Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Joko voin alkaa paukuttaa henkseleitäni?
Ap on poistunut 'lomalle' keksimään uusia satuja. Likimain samalla tavalla päätti Pieksämäki -stoorinsakin aikanaan. 😂
-m65
Koko ajanhan sä olet täällä noita henkseleitäsi paukutellut. Viiskymppinen mies ja tulee leijaa AV:lle omaa erinomaisuuttaan, kun muualta ei saa tunnustusta. LOL! Luetunymmärtäminen sulla hiukan hakusessa, kun koko ajan lässytät jostain epäoleellisesta. Sitten muut koittavat vastata ja et saa edes aikaiseksi vastata kysymykseen, kun olet niin hubriksen pauloissa. Kukin tyylillään.
Olen kuusvitonen ja nähnyt ammattini puolesta vuosikymmenten aikana todella paljon naisten pettämistä. Tietäisittepä miten kotona niin uskolliset aviovaimot käyttäytyvät seminaareissa, kurssikeskuksissa, risteilyillä, joihin on alunperin lähdetty opiskelemaan ja sivistymään. Mutta annas olla, kun ilta saapuu, niin himassa olevat miehet unohtuvat. Sama juttu firman pikkujouluissa, after-skii yms. paikoissa. Naiset pettävät tänä päivänä yhtä paljon kuin miehet, elleivät jopa enemmän. Tämä on faktaa.
Mitä henkselin paukuttamista on, jos tuo totuuden esille. Ap on satutäti ja kirjoittelee näitä samanlaisia pettämistarinoitaan muutaman kuukauden välein. Muutama muu lisäkseni tunnisti henkilön Ap:n edellisistä tarinoista.
-m65
Vierailija kirjoitti:
Olen kuusvitonen ja nähnyt ammattini puolesta vuosikymmenten aikana todella paljon naisten pettämistä. Tietäisittepä miten kotona niin uskolliset aviovaimot käyttäytyvät seminaareissa, kurssikeskuksissa, risteilyillä, joihin on alunperin lähdetty opiskelemaan ja sivistymään. Mutta annas olla, kun ilta saapuu, niin himassa olevat miehet unohtuvat. Sama juttu firman pikkujouluissa, after-skii yms. paikoissa. Naiset pettävät tänä päivänä yhtä paljon kuin miehet, elleivät jopa enemmän. Tämä on faktaa.
Mitä henkselin paukuttamista on, jos tuo totuuden esille. Ap on satutäti ja kirjoittelee näitä samanlaisia pettämistarinoitaan muutaman kuukauden välein. Muutama muu lisäkseni tunnisti henkilön Ap:n edellisistä tarinoista.
-m65
Sulle on sanottu monta kertaa, että mitä sitten, jos onkin niin. Antaa yksinkertaisen vaikutelman jatkaa jankkausta vielä sen jälkeen. Hajotat keskustelua ja pilaat ketjun. Tee oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asunto on mun, ostin kun erosin. Muuten lähtisin ennen tiistaita. Ehkä mies saa palatessaan majapaikan siltä ikävöimältään naiselta.
Puhelin jää illalla narikkaan, ilman ei uskalla lähteä. Pidän tänään hauskaa, harmitonta huvittelua... eipä ole pelkoa että loukkaa puolisoa.
Jos mies on kirjoilla asunnossa niin et voi noin vaan heittää pihalle vaikka asunnon omistaisitkin.
Mutta hyvä olisi tehdä suursiivous. Ulkona raikkaassa ilmassa tuulettuu hyvin vaatteet ym. monta päivää.
Tuota sit kiva oikeudessa koittaa selittää.... Ei tuu meneen läpi.
Tää on juridisesti ihan selvä asia, ei toisen ihmisen omaisuutta saa tuhota vaan siksi että et tykkää tän toisen toiminnasta. Asia ei muutu miksikään vaikka kuinka alapeukuttaisitte.
Olkoon juridisesti miten selvä asia tahansa, se on tässä vaiheessa aika merkityksetöntä. Kun pöly laskeutuu, en usko että tuollaisesta kukaan on oikeuteen menossa.
Aivan varmasti niitäkin ihmisiä on. Emme voi tietää onko ap:n mies.
Monelle pettäjällä se onneksi tyssääntyy rahaan, sillä ei ne oikeudenkäsittelyt- ja päätökset suinkaan ole ilmaisia ja lisäksi tarvitaan asianajaja, joiden tuntipalkka on jo 300€/h. Luulen monelle pettäjälle tulevan järkikäteen, kun monet laskut on maksettava jo ennen oikeuden päätöstä.
Yleinen syyttäjä sen syytteen nostaa, ei pettäjä. Pettäjä käy vaan tekemässä rikosilmoituksen tavaroidensa tuhoamisesta, jonka poliisit tutkii ja syyttäjä nostaa syytteen. Ei pettäjälle kuluja tule juurikaan, hävijä maksaa (siis se tavaroiden tuhoaja) oikeudenkäyntikulut ja maksaa korvaukset tuhotusta omaisuudesta. Kuka tahansa juristi lähtee pettäjän asianajajaksi, niin selvä toi on. Helppo tapa tienata.
Vierailija kirjoitti:
Sama stoori vähän eri muodoissa ollut täällä ennenkin. Onko niin, että kaikki petetyt naiset tulee aina samalla tyylillä avautumaan tänne kun mies jää kiinni.
Oli se nainen jonka mies ei vastannun puhelimeen kun oli mökillä. Sitten oli se joku nainen joka muka lähti stalkkaamaan miestään toiseen kaupunkiin, että onko tämä oikeasti jossain työpaikan lounaalla. Ja nyt tämä.
Voi hyvänen aika.
On sinulla aika vaatimaton käsitys petetyksi tulleiden naisten määrästä Suomessa.
Eiköhän niitä ole noita nyt ole ties kuinka moninkertaisesti kuin mitä tällä palstalla kirjoittelee.
En tiedä onko tämä provo vai ei mutta olen kuullut aika ihme tarinoita elävästä elämästä pettämisineen
Vierailija kirjoitti:
-m65
Aaa toi olikin sun ikä eikä syntymävuosi. Alustuksesta jotkut pointsit, kun pysyy suunnilleen aiheessa, mutta sitten taas vaihtuu tuoksi jankkaamiseksi. Muutenkin hauska "mitä henkseleiden paukuttamista", kun siis juuri edellisessä viestissä kysyit, että voitko nyt paukutella henkseleitäsi. Hohhoijaa! Mutta tuosta alustuksesta onkin mielenkiintoista jutella.
En usko, että täällä erityisemmin pettäjiä puolustellaan. Itse en osaa sen kummemin sanoa kummat pettävät enemmän - miehet vai naiset. Omien kokemuksien mukaan molemmat, mutta selkeä vähemmistö tämä ryhmä kyllä on.
Miksi siis pidät mahdottomana sitä, että pettäminen voisi tapahtua suunnilleen samalla kaavalla? Itsekin kuvailit, kuinka naiset käyttäytyvät työmatkoilla. Mikseivät siis miehet? Mikä tästä tarinasta tekee sinulle mahdottoman tai vielä tärkeämpää on, että mikä tekee mahdottomaksi aiheesta keskustelemisen ja siinä pysymisen? Täällä ei monikaan ole kiinnostunut siitä onko tarina tosi, koska sitä ei voi mitenkään varmistaa. Samoin kuin emme voi tietää oletko oikeasti mies, 65 tai kertaakaan tavannut naista, joka pettää. Keskustelun takia sellaisten asioiden ei pidä antaa häiritä.
Moni kirjoittaa täällä samanlaisia avauksia, koska täällä on tapana kirjoittaa tietyllä tavalla. Ensin kerrotaan vähän itsestä, sitten tilanteesta ja välissä mainitaan olennaiset asiat joiden avulla lukija voi tunnistaa mihin ihmisryhmään tai luokkaan kirjoittaja kuuluu (olemme työssäkäyviä ihmisiä, asumme omakotitalossa, meillä on kaksi lasta, mies jäi työttömäksi jne)
Mitä enemmän on viettänyt palstalla aikaa, sen av-palstamaisempaa kieltä täällä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoistanne ja kokemuksistanne on ollut minulle valtavasti apua, kiitos miljoonasti. Usein täysin ulkopuolisten ajatuksista löytyy raakaa realismia, lähipiirin mielipiteitä ohjaa enemmän tunteet. Negatiiviset huutelijat skippasin suosisti yli, miehen typeryydessä on ihan riitävästi kestämistä.
Mies tuli tänään työpaikalleni norkoilemaan, hänet poistettiin nopeasti. Töistä lähtiessäni näin hänet halailevan jonkun naisen kanssa toimistoni lähellä. Lapsellista. Asuntoni lukot on tänään sarjoitettu uusiksi, lisäksi oveen asennettiin turvalukko. Levollisempi olo kun saa oven kunnolla säppiin. Naapurini ovat tietoisia erosta ja seurailevat tilannetta poissaollessani.
Pieni irtiotto tulee todella tarpeeseen. Tuntuu että minut revittiin irti omasta elämästäni. En ole varmaan edes tajunnut kunnolla mitä tapahtui, mutta päätös on 100% oikea.
Hei ap mä tsemppasin sua alusta asti, mutta nyt on pakko sanoa, että tuli sellanen olo, että tää on provo. En usko, että mies olis tullut sun työpaikalle norkoilemaan - eikö sen itse pitäis olla töissä? Ja se toi sinne toisen naisen, vaikka yrittää saada sut takaisin? Ja oot kertonut kaikille naapureille sun yksityiselämästä?
Mun perheenjäsen eros miehestä joka oli niiiiiin ihana. Lopulta kävi ilmi, että oli mm. yrittänyt muka leikin varjolla työntää vaimonsa parvekkeelta alas, ja rappukäytävässä portaita alas. Eron jälkeen vaimo joutui pelon takia kulkemaan työkavereiden kyydillä töihin ja kotiin, tai jos oli pakko kävellä, oli käytettävä kiertoreittejä. Myös työpaikan turvamiehille jouduttiin levittämään miehen kuvaa, ja naapureille kertoa, että tulee tieto mikäli mies haahuilee kodin lähistöllä (lähestymiskielto oli jo tuolloin päällä). Kyllä näitä on, kun oman turvallisuuden takia on pakko nöyrtyä levittelemään naapureillekin yksityiselämäänsä. Lopulta myös sukulaiset joutuivat puhumaan omille naapureillensa, kun mies uhkaili tulla heidän talonsa polttamaan..
Mutta siis eihän tässä se mies ole vielä tehnyt käytännössä mitään. Ja silti ap on pistänyt ison vaihteen silmään, kertonut työpaikalla, kertonut naapureille. Hälyyttänyt koko lähipiirin kyttämään miestä, joka on muuttanut yhteisesta kodista suht sovinnolla päivässä pois (vaikka oikeasti ei lain mukaan tarvis, laki määrää tuossakin tilanteessa kohtuullisen ajan uuden asunnon hommaamiseen jne.). Mikä tässä on nyt niin hälyyttävää, että kaikki tuo pitää tehdä parissa päivässä? Mä ymmärrän että noin toimitaan jos miehellä on lähestymiskielto (siihen tarvitaan jo aika rutkalti uhkailua ja jopa fyysistä väkivaltaa tai sellaisen selvää uhkaa) mutta että muutamasta sanasta toimitaan kuin vastassa oli moottorisahamurhaaja. Miksi tämä liioittelu?
No siksi että tämä on provo. Siksi.
Mä oon pikkusen huolissani näiden jankkaajien netissä käyttämästä ajasta, jos kehtaa ilmaista olevansa niin "pro"-palstailija, että muka oppii TUNNISTAMAAN tuhansien viestien joukosta ne yhdet ja samat tyypit.. Aika pelottavaa itse asiassa, kannattaisko teidän pitää taukoa keskustelupalstoilta, niin ei pääse pahenenemaan tuo kyttäysmeininki..? Jos nyt oletetaan, että joku onkin bongannut saman kirjoittajan niin tuleeko siitä sitten voittajan tunne, kun "käräyttää" trollin? :D Koomista jotenkin ylpeillä sillä, että on käyttänyt aikaa vertaillakseen ja huomioidakseen jonkun anonyymin kirjoittajan horinoita.
Siinä vaiheessa jos meitsi ryhtyy kuvittelemaan, että tunnistan täällä kirjoittavia ihmisiä kirjoitustyylin perustella niin lupaan, että pistän läppärin kannen kiinni enkä palaa tänne enää koskaan. :D Mulle on ihan sama onko joku provo tai trolli, en todellakaan jaksa miettiä tuollaisia kun ei tämä ole niin vakavaa täällä muutenkaan. Mun koti ei oo täällä. :D
Eeva kirjoitti:
Miksi kaikki täällä jotenkin hekumoi tyyliin "pihalle vaan mokoma saasta"? Sun mies rakastaa sinua jos kerran paniikissa soittelee siskollesikin. Jos teillä on ollut asiat hyvin ja intohimoinen suhde niin miksi et voisi luottaa häneen ja kuunnella, mitä hän sanoo. Älä usko näitä kaiken tietäviä katkeria pahanilmanlintuja. Olen varma, että asiassa on väärinkäsitys ja saatte kaiken kuntoon. Tsemppiä!
Sinä vaikutat kärsivän jonkinasteisesta hahmottamishäiriöstä ja kyvyttömyydestä ymmärtää lukemaasi. Tai sitten olet vaan jättänyt lukematta ketjussa olevat viestit ja varsinkin ap:n kommentit. Millään muulla tavalla aivopierusi ei ole selitettävissä. Tai sitten olet ap:n pettäjämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provon huutelijat hei.
Mun ja exäni tarina on niin absurdin epäuskottava, että KUKAAN tällä palstalla ei uskoisi sitä todeksi, senpä takia en ole sitä kertonutkaan. Jopa yks kaverini sanoi, että jos ei olisi vierestä seurannut mun elämää, ei uskoisi. Ihan lyhyt kooste:
Salamarakkaus- > yhteenmuutto miehen yksiöön, jonka vuokrannut minut tavattuani -> 3kk yhteiselon jälkeen paljastuu, että mies onkin naimisissa ja vaimon käsitys heidän asumuserosta on miehen mietintätauko. On käynyt välillä vaimon kanssa sovintoa hieromassa. Seuraus: Vaimo saa tietää minusta,palaavat yhteen, minä jään yksiöön.
Tässä välissä mm. absurdeja takaa-ajokohtauksia, missä mies heti kiinni jäätyään JUOKSEE kaupungin läpi työpaikalleen (pieni tehdashalli) ja pistää ovet säppiin. Vaimo juoksee perässä, minä juoksen vaimon perässä ja yritän saada naisen tajuamaan, etten ole tiennyt hänen olemassa olostaan. Vaimo vetää ovesta, mies toisella puolella kiskoo ovea takaisin, että ei vaan tarvitsisi kohdata vaimoa. Sketsiviihteeltä tuntuu nyt, mutta silloin vaan raivostutti.
=->Jätän miehen kokonaan, mutta mies palaa luokseni parin kk päästä, koska liitto ei onnistu. ->Yhteiseloa pari vuotta, miehen käytös kummallista...esim. juoksulenkkien jälkeen ei hikeä, työpäivän jälkeen kaveria auttamaan muutossa/kännykkä rikki (rikkoi tarkoituksella peitelläkseen jälkiään), auto muka hajonnut jonnekin ja yöpyy kaverillaan, uusia levyjä ilmestyy "lainaan kaverilta", uusi musiikkimaku yms.
Lopulta miehen lesbo työkaveri paljastuu miehen salarakkaaksi, sillä vastaan miehen puhelimeen, kun näytöllä vilkkuu "Virtanen Pekka", siellä onkin tämä lesbokaveri (joka siis tietenkään ei ollut lesbo, näin mulle vaan kerrottiin). Oikea miehen kaveri (myös mun tuttu) on siis Pekka Virtanen nimellä (ovelaa, eikö) kännyssä.
Mutta joo, tässä nyt esimerkki siitä, että todellisuus on paljon hullumpaa joskus, en itse edes osaisi keksiä tuollaisia juonenkäänteitä mitä omassa elämässä. Ja epäuskottavimmat asiat jätin kertomatta, trust me.
Nimim. todellisuus päihittää provon
Ei tässä ole mitään epäuskottavaa
Provoilu on hassu laji. Joku keksii tarinan. Usein se on epäuskottava tunteiden vääräaikaisuuden vuoksi. Joku on liian maalaileva.
Eniten ihmetyttää miksi joku sen tarinan keksii. Ja ihmettelen miksi se menee niin tunteisiin. Tehdään oletuksia, "neuvotaan". Tehdään diagnooseja...
Voihan sitä tätäkin tarinaa EPÄILLÄ provoksi.
Aika ylimielistä kuitenkin kuvitella varmasti tietävänsä/ tunnistavansa mm tätä aloitusta pelkäksi tarinaksi.
Sanoisin että suorastaan vähän narsistista.
Mistä tulee esim. tuo maalailu?
No siitä että ne tunteet on jo tavallaan elänyt ja kun kirjoittaa tänne palstalle , ne tunteet kerrotaan, ei varsinaisesti juuri sillä hetkellä tunneta niitä ensimmäistä kertaa.
Monethan kertovat kokemuksistaa ihan elävässä elämässä juuri niin.
Ei se tee niistä epätosia vaikka joskus vaikuttavat vähän teatraalisilta.
Mitä aloittajalle kuuluu? : ) Kirjoitat kyllä todella hyvin ja kiinnostavasti, oli pakko itsekin lukea koko tarina läpi :D Ja vahvuuttasi ihailen myös!
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloittajalle kuuluu? : ) Kirjoitat kyllä todella hyvin ja kiinnostavasti, oli pakko itsekin lukea koko tarina läpi :D Ja vahvuuttasi ihailen myös!
Sai tämän viikon vapaaksi töistä ja lähti matkalle ystävänsä kanssa. Näin siis kertoi aiemmn ketjussa itse. Ei välttämättä palstaile juuri nyt yrittäessään ottaa etäisyyttä tapahtumiin...
Ei tule Ap enää takaisin palstalle tätä satua jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule Ap enää takaisin palstalle tätä satua jatkamaan.
Ei taida tulla. Ihan kiinnostavan porvoolaisen kuitenkin sai aikaiseksi, kuten aina ennenkin. Taito tämäkin.
Kiva idea, kun annetaan epäilys, eikä heti tuoda pettämistä esiin. Jokainen voi arvuutella ja ehdotella omia ideoitaan ja kohta jo palstalaiset koittavat ratkaista pulmaa keskenään, ap:n seuratessa tilannetta itseensä tyytyväisenä :D
Mä luulen tuntevani APn, tosi moni asia täsmää. Mun tutun miehestä paljastui täysi narsisti! Oscarin arvoisesti pitänyt yllä roolia unelmamiehestä ja nyt paljastuttuaan yrittää tuhota kaiken mikä naiselle on tärkeää. Se mies pelaa todella likaisesti, on yrittänyt kääntää yhteiset ystävät naista vastaan. Onneksi nolaa vaan itseään. Jos AP on sama ihminen, niin tosi upea ja ihana nainen kyseessä.
Luin viestejä ja huomasin että valitettavan moni nainen on kokenut vastaavaa. Ärsyttää yli kaiken, miten ketju muuttui jankuttajien vuoksi. Mun sympatia menee 100% APlle ja kaikille vastaavan kokeneille naisille. Sitä ei vähennä vähääkään empatiakyvyttömät ihmiset jotka huutaa provoa tai haukkuu kirjoitustyyliä liian maalailevaksi... Kertokaa toki muita tyylejä kirjoittaa. Näköjään joidenkin on mahdotonta hyväksyä sitä, että naisella voi olla terve itsetunto ja korkea omanarvontunto.
Pakko paljastaa oli tylsää ja keksin koko tarinan joku muukin on välillä minuna kirjoitellut
mutta koko aihe oli PUHDAS TROLLI!!
Saipahan taas hyvät naurut
Itsehän en ole koskaan pettänyt mutta lähettänyt unissani/päihteissä, pervoista-sairaisiin viesteihin aina omasta äidistäni kaverin mummoon jne. muistamatta mitään. Joten kannattaa aina tutkia tilanne täysin ennen epäilystä, jos epäilet jo alkujaan näin pahasti ni miehesi on tehnyt aikaisemminkin jotain tai sitten olet entisistä suhteista saanut traumoja jotka herättävät heti mustasukkaisuuden.
Minua ei sinäsä kiinnosta onko tämä keksitty juttu vai ei. Tosiasia on se ettei tälläinen aihe varmaankaan herättäisi näin paljon keskustelua ja mielenkiintoa, jos joku olisi tehnyt keskustelun ja aloittanu sen "kuvitelkaa jos näin kävisi oikeasti". Itseäni ei ole ikinä petetty, joten minulla ei ole omakohtaista kokemusta. Minusta on vaan hyvä, että jollain tavalla saadaan tällänen asia esille (täydellinen kumppani olikin jotain muuta) ja että tälläistä oikeasti tapahtuu.
Omasta kumppanista ja hänen persoonastaan on vuoden sisällä paljastunut uusia (hyviä ja huonoja) puolia, enkä yhtään ihmettelisi jos erotilanteessa tavarat lentelisi tai että joutuisin pyytämään jonkun avukseni (mies on sanonut että saattaisi voida tehdä minulle jotain / ei pystyisi hallitsemaan itseään jos on oikein vihainen erotilanteessa), kun pakkaan tavaroita kodistamme. Vihainen ihminen on ennalta-arvaamaton. Olin nuorempana itse hieman kuumakalle ja aloin kiukunpuuskissani heitellä tavaroita. Onneksi opin tästä erittäin huonosta tavasta eroon ja pystyn hillitsemään itseni.
Ap:lle voimia! Jokainen jota kohdellaan tuolla tavalla ansaitsee parempaa.