Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 ja mies 39. Yhdessä reilu 4 vuotta. Molemmat ns. uusintakierroksella. Mun ex petti ja miehen ex oli takertuva sekopää. Ollaan nautittu vaan suhteessa estottomuudesta ja pidetty hauskaa. En ole takertuja tai kitisijä... luuleekohan että tämänkin katson vaan sormienläpi.
Takertuva sekopää = miehesi petti jo exäänsä. Hyvä kun selvisi nyt, kun olet vielä nuori ja ehdit löytää uuden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänellä lentoliput oli, vein itse kentällekin. Vittu, kiukku vaihtui itkuun. Mä en voi jäädä kotiin, miten pysyn kasassa... Lähteäkin pitäis pian.
Kuoleta nyt tunteet ja anna mennä ihan automaatilla kaikki järjestelyt. Itkujen aika on sitten myöhemmin. Virtuaalihali!
ps. Sun mies voisi olla mun ex, se oli petturi ja varmaankin kuvailisi mua juuri noin.. Itse veti mua mustasukkaisuuksissaan turpaan ja otti siitä tuomionkin. Ikäkin täsmää...
Vierailija kirjoitti:
Mies kirjoitti että on pahoillaan. Päivällä minulle tullut tekstiviesti oli tarkoitettu työkaverille. Hän kokee naisen viehättävänä ja heillä on ollut flirttiä, mitään ei muka ole tapahtunut. Nainen on naimisissa. Mieheen voi sanojensa mukaan luottaa ja hän ei ikinä tekisi mitään mikä vaarantaisi suhteemme.
En vastannut. En usko häntä. Jos ei olisi jäänyt kiinni, jotain olisi tapahtunut... on varmasti tapahtunut jo useasti ennenkin.
Miehes mielestä toisen naisen ikävöinti ei siis vaaranna teidän suhdetta? Hänhän tänään päivällä ikävöi jotain ihan muuta kuin sua ja vieläpä myönsi sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36 ja mies 39. Yhdessä reilu 4 vuotta. Molemmat ns. uusintakierroksella. Mun ex petti ja miehen ex oli takertuva sekopää. Ollaan nautittu vaan suhteessa estottomuudesta ja pidetty hauskaa. En ole takertuja tai kitisijä... luuleekohan että tämänkin katson vaan sormienläpi.
Takertuva sekopää = miehesi petti jo exäänsä. Hyvä kun selvisi nyt, kun olet vielä nuori ja ehdit löytää uuden.
Näinpä!! Ajattelin ihan samaa. Ehkä miehen exä oli syystäkin "takertuva sekopää". Otapa yhteys exään ja kysele, pettikö mies paljonkin häntä.
Mies on selvä paskiainen, nyt oikein kuvottaa kaikki se teennäinen lässytys mitä piti lähtöpäivän aamuna. Haluan hoitaa tämän mahdollisimman kypsästi. Kuuntelen miehen sepustukset, sanon että tämä oli tässä ja annan määräajan jonka aikana kerää tavaransa ja häipyy elämästäni.
Kiitos kun autatte pitämään ajatukset selvänä.
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä, että on hienoa kun hän noin avoimesti kertoi treffeistään ja että alat nyt pakkaamaan hänen tavaroitaan oven ulkopuolelle. Ne voi hakea siitä sitten tullessa, sisälle ei silloin enää pääse.
Toisen tavaroiden heittäminen rappuun on rikos.
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
No miksi kyseessä ei oikeasti voisi olla skype-treffit kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme reissaavia miehiä vaivaa, joku uskottomuusgeeni? Ahdistuvat liian vakaasta elämästä, siksi työ jossa pitää matkustaa ja naisia joka kaupungissa.
Voi olla, että pettävät miehet hakeutuvat tuollaisiin töihin, mutta toisaalta myös tuollainen työ altistaa pettämiselle. Ensinnäkin suomalainen mies on melkein missä tahansa eksoottinen ja siten kohtalaisen haluttu. Toisekseen ulkomailla helposti arki unohtuu ja samoin se vaimo. Kolmanneksi pettämisestä kiinni jääminen on erittäin epätodennäköistä toisella puolella maapalloa, joten kynnys madaltuu entisestään. Ulkomaalaiset naiset ovat muutenkin eksoottisia ja erityisen kiinnostavia. Se on ihan ihmisten geeneissä, että halutaan levittää geenejään mahdollisimman laajalle. Sitä on muistaakseni tutkittukin, että eri rotujen väliset lapset ovat keskimäärin paremman näköisiä kuin samaa kansalaisuutta olevien. En tiedä kuinka paljon aihetta on tutkittu, mutta todennäköisesti pätee myös muissa asioissa kuin ulkonäössä.
Mikään näistä syistä ei oikeuta pettämiseen, eikä yksinään aiheuta pettämistä, mutta kyllähän nuo merkittävästi madaltavat kynnystä pettää ja siten selittävät reissaajien pettämistilastoja. Ei nainen ole yhtään parempi tämän asian suhteen, mutta naiset tekevät vähemmän reissutöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se kuvailee exäänsä takertuvaksi sekopääksi, niin on todennäköisesti pettänyt häntäkin.
Eli ensin valehteli skypettämisestä APn kanssa ja myöhemmin myönsi että viesti olikin toiselle naiselle.
Ja ei ikinä tekisi mitään mikä vaarantaa suhteen APn kanssa... Eiköhän se mennyt jo.
Oikein mahasta kouraisee kun harmittaa APn tilanne. Ja muistan oman vastaavan tilanteeni vuosia sitten ja kadun yli kaiken kun en ollut silloin riittävän vahva eroamaan, vaan katsoin valheet läpi sormien ja yritin antaa anteeksi. Eipä toiminut ei..
Älä anna tilaisuutta selittää vaan vaihda lukot ja ilmoita että tavarat haettavissa rappukäytävästä tiistaina. Ei se mies sulle totta puhu vaan valehtelee silmät päästään ja luulee että uskot.
Älä anna yhtään siimaa, pistä kylmästi pihalle. Älä vastaa puheluihin/viesteihin.
Se tapaa tänään edelleenkin sen työkaverinsa, koska ei halua perua ja aiheuttaa tälle pahaa mieltä. Eikö niin, Ap?
Tässä täytyy varmaan tiistaihin saakka odottaa.Tällä hetkellä ero on varma,mutta tiistaina mies kertoo satunsa ja kaikki on auki.Toivon,että nainen pitää päänsä ja heivaa äijänsä.Ja varmaan harmittaa kun tajuaa,että äijä on pettäny ties kuinka kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä ymmärsin tuon, että miehellä ikävä, odottaa iltaa, että voi ottaa Skypellä yhteyttä ja siten treffata ap:n kanssa? Eli on vain ap:tä ikävä ja häneen ottaa illalla Skypellä yhteyttä!!!
Oonko jotenki käsittäny väärin?
Siksi ymmärsit väärin, kun olet tämän ketjun yksinkertaisin.
Hyh miten inhottava olo tuli itsellekin ja paljon sellaisia muistoja mieleen, jotka mielellään jättäisi muistamatta. Eipä ole tuossa tapauksessa niin mitään selitettävää. Jos mies oikein odottaa iltaa, niin tuskin siellä nyt oli tarkoitus tätä toista naista vain silmiin tuijotella... Voin kyllä kuvitella, miten on miehellä pasmat sekaisin, mutta eiköhän sitä hyvä tarina jo ole kehitelty tiistaiksi. Kumpa Ap ei vaan uskoisi, että mies on tästä oppinut. Hetken saattaa säikähdyksestä käyttäytyä kunnolla, mutta kyllä se vaan taitaa reissumiehen luonne taas ennemmin tai myöhemmin nostaa päätään. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä!! Ajattelin ihan samaa. Ehkä miehen exä oli syystäkin "takertuva sekopää". Otapa yhteys exään ja kysele, pettikö mies paljonkin häntä.
Mikä järki jos AP on jo päättänyt erota? Toisekseen en alkaisi tuollaisen ajan jälkeen enää ihmistä vaivaamaan tuollaisilla kysymyksillä.
Ei sillä välttis mitään tarinaa ole. Kertoo rakastuneensa toiseen ha haluavansa eron.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä välttis mitään tarinaa ole. Kertoo rakastuneensa toiseen ha haluavansa eron.
Tuskin silloin olis paniikissa soitellut siskoa myöten selittelyjään.
Ethän vaan, ap, lopeta tätä kesken? Pakko saada tietää loppuratkaisu! Olen sairastanut flunssaa koko viikon ja ansaitsen piristystä!!
Tuokin on jo tarpeeksi paha. Että odottaa iltaa ja ikävöi toista akkaa. Kun kyse on tietyn kanssa selän takana viestittelystä, ei ymmärrys riitä. En antaisi anteeksi.. Tiedän että on helppoa sanoa näin ulkopuolisena, mutta itse olen eronnut juurikin vastaavassa tilanteessa vaikka mies ei koskaan varsinaista pettämistä / aktia myöntänytkään. Kaikki riippuu siitä mitä olet valmis hyväksymään nyt ja jatkossa. Itse en hyväksynyt ja mies itki perään, oli kuulemma vaihe, uutta ja jännää. En ottanut takasin.