Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Terveellä miehellä on halunsa. Jos työmatkalle lähdetään kassit pullollaan on aika selvää että jos ei ole paatunut runkkari asialle on helppo tehdä. Bonarina vaihtelu, todennäköisesti viehättävä kumppani joka vieläpä osoittaa intohimoa. Sama palatessa, jos ei kunnon kyytiä ole luvassa tullee seuraava työmatka varattua jo ennen kotiutumista.
Sivistyneet suomalaisnaiset yhä tuntuu luulevan että terveelle miehelle riittää sängyllä makaava patja tarpeiden tyydyttämiseen. Joka sänkyyn lähtiessään kertoo käyvänsä suihkussa sitten aamulla. Nainen jolta kuluu tunti tukan ja naaman maalaamiseen mutta kuntosalikortin käyttämiseen ei riitä aikaa.
Mä kadehdin katrisorsamaisia vaimoja, jotka tietää hyvän vaimon tehtävät ja avoimesti jopa yrittää muille niistä kertoa.
Työmatka, mistä työantaja, kuten esim. minä maksan palkkaa ja päivärahat ja muut korvaukset, ei ole mikään kassien tyhjennysmatka. Meillä yrityksessä tulee potkut "tälläisille" kassien tyhjentäjille. Naistoimarina voin vaan sanoa, että näitä tyhjentelijöitä on paljon, ihan liian paljon. Kukaan työnantaja ei halua työntekijöillensä mitään draamaa, kotiolot on oltava kunnossa. Sängyllä makaava patja? Mitä väliä sillä on. Ainut asia, mikä minua työnantaja kiinnostaa on se, että sinulla kiiltää kengät ja paita on silitetty. Se, että teet hommasi, mistä saat palkkaa. V..ttaa niin suunnattomasti, kun on tälläisiä perässä veettäviä kelkasta syöviä "kassien" tyhjentilöitä. Sinun kuuluu tehdä myyntiä, niille ihmisille, ketä työnantaja määrää. Hoida sitten ne kassisi jossain muualla, kuin työajalla. Voi, apua mihin Suomi menee näiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provon huutelijat hei.
Mun ja exäni tarina on niin absurdin epäuskottava, että KUKAAN tällä palstalla ei uskoisi sitä todeksi, senpä takia en ole sitä kertonutkaan. Jopa yks kaverini sanoi, että jos ei olisi vierestä seurannut mun elämää, ei uskoisi. Ihan lyhyt kooste:
Salamarakkaus- > yhteenmuutto miehen yksiöön, jonka vuokrannut minut tavattuani -> 3kk yhteiselon jälkeen paljastuu, että mies onkin naimisissa ja vaimon käsitys heidän asumuserosta on miehen mietintätauko. On käynyt välillä vaimon kanssa sovintoa hieromassa. Seuraus: Vaimo saa tietää minusta,palaavat yhteen, minä jään yksiöön.
Tässä välissä mm. absurdeja takaa-ajokohtauksia, missä mies heti kiinni jäätyään JUOKSEE kaupungin läpi työpaikalleen (pieni tehdashalli) ja pistää ovet säppiin. Vaimo juoksee perässä, minä juoksen vaimon perässä ja yritän saada naisen tajuamaan, etten ole tiennyt hänen olemassa olostaan. Vaimo vetää ovesta, mies toisella puolella kiskoo ovea takaisin, että ei vaan tarvitsisi kohdata vaimoa. Sketsiviihteeltä tuntuu nyt, mutta silloin vaan raivostutti.
=->Jätän miehen kokonaan, mutta mies palaa luokseni parin kk päästä, koska liitto ei onnistu. ->Yhteiseloa pari vuotta, miehen käytös kummallista...esim. juoksulenkkien jälkeen ei hikeä, työpäivän jälkeen kaveria auttamaan muutossa/kännykkä rikki (rikkoi tarkoituksella peitelläkseen jälkiään), auto muka hajonnut jonnekin ja yöpyy kaverillaan, uusia levyjä ilmestyy "lainaan kaverilta", uusi musiikkimaku yms.
Lopulta miehen lesbo työkaveri paljastuu miehen salarakkaaksi, sillä vastaan miehen puhelimeen, kun näytöllä vilkkuu "Virtanen Pekka", siellä onkin tämä lesbokaveri (joka siis tietenkään ei ollut lesbo, näin mulle vaan kerrottiin). Oikea miehen kaveri (myös mun tuttu) on siis Pekka Virtanen nimellä (ovelaa, eikö) kännyssä.
Mutta joo, tässä nyt esimerkki siitä, että todellisuus on paljon hullumpaa joskus, en itse edes osaisi keksiä tuollaisia juonenkäänteitä mitä omassa elämässä. Ja epäuskottavimmat asiat jätin kertomatta, trust me.
Nimim. todellisuus päihittää provon
Tämä on joiltain osin todella samanlainen kuin tapaus jonka koin itse. Tekisi melkein mieli kysyä alkaako miehen nimi K:lla
Ei ala K:lla. :P
voi apua sentään kirjoitti:
Työmatka, mistä työantaja, kuten esim. minä maksan palkkaa ja päivärahat ja muut korvaukset, ei ole mikään kassien tyhjennysmatka. Meillä yrityksessä tulee potkut "tälläisille" kassien tyhjentäjille. Naistoimarina voin vaan sanoa, että näitä tyhjentelijöitä on paljon, ihan liian paljon. Kukaan työnantaja ei halua työntekijöillensä mitään draamaa, kotiolot on oltava kunnossa. Sängyllä makaava patja? Mitä väliä sillä on. Ainut asia, mikä minua työnantaja kiinnostaa on se, että sinulla kiiltää kengät ja paita on silitetty. Se, että teet hommasi, mistä saat palkkaa. V..ttaa niin suunnattomasti, kun on tälläisiä perässä veettäviä kelkasta syöviä "kassien" tyhjentilöitä. Sinun kuuluu tehdä myyntiä, niille ihmisille, ketä työnantaja määrää. Hoida sitten ne kassisi jossain muualla, kuin työajalla. Voi, apua mihin Suomi menee näiden kanssa.
Omien kokemusteni mukaan juuri myyntialalla olevat "supliikkityypit" pettävät. Mitä matalampi koulutustaso sitä varmemmin menee kuuppa sekaisin reissuhommissa, koska työmatkat itsessään ovat puuduttavia ja yksitoikkoisia. Ihan toista on työmatkoilla, joissa lennetään bisnesluokassa ja työmatkaan sisältyy paljon tapaamisia ja fiinejä illallisia, päivät alkavat aamusta ja kestävät pitkään, eikä vapaa-aikaa juurikaan jää. Työmatkojakin on erilaisia, on asfalttimiehiä ja sitten ylempien toimihenkilöiden työmatkoja joita kertyy vuodessa puolet työajasta. Aika äkkiä siitä hohto karsiutuu pois, kun olet koko ajan reissussa.
Ärsyttää, kun vedetään yhteen kaikki matkustusta vaativat työt ja sanotaan, että työmatkaajat pettää. Huomaa, ettei ihmiset oikeasti tunne tällaisia ihmisiä, joiden työmatkat oikeasti on TYÖTÄ.
Nimim. työkseen matkustava
Sentakiahan se mies on otettu, koska se on sellainen joka saa pesää. Ei se sitäpaitsi ole keltään pois jos se joskus työmatkalla jotain tätäyttää jos elättää perheensä ja on hyvä perheenisä kun kotona on.
Vierailija kirjoitti:
Sentakiahan se mies on otettu, koska se on sellainen joka saa pesää. Ei se sitäpaitsi ole keltään pois jos se joskus työmatkalla jotain tätäyttää jos elättää perheensä ja on hyvä perheenisä kun kotona on.
Totta. Ei ole keneltäkään pois sekään, että mieheni työmatkojen aikana minä käyn tyydyttämässä itseni työkaverini kanssa. Mitä mies ei tiedä, se ei sitä vahingoita, kun muuten hoidan kodin ja lapset. Voi miehet. Älkää turhaan luulko, että uskottomalle ollaan uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ei ole keneltäkään pois sekään, että mieheni työmatkojen aikana minä käyn tyydyttämässä itseni työkaverini kanssa. Mitä mies ei tiedä, se ei sitä vahingoita, kun muuten hoidan kodin ja lapset. Voi miehet. Älkää turhaan luulko, että uskottomalle ollaan uskollisia.
No emme me niin luulekaan. Naisten on vaan hyvä antaa pitää omat kuvitelmansa, niin säilyy sopu perheessä.
Älä kysy mitään. Vaihdata lukot ja kanna äijän kamat pihalle. Hae eroa, jos olette aviossa ja jos kämppä on yhteinen, oikeutta jäädä asumaan siihen itse.
Kyllä äijä selittää ja vuolaasti selittääkin, jos suhteessanne on mitään, minkä vuoksi hän tahtoisi siihen palata.
Selitysten kysely on jokseenkin nöyryyttävää, turhaa ja säälittävää, sillä ukkosi ei ole tilivelvollinen eikä sinun tarvitse pahoittaa mieltäsi hänen törppöytensä yksityiskohdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emme me niin luulekaan. Naisten on vaan hyvä antaa pitää omat kuvitelmansa, niin säilyy sopu perheessä.
Et sinäkään tiedä mitä sillä aikaa kotona tapahtuu, kun sinä olet työmatkoilla. Mutta hyvä on miestenkin antaa pitää kuvitelmansa. Monesti pettäjät on kovin lapsellisia, kun luulevat, että puoliso on aina uskollinen.
Tähän ketjuun kommentoineet ääliösedät vain kaivavat miessukupuolen älyllistä ja moraalista kuoppaa entistä syvemmäksi :D Hyvä hyvä, alleviivaatte pointin oikein hyvin! Keep up the good work!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provon huutelijat hei.
Mun ja exäni tarina on niin absurdin epäuskottava, että KUKAAN tällä palstalla ei uskoisi sitä todeksi, senpä takia en ole sitä kertonutkaan. Jopa yks kaverini sanoi, että jos ei olisi vierestä seurannut mun elämää, ei uskoisi. Ihan lyhyt kooste:
Salamarakkaus- > yhteenmuutto miehen yksiöön, jonka vuokrannut minut tavattuani -> 3kk yhteiselon jälkeen paljastuu, että mies onkin naimisissa ja vaimon käsitys heidän asumuserosta on miehen mietintätauko. On käynyt välillä vaimon kanssa sovintoa hieromassa. Seuraus: Vaimo saa tietää minusta,palaavat yhteen, minä jään yksiöön.
Tässä välissä mm. absurdeja takaa-ajokohtauksia, missä mies heti kiinni jäätyään JUOKSEE kaupungin läpi työpaikalleen (pieni tehdashalli) ja pistää ovet säppiin. Vaimo juoksee perässä, minä juoksen vaimon perässä ja yritän saada naisen tajuamaan, etten ole tiennyt hänen olemassa olostaan. Vaimo vetää ovesta, mies toisella puolella kiskoo ovea takaisin, että ei vaan tarvitsisi kohdata vaimoa. Sketsiviihteeltä tuntuu nyt, mutta silloin vaan raivostutti.
=->Jätän miehen kokonaan, mutta mies palaa luokseni parin kk päästä, koska liitto ei onnistu. ->Yhteiseloa pari vuotta, miehen käytös kummallista...esim. juoksulenkkien jälkeen ei hikeä, työpäivän jälkeen kaveria auttamaan muutossa/kännykkä rikki (rikkoi tarkoituksella peitelläkseen jälkiään), auto muka hajonnut jonnekin ja yöpyy kaverillaan, uusia levyjä ilmestyy "lainaan kaverilta", uusi musiikkimaku yms.
Lopulta miehen lesbo työkaveri paljastuu miehen salarakkaaksi, sillä vastaan miehen puhelimeen, kun näytöllä vilkkuu "Virtanen Pekka", siellä onkin tämä lesbokaveri (joka siis tietenkään ei ollut lesbo, näin mulle vaan kerrottiin). Oikea miehen kaveri (myös mun tuttu) on siis Pekka Virtanen nimellä (ovelaa, eikö) kännyssä.
Mutta joo, tässä nyt esimerkki siitä, että todellisuus on paljon hullumpaa joskus, en itse edes osaisi keksiä tuollaisia juonenkäänteitä mitä omassa elämässä. Ja epäuskottavimmat asiat jätin kertomatta, trust me.
Nimim. todellisuus päihittää provon
Tämä on joiltain osin todella samanlainen kuin tapaus jonka koin itse. Tekisi melkein mieli kysyä alkaako miehen nimi K:lla
Ja sukunimi L-kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.
Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.
Jos mies on kirjoilla asunnossa niin et voi noin vaan heittää pihalle vaikka asunnon omistaisitkin.
Mutta hyvä olisi tehdä suursiivous. Ulkona raikkaassa ilmassa tuulettuu hyvin vaatteet ym. monta päivää.
Tuota sit kiva oikeudessa koittaa selittää.... Ei tuu meneen läpi.
Tää on juridisesti ihan selvä asia, ei toisen ihmisen omaisuutta saa tuhota vaan siksi että et tykkää tän toisen toiminnasta. Asia ei muutu miksikään vaikka kuinka alapeukuttaisitte.
Juridisesti katsoen, sähän voisit vaikka peukuttaa pyllyäsi ja katsoa, josko sillä on mitään vaikutusta.
:D oli pakko. Se on vaan niin daijua tulla tällaiseen ketjuun sönköttämään.
Sussa on selvästi jotain vikaa, kun kerran miehet tuppaa pettää sua. Ehkä oot pihtari tai narsisti, joten miehet hakee seuraa muualta. Kysyppä samalla rehellistö syytä, ehkä ois hyvä kuulla välillä mitä vikaa susta on.
Urpo sälli. Jokainenhan tietää, että pitää olla vähintään kaksi puhelinta. Se normipuhelin ja sitten ylimääräinen hupakkopuhelin, jolla hoidetaan viihdepuolen asiat. Kun siinä hupakkopuhelimessa ei ole kotiväen numeroita muistissa, niin ei tule vikasoittoja tai -tekstareita. Samalla varmistetaan, että hupakot eivät soittele perään kesken koti-illan.
Joko voin alkaa paukuttaa henkseleitäni?
Ap on poistunut 'lomalle' keksimään uusia satuja. Likimain samalla tavalla päätti Pieksämäki -stoorinsakin aikanaan. 😂
-m65
Tää ketju on muuttunu iha typeräksi viimeisten kommentoijien myötä. Miks pitää tulla kommentoimaa, jos haluatte syyllistää AP:tä ja haukkua häntä......voimia ap:lle. Ihmiset ovat hulluja ja pystyvät mihin tahansa
Joskus ollessani maatalousalalla kesätöissä toinen työntekijä kertoi tapauksesta jossa alkoi seurustella itse miehen kanssa ja paljastui että tällä on vaimo. Olivat rakastuneet, tapailleen rauhallisesti vuoden ja sitten ostaneet yhteisen asunnon. Koko tämän ajan mies oli pitänyt kaksoiselämän kulisseja yllä, tämän vaimon kanssa oli myös rivari ja asuntolaina, sekä kaksi lasta ja koira. Hänelle oli selittänyt että on työmatkoilla, vaikka oli uuden naisystävänsä kanssa toisella paikkakunnalla. Ja ilmeisesti sama toisinpäin.
Uusi nainen sai tietää vaimosta ja kertoi tälle tilanteen, vaimo veti pultit ja alkoi uhkailemaan uutta naista. Mies muutti takaisin vaimon luokse ja hankki uuden salaluurin jolla viestitteli uuden naisen kanssa. Ihan järkyttävä tilanne, työkaverini koitti irtautua koko keissistä ja pääsikin miehestä eroon. Samalla sai kuulla että mies on aiemminkin tehnyt näin.. aiemmin ei ole vain ostanut asuntoa, vaan vuokrannut sen. Ihan käsittämätöntä.
Muistan tuosta kesätyöstä vain sen miten se nainen oli ihan rikki, kun oli luottanut ja rakastanut ja sitten hänet revittiin elämästään ulos aivan täysin. Tapauksesta on jo monta vuotta, mutta hiljattain (1-2v sitten) tapasin tämän naisen kaupassa ja hän kertoi että jälkikäteen oli käynyt ilmi, että miehellä oli ilmeisesti ollut myös kolmas nainen!!! wtf en ymmärrä. Vaimo oli myös vihdoin jättänyt miehen ja pyytänyt anteeksi työkaveriltani käytöstään ja nykyään ovat kai asiasta oikeudessa, kun oli tullut jotain omistuskiistoja. Olivat myös ilmeisesti liittoutuneet yhdessä miestä vastaan.
Ihan sairas tarina ja muistan kyllä niin, miten ihminen on henkisesti rikki ja ainoa ilo oli hänelle se paskan lappaminen ja eläinten ruokkiminen. Ne kun ei petä.
Miksi kaikki täällä jotenkin hekumoi tyyliin "pihalle vaan mokoma saasta"? Sun mies rakastaa sinua jos kerran paniikissa soittelee siskollesikin. Jos teillä on ollut asiat hyvin ja intohimoinen suhde niin miksi et voisi luottaa häneen ja kuunnella, mitä hän sanoo. Älä usko näitä kaiken tietäviä katkeria pahanilmanlintuja. Olen varma, että asiassa on väärinkäsitys ja saatte kaiken kuntoon. Tsemppiä!
up