Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti työreissulta viestin

Vierailija
22.10.2016 |

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Kommentit (447)

Vierailija
361/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoistanne ja kokemuksistanne on ollut minulle valtavasti apua, kiitos miljoonasti. Usein täysin ulkopuolisten ajatuksista löytyy raakaa realismia, lähipiirin mielipiteitä ohjaa enemmän tunteet. Negatiiviset huutelijat skippasin suosisti yli, miehen typeryydessä on ihan riitävästi kestämistä.

Mies tuli tänään työpaikalleni norkoilemaan, hänet poistettiin nopeasti. Töistä lähtiessäni näin hänet halailevan jonkun naisen kanssa toimistoni lähellä. Lapsellista. Asuntoni lukot on tänään sarjoitettu uusiksi, lisäksi oveen asennettiin turvalukko. Levollisempi olo kun saa oven kunnolla säppiin. Naapurini ovat tietoisia erosta ja seurailevat tilannetta poissaollessani.

Pieni irtiotto tulee todella tarpeeseen. Tuntuu että minut revittiin irti omasta elämästäni. En ole varmaan edes tajunnut kunnolla mitä tapahtui, mutta päätös on 100% oikea.

Hei ap mä tsemppasin sua alusta asti, mutta nyt on pakko sanoa, että tuli sellanen olo, että tää on provo. En usko, että mies olis tullut sun työpaikalle norkoilemaan - eikö sen itse pitäis olla töissä? Ja se toi sinne toisen naisen, vaikka yrittää saada sut takaisin? Ja oot kertonut kaikille naapureille sun yksityiselämästä?

Et sitten ole ollut tekemisissä narsistin kanssa. 

Vierailija
362/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ruusuja, ole hyvä 345 (=362), kas tässä 🌹🌹🌹. Mies olen ja pidän Herculea herrasmiehenä, jos haluat tietää. Sinulla on muuten älliä ja osaamista. Sitä näkee palstalla valitettavan niukasti.

Täällä saa ilmeisesti vain muutamat esittää mielipiteitään. Minua on erään kirjoittajan mukaan pyydetty NÄTISTI viisi kertaa poistumaan palstalta (ks. esim 352). Olisin voinut poistuakin, mutten ole nähnyt yhtään mainittua nättiä pyyntöä, pelkkää törkeää henkilökohtaista arvostelua olen sijaan saanut monelta. Tämä minuun kohdistuva syyttelyni on kuin: The guilty dog barks first, ja että tulisi selväksi edellinen: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Odotellaan rauhallisesti Ap:n jatko-osia, niin muutkin rupeavat ymmärtämään satutädin tarinaa.

-m65

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittaväisäsmäinen tyyli keskustelussa miehen taholta on kyllä läyhää. olen kerran vajonnut lattian läpi myötähäpeästä kun huomasin erään miehen yrittävän tehdä vaikutusta seuralaiseensa ja hyppäävän kepeästi abc huoltoasemalla kaiteen yli hakemaan kahvit.

Mies oli sellainen reilu 50 vee ja todisti nuorekkuutensa, loiks vaan kassajonoon, ja sitten harottiin kihartuvaa tukkaa. Herrasmiespantteriloikka, värähdin kauhusta ja katsoin miehen seuralaiseen joka yritti vajota penkkiinsä. En selitä tilannetta tai tunnetta sen tarkemmin mutta ruusut vaan leiskuivat siinäkin tilanteessa.

Vierailija
364/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää ruusuja, ole hyvä 345 (=362), kas tässä 🌹🌹🌹. Mies olen ja pidän Herculea herrasmiehenä, jos haluat tietää. Sinulla on muuten älliä ja osaamista. Sitä näkee palstalla valitettavan niukasti.

Täällä saa ilmeisesti vain muutamat esittää mielipiteitään. Minua on erään kirjoittajan mukaan pyydetty NÄTISTI viisi kertaa poistumaan palstalta (ks. esim 352). Olisin voinut poistuakin, mutten ole nähnyt yhtään mainittua nättiä pyyntöä, pelkkää törkeää henkilökohtaista arvostelua olen sijaan saanut monelta. Tämä minuun kohdistuva syyttelyni on kuin: The guilty dog barks first, ja että tulisi selväksi edellinen: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Odotellaan rauhallisesti Ap:n jatko-osia, niin muutkin rupeavat ymmärtämään satutädin tarinaa.

-m65

Kertoisitko ystävällisesti vielä miksi sillä on merkitystä jos ap:n kertomus on vain provo? Eikö aikaiseksi saatu keskustelu ole enää minkään arvoista jos se on saatu aikaiseksi valheellisin perustein? Itsekin varmasti tiedät että monenlaista todellista pettämistarinaa maailmaan mahtuu, joten onko sillä väliä onko aloittajan tarina tosi vai ei? Vastaavassa tilanteessa olleita ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, löytyy varmasti monia joka tapauksessa.

Vierailija
365/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-m65

Kiitti vaan :) Olen minäkin kiltimpiä poistumiskehotuksia nähnyt, mutta tässä taisikin nyt kalahtaa oikein kunnolla....

Odottelemaan vain sitten. On ilmeisesti parempi olla provosoimatta enempää, jottei koirat rupea  kovin raivokkaina älähtelemään. Stressi pian yllättää innokkaat lukijat, jolloin intensiteetti herpaantuu ja tunnelma lässähtää, joten narsistimies joudutaan kenties pukemaan julman tappajan pukuun tekemään todellisia hirmutekoja, kunhan tarina tästä etenee...

Vierailija
366/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan ap ei sortunut käyttämään ylisanoja toisensa perään niin tiuhaan, että pointti lässähtää. Miljoona, miljoona, miljoona ruusua 🌹

Vierailija
367/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-m65

Ei pyydetty poistumaan palstalta vaan pyydettiin paukutella henkseleitä jossain muualla. Voit aloittaa vaikkapa tästä erinomaisuudestasi ihan oman ketjun. Jos arvostelu tuntuu törkeältä ja tunnut saavan sitä useammasta lähteestä, niin yleisenä vinkkinä, että enemmistö ei aina ole väärässä. Tulit esittämään mielipiteitä ketjuun, joka varsinaisesti ei ole mielipideketju. Täällä keskustellaan aiheesta ja omista kokemuksista. Sinä haluat vain ilkeillä, mutta jatka nyt sitten tuota lapsellista ilkkumistasi, jos siten on pakko pönkittää jotain. En ainakaan enää itse jaksa vastailla näille ruususille.

Toivottavasti AP ei heistä lannistu ja päivittää vielä joskus tarinan aitoudesta riippumatta. Antoi itselleni taas hyvää perspektiiviä exään, joka oli "täydellinen" siihen asti, kunnes halusin erota, kun kaikki valehtelu paljastui. Siitä nyt on onneksi jo pian vuosikymmen ja opinpahan tunnistamaan taitavaan manipuloimiseen kykenevän ihmisen ajatusmaailman, jonka tunnistamisesta on myöhemmin ollut myös uralla hyötyä.

Vierailija
368/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä näitä valitettavasti on olemassa.  Omassakin lähipiirissä oli kerran samanlainen mies, josta ei meinannut päästä eroon ei sitten millään. Lähestymiskielto ei auttanut mitään ja mies pahoinpiteli naista useat kerrat, yritti tunkeutua naisen kotiin, meni norkoilemaan naisen vanhempien pihalle, ajoi jatkuvasti autolla naisen sekä hänen vanhempiensa kotien lähistöllä kyttäämässä, soitteli lastensuojeluun ja keksi tarinoita, koska naisella oli yksinhuoltajuus heidän lapseensa miehen väkivaltaisen käytöksen takia. Sairaalloinen narsisti ja todella loistava puhumaan ihmisiä puolelleen. Osasi esittää fiksua ja miellyttävää ihmistä tarvittaessa, mutta onneksi todellinen luonto paljastui lopulta.

Vierailija
369/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen juuri ongelmakohdissa tullut päivittämään tapahtumia av:lle. Ne ovat olleet sellaisia, että en kehdannut kertoa muille ja muut luulivat, että suhde on ihan super ja ihana.

On muuten mielenkiintoista lukea niitä juttuja jälkikäteen, kun tietää, että on itse ne kirjoittanut 100% tosissaan ja on kuin lukisi toisen ihmisen elämästä. Mulla menee välillä muisti suhteen vaiheista ja myös välillä vaikea hahmottaa, mitä on tapahtunut ja millaista se oli. Ihan absurdia lukea niitä välillä ja tavallaan terveellinen muistutus aina välillä.

Ap kuvailee ihan yleistä miehen käytöstä, kun puhutaan narsisteista. Ne jotka luulevat provoksi eivät ole ilmeisesti ollleet sellaisen kanssa suhteessa. Ainoa mikä on poikkeuksellista on ap:n oma jämäkkä käytös. Tyypillisempi loppu olisi, että ottaisi vähin äänin miehen takaisin ja tuollaiswt ihmegommat toistuisivat uudelleen ja uudelleen kunnes ap vihdoin eroaisi ihan hajalla vuosien päästä. Jos niin käy, niin veikkaan että ap ei kehtaa tulla kertomaan siitä enää ketjuun, vaikka toivoisin vielä kuulevani tapahtumista päivitystä.

Mies toimii tuossa hyvin tyypillisesri kun tekee eron vaikeaksi. Toinen ääripää narsistilla on, että hylkää kylmästi eikä enää katso taakseen. Mun mies olisi sellainen, on ollut monesti naimisissa ennen mua ja unohtanut kaikkien edellisten vaimojensa nimetkin, ihan oikeasti. Yhdestä oli unihtanut, että oli edes ollut olemassa. Pystyy työntämään asiat päässään lokeroihin ja sulkee lokerot ja antaa niiden olka - puf - ihminen on poissa. Ap mies toimii yleisemmällä tavalla ja alkaa varmasti vainota vielä pahastikin.

Vierailija
370/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoistanne ja kokemuksistanne on ollut minulle valtavasti apua, kiitos miljoonasti. Usein täysin ulkopuolisten ajatuksista löytyy raakaa realismia, lähipiirin mielipiteitä ohjaa enemmän tunteet. Negatiiviset huutelijat skippasin suosisti yli, miehen typeryydessä on ihan riitävästi kestämistä.

Mies tuli tänään työpaikalleni norkoilemaan, hänet poistettiin nopeasti. Töistä lähtiessäni näin hänet halailevan jonkun naisen kanssa toimistoni lähellä. Lapsellista. Asuntoni lukot on tänään sarjoitettu uusiksi, lisäksi oveen asennettiin turvalukko. Levollisempi olo kun saa oven kunnolla säppiin. Naapurini ovat tietoisia erosta ja seurailevat tilannetta poissaollessani.

Pieni irtiotto tulee todella tarpeeseen. Tuntuu että minut revittiin irti omasta elämästäni. En ole varmaan edes tajunnut kunnolla mitä tapahtui, mutta päätös on 100% oikea.

Hei ap mä tsemppasin sua alusta asti, mutta nyt on pakko sanoa, että tuli sellanen olo, että tää on provo. En usko, että mies olis tullut sun työpaikalle norkoilemaan - eikö sen itse pitäis olla töissä? Ja se toi sinne toisen naisen, vaikka yrittää saada sut takaisin? Ja oot kertonut kaikille naapureille sun yksityiselämästä?

..Minun exäni joskus aikoinaan teki juurikin näin. Ja paljon enemmänkin. Kyllä mielenvikainen syitä keksii, ja osaa olla muille mieliksi. Voi raukkaa, on varmaan sydänsurujen (ellei peräti -kohtauksen) vuoksi saanut lomaa töistäkin.. Kumma kyllä niitä naisiakin riittää joka hetkeen, kun _niitä_ vain _tarvitsee_... Ja sympatiaa myös, jos ja tai kun totuus paljastuu.. Eikä jää pelkkiin naisiin, kyttäämiseen ja sympatian saamiseen välttämättä.. Voimia AP, äl mene samaan lankaan kuin itse menin aikoinaan monta kertaa, muuten pahenee vaan, nyt keskity ajattelemaan, miten "pienellä" olet vielä selvinnyt, olet vahva nainen ja selviät tästä! :)

Vierailija
371/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun perheenjäsen eros miehestä joka oli niiiiiin ihana. Lopulta kävi ilmi, että oli mm. yrittänyt muka leikin varjolla työntää vaimonsa parvekkeelta alas, ja rappukäytävässä portaita alas. Eron jälkeen vaimo joutui pelon takia kulkemaan työkavereiden kyydillä töihin ja kotiin, tai jos oli pakko kävellä, oli käytettävä kiertoreittejä. Myös työpaikan turvamiehille jouduttiin levittämään miehen kuvaa, ja naapureille kertoa, että tulee tieto mikäli mies haahuilee kodin lähistöllä (lähestymiskielto oli jo tuolloin päällä). Kyllä näitä on, kun oman turvallisuuden takia on pakko nöyrtyä levittelemään naapureillekin yksityiselämäänsä. Lopulta myös sukulaiset joutuivat puhumaan omille naapureillensa, kun mies uhkaili tulla heidän talonsa polttamaan..

Näin on. Mun eräs työkaveri erosi miehestään joka flippasi täysin. Lähetteli rienauskirjeitä toimitusjohtajaa myöten ainakin 40 hengelle. Ihan sairasta tekstiä  ja eroon saakka oli ollut ihan normijannu. Yritti työpaikalle riehumaan, turvamiehet poisti paikalta ja poliisit hakivat.

Et silleen, on näitä

Vierailija
372/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m65

Kertoisitko ystävällisesti vielä miksi sillä on merkitystä jos ap:n kertomus on vain provo? Eikö aikaiseksi saatu keskustelu ole enää minkään arvoista jos se on saatu aikaiseksi valheellisin perustein? Itsekin varmasti tiedät että monenlaista todellista pettämistarinaa maailmaan mahtuu, joten onko sillä väliä onko aloittajan tarina tosi vai ei? Vastaavassa tilanteessa olleita ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, löytyy varmasti monia joka tapauksessa.

Jos kyse on vain keskustelun herättämisestä, sen voi tehdä rehellisestikin. Totta helvetis sä sillä on väliä, onko aloittaja tosissaan vai ei. Yleensäkin totuudenmukaisuudella on väliä. 

Vierailija
373/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provon huutelijat hei.

Mun ja exäni tarina on niin absurdin epäuskottava, että KUKAAN tällä palstalla ei uskoisi sitä todeksi, senpä takia en ole sitä kertonutkaan. Jopa yks kaverini sanoi, että jos ei olisi vierestä seurannut mun elämää, ei uskoisi. Ihan lyhyt kooste:

Salamarakkaus- > yhteenmuutto miehen yksiöön, jonka vuokrannut minut tavattuani -> 3kk yhteiselon jälkeen paljastuu, että mies onkin naimisissa ja vaimon käsitys heidän asumuserosta on miehen mietintätauko. On käynyt välillä vaimon kanssa sovintoa hieromassa. Seuraus: Vaimo saa tietää minusta,palaavat yhteen,  minä jään yksiöön.

Tässä välissä mm. absurdeja takaa-ajokohtauksia, missä mies heti kiinni jäätyään JUOKSEE kaupungin läpi työpaikalleen (pieni tehdashalli) ja pistää ovet säppiin. Vaimo juoksee perässä, minä juoksen vaimon perässä ja yritän saada naisen tajuamaan, etten ole tiennyt hänen olemassa olostaan. Vaimo vetää ovesta, mies toisella puolella kiskoo ovea takaisin, että ei vaan tarvitsisi kohdata vaimoa. Sketsiviihteeltä tuntuu nyt, mutta silloin vaan raivostutti.

=->Jätän miehen kokonaan, mutta mies palaa luokseni parin kk päästä, koska liitto ei onnistu. ->Yhteiseloa pari vuotta, miehen käytös kummallista...esim. juoksulenkkien jälkeen ei hikeä, työpäivän jälkeen kaveria auttamaan muutossa/kännykkä rikki (rikkoi tarkoituksella peitelläkseen jälkiään), auto muka hajonnut jonnekin ja yöpyy kaverillaan, uusia levyjä ilmestyy "lainaan kaverilta", uusi musiikkimaku yms.

Lopulta miehen lesbo työkaveri paljastuu miehen salarakkaaksi, sillä vastaan miehen puhelimeen, kun näytöllä vilkkuu "Virtanen Pekka", siellä onkin tämä lesbokaveri (joka siis tietenkään ei ollut lesbo, näin mulle vaan kerrottiin). Oikea miehen kaveri (myös mun tuttu) on siis Pekka Virtanen nimellä (ovelaa, eikö) kännyssä.

Mutta joo, tässä nyt esimerkki siitä, että todellisuus on paljon hullumpaa joskus, en itse edes osaisi keksiä tuollaisia juonenkäänteitä mitä omassa elämässä. Ja epäuskottavimmat asiat jätin kertomatta, trust me.

Nimim. todellisuus päihittää provon

Vierailija
374/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provon huutelijat hei.

Mun ja exäni tarina on niin absurdin epäuskottava, että KUKAAN tällä palstalla ei uskoisi sitä todeksi, senpä takia en ole sitä kertonutkaan. Jopa yks kaverini sanoi, että jos ei olisi vierestä seurannut mun elämää, ei uskoisi. Ihan lyhyt kooste:

Salamarakkaus- > yhteenmuutto miehen yksiöön, jonka vuokrannut minut tavattuani -> 3kk yhteiselon jälkeen paljastuu, että mies onkin naimisissa ja vaimon käsitys heidän asumuserosta on miehen mietintätauko. On käynyt välillä vaimon kanssa sovintoa hieromassa. Seuraus: Vaimo saa tietää minusta,palaavat yhteen,  minä jään yksiöön.

Tässä välissä mm. absurdeja takaa-ajokohtauksia, missä mies heti kiinni jäätyään JUOKSEE kaupungin läpi työpaikalleen (pieni tehdashalli) ja pistää ovet säppiin. Vaimo juoksee perässä, minä juoksen vaimon perässä ja yritän saada naisen tajuamaan, etten ole tiennyt hänen olemassa olostaan. Vaimo vetää ovesta, mies toisella puolella kiskoo ovea takaisin, että ei vaan tarvitsisi kohdata vaimoa. Sketsiviihteeltä tuntuu nyt, mutta silloin vaan raivostutti.

=->Jätän miehen kokonaan, mutta mies palaa luokseni parin kk päästä, koska liitto ei onnistu. ->Yhteiseloa pari vuotta, miehen käytös kummallista...esim. juoksulenkkien jälkeen ei hikeä, työpäivän jälkeen kaveria auttamaan muutossa/kännykkä rikki (rikkoi tarkoituksella peitelläkseen jälkiään), auto muka hajonnut jonnekin ja yöpyy kaverillaan, uusia levyjä ilmestyy "lainaan kaverilta", uusi musiikkimaku yms.

Lopulta miehen lesbo työkaveri paljastuu miehen salarakkaaksi, sillä vastaan miehen puhelimeen, kun näytöllä vilkkuu "Virtanen Pekka", siellä onkin tämä lesbokaveri (joka siis tietenkään ei ollut lesbo, näin mulle vaan kerrottiin). Oikea miehen kaveri (myös mun tuttu) on siis Pekka Virtanen nimellä (ovelaa, eikö) kännyssä.

Mutta joo, tässä nyt esimerkki siitä, että todellisuus on paljon hullumpaa joskus, en itse edes osaisi keksiä tuollaisia juonenkäänteitä mitä omassa elämässä. Ja epäuskottavimmat asiat jätin kertomatta, trust me.

Ei tässä ole mitään epäuskottavaa

Provoilu on hassu laji. Joku keksii tarinan. Usein se on epäuskottava tunteiden vääräaikaisuuden vuoksi. Joku on liian maalaileva.

Eniten ihmetyttää miksi joku sen tarinan keksii. Ja ihmettelen miksi se menee niin tunteisiin. Tehdään oletuksia, "neuvotaan". Tehdään diagnooseja...

Vierailija
375/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provon huutelijat hei.

Tämä on joiltain osin todella samanlainen kuin tapaus jonka koin itse. Tekisi melkein mieli kysyä alkaako miehen nimi K:lla

Vierailija
376/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh?826

Vierailija
377/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP?

Vierailija
378/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kaik hyvi.

Vierailija
379/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riittaväisäsmäinen tyyli keskustelussa miehen taholta on kyllä läyhää. olen kerran vajonnut lattian läpi myötähäpeästä kun huomasin erään miehen yrittävän tehdä vaikutusta seuralaiseensa ja hyppäävän kepeästi abc huoltoasemalla kaiteen yli hakemaan kahvit.

Mies oli sellainen reilu 50 vee ja todisti nuorekkuutensa, loiks vaan kassajonoon, ja sitten harottiin kihartuvaa tukkaa. Herrasmiespantteriloikka, värähdin kauhusta ja katsoin miehen seuralaiseen joka yritti vajota penkkiinsä. En selitä tilannetta tai tunnetta sen tarkemmin mutta ruusut vaan leiskuivat siinäkin tilanteessa.

Ookke. Nyt pitäisi enää vaan tajuta miten tämä liittyy ap:n aloitukseen, tai tähän ketjuun tai ylipäätään yhtään mihinkään.

Vierailija
380/447 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän