Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti työreissulta viestin

Vierailija
22.10.2016 |

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Kommentit (447)

Vierailija
101/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme reissaavia miehiä vaivaa, joku uskottomuusgeeni? Ahdistuvat liian vakaasta elämästä, siksi työ jossa pitää matkustaa ja naisia joka kaupungissa.

Voi olla, että pettävät miehet hakeutuvat tuollaisiin töihin, mutta toisaalta myös tuollainen työ altistaa pettämiselle. Ensinnäkin suomalainen mies on melkein missä tahansa eksoottinen ja siten kohtalaisen haluttu. Toisekseen ulkomailla helposti arki unohtuu ja samoin se vaimo. Kolmanneksi pettämisestä kiinni jääminen on erittäin epätodennäköistä toisella puolella maapalloa, joten kynnys madaltuu entisestään. Ulkomaalaiset naiset ovat muutenkin eksoottisia ja erityisen kiinnostavia. Se on ihan ihmisten geeneissä, että halutaan levittää geenejään mahdollisimman laajalle. Sitä on muistaakseni tutkittukin, että eri rotujen väliset lapset ovat keskimäärin paremman näköisiä kuin samaa kansalaisuutta olevien. En tiedä kuinka paljon aihetta on tutkittu, mutta todennäköisesti pätee myös muissa asioissa kuin ulkonäössä.

Mikään näistä syistä ei oikeuta pettämiseen, eikä yksinään aiheuta pettämistä, mutta kyllähän nuo merkittävästi madaltavat kynnystä pettää ja siten selittävät reissaajien pettämistilastoja. Ei nainen ole yhtään parempi tämän asian suhteen, mutta naiset tekevät vähemmän reissutöitä.

Omissa töissäni ei kyllä jää aikaa huvitteluun työmatkoilla. Työpäivät ovat järestään 12-16 tuntisia, hyvä että jaksaa käydä syömässä ennen nukkumaan menoa. Ei todellakaan olsii virtaa siihen että alkaisi viritellä jotain sivusuhteita työmatkoilla.

t.mies

Vierailija
102/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paskamainen tilanne aloittajalla. Ukko kylmästi ulos ja kohti uutta elämää. Se kirpaisee, mutta tulee parempi aika.

Mulla alkaa vähitellen murentua usko siihen, että maailmassa olis miehiä, jotka eivät tilanteen salliessa uittaisi moloaan vieraissa naisissa. Oon itse nyt sinkku, enkä vakavampaa suhdetta edes halua. Edellinen liitto päättyi siihen, kun mies jäi kiinni 5 kk kestäneestä suhteesta työkaveriinsa. Sattui, mutta osoitin ovea ja toivuin. Nyt kun sinkkuna olen hakenut kasuaalimpaa suhdetta nettideiteillä, sain yhdellä ilmoituksella 600 vastausta kahdessa viikossa, näistä noin 400 (!!) varattuja. Perheenisiä, avopuolisoja, miesystäviä, kaikki valmiita seikkailuun, jos nainen vaan osoittaisi vihreää valoa. Ja tämä vain yhdellä ilmoituksella; miettikääpä kokonaiskuvaa. Aika irvokasta. Minä en varattujen sähläämistä mahdollista, mutta jostain nuokin ennemmin tai myöhemmin löytävät naisen, joka niin tekee.

Tämä on yksi syy siihen, miksi en juuri nyt jaksa edes miettiä vakavaa suhdetta. Suurin osa miehistä vaikuttaa olevan valmiita mihin tahansa kumppaneidensa selän takana. Aika karmeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Jos kerta on matkalla joka tapauksessa niin eihän se sulta oo pois mitä siellä tekee? Ei se paneminen niin vakava asia oo että muuten hyvää suhdetta sellasen takia kannattais lopettaa. Etsi itsellesikin viihdykettä yksinäisiin iltoihin kun mies on matkalla.

Miksi olla sitten suhteessa lainkaan? Eikö olisi paljon helpompaa etsiä mielenkiintoista seuraa vapaana, joita ei tarvitse selitellä kenellekään. Olen aina ihmetellyt, miksi pettäjät haluavat sitoutua niin tiukasti parisuhteeseen, mutta siitä huolimatta eivät siihen kykene ja häikäilemättömästi rikkovat perheitä. Tässäkin tapauksessa kunnioitus ja luottamus on pettäjät särkeneet sirpaleeksi, ei yksinomaan ap. elämän , vaan myös pettäjänaisen miehen ja mahdollisesti myös heidän lastensa elämän.

Koska tällaiset haluavat suhteen hyödyt ja samalla vapauden tehdä mitä itse haluaa.  Osa hakee myös näillä jännitystä arkeensa.

Vierailija
104/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pyörämatkamiehen suhteen kävi?

Osan palstalaisten pettymykseksi ei mitenkään - yhdessä olemme edelleen ja kaikki hyvin :).

Puhuin kyllä hänen kanssaan tunteistani ajan käytön suhteen kun hän palasi ja meni kyllä jakeluun, että kaksi viikkoa oli yksinkertaisesti liikaa yhteisestä ensimmäisestä vuosilomasta. Ja tein selväksi, että 99% ei olisi päästänyt miestään vastaavaan reissuun (joka taas ei mennyt hänelle jakeluun aluksi kunnolla - teki mieli näyttää aloittamani ketju täällä ja sinne saamani vastaukset, mutta en kehdannut.)

Mutta kaiken kaikkiaan kaikki ok. Varmaan muistatkin, että en itse epäillyt pettämistä enkä tehnyt aloitusta siksi, vaan kyse oli ajan käytöstä ym. mutta täällä keskustelu meni tietenkin heti siihen, kuinka sinisilmäinen olen ja mieheni pettää 100% varmasti. No, luotin mieheeni silloin ja luotan yhä eikä pettäminen ole käynyt mielessä.

Ja tätä matkakaveriaan hän näkee yhä noin kahden viikon välein kun menevät muutaman muun kanssa pyöräilemään (mm. sen miehen, jonka piti alun perin lähteä mukaan mutta vaimo ei päästänyt.) Eli ei siinäkään arjen suhteen mitään kummallisempaa. Mieheni on tosiaan intohimonen pyöräharrastaja potenssiin miljoona ja nytkin olohuoneessa kasaa jotain osia. Hohhoijaa :).

Ps. Pahoittelut ap osittain ketjusi viemisestä! Tein tänne joskus aloituksen (päästäisitkö miehesi kaverinaisen kanssa kahdestaan ulkomaille) ja vastauksia siihen tuli muistaakseni satoja, joten koen, että minun "pitää" vastata, vaikka tein kyllä noin viikko matkan jälkeen aloituksen, jossa kerroin lopputuleman.

T. Nro85

Kiitos tilannetiedosta :)

Vierailija
105/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut vain flirttiä niin tuskin ikävästä hehkuttelisi. Siinä vaiheessa kun jo ikävöidään tapaamisten välissä on kyllä ollut jo jotain "läheisempää". Tässä puhutaan kuitenkin aikuisista eikä teineistä.

Moni haluaa pitää kotona sen rakkaan vaimon helpottamassa arkea ja odottamassa valmiina. Mutta reissussa on kiva pörrätä vieraissa ettei elämä käy tylsäksi.

Vierailija
106/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjun luettuani täytyy sanoa, että nostan hattua kaikille niille vahvoille naisille jotka ovat lähteneet kävelemään miehen paljastuttua petturiksi.

Haluan ap sanoa, että mieti oikeasti tarkkaan mitä seuraavaksi teet. Seuraava liike saattaa määrittää paljon enemmän kuin arvaatkaan.

Itse olin edellisessä suhteessani loppuvaiheessa täysin kynnysmatto. En edes tiedä miten tilanne siihen lipsui, sillä joskus eksäni palvoi maata jalkojeni alla.. Oikeastaan siihen asti, kunnes hän jäi ekoista viesteistä kiinni.. Jotenkin meidän helnkilökemiat/ dynamiikka muuttui, vaikken sitä itse tuolloin ymmärtänyt. Kai se oli vinkki siihen suuntaan, että en lähde vaikka tilanne toistuisi, vaikka tietenkin mies lupasi ja itki ettei koskaan enää mogaisi yhtä pahasti.

Sitten heräsin tilanteesta, missä tasasin väliajoin tuli jotain salailuja esiin, viestejä erilaisilta naisilta (oli niitä, joiden olemassa olosta en edes tiennyt, ja niitä joista tiesin, mutta "ne oli vaan kavereita").. valkoisia valheita menoista, hänen puhelimeen ja tietokoneeseen ei saanut enää koskea ja salasanat olivat vaihtuneet (vaikken niillä edes koittanut käydä).. Mies oli jatkuvasti paikalla esim whatsapissa, kunnes piilotti paikallaolonsa kokonaan. Puhelin oli enää harvoin äänellisellä. Ja aina, siis oikeesti aina, oli joku selitys näille asioille mikä meni riidan kautta läpi.

Tätä ei tietenkään tapahtunut jatkuvasti mutta kuitenkin, ja aina mä vaan annoin anteeksi ja uskoin parempaan huomiseen. Sitä ei ikinä tullut, ja että vituttaa näin jälkeenpäin. Suhde loppui vasta, kun paljastui että eksälläni oli ollut ainakin kuukausia toinen nainen. Jälkeenpäin jopa eks anoppi sanoi, että oli huomannut eksäni käytöksen muutuneen minua kohtaan. Olin itsestäänselvyys.

Vierailija
107/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies on paniikissa, koska mukavaksi koettu kuvio uhkaa mennä pirstaleiksi. Jos tulee ero, mies pelkää, että tuo toinen nainen alkaa vaatimaan parisuhdetta ja yhteen muuttoa, lapsia ja ties mitä. Ties mitä pajunköyttä tällekin syöttänyt. Nyt koko asetelma muuttuu, kun asia harmittavasti paljastui.

Vierailija
108/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 ja mies 39. Yhdessä reilu 4 vuotta. Molemmat ns. uusintakierroksella. Mun ex petti ja miehen ex oli takertuva sekopää. Ollaan nautittu vaan suhteessa estottomuudesta ja pidetty hauskaa. En ole takertuja tai kitisijä... luuleekohan että tämänkin katson vaan sormienläpi.

Takertuva sekopää = miehesi petti jo exäänsä. Hyvä kun selvisi nyt, kun olet vielä nuori ja ehdit löytää uuden.

Minustakin tehtiin erossa "mustasukkainen sekopää", totuus juurikin se, että miehellä oli muita naisia, joita en hyväksynyt avioliitossa. Mutta miehen sukulaisille minusta leivottiin 'syypää eroon, mustasukkainen sekopää'. Että tällaista. Eli ap:n tapaukseen viitaten, miehesi on varmuudella pettänyt sitä "takertuvaa sekopäätä" myös!

Samanlainen mielenterveysongelmainen maanikko täälläkin :D Lisäksi olen vainoharhainen ja hallusinaatioissani uskomatonta skeidaa levittävä parasiitti. (Mä kävin töissä ja hoidin yksin lapsen, mies alkoi vaan päätoimisesti juomaan ja huoraamaan).

Vierailija
109/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vetää täällä taas av-mammoja höplästä. Kyseessä on sama henkilö (nainen), joka taannoin epäili miehensä pettävän viikonlopputyöteissullaan Suomessa. Nainen lähti seuraamaan miestään ja ajoi autollaan muistaakseni Pieksämäelle ja jäi kiinni jutustaan huonon paikallistuntemuksensa vuoksi. Joku Pieksämäkeläinen oli palstalla ja sanoi, ettei siellä ole Ap:n kertomia hotelleja, missä väitti miehensä pettävän ja itse majoittuneen. Teksti ja kerronta täsmää myös hyvin kummassakin tapauksessa. Hallelujaa av-mammat. 😂

-m65

Entä sitten? Tää on vain nettikeskustelua, hei, ihan sama, onko totta vai ei.

Vierailija
110/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan viettämässä nyt ystävän synttäreitä. Pystyn melko hyvin tukahduttamaan tunteeni ja esitän vahvaa. Ajatukset ihan sekaisin, viini auttaa ja samalla ei auta asiaa. Mies on lähettänyt useita viestejä ja soittanut jopa isälleni ja yhdelle kaveripariskunnalle. Nyt vanhemmat on sitä mieltä että ei tässä nyt isosta asiasta ole kyse... pieni hairahdus!!! Ystävät onneksi puhuvat järkeä, vaikka osa totesi että liian hyvä mies jätettäväksi. Päätin jo päivällä että en vastaa miehelle, mutta laitoin äsken viestin että voisi ystävällisesti jättää muut ihmiset sotkunsa ulkopuolelle.

Vanhemmat ja kaveripariskunta voivat hyvinkin olla "miesraukan" puolella, onhan hän päässyt kertomaan heille oman versionsa tapahtumista. Siinä versiossa hairahdus lienee tosiaan aivan pieni, suorastaan olematon väärinkäsitys vain - totuus sitten luultavasti on ihan jotain muuta.

Vierailija
111/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uutta?

Vierailija
112/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan viettämässä nyt ystävän synttäreitä. Pystyn melko hyvin tukahduttamaan tunteeni ja esitän vahvaa. Ajatukset ihan sekaisin, viini auttaa ja samalla ei auta asiaa. Mies on lähettänyt useita viestejä ja soittanut jopa isälleni ja yhdelle kaveripariskunnalle. Nyt vanhemmat on sitä mieltä että ei tässä nyt isosta asiasta ole kyse... pieni hairahdus!!! Ystävät onneksi puhuvat järkeä, vaikka osa totesi että liian hyvä mies jätettäväksi. Päätin jo päivällä että en vastaa miehelle, mutta laitoin äsken viestin että voisi ystävällisesti jättää muut ihmiset sotkunsa ulkopuolelle.

Vanhemmat ja kaveripariskunta voivat hyvinkin olla "miesraukan" puolella, onhan hän päässyt kertomaan heille oman versionsa tapahtumista. Siinä versiossa hairahdus lienee tosiaan aivan pieni, suorastaan olematon väärinkäsitys vain - totuus sitten luultavasti on ihan jotain muuta.

Niinpä.

Mikähän siloiteltu versio sinne suuntaan onkaan kerrottu. Joku kädestä pitäminen, suukko poskelle illallisella raskaan työpäivän päätteeksi. Vaimo siellä kaukana tietty koko ajan mielessä, ystävyyttä vain työkaverin kanssa.

Vierailija
113/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mikä tilanne? Älä jätä meitä, tuu päivittää!

Vierailija
114/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän näitä lukee, sen enemmän kannatan avointa suhdetta eli kumpikin pystyy suoraan kertomaan, jos joku muu kiinnostaa tai yhden illan "lipsahdus" sattui, sillä se vain säästää molemmat valehtelulta ja pettymyksiltä. Ja yllättäviltä seksitaudeilta. Nykymaailmassa täydellinen sitoutuminen on niin vaikeaa ja vieläkin vaikeampaa on pitää syrjähyppyjä salassa. Joten miksi ei vain ihmiset voisi alkaa hyväksyä sitä, että kovien himojen ja vaihtelun vuoksi olisi ihan okei antaa kumppanin harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Minä itse olin ennen totaalinen avoimen suhteen vastustaja, mutta nyt mieli on muuttunut iän ja kokemusten myötä. Elämää voi elää paljon rennommalla otteella. Pettämistä en edelleenkään salli. Ja onhan se kamalaa, jos avoimessakin suhteessa kumppani rakastuu ja valitsee jonkun muun oman kumppaninsa ohi. Mutta se on elämää eikä sille sitten voi mitään. Ainakin kaikki tapahtuisi avoimesti ja luvan kanssa, ilman pettymyksiä ja tuskaa.

Nykymaailmassa ei ole mikään pakko sitoutua kehenkään jos kokee, ettei pysty siihen.

Vierailija
115/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Mikähän siloiteltu versio sinne suuntaan onkaan kerrottu. Joku kädestä pitäminen, suukko poskelle illallisella raskaan työpäivän päätteeksi. Vaimo siellä kaukana tietty koko ajan mielessä, ystävyyttä vain työkaverin kanssa.

Ei nyt sentään. Mies on kertonut kaikille ap:n sukulaisille, että ei koskaan pettäisi vaimoaan ja vaimo on turhaan epäileväinen. Ja että viestinsä koski vain työpalaveria, joka oli illalla 70-vuotiaan työkollegan kanssa. Pelkkä väärinkäsitys vaan. Tai hyvä platoninen ystävyys pelkästään.

Vierailija
116/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi kyseessä ei oikeasti voisi olla skype-treffit kanssasi?

no vaikkapa siksi, että äijä itse myönsi ensimmäisen viestin olleen tarkoitettu työkaverille, eikä suinkaan omallle pikku-vaimolle. Etsä lue näitä ketjuja?

Vierailija
117/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän vaan, ap, lopeta tätä kesken? Pakko saada tietää loppuratkaisu! Olen sairastanut flunssaa koko viikon ja ansaitsen piristystä!!

---ttu, mikä ääliö sä olet! Ap:n palikat on tällä hetkellä ihan levällään, mutta SÄ kaipaat piristystä? Onko toisen epäonni ja kärsimys elämääsi piristävä tekijä? Karma's a bitch. Pidä mielessä tämä.

Vierailija
118/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn erään miehen kanssa työmatkoilla. Syödään yhdessä mutta ihan eri huoneissa yövytään. Mukavaa on aina yhdessä mutta eipä tuo mistään ikävästä viestittele. Eikä ihmekään - meillä ei ole suhdetta, vaikka moni niin luulee. Mies on naimisissa ja minulla miesystävä, jota en voisi silmiin katsoa, jos pettäisin. Miehen epäilen pettäneen työmatkoilla erään naisen kanssa mutta se ei minulle kuulu.

Eli antini tähän aiheeseen: tuo kaipaava viesti on melko epäilyttävä mutta ei välttämättä kerro koko totuutta. Mies paljastaa tunteensa toiselle naiselle mutta saako vastakaikua. Tunteita toki voi olla vaikka ei niitä kenellekään kerro eikä mitään tee.

Vierailija
119/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.

Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.

Jos mies on kirjoilla asunnossa niin et voi noin vaan heittää pihalle vaikka asunnon omistaisitkin. 

Ei pidä paikkaansa. Sitä, jonka nimiin omaisuus on ostettu, kirjattu tai rekisteröity, pidetään myös kyseisen omaisuuden omistajana, ellei muuta näyttöä omistuksesta esitetä. Jos asunto on pelkästään ap:n nimissä, niin riittää, että hän ilmoittaa miehelleen, että tämän on kerättävä kamansa ja häivyttävä. Jos mies kieltäytyy, niin ap voi halutessaan vaikka soittaa poliisille ja ilmoittaa, että hänen asunnossaan on henkilö, joka kieltäytyy poistumasta vaikka asunnon omistaja sitä vaatii. Poliisi tulee tällöin poistamaan henkilön. Tämä on harvinaista, mutta tällaiseenkin on turvauduttu. Useinsä näissä tilanteissa on myös alkoholi mukana. Yleensä poliisi kehoittaa tällöin  myös asunnon omistajaa turvaamaan asuntonsa ja sarjoittamaan lukot uuudelleen mahdollisimman pian, jotta poliisin ei tarvitse toistamiseen puuttua erotilanteiden riitoihin.

Vierailija
120/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n aloitus ja kaikki kommentit niin huonoa suomen kieltä, että faktat ei selviä. En saa tolkkua, mitä on tapahtunut. Olisiko kommunikaatio-ongelmien tausta lla jokin Nepsy häiriö:lukivaikeus, dysfasia? Joka 10. Valmistuu peruskoulusta ilman luku- ja kirjoitustaitoa. Olisivatko AP ja miehensä tällaisia, ja Sitten tulee väärinkäsityksiä ja virhetulkintoja.

Kaada itselles vaan. :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi