Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti työreissulta viestin

Vierailija
22.10.2016 |

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Kommentit (447)

Vierailija
81/447 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.

Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.

Jos mies on kirjoilla asunnossa niin et voi noin vaan heittää pihalle vaikka asunnon omistaisitkin. 

Mutta hyvä olisi tehdä suursiivous. Ulkona raikkaassa ilmassa tuulettuu hyvin vaatteet ym. monta päivää.

Tuota sit kiva oikeudessa koittaa selittää.... Ei tuu meneen läpi.

Tää on juridisesti ihan selvä asia, ei toisen ihmisen omaisuutta saa tuhota vaan siksi että et tykkää tän toisen toiminnasta. Asia ei muutu miksikään vaikka kuinka alapeukuttaisitte.

Vierailija
82/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n aloitus ja kaikki kommentit niin huonoa suomen kieltä, että faktat ei selviä. En saa tolkkua, mitä on tapahtunut. Olisiko kommunikaatio-ongelmien tausta lla jokin Nepsy häiriö:lukivaikeus, dysfasia? Joka 10. Valmistuu peruskoulusta ilman luku- ja kirjoitustaitoa. Olisivatko AP ja miehensä tällaisia, ja Sitten tulee väärinkäsityksiä ja virhetulkintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tapaa tänään edelleenkin sen työkaverinsa, koska ei halua perua ja aiheuttaa tälle pahaa mieltä. Eikö niin, Ap?

Vaikuttaa samalta tyypiltä joka tekee niitä avauksia siitä että onko ok jos mies lähtee naispuolisen kaverinsa kanssa matkalle.

Vierailija
84/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tapaa tänään edelleenkin sen työkaverinsa, koska ei halua perua ja aiheuttaa tälle pahaa mieltä. Eikö niin, Ap?

Vaikuttaa samalta tyypiltä joka tekee niitä avauksia siitä että onko ok jos mies lähtee naispuolisen kaverinsa kanssa matkalle.

Se on itseasiassa minä - jos tarkoitat sitä, jossa kyseessä oli pyörämatka. Muista avauksista en tiedä. :)

Tai no, toinen avaus oli kun kerroin lopputuleman, mutta siihen ne jäi.

Olen kyllä innokas palstan lukija (kuten ilm sinäkin).

Toivon tämän ketjun aplle voimia asian selvittelyyn. Vaikutat vahvalta naiselta ha selviät kyllä ajan kanssa.

Vierailija
85/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.

Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.

Jos mies on kirjoilla asunnossa niin et voi noin vaan heittää pihalle vaikka asunnon omistaisitkin. 

Mutta hyvä olisi tehdä suursiivous. Ulkona raikkaassa ilmassa tuulettuu hyvin vaatteet ym. monta päivää.

Tää on juridisesti ihan selvä asia, ei toisen ihmisen omaisuutta saa tuhota vaan siksi että et tykkää tän toisen toiminnasta. Asia ei muutu miksikään vaikka kuinka alapeukuttaisitte.

Lain jatke on moraali ja miten alas voi ihminen vajota, jos ap. miehen kaltainen petäjä pitäisi oikeutenaan juridisia näkökulmia. Epäluottamuksen lisäksi, hän näyttäisi häikäilemättömän käytöksenä ja toisen hyväksikäytön. Tietysti se olisi vain ap. hyvä, kun näkee miehen todellisen luonteen ja moraalin ja eipä sen jälkeen tarvitsi kertoa eron syitä lähipiirille, kun he itse näkevät millainen kusipää mies on, jolla ei ole pienentäkään kunnioitusta ja arvostusta ap. kohtaan, vaan kaikki pyörii oman navan ja toisen hyväksikäytön ympärillä.

Vierailija
86/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hätäisiä johtopäätöksiä. Antaisit miehesi selittää ja keskustelkaa.

Mitä ihmettä pitäisi vielä keskustella. Ap. mieshän jo antoi selitykset pettämisestään.

Ja sitä ihmistä mitä ap. on rakastanut, kunnioittanut ja luottanut ei enää edes ole olemassa, vaan mies omalla käytöksellään särki tuhanseksi sirpaleeksi, eikä tämän jälkeen mikään voi tulla entiselleen tai saa pois pyyhkäistyksi, vaan suhde ja luottamus pitäisi rakentaa taas alusta, jota varjostaa miehen pettäminen. Tämän tosi asian pettäjät usein unohtavat.

Vierailija
87/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Jos kerta on matkalla joka tapauksessa niin eihän se sulta oo pois mitä siellä tekee? Ei se paneminen niin vakava asia oo että muuten hyvää suhdetta sellasen takia kannattais lopettaa. Etsi itsellesikin viihdykettä yksinäisiin iltoihin kun mies on matkalla.

Miksi olla sitten suhteessa lainkaan? Eikö olisi paljon helpompaa etsiä mielenkiintoista seuraa vapaana, joita ei tarvitse selitellä kenellekään. Olen aina ihmetellyt, miksi pettäjät haluavat sitoutua niin tiukasti parisuhteeseen, mutta siitä huolimatta eivät siihen kykene ja häikäilemättömästi rikkovat perheitä. Tässäkin tapauksessa kunnioitus ja luottamus on pettäjät särkeneet sirpaleeksi, ei yksinomaan ap. elämän , vaan myös pettäjänaisen miehen ja mahdollisesti myös heidän lastensa elämän.

Vierailija
88/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon juridisesti miten selvä asia tahansa, se on tässä vaiheessa aika merkityksetöntä. Kun pöly laskeutuu, en usko että tuollaisesta kukaan on oikeuteen menossa.

Vierailija
89/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pyörämatkamiehen suhteen kävi?

Vierailija
90/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon juridisesti miten selvä asia tahansa, se on tässä vaiheessa aika merkityksetöntä. Kun pöly laskeutuu, en usko että tuollaisesta kukaan on oikeuteen menossa.

Aivan varmasti niitäkin ihmisiä on. Emme voi tietää onko ap:n mies.

Vierailija
91/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle pettäjällä se onneksi tyssääntyy rahaan, sillä ei ne oikeudenkäsittelyt- ja päätökset suinkaan ole ilmaisia ja lisäksi tarvitaan asianajaja, joiden tuntipalkka on jo 300€/h. Luulen monelle pettäjälle tulevan järkikäteen, kun monet laskut on maksettava jo ennen oikeuden päätöstä.

Vierailija
92/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja aivan varmasti on myös väkivaltaisia ihmisiä emmekä voi tietää onko ap:n mies sellainen. En silti pitäisi sitä kovin todennäköisenä ja olennaisena tämän keskustelun kannalta.

Vierailija
93/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä uskollisia työmatkalaisia kuitenkin. Yhden miehen kanssa juttelin, kun oli ympärikännissä. Teki ihan vaan töitä ja osti tuliaiset lapsilleen.

Vierailija
94/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 ja mies 39. Yhdessä reilu 4 vuotta. Molemmat ns. uusintakierroksella. Mun ex petti ja miehen ex oli takertuva sekopää. Ollaan nautittu vaan suhteessa estottomuudesta ja pidetty hauskaa. En ole takertuja tai kitisijä... luuleekohan että tämänkin katson vaan sormienläpi.

Takertuva sekopää = miehesi petti jo exäänsä. Hyvä kun selvisi nyt, kun olet vielä nuori ja ehdit löytää uuden.

Minustakin tehtiin erossa "mustasukkainen sekopää", totuus juurikin se, että miehellä oli muita naisia, joita en hyväksynyt avioliitossa. Mutta miehen sukulaisille minusta leivottiin 'syypää eroon, mustasukkainen sekopää'. Että tällaista. Eli ap:n tapaukseen viitaten, miehesi on varmuudella pettänyt sitä "takertuvaa sekopäätä" myös!

Vierailija
95/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vetää täällä taas av-mammoja höplästä. Kyseessä on sama henkilö (nainen), joka taannoin epäili miehensä pettävän viikonlopputyöteissullaan Suomessa. Nainen lähti seuraamaan miestään ja ajoi autollaan muistaakseni Pieksämäelle ja jäi kiinni jutustaan huonon paikallistuntemuksensa vuoksi. Joku Pieksämäkeläinen oli palstalla ja sanoi, ettei siellä ole Ap:n kertomia hotelleja, missä väitti miehensä pettävän ja itse majoittuneen. Teksti ja kerronta täsmää myös hyvin kummassakin tapauksessa. Hallelujaa av-mammat. 😂

-m65

Vierailija
96/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pyörämatkamiehen suhteen kävi?

Osan palstalaisten pettymykseksi ei mitenkään - yhdessä olemme edelleen ja kaikki hyvin :).

Puhuin kyllä hänen kanssaan tunteistani ajan käytön suhteen kun hän palasi ja meni kyllä jakeluun, että kaksi viikkoa oli yksinkertaisesti liikaa yhteisestä ensimmäisestä vuosilomasta. Ja tein selväksi, että 99% ei olisi päästänyt miestään vastaavaan reissuun (joka taas ei mennyt hänelle jakeluun aluksi kunnolla - teki mieli näyttää aloittamani ketju täällä ja sinne saamani vastaukset, mutta en kehdannut.)

Mutta kaiken kaikkiaan kaikki ok. Varmaan muistatkin, että en itse epäillyt pettämistä enkä tehnyt aloitusta siksi, vaan kyse oli ajan käytöstä ym. mutta täällä keskustelu meni tietenkin heti siihen, kuinka sinisilmäinen olen ja mieheni pettää 100% varmasti. No, luotin mieheeni silloin ja luotan yhä eikä pettäminen ole käynyt mielessä.

Ja tätä matkakaveriaan hän näkee yhä noin kahden viikon välein kun menevät muutaman muun kanssa pyöräilemään (mm. sen miehen, jonka piti alun perin lähteä mukaan mutta vaimo ei päästänyt.) Eli ei siinäkään arjen suhteen mitään kummallisempaa. Mieheni on tosiaan intohimonen pyöräharrastaja potenssiin miljoona ja nytkin olohuoneessa kasaa jotain osia. Hohhoijaa :).

Ps. Pahoittelut ap osittain ketjusi viemisestä! Tein tänne joskus aloituksen (päästäisitkö miehesi kaverinaisen kanssa kahdestaan ulkomaille) ja vastauksia siihen tuli muistaakseni satoja, joten koen, että minun "pitää" vastata, vaikka tein kyllä noin viikko matkan jälkeen aloituksen, jossa kerroin lopputuleman.

T. Nro85

Vierailija
97/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keksitään naisten kesken joku kosto tollasille miehille. Liian monella on kokemusta näistä. Yks on toi että ois kun ei mitään ja lukis miehen kännykän, tutkis tavarat ja ottais yhteyttä tohon naiseen. Mut mikä ois parempi?

Vierailija
98/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän kanssa oleminen ei ole kuin henkistä kärsimystä. Ei sellasella ihmisellä tee mitään. Kun siinä on, antaa vaan lisä kiihokkeen pettäjälle. Lähde pois ja anna hänen saada kaikki "kielletty". Siinä sit ihmettelee, mitä jäi käteen.

Vierailija
99/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n aloitus ja kaikki kommentit niin huonoa suomen kieltä, että faktat ei selviä. En saa tolkkua, mitä on tapahtunut. Olisiko kommunikaatio-ongelmien tausta lla jokin Nepsy häiriö:lukivaikeus, dysfasia? Joka 10. Valmistuu peruskoulusta ilman luku- ja kirjoitustaitoa. Olisivatko AP ja miehensä tällaisia, ja Sitten tulee väärinkäsityksiä ja virhetulkintoja.

Mitä ihmettä, AP:n aloitus on kyllä ihan selkeää suomen kieltä. Pitäisikö sinun opetella itse sisälukutaitoa, jos luetun ymmärtäminen tuottaa noin paljon vaikeuksia.

Vierailija
100/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin viereltä on monesti soitettu vaimoille tai avovaimoille ja olen kainalossa ollut ihan hiljaa. Puhelun jälkeen intohimoista rakastelua. Enää en tuollaista harrastaisi. Harrastin siis irtosuhteita koska en halunnut sitoutua, seksikumppanit oli suurimmaksi osaksi  varattuja miehiä. Molemmat voitti, seksiä ilman sitoumuksia ja hauskanpitoa.

Minä olen ollut ilmeisen miesmäinen toimiessani noin, omatunto ei kolkuttanut kertaakaan. Panokavereita oli lukemattomia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan