Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Miehillä on oikeus nussia kenenkä tahansa naisen kanssa he haluavat, vaikka he eläisivät parisuhteessa jonkun naisen kanssa. Ei teiltä naisilta kuitenkaan pillua saa parisuhteessa ja jostain miehen täytyy seksiä saada eli se on teidän naisten vika, kun ette anna seksiä ja sitten itkette, että mies pettää.
Monta kertaa oon miettinyt mikä joitakin ihmisiä vaivaa kun täytyy kylvää negatiivista mielipidettä joka paikkaan. Jos kaikki ärsyttää tai mihinkään ei voi uskoa, miksi osallistua keskusteluun. Säälittää suorastaan tollaset apinat, joilla ei ole kokemusta elämästä ja huutelevat joka asiassa vastaan.
APn ketju oli hyvä, niin hyvä että poiki ainakin pari sivuketjua, provoja kylläkin. Hauska nähdä, että vahva, terveen itsekunnioituksen omaava nainen sai pettäjät ja sovinistit varpailleen, myös kaikki peräkammarin pojat joilla ei ole oikeasta naisesta mitään käsitystä provosoituvat väittämään tarinaa saduksi. Voi mitä vässyköitä tämän maan miehistä löytyykään.
Joopas joo. Ap yrittää lopettaa satunsa uhriutuneena. Muutamat penaalin tylsimmät mammat edelleen uskovat tähän satuun. Hyvä näin, että on seuraavallakin kerralla mahdollisuus päästä harhauttamaan mammoja. 😂😂😂
No,ap, miten kävi? Mies nukkuu taas saman katon alla, vai?
Vierailija kirjoitti:
No,ap, miten kävi? Mies nukkuu taas saman katon alla, vai?
Voi voi, et sitten jaksanut lukea ees muutamaa kommenttia ylöspäin.
Kiitos AP! hienoa kuulla että sulle menee hyvin ja mies ei tee kiusaa.