En saa yhtään vatsalihasliikettä (istumaannousu)
Niin. En saa yhtäkään istumaannousua tehtyä. Paitsi jos jalkaterät on tuettuna jossakin sohvan alla esim. Olen ihan rapakunnossa siis:(
Kommentit (10)
No sitten vaan treenaamaan. Kohta onnistuu. Vatsalihakset kannattaa pitää kunnossa ettei tule selkävaivoja.
Suurinosa läskeistä joutuu käyttämään Grokseja kun eivät taivu edes sulkemaan sandaalien tarranauhaa.
En minäkään saa vaikka en ole rapakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa läskeistä joutuu käyttämään Grokseja kun eivät taivu edes sulkemaan sandaalien tarranauhaa.
No eikä joudu. Olet kyllä todella typerä ja lapsellinen ihminen.
Mä en ole koskaan pystynyt, ala-asteella jo ihmettelyä tuosta. Harrastin liikuntaa ja selkälihastestin tulos oli tosi hyvä. Sitten ekan lapsen sektiossa tuli ilmi, että toinen pitkä vatsalihas oli olematon. Surkastunut tai jotenkin synnynnäisesti viallinen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No ei tässä nyt siitä ole kyse:D taivun kyllä ihan perus juttuihin kuten kenkien nauhojen solmimiseen
En minäkään ole koskaan saanut ja muistan sen häpeän, kun koulun liikuntatunnilla testissä olin ainoa luokassa, joka ei siihen pystynyt. Enkä pysty edelleenkään, vaikka käyn salilla säännöllisesti ja pilateksessa ym., joten keskivartalon lihasten pitäisi olla kunnossa. Mutta aikuisiällä minulle selvisi, että minulla on lievä skolioosi ja lordoosi, eli selkärangan käyryys voi vaikeuttaa istumaannousua. Oli noloa, kun liikunnanopettaja piti minulle saarnan koko luokan kuullen siitä, kuinka minun nyt pitäisi treenata vatsoja.
Kokeile jotain helpompia liikesarjoja ensin