Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Mitä enemmän näitä lukee, sen enemmän kannatan avointa suhdetta eli kumpikin pystyy suoraan kertomaan, jos joku muu kiinnostaa tai yhden illan "lipsahdus" sattui, sillä se vain säästää molemmat valehtelulta ja pettymyksiltä. Ja yllättäviltä seksitaudeilta. Nykymaailmassa täydellinen sitoutuminen on niin vaikeaa ja vieläkin vaikeampaa on pitää syrjähyppyjä salassa. Joten miksi ei vain ihmiset voisi alkaa hyväksyä sitä, että kovien himojen ja vaihtelun vuoksi olisi ihan okei antaa kumppanin harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Minä itse olin ennen totaalinen avoimen suhteen vastustaja, mutta nyt mieli on muuttunut iän ja kokemusten myötä. Elämää voi elää paljon rennommalla otteella. Pettämistä en edelleenkään salli. Ja onhan se kamalaa, jos avoimessakin suhteessa kumppani rakastuu ja valitsee jonkun muun oman kumppaninsa ohi. Mutta se on elämää eikä sille sitten voi mitään. Ainakin kaikki tapahtuisi avoimesti ja luvan kanssa, ilman pettymyksiä ja tuskaa.
Ollaan viettämässä nyt ystävän synttäreitä. Pystyn melko hyvin tukahduttamaan tunteeni ja esitän vahvaa. Ajatukset ihan sekaisin, viini auttaa ja samalla ei auta asiaa. Mies on lähettänyt useita viestejä ja soittanut jopa isälleni ja yhdelle kaveripariskunnalle. Nyt vanhemmat on sitä mieltä että ei tässä nyt isosta asiasta ole kyse... pieni hairahdus!!! Ystävät onneksi puhuvat järkeä, vaikka osa totesi että liian hyvä mies jätettäväksi. Päätin jo päivällä että en vastaa miehelle, mutta laitoin äsken viestin että voisi ystävällisesti jättää muut ihmiset sotkunsa ulkopuolelle.
Pieni hairahdus, joo o :D ei kuulosta liian hyvältä jätettäväksi, mutta olenkin ulkopuolinen. Jos annat anteeksi, varaudu siihen että tilanne todennäköisesti ikävä kyllä toistuu vaikka miekkonen muuta lupailisi. Eiköhän se tietty raja ole jo ylitetty, ja se joku suhteesta menetetty..
Vierailija kirjoitti:
Yhteenkään uskolliseen reissumatkaajamieheen en ole törmännyt.
Etpä tietenkään jos olet ns toinen nainen.
Ethän sinä uskollisiin törmää.
Laita viesti miehelle ettei enää häiritse sinua, olet juhlimassa ystäväsi synttäreitä ja keskustelet miehen kanssa sitten myöhemmin kun mies palaa matkaltaan. Aiot nyt unohtaa koko jutun ja pitää vähän hauskaa ilman turhia velvotteita. Tulkitkoon miten lystää. Ja et enää vastaa mihinkään.
AP! miehesi rakastaa sinua todennäköisesti valtavasti. Tämä koska jos haluaisi erota, niin ei yrittäisi kaikin keinoin saada sinua ymmärtämään että kyse oli vain harmittomasta ihastumisesta. Ei miehesi todennäköisesti olisi edes pettänyt vaikka tilaisuus olisikin ollut. Mies näkee paljon vaivaa APn lepyttämiseksi. Anna mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Jos kerta on matkalla joka tapauksessa niin eihän se sulta oo pois mitä siellä tekee? Ei se paneminen niin vakava asia oo että muuten hyvää suhdetta sellasen takia kannattais lopettaa. Etsi itsellesikin viihdykettä yksinäisiin iltoihin kun mies on matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.
Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.
Jos mies on kirjoilla asunnossa niin et voi noin vaan heittää pihalle vaikka asunnon omistaisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän näitä lukee, sen enemmän kannatan avointa suhdetta eli kumpikin pystyy suoraan kertomaan, jos joku muu kiinnostaa tai yhden illan "lipsahdus" sattui, sillä se vain säästää molemmat valehtelulta ja pettymyksiltä. Ja yllättäviltä seksitaudeilta. Nykymaailmassa täydellinen sitoutuminen on niin vaikeaa ja vieläkin vaikeampaa on pitää syrjähyppyjä salassa. Joten miksi ei vain ihmiset voisi alkaa hyväksyä sitä, että kovien himojen ja vaihtelun vuoksi olisi ihan okei antaa kumppanin harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Minä itse olin ennen totaalinen avoimen suhteen vastustaja, mutta nyt mieli on muuttunut iän ja kokemusten myötä. Elämää voi elää paljon rennommalla otteella. Pettämistä en edelleenkään salli. Ja onhan se kamalaa, jos avoimessakin suhteessa kumppani rakastuu ja valitsee jonkun muun oman kumppaninsa ohi. Mutta se on elämää eikä sille sitten voi mitään. Ainakin kaikki tapahtuisi avoimesti ja luvan kanssa, ilman pettymyksiä ja tuskaa.
Jep, parempi pitkäaikainen avoin suhde kuin tää nykymuodin mukainen sarjamonogamia missä on monta kumppania mutta vain yksi kerrallaan.
Missäköhän kaupungissa ap on juhlimassa. Näin ravintolassa ison porukan 30+ naisia viettämässä iltaa. Jäin oikeen miettimään olisiko hän mahdollisesti joku heistä. Hauskaa näytti olevan :D
Tälläsiä lukiessa on tyytyväinen kun oma mies on introvertti ja vaikeasti lähestyttävä. Monesti se ärsyttää ja siitä on riitaakin
ollut kun ei esimerkiksi juttele sujuvasti smalltalkkia ystävieni kanssa mutta eipähän ole niin suurta pelkoa että kukaan muukaan pääsisi lähelle. Komea on mutta kylmän oloinen jos ei tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.
Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.
Jos mies on kirjoilla asunnossa niin et voi noin vaan heittää pihalle vaikka asunnon omistaisitkin.
Mutta hyvä olisi tehdä suursiivous. Ulkona raikkaassa ilmassa tuulettuu hyvin vaatteet ym. monta päivää.
Aika hätäisiä johtopäätöksiä. Antaisit miehesi selittää ja keskustelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hyvä olisi tehdä suursiivous. Ulkona raikkaassa ilmassa tuulettuu hyvin vaatteet ym. monta päivää.
Tuota sit kiva oikeudessa koittaa selittää.... Ei tuu meneen läpi.
Huh pahaa tekee. Mun (edelleen nykyinen..) mies viestitteli yli 5 eri naisen kanssa viime talvena-keväänä.
Luottamus meni mut edelleen sen kanssa roikun. Joka päivä tekee pahaa katsoa silmiin sitä.
Onko sun mies usein ollut työn takia reissussa? Tiedätkö onko se nainen ollut aina myös mukana? Jos tää on eka kerta ni ehkä miehes on kuitenkin ihan kunnon tyyppi eikä mikään sarjapettäjä.
Pysyt vahvana Ap! Iske joku mies, annat samalla mitalla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Huh pahaa tekee. Mun (edelleen nykyinen..) mies viestitteli yli 5 eri naisen kanssa viime talvena-keväänä.
Luottamus meni mut edelleen sen kanssa roikun. Joka päivä tekee pahaa katsoa silmiin sitä.
kohtalotoveri.. miksei me erota?
Ap toivottavasti on jättänyt puhelimen narikkaan ja pitää nyt hauskaa, tai niin hauskaa kun tollasen pommin jäljiltä pystyy pitämään. Kuulostaa niin tutulta tarinalta täälläkin et pahaa tekee.