Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti työreissulta viestin

Vierailija
22.10.2016 |

On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.

Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?

Kommentit (447)

Vierailija
341/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mustaki ketjun noloin laimein ja ääliöin kirjoittaja on tää marplemies. Monet täällä prosessoi tunteitaan ja kokemuksiian, se itsessään on arvokasta eikä mikään naureskelun aihe. En itse löytänyt epäloogisuutta tuossa päivitysten rytmissä ja sisällöissä, en myöskään tunneilmaisussa. Täytyy olla aika epäempaattinen ja tunneköyhä ihmineb, jos lähtökohtasesti analysoi tällasta niinku kyseessä ois joku käsikirjoitus.

Aloittajalle: hienoa napakkaa toimintaa! Hyvä ettet alkanut käymään tästä dialogia manipuloivan miehen kanssa.

Toivottavasti tästä ei jää sinulle katkeruutta miehiä kohtaan. Sure ja ota aikaa itsellesi, olet itse tärkein ihminen omassa elämässäsi. Muista se. Voimia <3

Vierailija
342/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei shit happens, omakohtainen kokemus pettämisen paljastumisesta juurikin vikaosoitteeseen menneen viestin myötä, vaimo ja varav****u varmaan vierekkäin puhelimen muistissa. Katkera vielä, kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

348:lle: minulla ei ole mitään tekemistä 345:n kanssa.

Sympatiani, vaikka niin monet ovat ottaneet tämän hölynpölyn todesta. Ensi viikolla Ap:ta nyt 'uskovatkin' pettyvät ja tunnistavat tulleensa höynäytetyksi.

Onneksi elämänkoulu opettaa. Huomaatte sen aikanaan. 😂

-m65

Vierailija
344/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

348:lle: minulla ei ole mitään tekemistä 345:n kanssa.

Sympatiani, vaikka niin monet ovat ottaneet tämän hölynpölyn todesta. Ensi viikolla Ap:ta nyt 'uskovatkin' pettyvät ja tunnistavat tulleensa höynäytetyksi.

Onneksi elämänkoulu opettaa. Huomaatte sen aikanaan. 😂

-m65

Pettyvät? Eikö täällä nimenomaan olla puhuttu siitä, ettei tarinan aitoudella ole väliä vaan sillä, kuinka sen kautta voi purkaa myös omia tunteita. Miksi sen aitous on joku kynnyskysymys sille, että siitä on lupa saada tunnereaktio tai kokemus. Et varmaan sitten koskaan katso esim. elokuvia tms, kun ovat sellaista hölynpölyä. Tässä tietysti se hienous, että tarina voi olla totta, mikä lisää mielenkiintoa + moni on jakanut omia todellisia kokemuksiaan.

Mene sinä tunnevammainen jonnekin muualle ilkkumaan. Olen nyt jo varmaan viides eri henkilö, joka tätä sinulta nätisti pyytää. Ehkä elämänkoulu ei opettanut sitten käytöstapoja, joita olisit saanut peruskoulussa.

Vierailija
345/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä hyppii ketjusta toiseen ja analysoi ihmisten kirjoitustyylejä. Ei kai tänne kukaan kirjota siksi että toivoo toisten arvostelevan kirjoitustyylin tai kieliopin. Jos asia tulee ymmärretyksi, niin mitä väliä millään muulla on. Palstalle tullaan keskustelemaan

ja hakemaan neuvoja ja mielipiteitä. Wannabe-äikänopettajien loputtomat analyysit vaan ärsyttää.

Vierailija
346/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M65 on käynyt elämänkolun, ilmankos pakkomielle tulla kommentoimaan alentavaan sävyyn "minä olen oikeassa, te ollette tyhmiä kun uskotte, paukutanpa nyt henkseleittäni."

Vierailija
347/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohuutelijalla ei itsellään taida olla kokemusta elämästä ja ihmissuhteista, kaikki kun tuntuu olevan niin ihmeellistä ja sadunomaista. Vai oletko itse pettäjä joka etsii hyväksyntää teoille noilla empatiaköyhillä kommenteilla. APn tilanne voi sattua kenelle tahansa, on tosi naivia luulla että noin voi käydä vaan jonkun mielikuvituksessa. Naiset joutuvat valitettavana usein elämään tällaisten asoiden kanssa, tuskin heitä kiinnostaa jonkun elämääpelkäävän aikamiehen huutelut.

Vierailija
348/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole loppujen lopuksi väliä, oliko ap provo vai ei. En mä ainakaan näitä kirjoituksia lue niin, että niiden pitäisi olla totta. En katso telkkarin ohjelmiakaan niin (paitsi jos se on tosi tarina). Luen näitä ajankulukseni ja kommentoin ajankulukseni. Mulle on ihan sama, onko tilannetta oikeasti olemassa. Ja itse voisin hyvinkin kirjoitella tänne jossain kriisitilanteessa, vaikka päivitellä vähän väliä, koska sen voi tehdä ilman nimeä ja se itse kirjoittelu jo selkeyttää asioita. Koska jos kertoisin sen saman läheisille, niin nehän olis kumminkin mun puolella ja lohduttelisivat ja haukkuisivat sen toisen, mutta entä jos se vika olisikin mussa itessäni? Ne ei kehtais sitä sanoa, mut täällä se tehtäisiin selväksi :D Tosin mulla on kyllä suodatin päällä, kun täältä vastauksia lukee :D

Vierailija
349/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoistanne ja kokemuksistanne on ollut minulle valtavasti apua, kiitos miljoonasti. Usein täysin ulkopuolisten ajatuksista löytyy raakaa realismia, lähipiirin mielipiteitä ohjaa enemmän tunteet. Negatiiviset huutelijat skippasin suosisti yli, miehen typeryydessä on ihan riitävästi kestämistä.

Mies tuli tänään työpaikalleni norkoilemaan, hänet poistettiin nopeasti. Töistä lähtiessäni näin hänet halailevan jonkun naisen kanssa toimistoni lähellä. Lapsellista. Asuntoni lukot on tänään sarjoitettu uusiksi, lisäksi oveen asennettiin turvalukko. Levollisempi olo kun saa oven kunnolla säppiin. Naapurini ovat tietoisia erosta ja seurailevat tilannetta poissaollessani.

Pieni irtiotto tulee todella tarpeeseen. Tuntuu että minut revittiin irti omasta elämästäni. En ole varmaan edes tajunnut kunnolla mitä tapahtui, mutta päätös on 100% oikea.

Hei ap mä tsemppasin sua alusta asti, mutta nyt on pakko sanoa, että tuli sellanen olo, että tää on provo. En usko, että mies olis tullut sun työpaikalle norkoilemaan - eikö sen itse pitäis olla töissä? Ja se toi sinne toisen naisen, vaikka yrittää saada sut takaisin? Ja oot kertonut kaikille naapureille sun yksityiselämästä?

Vierailija
350/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenkään uskolliseen reissumatkaajamieheen en ole törmännyt.

Täällä! :) Vai kuinkahan moneen reissumatkaajaan olet törmännyt? Ja missä? Jos notkut viikolla hotellin baarissa niin törmäähän niihin varmaan väkisin. Itse olen silloin siellä yläkerrassa hotellihuoneessa katsomassa teeveetä.

Teen reissuhommia, enkä ole kertaakaan pettänyt, enkä tehnyt mitään sen suuntaistakaan. Vaimo ja lapset odottaa aina kotiin.

Vierailija
351/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn olisi pitänyt ajatella miestään! Itsekästä kertoa naapureille. Ton naisen työpaikallakin varmaan kaikki jo tietävät kun miestä käsketty poistumaan sieltäkin. Mies oli kuitenkin mennyt vaan puhumaan vähän järkeä kun Ap ei vastaa puhelimeen tai suostu näkemään. Ei ihan normaalia että täällä palstalla huutelee kaikkia miehen päänmenoksi suunnittelemia juonia, panttaa miehen tavaroita ja on vielä kateellinen kun näkee miehen toisen naisen kanssa.

Vierailija
352/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama stoori vähän eri muodoissa ollut täällä ennenkin. Onko niin, että kaikki petetyt naiset tulee aina samalla tyylillä avautumaan tänne kun mies jää kiinni. 

Oli se nainen jonka mies ei vastannun puhelimeen kun oli mökillä. Sitten oli se joku nainen joka muka lähti stalkkaamaan miestään toiseen kaupunkiin, että onko tämä oikeasti jossain työpaikan lounaalla. Ja nyt tämä.

Vierailija
353/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimee *huokaus*

Vierailija
354/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oudompaa kuin mahdollinen provoilu on neiti marplemainen provoepäily, vastaileminen itselleen ruusujen kera ja mieheksi tekeytyminen 🙄

Neiti Marple? :D Oot niin söpö! Hercule on tosin enemmän mun makuun.

Mä ainakin olen nainen, joka ottaa mielellään vastaan ruusut, ovat ne sitten mieheltä tai naiselta :) Joten kiitos 347! t:345

Mutta nyt on taas mentävä tekemään salapoliisin hommia ja laittamaan passiasiat kuntoon. Aion nimittäin seurata ap:tä tulevalle matkalle! Olen myös kuullut tästä suunnitelmasta sen, että pettäjämiehellä tulee olemaan asiassa isompi rooli :)

Vierailija
355/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
356/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kissa vieköön mikä pirtsakka kikattaja.. 🙄

Ihan parasta matkaseuraa. Oikein nokkela ja sormet lentää näppäimistöllä sellainen pieni hymynkare suupielessä. Kaikki on ihanaa, fantsuu, lystikästä. Toisena päivänä hakisin grilliltä muovihaarukan ja sillä sahateräsivulla yrittäisin riipiä ranteet auki. Älä vastaa, et ymmärrä mikä tässä mättää.

Vierailija
357/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin, ja lähes identtinen tapaus aloittajan kanssa. Myös miehen käytös samantapaista.

Vierailija
358/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kaikkien niiden naisten puolesta jotka joutuu kokemaan pettämistä. Minuakin ex-mies petti härskisti ja hain tukea keskustelupalstalta. Ihan sen takia etten halunnut rasittaa kavereita ja sain apua muiden ihmisten kokemuksista. Aina sama juttu, mäntit tulee huutamaan provoa ja arvostelemaan 'juonen' läpinäkyvyyttä. Ihmisen ero ei ole mikään saippuasarja, menkää johonkin fanfic-sivustolle arvostelemaan jos on noin suuria vaikeuksia hahmottaa todellista elämä.

Vierailija
359/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoistanne ja kokemuksistanne on ollut minulle valtavasti apua, kiitos miljoonasti. Usein täysin ulkopuolisten ajatuksista löytyy raakaa realismia, lähipiirin mielipiteitä ohjaa enemmän tunteet. Negatiiviset huutelijat skippasin suosisti yli, miehen typeryydessä on ihan riitävästi kestämistä.

Mies tuli tänään työpaikalleni norkoilemaan, hänet poistettiin nopeasti. Töistä lähtiessäni näin hänet halailevan jonkun naisen kanssa toimistoni lähellä. Lapsellista. Asuntoni lukot on tänään sarjoitettu uusiksi, lisäksi oveen asennettiin turvalukko. Levollisempi olo kun saa oven kunnolla säppiin. Naapurini ovat tietoisia erosta ja seurailevat tilannetta poissaollessani.

Pieni irtiotto tulee todella tarpeeseen. Tuntuu että minut revittiin irti omasta elämästäni. En ole varmaan edes tajunnut kunnolla mitä tapahtui, mutta päätös on 100% oikea.

Hei ap mä tsemppasin sua alusta asti, mutta nyt on pakko sanoa, että tuli sellanen olo, että tää on provo. En usko, että mies olis tullut sun työpaikalle norkoilemaan - eikö sen itse pitäis olla töissä? Ja se toi sinne toisen naisen, vaikka yrittää saada sut takaisin? Ja oot kertonut kaikille naapureille sun yksityiselämästä?

Mun perheenjäsen eros miehestä joka oli niiiiiin ihana. Lopulta kävi ilmi, että oli mm. yrittänyt muka leikin varjolla työntää vaimonsa parvekkeelta alas, ja rappukäytävässä portaita alas. Eron jälkeen vaimo joutui pelon takia kulkemaan työkavereiden kyydillä töihin ja kotiin, tai jos oli pakko kävellä, oli käytettävä kiertoreittejä. Myös työpaikan turvamiehille jouduttiin levittämään miehen kuvaa, ja naapureille kertoa, että tulee tieto mikäli mies haahuilee kodin lähistöllä (lähestymiskielto oli jo tuolloin päällä). Kyllä näitä on, kun oman turvallisuuden takia on pakko nöyrtyä levittelemään naapureillekin yksityiselämäänsä. Lopulta myös sukulaiset joutuivat puhumaan omille naapureillensa, kun mies uhkaili tulla heidän talonsa polttamaan..

Vierailija
360/447 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää miesviha jutut on niin nähty, keksikää parempia. Oikeesti yksikään nainen ei olis jättänyt miestä tollasen teon takia, varsinkaan jos mies on lähes täydellinen.

MItäs miesvihaa tässä on? En minä ainakaan miehiä vihaa. Ap;n mieshän on itsekeskeinen, narsistinen ääliö, joka ajatteli että hänelle kuuluu kaikki, ja kun ap sattuikin olemaan omanarvontuntoinen ja peloton nainen, hän ei kestänyt sitä. Ap ei ole tehnyt mitään väärää, päinvastoin, toiminut todella terveesti. Olisko sun mielestä ollut oikein, että ap olisi pikku hiljaa nujertunut, alistunut ja tuhoutunut sairaan paskiaisen kynsissä?  Aikuiseksi kasvaneet, fiksut, vastuulliset miehet ovat ihania, sairaille paskiaisille pitää laittaa rajat. Jos mies olis halunnut ap:n kanssa elää, olis kannattanu arvostaa edes vähän. Ja jättää ne omaan pussiin pelaamiset. Noin3-vuotiaat lapset oat luonnostaan semmoisia että suuttuvat kun eivät saa kaikkia tikkareita. Ei kukaan aikuinen nainen sellaista vaivoikseen halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan