Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oo vuosiin käynyt kampaajalla, mitä sellainen nykypäivänä kustantaa?

Vierailija
05.08.2025 |

Hiukset menny huonoon kuntoon ja olis kiva käydä mutta oon melko köyhä niin satanen olis ihan maksimi mitä pystyy maksamaan

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kampaamoilla pitää olla nykyään hinnasto näkyvillä. Katso muutaman lähikampaamosi nettisivut, yleensä selviää sieltä ne tiedot.

Kyllä leikkauksen saanee alle satasella jopa pesun kanssa, kunhan ei nyt ihan kalliimpiin paikkoihin mene.

Vierailija
2/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä päin naisten hiustenleikkuu maksaa vajaa neljäkymppiä. Olisko 38€ ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

120e

Vierailija
4/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG

Vierailija
5/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimasti on hinnat nousseet ja samalla olen entisaikoihin verraten huomannut että tekevät  aika verkkaiseen tahtiin.

No mikäs  kun hinnat  jokaisesta toimenpiteestä on nostettu niin pilviin, ettei väliä vaikka ei ehtisi kuin  5 naisasiakasta ottaa päivässä värjäykseen,  tai  permanenttiin ei niinkään monta

Teen kasvivärjäyksen, väri  maksaa  n  10 e.  Voi tehdä itse.

Kampaamo väri  + leikkaus, jopa  175 e pitkälle tukalle

Vierailija
6/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/2020 kävin viimeksi kampaajalla, annoin hiusten kasvaa. Itse lyhennän. En värjää. Ei kampaaja huonokuntoisia hiuksia paranna, rahat vain menee. Hyvä shampoo, hyvä hoitoaine. Itse löysin omille hiuksilleni parhaat Normalista, edullisemmin kuin muualta. Schwartzkopf Gliss Oil Nutritive shampoo ja Total Repair balsamispray/hoitosuihke. 

Vierailija
7/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulle kukaan sitä reissua kustanna, itse sinun se lysti pitää maksaa. Ei ihme, että nykyisillä nuorilla aikuisilla on monesti omat talousasiat surkealla tolalla, kun ei edes ymmärretä kustantamisen ja maksamisen ilmiselvää eroa.

Vierailija
8/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kampaaja sulle mitään kustanna. Sinä joudut maksamaan sille kampaajalle, listan mukaan. 

Vierailija
9/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus ja kuivaus muistaakseni 36€. 

Vierailija
10/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustantaa = maksaa .

Vierailija
11/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on huonossa kunnossa, niin tarvitset vain leikkauksen. 40-60 e.

Vierailija
12/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ap - vastasin jo yhteen

aamun kampaamoteeman ketjuun,

mutta se poistui. Kerro ensin,

mikä lähin kaupunkisi, jos ihan

syrjässä asut. 

Vierailija
13/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'1/2020 kävin viimeksi kampaajalla, annoin hiusten kasvaa. Itse lyhennän. En värjää. Ei kampaaja huonokuntoisia hiuksia paranna, rahat vain menee. Hyvä shampoo, hyvä hoitoaine. Itse löysin omille hiuksilleni parhaat Normalista, edullisemmin kuin muualta. Schwartzkopf Gliss Oil Nutritive shampoo ja Total Repair balsamispray/hoitosuihke.'

Ai meitä on muitakin?😉 Minäkin siirryin koronan aikana ammattilaissaksien + leikkaustutoriaalien myötä trimmaamaan oman pääni.

Raitoihin ja sävyttämiseen käyttänyt myös laadukkaita värejä, en marketin 'Poly Blondea' oikein tohdi laittaa, ne saattaa vetää tosi kellertäväksi ja polttaa päänahan..

Ajattelin näin; en ole face to face parisuhteessa enkä edusta päivittäin töissä. Ketä varten siis landella maksan säärten sokerointeja tai yli 200 euron kampaamokäyntejä. Aivan oikein.. En ketään varten. [Vuodessa jo valtava säästö, jos tukkaan menisi 200-300 e 6 vkon välein].

Vierailija
14/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kustantaa = maksaa .

Eivät ole ollenkaan synonyymejä, vaikka kuinka itkisit. Kyllä asiakas joutuu kampaajareissunsa maksamaan. Kaupassakin sinä maksat ostoksesi.

Vierailija
15/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustantaa = maksaa .

Eivät ole ollenkaan synonyymejä, vaikka kuinka itkisit. Kyllä asiakas joutuu kampaajareissunsa maksamaan. Kaupassakin sinä maksat ostoksesi.

Oletko kuullut sanaa kustannuslaskelma ? 

Vierailija
16/16 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kustantaa = maksaa .

Oletko kuullut sanaa kustannuslaskelma ? 

Olen joskus tehnyt niitä jopa työkseni. Silti, silloin kun minä itse ojennan rahaa jonnekin ostoksesta tai palvelusta, minä maksan ne. Jos joku toinen taho minun puolestani ne maksaa, hän kustantaa ne minulle. Itselläsi nyt ovat menneen hutut ja vellit sekaisin päässäsi.