Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti työreissulta viestin

Vierailija
22.10.2016 |

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Kommentit (447)

Vierailija
121/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi se rakastajatar tai panokollega otetaankin mukaan, ettei tarvitse viritellä.

Vierailija
122/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pihdatko. Olit sitten mies tai todennäköisemmin nainen. Seksi haetaan sitten muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli yksi elämäni hirveimmistä päivistä. Teki hyvää päästä tuulettumaan, vaikka ahdistus painoi koko ajan pahasti päälle. Menin yöksi kaverille koska en halunnut tulla kotiin.

Mies lähettelee vieläkin viestejä ja yrittää soittaa. En vastaa, mutta luen viestit kyllä. Hän sanoo että minulla on lapsellinen tapa suhtautua asiaan, tivaa että olen varmasti minäkin suhteen aikana ollut ihastunut muihin ihmisiin. Varmasti niin, mutta en ole kertaakaan tehnyt asialle mitään. Tuntuu että jokainen viesti vain pahentaa tilannetta, en vaan pysty kunnioittamaan selän takana säätävää ihmistä.

Mies palaa ylihuomenna, mietin pakkaanko hänen kamojaan valmiiksi. En tiedä myöskään haluanko olla edes kotona kun hän palaa. Luottamus on rikottu. Perhettäni en kuuntele, mies on jotenkin kääntänyt tilanteen niin, että minä olen tehnyt väärin ja reagoin kohtuuttomasti.

Luin kaikki ketjun viestit, kiitos kaikista järkevistä sanoista. Tiedän että jos jään, pettäminen jatkuu. Jos jätän hänet, säilytän sentään itsekunnioitukseni.

Vierailija
124/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsenäisempi ja selkä suorassa olet, sitä parempi. Hengitä, pidä tauko ja mieti sitten asiaa uudestaan. Tämä muuten kyrsii monia ulkomaalaisia miehiä, että näin täällä vaan naiset elävät.

Vierailija
125/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tekee entistäkin törkeämmäksi tuo miehen suhtautumistapa. Joku jo aiemmin kirjoitti, että siinä vaiheessa, kun lähetellään ikävöintiviestejä, on jo ehtinyt tapahtua paljon. Silti mies ei voi myöntää mitään vaan yrittää kääntää kaiken naisen ylireagoinniksi ja vetää soppaan mukaan ap:n siskon ym. Jos miehellä olisi selkäranka, hän myöntäisi selvän asian ja pyytäisi anteeksi, vaikka se johtaisikin eroon.

Vierailija
126/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän vaan, ap, lopeta tätä kesken? Pakko saada tietää loppuratkaisu! Olen sairastanut flunssaa koko viikon ja ansaitsen piristystä!!

---ttu, mikä ääliö sä olet! Ap:n palikat on tällä hetkellä ihan levällään, mutta SÄ kaipaat piristystä? Onko toisen epäonni ja kärsimys elämääsi piristävä tekijä? Karma's a bitch. Pidä mielessä tämä.

Olet varmaan aika tuore palstalainen? :D Ja annas mä arvaan, just herkillä toipumassa Nigerialaiskirjeen aiheuttamasta henkilökohtaisesta konkasta? Syvät sympatiani! :)

Vierailija
127/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikävöinnin uskaltaa viestillä ilmaista, tietää että se toinen ihminenkin vastaa tunteisiin... todennäköisesti jotain on jo tapahtunut enemmän kuin tunnetasolla.

Vierailija
128/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä eroon. Ilman muuta paskapäinen neljäkymppinen haluaisi pitää kiinni 26-vuotiaasta, mitä ilmeisimmin varakkaasta ja vaurastuvasta, fiksusta naisesta. Mutta toi heilukikkeli ei varmaan ole ikinä ollutkaan mikään fiksu ja vastuullinen ukko, eikä hänestä ikinä sellaista tulekaan.

Ap, ansaitset parempaa!!!

Vierailija
129/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kuulostaa kyllä huolestuttavalle tilanne että mies osannut manipuloida muita taakseen! Ei selvästikään ole puhtaat jauhot pussissa. Nyt pysyt tiukkana! Ties mitä vielä tapahtuu jos suostut jäämään tuon miehen luokse. Tulee oikeasti joku sarjapettäjä mieleen. Varsinkin kun onnistui eksästäänkin jonkun sekopään maalailemaan.

Vierailija
130/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän vaan, ap, lopeta tätä kesken? Pakko saada tietää loppuratkaisu! Olen sairastanut flunssaa koko viikon ja ansaitsen piristystä!!

Aika pimee olet, miten toisen romahtanut elämä piristää sua?

Vierailija
131/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tosi hyvä kun et reagoi, niin mies ei saa vettä myllyynsä, vaan pikku hiljaa se perimmäinen paskiainen tulee sieltä esiin. Tosiaan, jos itse mokaa lähettämällä kiihkeän viestin naiselle ja seuraavaksi sä olet tehnyt muka jonkun virheen, kyseessä on jotakin hyvin epärehellistä. Jos mies olisi todella pahoillaan ja ottaisi kaiken vastuun, hän surisi sitä, että on ollut niin tyhmä ja itsekäs,  että menettää sut. Silloin olis uusi alkukin mahdollinen. Mut faktahan on se, että hän viestittää toiselle naiselle melko selkeän sävyisiä viestjä matkalla, jossa et ole edes paikalla- ja selvästi tarkoitushakuisesti. Sä et ole tehnyt mitään väärin, mies on. Jos olisi rakkautesi arvoinen, hän olisi todellatodella pahoillaan ja tekisi kaikkensa että voit antaa hänelle anteeksi. Jotain pimeää on siinäkin, että ylipäätään soittelee noinkin intiimeissä asioissa sun sukulaisiasi läpi. Ihan kuin heille kuuluisi teidän elämänne. 

Vierailija
132/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen oli yksi elämäni hirveimmistä päivistä. Teki hyvää päästä tuulettumaan, vaikka ahdistus painoi koko ajan pahasti päälle. Menin yöksi kaverille koska en halunnut tulla kotiin.

Mies lähettelee vieläkin viestejä ja yrittää soittaa. En vastaa, mutta luen viestit kyllä. Hän sanoo että minulla on lapsellinen tapa suhtautua asiaan, tivaa että olen varmasti minäkin suhteen aikana ollut ihastunut muihin ihmisiin. Varmasti niin, mutta en ole kertaakaan tehnyt asialle mitään. Tuntuu että jokainen viesti vain pahentaa tilannetta, en vaan pysty kunnioittamaan selän takana säätävää ihmistä.

Mies palaa ylihuomenna, mietin pakkaanko hänen kamojaan valmiiksi. En tiedä myöskään haluanko olla edes kotona kun hän palaa. Luottamus on rikottu. Perhettäni en kuuntele, mies on jotenkin kääntänyt tilanteen niin, että minä olen tehnyt väärin ja reagoin kohtuuttomasti.

Luin kaikki ketjun viestit, kiitos kaikista järkevistä sanoista. Tiedän että jos jään, pettäminen jatkuu. Jos jätän hänet, säilytän sentään itsekunnioitukseni.

Ex-miehesi kuulostaisi omaavan hyvin vahvoja narsistisia piirteitä, ettei kyseessä olisi narsisti jopa.

Tuo sinua aikasemman puolison mollaaminen, sinua syyttäminen hänen käytöksestään, valehtelu, oman edun tavoittelu ja perheelle soittelu?

Vierailija
133/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni, tiesin että hän joutuu matkustamaan paljon työnsä puolesta ja joudumme olemaan erossa usein. Epäilys siitä mitä työmatkoilla pahimmillaan voi tapahtua, olisi helposti kalvanut mieltä ja aiheuttanut mustasukkaisuutta. Mutta olin päättänyt että en elä pelossa, luotin mieheen.

Minulla on hyvin vaativa työ ja sen vastapainoksi harrastuksia.

Luulin että elämässäni on kaikki perusasiat kunnossa, lähes täydellistä parisuhdetta myöten. Ei helvetti, kaikkea ei todellakaan voi saada. Ympärillä monet pariskunnat ovat päätyneet eroon, usein syynä uskottomuus. Miksi minun parisuhteeni olisi ollut yhtään erilainen. Pakko todeta että mieheni on ihan helvetin hyvä valehtelija, itse en olisi vastaavaan pystynyt.

Huomenna töissä pitäisi pystyä olemaan skarppina, miten siihen pystyy kun on ihan rikki ja ajatukset täysin levällään.

Vierailija
134/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pimee olet, miten toisen romahtanut elämä piristää sua?

Älä nyt viitsi :) Jos elämä on romahtanut, tuskin täällä kukaan päiväkausia vatkaa tällaisia asioita. Kelpoprovo tosin, jopa 4/5

Ja hei, luulis ap:n jo korjaavan, että tilanne on aito. Muuta kas, eipä kommentoi asiaan mitään. Naureskelee teitä "totuuden äänitorvia"...

Vierailija
135/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia ja tsemppiä ap!

Vierailija
136/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku kirjoitti, paljon on narsistisia piirteitä ja toimintatapoja, vaikka ei nyt puhdas narsku olisikaan. Kerta kerran jälkeen yllättää miten samalla tavalla narskut käyttäytyvät kun paska ns osuu tuulettimeen.

Voimia ap, tulet niitä tarvitsemaan. Älä missään nimessä anna periksi ja palaa miehen luo. Stay strong.

Vierailija
137/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa kuulostaa persoonallisuushäiriöiseltä. Pettää, valehtelee ja näyttelee uskottavasti, manipuloi läheiset omalle puolelleen, syyttää petettyä vaimoa petoksestaan tai siitä, että petos on häntä loukannut ja muka ylireagoi.

Ainoa positiivinen valopilkku tässä on se, että ap kuulostaa järkevältä eikä ole niin alistettu ja aivopesty, ettei enää kykenisi eroamaan.

Eropaperit vetämään ja miehelle virallinen muuttokehotus. Saattaisin jopa maksaa hänelle 2 kk vuokran jostain.muualta ja siirrättää kamat sinne, jotta pääsisin heti eroon.

Vierailija
138/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkaa kuulostaa persoonallisuushäiriöiseltä. Pettää, valehtelee ja näyttelee uskottavasti, manipuloi läheiset omalle puolelleen, syyttää petettyä vaimoa petoksestaan tai siitä, että petos on häntä loukannut ja muka ylireagoi.

Ainoa positiivinen valopilkku tässä on se, että ap kuulostaa järkevältä eikä ole niin alistettu ja aivopesty, ettei enää kykenisi eroamaan.

Eropaperit vetämään ja miehelle virallinen muuttokehotus. Saattaisin jopa maksaa hänelle 2 kk vuokran jostain.muualta ja siirrättää kamat sinne, jotta pääsisin heti eroon.

.

Tuli vaan mieleen mun narsistinen exä, joka mm. haukkui mut maanrakoon ja sen jälkeen kiisti tehneensä sen ja väitti, että minä olin itse haukkunut itseni!! Ja mun vielä piti pyytää anteeksi, että olin loukkaantunut haukuista ja luvata kehittyä paremmaksi, ennen kuin antoi mulle anteeksi loukkaantumisen.

Vierailija
139/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava mies. Pettää ja valehtelee.

Nyt sitten syyllistää ap:tä ja manipuloi sukulaisia/tuttavia.

Pidä ap pää

kylmänä sillä nyt alkaa sellainen rumba ettet tiedä hetken päästä kumpi teistä on se petturi ja valehtelija.

Vierailija
140/447 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekstiviestit muuttuvat koko ajan törkeämmiksi, hän syyttää minua nyt työmatkansa pilaamisesta. Jotenkin uskomatonta miten hän tuntuu yhtäkkiä täysin vieraalta ihmiseltä. Vanhempani sanovat että täytyy keskustella kun hän palaa, jotta saamme sovittua ja elämä voi jatkua normaalisti. Säästän jokaisen viestin ja jos yksikin läheiseni sanoo että olen kohtuuton, näytän viestit ja kysyn että eläisivätkö he tällaisen ihmisen kanssa. Sisälläni on valtava viha, en saa tunnetta purettua... miehen lisäksi vituttaa perheeni asenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan