektiossa annettu mitään tuollaisia seksikieltoja. Jälkivuodon ajan piti käyttää kondomia jo tulehdusten vuoksi (jälkivuoto aiheutuu ns. avohaavasta josta istukka on irtautunut). Toki myös ehkäisyn vuoksi. Niiden tulehdusten vuoksi ei saanut myöskään käyttää tamponia. Kantamisten ja nostelemisten kanssa piti olla varovainen ja haavaa piti hoitaa. Vatsalihaksia ei saanut treenata moneen kuukauteen.

Seksiä sai kyllä harrastaa heti kun siltä tuntui. Ja mies jaksoi kyllä hyvin odottaa kotiin saakka. Seksiä (yhdyntää) oli muistaakseni reilun viikon jälkeen, omasta aloitteestani, sektiohaavan ehdoilla. En kokenut painostusta, mutta vaikka en sinänsä ollut mitenkään erityisen halukas, olin kuitenkin halukas olemaan miestäni lähellä ja huoltamaan suhdettamme.

Koko elämän mullistuminen vauvan myötä on tarpeeksi iso asia suhteelle muutenkin, ei siitä huolehtiminen ja kumppanin huomioiminen ole paha juttu millekään suhteelle.

Täytyy sanoa, että on sitä onnekas nainen kun on saanut toipua synnytyksestä ihan rauhassa eikä ole tarvinnut ryhtyä harrastamaan seksiä reilu viikko synnytyksestä, jottei mies vaan mene vieraisiin. Sitähän tuo sun parisuhteen huoltaminen nimittäin on, pelko siitä että jos et anna miehen halutessa niin mies menee ja hakee sen seksin muualta. Olen voinut luottaa siihen, että parisuhteen huolloksi synnytyksen jälkeen riittää suukko, halaus tms. On saanut ihan rauhassa parannella ne alapään tikit ja odottaa jälkivuodon loppumista. Se että mies on antanut minun toipua rauhassa on myös suhteen huoltamista. Toisen huomioonottamista.

Vierailija
222/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että parisuhde on näin monelle synonyymi seksille. Kyllä se parisuhde vain on muutakin. Toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitä v*ttua mä just luin?

Joo, en ole minäkään mikään imetysfanaatikko, mutta onko tän parin ääöö jotain nollan luokkaa? Jos jo kuukauden kohdalla ollaan noin itsekkäitä ja uupuneita ja toivottomia, niin ehkä olis kannattanut hankkia vaan marsu sen vauvan sijasta. Sekin mielellään pehmoleluversiona. 

Vierailija
224/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan se parempi että liitto kaatuu ja ja sitten joutuu lapsi viikottain vaihtamaan asuntoa missä asuu.

Koska ei liitto pysy kasassa jos puoleksi vuodeksi lopetetaan seksi.

...eli seksiä on vaan se että puikottaa ykköseen? Selvä homma. Enpä haluaisi olla liitossa jossa käsitys seksistä on noi nolo. Ja jos pieneksi hetkeksi jaksaa miettiä muutakin kun moloaan niin ajattele mitä se vaimo on jo käynyt läpi. Muuttunut yksiöstä ateria-automaatiksi. Että jos vaan joskus halaisit lapsesi äitiä ilman taka-ajatuksia etkä itkis kun ei oo nyt seksii

Vierailija
225/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys ei estä seksiä, hormonit ovat mitä ovat synnytyksen jälkeen joka tapauksessa. Kroppa tarvitsee palautumista.

Ihanaa lukea äidistä, joka ajattelee vain itseään ja selittää ontuvin selityksin valintojaan.

Ihanaa lukea myöskin miehestä joka ajattelee vain omia tarpeitaan.

Lisäksi molemmat ovat niin tyhmiä, että tekevät valtavat yleistykset jostain hormonihuuruisesta kuukaudesta. Jotain älyllistä vajautta?

Siispä tulinkin siihen tulokseen, että koko kirjoitus on varmaan provo.

Ja tottakai imetykseen kannustetaan, kun se on luonnollinen tapa ruokkia lapsi. Miksi pitäisi teollista einestä syöttää syntymästä lähtien, vaikka varmasti ihan ok ravintoa onkin?

Ei kuitenkaan parasta, sitä miten evoluutio on suunnitellut.

Ihmiset on kyllä tosi vieraantuneita luonnosta/luonnollisuudesta/vanhemmuudesta.

Vierailija
226/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei taas ymmärrä miehen seksuaalisuutta, kuinka yllättävää. Not.

Uutisen äiti teki epäitsekkään päätöksen, tuli oikein hyvä mieli kun luin tuon. :)

Minusta tuossa ei ollut mitään epäitsekästä vaan pelkkää itsekyyttä. Epäitsekästä se olisi ollut jos päätös olisi koskenut vain ja ainoastaan äitiä. Mutta nyt päätös koski nimenomaan vastasyntynyttä lasta (joka ei voi puolustaa itseään). Äiti päätti lapsen puolesta, että tämä ei saa sitä parasta ja juuri hänelle räätälöityä ruokaa, koska isukin pitää saada seksiä. Vanhemmat on hyvin itsekkäistä, molemmat. Heille vastasyntynyt lapsi tulee vasta kolmantena, aikuiset ihmiset tulevat ykkösenä. Ei siinä ole mitään epäitsekästä päättää asia omaksi edukseen. Isä haluaa seksiä eikä äiti uskalla kieltää, koska muuten mies jättäisi. Molemmille vanhemmille siis mies on ykkönen. Lapsella ei niin väliä, pärjätköön korvikkeella. Hieno alku vastasyntyneelle.

lapsi ei tarvitse tissiä yhtään mihinkään

Vähä-älyiset jonnet taas palstailemassa. Älkää naiset jaksako provosoitua, ei nämä ääliöt ymmärrä eivätkä opi.

Surullista vain ajatella, että hekin ovat jonkun äidin lapsia...

227/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän synnytyksen jälkeen saa edes harrastaa seksiä ainakaan kuuteen viikkoon, vai onko vain sektiossa näin? Mulle sanoi lääkäri näin kun ohjeisti sektiosta toipumisessa, 6 vk ei seksiä, tamppooneja, kotitöitä, liikuntaa (tyyliin ihan kevyt kävely ok) , ei saa nostaa yli 5 kg.... Eikä ole käynyt mielessäkãän että vois olla ongelma.

Koskee vain sektiota tuollaiset ohjeet. Vatsalihakset ja lantionpohja nyt taitaa olla alakautta synnyttäneille ne, mistä on ohjeita. Eli ei pomppimista.

Ei minulle ainakaan kummassakaan sektiossa annettu mitään tuollaisia seksikieltoja. Jälkivuodon ajan piti käyttää kondomia jo tulehdusten vuoksi (jälkivuoto aiheutuu ns. avohaavasta josta istukka on irtautunut). Toki myös ehkäisyn vuoksi. Niiden tulehdusten vuoksi ei saanut myöskään käyttää tamponia. Kantamisten ja nostelemisten kanssa piti olla varovainen ja haavaa piti hoitaa. Vatsalihaksia ei saanut treenata moneen kuukauteen.

Seksiä sai kyllä harrastaa heti kun siltä tuntui. Ja mies jaksoi kyllä hyvin odottaa kotiin saakka. Seksiä (yhdyntää) oli muistaakseni reilun viikon jälkeen, omasta aloitteestani, sektiohaavan ehdoilla. En kokenut painostusta, mutta vaikka en sinänsä ollut mitenkään erityisen halukas, olin kuitenkin halukas olemaan miestäni lähellä ja huoltamaan suhdettamme.

Koko elämän mullistuminen vauvan myötä on tarpeeksi iso asia suhteelle muutenkin, ei siitä huolehtiminen ja kumppanin huomioiminen ole paha juttu millekään suhteelle.

Täytyy sanoa, että on sitä onnekas nainen kun on saanut toipua synnytyksestä ihan rauhassa eikä ole tarvinnut ryhtyä harrastamaan seksiä reilu viikko synnytyksestä, jottei mies vaan mene vieraisiin. Sitähän tuo sun parisuhteen huoltaminen nimittäin on, pelko siitä että jos et anna miehen halutessa niin mies menee ja hakee sen seksin muualta. Olen voinut luottaa siihen, että parisuhteen huolloksi synnytyksen jälkeen riittää suukko, halaus tms. On saanut ihan rauhassa parannella ne alapään tikit ja odottaa jälkivuodon loppumista. Se että mies on antanut minun toipua rauhassa on myös suhteen huoltamista. Toisen huomioonottamista.

En minä pelännyt hetkeäkään, että mies menisi vieraisiin. Halusin huoltaa suhdettamme, koska halusin suhteemme kukoistavan suuresta muutoksesta huolimatta. Seksi on monelle iso osa parisuhdetta. Ja elämänmuutos ainakin meillä oli niin valtaisa lapsen syntymän myötä, että minusta suhteemme tarvitsi huolehtimista. Suukottelu ja halimiset ainakin meillä johtavat miehellä turhautumiseen, jos siitä ei seuraa mitään. 

Tietenkään mies ei olisi edes ajatellut yhdyntää, jos minulla olisi ollut tikkejä vaginassa yms! Olen samaa mieltä, että toisen toipumisen odottaminen on toisen huomioimista ja siten suhteen huoltoa sekin. Itse en kuitenkaan katso imetyksen aiheuttamia hormonimuutoksia välttämättä toipumiseksi. 

Voi olla, että merkitystä on myös sillä, että kuinka aktiivinen seksielämä pariskunnalla ns. normitilanteessa on. Jos kumpikin on tottunut jokapäiväiseen seksiin, on asia hiukan eri, kuin sellaisella, jolla seksiä on ehkä kerran parissa kuussa. Varsinkin, kun ainakin itselläni oli halut raskauden loppupuolella aivan älyttömät, olisi kontrasti ollut erityisen suuri jos ns. hana olisi mennyt kiinni lapsen synnyttyä. Uskon sen vaikuttavan suuresti myös siihen, kuinka miehet alitajuisesti suhtautuvat vauvaan.

Kuitenkin ihmettelen, miksi se vaginaalinen yhdyntä on ollut ainoa vaihtoehto noin nopeasti (olettaen, että se on onnistunut vielä raskauden aikana)? Mikseiköhän muut seksimuodot - suuseksi, käsin hyväily ja vaikka anaaliseksi ole riittäneet joksikin aikaa? 

Vierailija
228/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ihmeellistä, että Suomessa suhteestaan ei saisi huolehtia? Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja monelle miehelle se tapa, jolla he kokevat olevansa huomioituja.

Rintamaito ei ole vauvalle niin tärkeää kuin vanhempien hyvinvoiva parisuhde. 

Suhteesta saa ja pitää huolehtia, mutta että vain viikkoja synnytyksestä isän pillunhimo menee vauvan tarpeiden edelle... Kuvottavan itsekästä.

En minä koe sitä pillunhimona, vaan parisuhteesta huolehtimisena. Seksi on tärkeää suhteen yhteenkuuluvuuden vuoksi ja se on inhimillinen tarve. Jälkivuodon aikana voi seksiä harrastaa kondomin kanssa, ellei paikat ole liian kipeät. Tällöin seksi onnistuu varmasti muilla tavoin. Enkä minä ainakaan ajattele seksiä pelkästään miehen tyydyttämisenä. 

Kirjoituksessa aikataulu kuulosti aika kiireiseltä, mutta toisaalta, eihän nainen kerro, onko seksiä esim. saanut harrastaa raskaudessa ollenkaan. 

Olisihan se ihana ajatus, että lapsi tehtäisiin tarkoituksella, hyvään elämäntilanteeseen ja sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa suhde on helppo ylläpitää. Aina ei kaikki kuitenkaan mene niin. Vahinkoja käy paremmissakin piireissä. Silloinkin on ajateltava lapsen parasta, joka monessa tapauksessa on se, että imetys ei ole yhtä tärkeää, kuin vanhempien parisuhteen hyvinvointi. 

Monessa länsimaassa on muutenkin kamala äitikulttuuri, kaikkea vaaditaan koko ajan, ja pitää olla täydellinen ja suoritua. Samaan aikaan pitäisi synnyttää luomusti, imettää lapsentahtisesti, jumpata, meikata, pitää koti kunnossa ja olla kiltti tunkeilevalle anopille. Perhe osaa monesti ihan itse päättää mikä juuri heidän tapauksessaan on paras vaihtoehto. Siksi ei pitäisi tuomita ja käyttäytyä, että olisi vain yksi vaihtoehto: imetys. Kyseessä on kuitenkin valinta, aivan kuten synnyttäessäkin. Perhe on aina yksikkö, se ei koostu ainoastaan vauvasta, vaan vauvan tarpeet ulottuvat pidemmälle kuin häneen itseensä. Vauvan tarve on myös hyvinvoiva, terve ja jaksava äiti, ja onnellinen perhe. 

Hyvää tekstiä. Muumimammat eivät vaan tunnekuohuksissaan tajua!

Ja alapeukkuja satelee. Ilmeisesti jotain henkilökohtaista.

Vierailija
229/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan se parempi että liitto kaatuu ja ja sitten joutuu lapsi viikottain vaihtamaan asuntoa missä asuu.

Aika huteralla pohjalla on vakiintunut parisuhde, jos ei puolen vuoden tai vuoden seksittömyyttä kestä. Etenkin jos "syynä" on oma lapsi. Tai hei oliskohan tästäkin asiasta voinut keskustella lasta suunniteltaessa? En enää yhtään ihmettele erojen suurta määrää.

Parisuhdetta ei voi laittaa jäihin lapsen takia.

Se on ihme että alan ammattilaiset on täysin eri mieltä kanssasi. Kaikkia yhdistää se että ne neuvovat panostamaan parisuhteeseen heti lapsen saannin jälkeenkin.

Mutta ei parisuhde = seksi. Parisuhteeseen on tärkeää panostaa, mutta kuuluu siihen muutakin kuin paneskelu. Jos ei miehellä ole tajua eikä empatiaa naista kohtaan raskauden ja synnytyksen jälkeen niin sietääkin olla ilman mitään. 

Seksi on parisuhteen keskeisin asia.

Haluttomuus on aina tekosyy. Heti kun sinulla loppuu halu harrastaa seksiä kumppanisi kanssa niin on aika erota.

Tätä olen toistanut kyvyttömälle ja haluttomalle miehelleni, mutta se ei kuin itkee, vinuu ja kinuaa jäämään, kun se niiiiiin rakastaa... On kuulemma fyysinen ongelma, jonka voi ratkaista, joka ratkeaa heti kun stressi ja väsymys helpottaa. mutta pskat sanon minä. Kyllä kuukausi ilman seksiä on liikaa. Jos ei ole seksiä niin ei ole suhdettakaan, näin olen kertonut hänelle palstamiesten minulle vakuuttaneen. Sinnepä jää työtön ja kyvytön lompakkoloinen märisemään, tämä nahkalompsa nostaa nyt kytkintä.

Vierailija
230/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos liitto ei kestä vauva-aikaa kaikkine rajoitteineen, se kaatuu joka tapauksessa. Nyt tuo pariskunta vain lykkää väistämätöntä.

Se on ihme että noita samoja ongelmia ei ole perheissä missä on jopa kymmen lastakin. Minäkin olen kasvanut perheessä jossa oli yksitoista lasta eikä siellä vanhemmat laittanut parisuhdetta jäihin lasten takia.

Eikä pidäkkään

Parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä eikä se, että seksiä ei ole esim. kuukausi synnytyksen jälkeen tarkoita sitä, että parisuhde on pantu jäihin.  Onkohan 11-lapsisen perheen äidiltä kukaan kysynyt, että kuinka monta lasta tämä oikeasti haluaisi, miten tämä jaksaa lasten kanssa, miten se seksielämä sujuu ja haluaako tämä oikeasti, että heti kohta on uusi vauva tulossa, kun edellinenkin on vielä pieni.  Se, että sinä olet  sellaisessa perheessä kasvanut ei lainkaan tarkoita sitä, että vanhempiesi seksielämä olisi ollut ongelmatonta. Tuskinpa äitisi tulee sinulle seksiin liittyvistä mahdollisista ongelmista kertomaan tai siitä, että keho ei jaksaisi enää yhtään lasta. Kumma, että on vielä perheitä, joissa lapsia tehdään kuin liukuhihnalta.  

Ja kumma, että on ihmisiä, jotka uskovat, että totuus on se, mikä näkyy ulospäin.

Mitä tulee näihin alkuperäisen uutisen vanhempiin, en voi muuta kuin ihmetellä. Eihän se noin voi mennä, että perhe-elämä menee aikuisen miehen halujen mukaan ja  jopa pikkuvauvankin tarpeet joutuvat tämän "himojensa orjan" tieltä. Vanhemmuudessa on kyse juuri siitä, että laittaa omat tarpeensa syrjään lapsen tarpeiden tieltä, varsinkin vauvan, joka on täysin riippuvainen vanhemmistaan. Kyllä sen seksin pystyy muutenkin hoitamaan kuin että äiti ja puoliso joutuu lopettamaan imettämisen. Onkohan pariskunnalta jäänyt aikuistuminen ja kasvu vanhemmuuteen kesken? Eikä kuukausi synnytyksen jälkeen ole ollenkaan ihme, että limakalvot ovat kuivat tai arat, harva alatiesynnytyksen kokenut nainen pystyy tuolloin vielä seksiä harrastamaan tai siitä nauttimaan.  

Joidenkin ihmisten itsekkyydellä ei ole näköjään mitään määrää. Sääli tulee vauvaa, aika ikävä on kasvaa lapsena, joka ei edes imetysaikana saanut olla etusijalla perheessään.

Vierailija
231/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin HS:n kirjoituksen ja siihen tulleet kommentit.

Aika järkyttävää settiä, siis se kivityksen määrä ja kivityksen perustelut.

Aika vahva tämä mamma-kultti. Maailma on mustavalkoinen.

siis mikä helvetin mammakultti? Äidinmaito nyt vaan sattuu olemaan vauvan luonnollista ravintoa, ei siihen mitään mammakulttia tarvita.

Vierailija
232/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on inhottavaa pakolla tyydyttää toinen jos itseä kuvottaakin ajatus seksistä. Minulla hormoonit vaan vaikuttaa niin, sekä pillerit että täysimetys. Toimin kuitenkin noin niinkuin "kunnon vaimon pitää", mutta mielestäni se on väärin ja jotenkin tosi satuttavaa. Normaalin hormonitoiminnan palauduttua on palautunut myös normaali parisuhde. Pieni juttuhan se on ottaa suihin toisen mieliksi vaikkei itseä huvita, täällä sanotaan. Ei todellakaan ole :(

Kaikki asiat eivät aina parisuhteessakaan huvita, mutta silti pitää olla toiselle mieliksi - molemmin puolin.

Tuu hei kertomaan tämä haluttomalle miehelleni, joka väittää ettei millään pysty masennuksensa vuoksi harrastamaan seksiä kun ei seiso. No onhan sillä herranjumala kädet ja suu, eli ihan turha tekosyy koko masennus, ei vaan äijä halua panostaa parisuhteeseen!

Vierailija
233/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock on rajaton riemu kirjoitti:

Varsin kummallisia mielipiteitä, itse halusin seksiä mieheltäni kaksi viikkoa esikoisemme syntymän jälkeen jo kovasti, jaminulla oli maitoa luovutettavaksi asti. Joku asia tässä ajassa on, mikä tekee nuoret ihmiset niin seksuaalikielteisiksi, joku loukkaantuminen tai pelko tai epävarmuus maineen menettämisestä tai vastaava.

Voi yhden kerran näitä yksinkertaisten mielipiteitä! Jos minä halusin seksiä jo kahden viikon jälkeen, niin on se kumma, kun muut eivät halua!!! Mihin unohtui ihmisten erilaisuus? Ei todellakaan tee seksiä mieli, jos alapää on niin rikki ja tikattu synnytyksen jälkeen, että kahteen kuukauteen ei voi istua muuten kuin renkaan päällä. Ei se todellakaan ole tästä ajasta tai pelosta tai maineen menetyksestä tai muusta hölynpölystä kiinni,se on kiinni vain ja ainoastaan siitä, että joillakin synnytys on vaikeampi kuin toisilla. 

Ja puolisoaan ja lastaan rakastava mies kyllä ymmärtää, että toipumiseen tarvitaan aikaa ja eikä vaadi puolisoaan lopettamaan imetystä "kun ei kestä enää yhtään" ilman seksiä.  Ei se seksi ole se ainoa asia parisuhteessa,  hyvässä parisuhteessa on tärkeintä  rakkaus ja toisen huomioon ottaminen. Ja sitä paitsi, seksiä voi harrastaa muutenkin kuin pelkässä yhdynnässä. 

Vierailija
234/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Ihmeellistä, että Suomessa suhteestaan ei saisi huolehtia? Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja monelle miehelle se tapa, jolla he kokevat olevansa huomioituja.

Rintamaito ei ole vauvalle niin tärkeää kuin vanhempien hyvinvoiva parisuhde. 

Vanhempien parisuhteen hyvinvointia ei kyllä nähdäkseni edistä se, että vaimo painostetaan seksiin ennen kuin keho on siihen valmis. Enemmän tässä nyt tuntuu olevan kyse miehen halusta ja hyvinvoinnista, ei parisuhteesta.

Vierailija
235/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hännikäinen täälläkin kommentoimassa :D huvittavaa, että lapsettomat miehet määkivät asiasta eniten.

Kyllä ne ovat selvästikin mammat, jotka määkivät eniten 

Ja Hänskä kävi poistattamassa saman kommentin toisesta imetys-ketjusta. Säälittävää.

Vierailija
236/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä pelännyt hetkeäkään, että mies menisi vieraisiin. Halusin huoltaa suhdettamme, koska halusin suhteemme kukoistavan suuresta muutoksesta huolimatta. Seksi on monelle iso osa parisuhdetta. Ja elämänmuutos ainakin meillä oli niin valtaisa lapsen syntymän myötä, että minusta suhteemme tarvitsi huolehtimista. Suukottelu ja halimiset ainakin meillä johtavat miehellä turhautumiseen, jos siitä ei seuraa mitään. 

Tietenkään mies ei olisi edes ajatellut yhdyntää, jos minulla olisi ollut tikkejä vaginassa yms! Olen samaa mieltä, että toisen toipumisen odottaminen on toisen huomioimista ja siten suhteen huoltoa sekin. Itse en kuitenkaan katso imetyksen aiheuttamia hormonimuutoksia välttämättä toipumiseksi. 

Voi olla, että merkitystä on myös sillä, että kuinka aktiivinen seksielämä pariskunnalla ns. normitilanteessa on. Jos kumpikin on tottunut jokapäiväiseen seksiin, on asia hiukan eri, kuin sellaisella, jolla seksiä on ehkä kerran parissa kuussa. Varsinkin, kun ainakin itselläni oli halut raskauden loppupuolella aivan älyttömät, olisi kontrasti ollut erityisen suuri jos ns. hana olisi mennyt kiinni lapsen synnyttyä. Uskon sen vaikuttavan suuresti myös siihen, kuinka miehet alitajuisesti suhtautuvat vauvaan.

Kuitenkin ihmettelen, miksi se vaginaalinen yhdyntä on ollut ainoa vaihtoehto noin nopeasti (olettaen, että se on onnistunut vielä raskauden aikana)? Mikseiköhän muut seksimuodot - suuseksi, käsin hyväily ja vaikka anaaliseksi ole riittäneet joksikin aikaa? 

Sinua on tämä mielikuvitusmiehesi pettänyt useamman kerran, vaikka olet antanut edestä ja takaa niin paljon, kuin herra on vain halunnut. Oletkohan sinä oikea ihminen kommentoimaan mitään, kun teillä tuo mielikuvitusparosuhdekin tuntuu menevän ihan päin persettä pillun annosta huolimatta?

Vierailija
237/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin kippurassa lattialla tälle naiselle ja hänen miehelleen, jos asia ei olisi näin vakava. Ymmärrän imetyksen lopettamisen järkevästä syystä (maitoa ei tule kunnolla, tulehdus, kovat kivut tai vaikka lääkitys), mutta laittaa nyt aikuisten ihmisten tarpeet vastasyntyneen lapsen tarpeiden edelle! Saa tämä vuoden äiti kiittää onneaan, että synnytyksessä ei tullut seksiä haittaavia komplikaatioita, sillä muuten tämä vuoden isukki olisi jo pettänyt. Toivottavasti eivät hankki enempää lapsia kärsimään vanhempien itsekkyydestä.

Vierailija
238/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revenneenä ei tosiaan tullut reiluun kuukauteen harrastettua, ei todellakaan haluttanut, koska haavat eivät olleet parantuneet. Ei johtunut imetyksestä siis tauko ja mies kysyi ehkä kuukauden jälkeen että koskakohan voisi, ihan siis sen mukaan koska MINÄ haluan ja voin.

Vierailija
239/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme homma miten on mies jaksanu kuukauden olla seksittömässä paskasuhteessa kun akka vaan pihtaa. Ehkä viikon voisin tyytä blowjobeihin yms, mutta sitten kyllä pitäs sitä seksiä saada. Seksi on kuitenkin yksi parisuhteen tärkeimpiä asioita. Älyttömän itsekästä käytöstä tältä naiselta. Jos akka irtisanoo erotiikan parisuhteesta olisi miehellä vähintäänkin oikeus käydä vieraissa.

Olen samaa mieltä.

Ja ensinnäkään mitään lapsia ei pidä tehdä, vaikka miehellä olisi millainen lisääntymistarve, koska raskaus ja synnytys sotkee seksielämää.

Ja jos äijällä ei seiso esimerkiksi stressin, sairauden tai jonkin muun tekosyyn takia, niin sellainen ukko joutaa heittää mäkeen, uusia oriita on kyllä jonoksi asti oven takana.

Kyllä seksiä pitää saada joka päivä ja mielellään monta kertaa. Ihan ihme hommaa, jos ukko alkaa kitistä ettei jaksa tai pysty, seksi on kuitenkin yksi parisuhteen tärkeimipä asioita!

Vierailija
240/283 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-Nycin seksiaddiktkosta kärsivä sarjapettäjämies, joka on saattanut työkaverinsa sihteerin raskaaksi onkin varmasti yhtä kiinnostunut hoitamaan parisuhdetta kuin hellu. Miksi parisuhteen hoitaminen tapahtuu ainostaan seksin kautta ja on naisen vastuulla? Helluhan herää aamulla klo 5 ottamaan suihin mieheltä ennen tämän lähtöä töihin vaikka kuinka väsyttäis ja olis kipeä. Siitä voitte miettiä kannattaako tällaisen ihmisen neuvoa parisuhteesta kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän