Mies lähetti työreissulta viestin
On kuulemma ikävä ja kertoi odottavansa malttamattomana iltaa. Vitsi tässä on että palaa suomeen vasta ensiviikon alussa. Soitti paniikissa perään ja selitti että oli suunnitellut skype-treffit... näinpä tietää että olen menossa illalla ulos.
Onhan kyseessä just se mitä luulen. Oon niin raivoissani, laitoin puhelimen kiinni. Kusipää saa etsiä palattuaan uuden asunnon... eihän tolle voi olla mitään muuta selitystä!?
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että jaksat pysyä lujana! Lukot uusiksi heti huomenna äläkä pidä mieheen enää mitään yhteyttä. Keskittyköön hän uuteen onneensa työkaverin kanssa.
Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa, et sinä ole itseäsi mihinkään sotkuun saanut vaan mies on sotkenut asiansa, ja nyt raivoaa paniikissa kun et käyttäydy niin kuin hän haluaa/odottaa. Omalla käytöksellään mies nolaa itsensä, ei sinua. Jatka samaa fiksua linjaa äläkä ole enää tekemisissä miehen kanssa. Poista facekavereista ja vietä aikaa perheesi ja ystävien kanssa. Voimia ja kaikkea hyvää elämääsi.
Suvi Pitkänen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä, että on hienoa kun hän noin avoimesti kertoi treffeistään ja että alat nyt pakkaamaan hänen tavaroitaan oven ulkopuolelle. Ne voi hakea siitä sitten tullessa, sisälle ei silloin enää pääse.
Toisen tavaroiden heittäminen rappuun on rikos.
Ei suoranaisesti ja vastaan yleisesti jos joku muukin tarttee apuja.
Jos mies on väkivaltainen tmv niin voi hakea lähestymiskieltoa jolloin se toteutetaan niin, että mies ei saa tulla kotiinsa muutamaan kuukauteen.
Tuona aikana tai muussa tapauksessa voipi laittaa Käräjille hakemuksen yhteiselämän lopettamiseen. Kun päätös tulee, ei se toinen osapuoli ole enää kirjoilla vaan käräjän päätöksellä (yleensä jos aihetta) ero on tehty.
Voit myös vaatia mieheltä allekirjoitusta vuokrasopimuksen irtisanomiseen tai josko ihan itse siirtäs kirjat muualle.
Silloin ei tartte avata enää ovea vaan laittaa uudet lukot ja pakata miehen tavarat. Soittaa poliisille kun tulee ovelle ja kertoa ettei mies enää asu siellä ja missä on LOPUT tavaransa. Tuo LOPUT-sana on juridisesti tärkeä.
Asumismuotoja on kuitenkin useita ja suosittelen soittamaan lakimiehelle ja kysyä neuvoa niin pääset nopeiten ja kivuttomammin eroon ja omaan rauhaan käsittelemään asioita.
Jos olette vuokralla niin voithan toki hiljaisuudessas irtisanoutua ja hankkia uuden kämpän.
Täytyy sanoa, että aluksi uskoin, mutta en usko enää. Av - palstalle ilmestynyt "Mitä vaatia ämmältä, vaihtoi lukot ja heitti tavarani varastoon kun olin työreissulla?" En ihan usko, että sattumaa olisi, että heti tiistaina miehesi 39v tulisi vauva sivustolle kirjoittelemaan. Noh, pisteet siitä että mielikuvitusta riittää ja hetken aikaa osasit kirjottaa uskovasti. Mahtaa olla tylsä elämä kun on aikaa keksiä tällaisia satuja :D
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että aluksi uskoin, mutta en usko enää. Av - palstalle ilmestynyt "Mitä vaatia ämmältä, vaihtoi lukot ja heitti tavarani varastoon kun olin työreissulla?" En ihan usko, että sattumaa olisi, että heti tiistaina miehesi 39v tulisi vauva sivustolle kirjoittelemaan. Noh, pisteet siitä että mielikuvitusta riittää ja hetken aikaa osasit kirjottaa uskovasti. Mahtaa olla tylsä elämä kun on aikaa keksiä tällaisia satuja :D
Oletko sä vähän yksinkertainen itse? Tottakai kaikki vähänkin provotyyppiset kirjoittajat nappaavat aiheesta kuin aiheesta irroituksia ja kirjoittavat ikäänkuin sattumoisin-juttuja. Mä uskon, valitettavasti, että ap on oikeasti olemassa ja tää "miehenä" kirjoittaja on joku, jolla se tylsä elämä.
Tsemppiä kovasti ap:lle! Pysy vahvana!
Kyllähän noita valekirjoittajia aina ilmestyy. Yhteen itseni aloittamaan keskusteluunkin ilmestyi joku muu joka esiintyi sitten minuna! Uskon että ap on oikeasti olemassa ja nämä asiat ovat oikeasti tapahtuneet. Toki ap ei varmaan kovin seikkaperäisesti halua aivan kaikkea selventää ihan sen riskin takia että joku tunnistaa.
Kirjoittelisitteko itse näin tänne, joka päivä tilannettanne ventovieraille päivittäen?? I dont think so.
Juu kyllä kirjottelisin. Mikään ei auta niin paljoa kuin kriisin hetkellä vuodattaa oloaan mahdollisimman paljon ja mahdollisimman monelle. Ja mikäs sen parempi kuin anonyyminä netissä. Voihan noita kavereitakin vähän säästää sillä ettei tartte niitä yötä päivää ahdistuksillaan kuormittaa. Mutta meit on moneksi, toiset on itseriittosempia kuin toiset :)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelisitteko itse näin tänne, joka päivä tilannettanne ventovieraille päivittäen?? I dont think so.
En nyt ole tuo edellinen, mutta 1) ei AP mitenkään yötä-päivää tätä päivittele 2) olen kyllä itse purkanut AV:lle tuntojani muutamissakin ongelmissa. Pisin päivitysketju taisi olla 2 vk. SIksi en itse näe sitä outona. Kuuluu suruprosessiin, että sitä haluaa purkaa sanoiksi, jotta asiasta voi päästä yli. Kuitenkaan ystävät nyt eivät jaksa samaan jankutusta läpi uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ap vetää täällä taas av-mammoja höplästä. Kyseessä on sama henkilö (nainen), joka taannoin epäili miehensä pettävän viikonlopputyöteissullaan Suomessa. Nainen lähti seuraamaan miestään ja ajoi autollaan muistaakseni Pieksämäelle ja jäi kiinni jutustaan huonon paikallistuntemuksensa vuoksi. Joku Pieksämäkeläinen oli palstalla ja sanoi, ettei siellä ole Ap:n kertomia hotelleja, missä väitti miehensä pettävän ja itse majoittuneen. Teksti ja kerronta täsmää myös hyvin kummassakin tapauksessa. Hallelujaa av-mammat. 😂
-m65
Niin, koska kukaanhan ei koskaan petä kumppaniaan työmatkalla ja jos pettää niin, ei ainakaan jää siitä kiinni. Herää sinä m65 todellisuuteen, hallelujaa.
Vainoharhaiset akat on kaikkein pahimpia
Jokohan Ap:n mielikuvitus hiipui ja kusetus loppui? Tarina alkaa tulla liian monimutkaiseksi hallita ja provo paljastuu pienestäkin mokasta. Siksi Ap:n päivitykset viipyvät. 😂
-m65
Joo joo höpö höpö. Mitä sen väliä oliko provo vai totta, tarinassa oli pointti. Monellakaan kommentoijalla ei ole ruutia vastaavaan tarinaan, istuvat malttamattomina sohvalla popcornit sylissä ja kommentoivat onnahtelevasti. Ap:n teksti oli sujuvaa ja loogista, siinä oli vastaavaan tekoon rohkaiseva ote, kiitos siitä. Ketju löpsähti kun ap ilmoitti miehen olevan pihalla ja päätös piti.
Eikö se kerro jotain meistä? Odotetaan kuolaten miten ihminen selvittää kriisinsä ja jos hän toimii selkeästi ja johdonmukaisesti niin ollaan vähän pettyneitä, blääh, se piti pintansa. Olisi ollut jännempää jos ap olisi jäänyt vatvomaan, eikö? Meillä on loputtomasti empatiaa oman elämänsä sekoilijoille mutta ei kiitoksia kaloista ja näkemiin selviytyjille.
Hey ap, hyvää jatkoa!
Tässä jutussa olis elokuvan ainekset :) loppu vain uupuu. Että meneekö kaikki loppujen lopuksi hyvin vai huonosti. Toivottavasti hyvin. Ja miten elämä jatkuu tuosta.
Hyvä ap! En varmaan itse osaisi toimia noin järkevästi vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan Ap:n mielikuvitus hiipui ja kusetus loppui? Tarina alkaa tulla liian monimutkaiseksi hallita ja provo paljastuu pienestäkin mokasta. Siksi Ap:n päivitykset viipyvät. 😂
-m65
Mun mielestäni sä voisit vaihtaa sivustoa tai mennä jatkamaan runkkaamista jonnekin ihan muualle. Sua ei haluta tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m65Mun mielestäni sä voisit vaihtaa sivustoa tai mennä jatkamaan runkkaamista jonnekin ihan muualle. Sua ei haluta tähän ketjuun.
Täältä voi kuka tahansa lähteä ihan vapaasti sormettamaan vaikka saunaan. Yhtä vapaasti, kuin täällä on vapaus sanoa fiksusti mielipiteensä asioista. Edellisen kommentti ei koskettanut sinua mitenkään, joten siistipä käyttäytymistäsi. Ala-arvoista.
Ja tunnistin minäkin ap:n kirjoitustyylistä, missä on tosi hyvä. Liiallinen lennokkuus tosin vaivaa muuten hyvää tarinaa. Kielikuvat ja muu asiaan kuulumaton, kun pitäisi olla todella allapäin jne. Eli samaa mieltä kanssasi m65. (ensimmäinen kommentti tähän ketjuun).
Neuvoistanne ja kokemuksistanne on ollut minulle valtavasti apua, kiitos miljoonasti. Usein täysin ulkopuolisten ajatuksista löytyy raakaa realismia, lähipiirin mielipiteitä ohjaa enemmän tunteet. Negatiiviset huutelijat skippasin suosisti yli, miehen typeryydessä on ihan riitävästi kestämistä.
Mies tuli tänään työpaikalleni norkoilemaan, hänet poistettiin nopeasti. Töistä lähtiessäni näin hänet halailevan jonkun naisen kanssa toimistoni lähellä. Lapsellista. Asuntoni lukot on tänään sarjoitettu uusiksi, lisäksi oveen asennettiin turvalukko. Levollisempi olo kun saa oven kunnolla säppiin. Naapurini ovat tietoisia erosta ja seurailevat tilannetta poissaollessani.
Pieni irtiotto tulee todella tarpeeseen. Tuntuu että minut revittiin irti omasta elämästäni. En ole varmaan edes tajunnut kunnolla mitä tapahtui, mutta päätös on 100% oikea.
Kiitos 345, olet fiksu 🌹.
Muutama muu lisäksesi näyttää tunnistavan kirjoittajan ja tarinan trolliksi.
Ap kirjoitti hyvin alkuasetelman ja johdannon, mutta ei myöhemmin hallitse monimutkaisempia tapauksia, joihin liittyy useita henkilöitä. Se paljastaa. Vauhtia asioiden etenemisessä on myös liikaa todellisuuteen nähden. Viimeisen pisteenkin on jo provoonsa ilmoittanut. En viitsi mainita, mutta se liittyy ensi viikon matkaan. 😂
-m65
Ehkä oudompaa kuin mahdollinen provoilu on neiti marplemainen provoepäily, vastaileminen itselleen ruusujen kera ja mieheksi tekeytyminen 🙄
Sitä on vaikea uskoa että ihminen löisi, kun välittää hänestä, mutta tuollainen mies lyö ihan satavarmasti. Hyvä että pidit pintasi ja eroat etkä tavannut häntä yksin!!!