Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postnord-kokemuksia

Vierailija
01.11.2016 |

Onko teillä kokemuksia Postnordista? Miten ihmeessä sinne saa yhteyden ja tilaamansa paketin itselleen? Kuriiri oli käynyt päivää aiemmin, kuin oli ilmoitettu. Sen jälkeen olen yrittänyt soittaa sinne kuusi kertaa, jättänyt soittopyynnön, jättänyt viestin kotisivuilla olevan lomakkeen kautta ja lähettänyt kaksi sähköpostia. Useita päiviä on kulunut - ei vastausta. Mitä enää voin tehdä?

Kommentit (309)

Vierailija
121/309 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolme kertaa peketit Nord Postin kautta. Ja kaikke ne olivat todella kurjat!!!!  Tosi huonoa palvelua. Viimeisella kerralla olen soittanut sinne 4 pv peräkkäin ja joka ikinen päivä lupasivat toimittaa paketin juuri siinä päivän, mutta se ei mennyt niin kuin luvattiin. Hermot meni, oli kiire saada auton varaosat. Yhden kerran saapumisilmoitus ei tullut ollenkaan. Todella huono asiakaspalvelu((((. En suosittle kellekään..

Vierailija
122/309 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä uutisia

PostNord on melkein konkurssissa, vaikka Ruotsin ja Tanskan valtion omistama

Hyviä uutisia, olikin uutisankka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/309 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen tänä vuonna 2020 tilannut nettikaupasta Saksasta tuoteita, joiden kuljettana on ollut Postnord. Kuljettaminen toimii näin: myyjä eli nettikauppa lähettää tiedon, jotta ostos on laitettu kuljetukseen. Sitten, kun postnord on saattanut paketin Suomeen saadaan tietää sen lähetyksen seurantanumero. Sitten Postnord lähettää sähköpostin paketin saajalle, jossa pitää ottaa kantaa ehdotettuun toimitusaikaan kotiin tai toimitus vaihtoehtoisesti lähimpään toimipisteeseen ja ovikooditieto, jos kotiovelle kerrostaloon tuodaan.

Molemmat toimitukset minulle onnistuivat sovitusti kotiovelleni. Jännitti kyllä, kun olin lukenut keskustelupalstoilta kaikenlaisia kokemuksia. Ainoa jännitysmomentti oli se, kun saapumisilmoitus

oli tullut yöllä kahtakymmentä vaille kaksi. Sitten vartin yli 7 aamulla tuli kännykkäviesti, jotta otahan nyt kantaa tähän toimitukseen, jotta paketti ei lähde takaisin.... Ymmärrän toki, että rahtia tulee ja menee ympäri vuorokauden ja nämä saapumisviestit lähetetään saajilleen automaattisesti, mutta silti, niissä voisi olla vähän enemmän aikaa reagoida.

Vierailija
124/309 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmasta yritettiin soittaa kerran, mutta en ollut silloin puhelimen äärellä. Seurannan mukaan on jätetty viesti toimituksesta. Viestiä ei ole lähetetty (ei tekstaria, sähköpostia tai postilaatikkoon lappua). Kotonani ei ole käyty yrittämässä luovutusta. Yksi ainoa soittoyritys on se mitä ko firma saa neljän arkipäivän aikana aikaiseksi.

Vierailija
125/309 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin kuljetusliikkeen pojan kanssa, että hän tuo sen paketin tänään ennen puolta päivää. Kolmeen mennessä ei kuulunut pihaustakaan. Eikä vastannut enää puhelimeen. Sentään Post Nordin aspa sai kerrottua missä terminaali on - siellähän se paketti oli, kun hain, ei oltu edes yritetty tuoda sitä niin kuin sovittiin. Ihan uskomattoman huonoa palvelua! Jos vaan Post Nordin kuljetuksia voi välttää, niin vältän jatkossa kaikin keinoin. Yksi soittoyritys asiakkaan suuntaan on se palvelun taso mihin tämä firma pystyy, käsittämätöntä.

Vierailija
126/309 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia, on Zalando yhteistyökumppani myös kotiinkuljetuksissa. Molemmilla kerroilla ei ole kuulunut päivänä jonka lupasivat, vaikka aina odotuttavat 8-16 välin vastaanottajaa. Vaikea löytää numero johon voi soittaa ja vaikka saatkin kiinni, niin millään tavoin ei ilmeisesti kontaktia ole kirjattu ylös kun seuraavana päivänä ei taaskaan pakettia kuulunut, ja kun soitat niin ei ole mitään tietoa kuulema sovitusta uudesta toimitusajasta. Sitten sinulle tulee ruotsinkielinen maili yhtäkkiä että tulossa on tänään. Ja tuntia aikaisemmin maili että tulee vasta ensiviikolla. Sitten yhtäkkiä ovikello soi ja paketti yhtäkkiä tulikin - onneksi satuin olemaan kotona... : (. Tämä firma saa aikaan sen, että asiakkaan kokonaisvaikutelma toimituksen laadusta on varsin heikko - vaikka Zalando oma prosessi onkin hyvä. Yhteistyökumppani pitää valita huolella.

Vierailija
127/309 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja kokemuksia, on Zalando yhteistyökumppani myös kotiinkuljetuksissa. Molemmilla kerroilla ei ole kuulunut päivänä jonka lupasivat, vaikka aina odotuttavat 8-16 välin vastaanottajaa. Vaikea löytää numero johon voi soittaa ja vaikka saatkin kiinni, niin millään tavoin ei ilmeisesti kontaktia ole kirjattu ylös kun seuraavana päivänä ei taaskaan pakettia kuulunut, ja kun soitat niin ei ole mitään tietoa kuulema sovitusta uudesta toimitusajasta. Sitten sinulle tulee ruotsinkielinen maili yhtäkkiä että tulossa on tänään. Ja tuntia aikaisemmin maili että tulee vasta ensiviikolla. Sitten yhtäkkiä ovikello soi ja paketti yhtäkkiä tulikin - onneksi satuin olemaan kotona... : (. Tämä firma saa aikaan sen, että asiakkaan kokonaisvaikutelma toimituksen laadusta on varsin heikko - vaikka Zalando oma prosessi onkin hyvä. Yhteistyökumppani pitää valita huolella.

Onneksi nykyään voit valita myös Postin. Ole hyvä!

Vierailija
128/309 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt etsiä muualta?

Esimerkiksi https://frumzi.com/de/ 

Vierailija
129/309 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa asiakaspalvelua! Ensin jonotan lähes tunnin aspaan, ei vastausta. Sitten katkaisen puhelun ja yritän uudestaan, nyt vastataan heti (hmmm. miksei puhelua otettu jonosta). Toimitus 20 km:n päähän, koska alkuperäinen toimituspaikka täynnä. Sitten luvataan siirtää haluttuun paikkaan, mutta seuraavalla viikolla viesti että ei siirretäkään.

Aspassa joku pelle vastaamassa.

Tietääkö kukaan, mitä käy jos tuote jo maksettu, ja ei pääse sitä noutamaan, koska nouto jostain hevon kuusesta? Saako rahat takaisin?

Vierailija
130/309 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä alkoi?

Vierailija
131/309 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yritettiin Postnordin kautta kerran toimittaa pakettia, jonka tilaaja oli lopulta Kouvolassa. Ei edes samantyylinen nimi tms.

Vierailija
132/309 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyen asiakaspalveluun: Postnordin FB Messengeristä ainakin vastattiin nopeasti ja ystävällisesti tiedusteluuni. Kannattaa kokeilla sitä kautta, jos hermo palaa maksullisessa puhelinpalvelussa.

Vierailija
133/309 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2021 ja yhä vaan paska firma, miksi joku vieläkin käyttää tätä sontaa? 

Vierailija
134/309 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka valvoo PostNord Oy:n toimintaa? Surkeaa "palvelua". Mistä lie johtuu?

2 kuukautta tullut paketti Vantaalta (välimatka 160km). Luvattu toimittaa kotiin klo 8-16, ilmoitettu ettei ehditä, tuodaan seuraavana päivänä, ei ehditty toimittaa....missä lie paketti nyt?

Tästä kaikesta maksat vielä posti-ja toimitusmaksun. Voi luoja.

Toivottavasti mahdollisimman moni yritys, joka lähettää paketteja ei ota jakelijaksi PostNord Oy:tä.

Tästä ikävä kyllä kärsii ennen kaikkea lähetyksen tehnyt yritys.

Itse jätän jatkossa ne yritykset väliin, jotka toimittavat tilaamiani tuotteita PostNordin välityksellä. Ei kiitos!

Vierailija
135/309 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kuukautta tullut paketti Vantaalta (välimatka 160km). Luvattu toimittaa kotiin klo 8-16, ilmoitettu ettei ehditä, tuodaan seuraavana päivänä, ei ehditty toimittaa....missä lie paketti nyt?

Toivottavasti mahdollisimman moni yritys, joka lähettää paketteja ei ota jakelijaksi PostNord Oy:tä.

Itse jätän jatkossa ne yritykset väliin, jotka toimittavat tilaamiani tuotteita PostNordin välityksellä. Ei kiitos!

Ei kai kukaan valvo...saa rellestää menemään miten tykkää, oma pakettini ollut jumissa nyt neljättä päivää. Aspa ei vastaa...

Vierailija
136/309 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ymmärrätte että 90% tapauksista joissa pakettisi on jumissa terminaalissa, niin vika on nimenomaan siellä lähettäjän päässä. Edi ei toimi, tiedot on lähetetty väärin tai olet itse ilmoittanut tietosi miten sattuu.

Vierailija
137/309 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ymmärrätte että 90% tapauksista joissa pakettisi on jumissa terminaalissa, niin vika on nimenomaan siellä lähettäjän päässä. Edi ei toimi, tiedot on lähetetty väärin tai olet itse ilmoittanut tietosi miten sattuu.

Höpöhöpö, en ole tuo sama, mutta omat tietoni ovat oikein, olen tarkastanut ne ja antanut lisätietojakin jopa

Vierailija
138/309 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, okei 99%.

Vierailija
139/309 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, en ole tuo sama, mutta omat tietoni ovat oikein, olen tarkastanut ne ja antanut lisätietojakin jopa

Mutta se ei tarkoita sitä että ne on olleet oikein siinä edissä joka lähti vastaanottopäähän.

Vierailija
140/309 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2021 ja yhä vaan paska firma, miksi joku vieläkin käyttää tätä sontaa? 

Koska mulla ei ole ollut mitään ongelmaa PostNordin kanssa. Netissähän voi valita haluamansa päivän ja ajankohdan, jos se niiden ehdottama ei sovi. Ja siellä voi myös valita, saako paketin jättää oven taakse, jos vastaanottaja ei ole kotona. Kyllä mä jaksan olla kotona sen ajan, minkä olen valinnut toimitusajaksi. Silti laitan aina myös sen "saa jättää ovelle", jos piskillä sattuisikin menemään just silloin maha sekaisin ja olisi pakko mennä hetkeksi ulos. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme