MIES miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt nainen ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?
Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestaan pieni epävarmuus ja kieltäytyminen on ihan hyvä testi. Jos mies osaa ottaa huomioon ja ymmärtää jännittämisen, ei ala vänkäämään tai painostamaan, uskaltaa kyseisen ihmisen kanssa jatkaa. Jos taas suhtautuu paskasti ja ei ajattele kuin itseään, ei kyllä huvita päästää miestä sisään. Jos mies alkaa mahdollisen yllättävän kieltäytymisen kohdalla esim. painostamaan heräisi näin naisena aika karmiva ajatus että jos tyyppi ei tässä vaiheessa välitä minusta yhtään, niin miten sesksin aikana sitten, jos mua esim sattuu tai tuntuu pahalta, tyyppi varmaan silloinkin viis veisaa ja jatkaa vaan?
Toi oli aika hyvä sivusto, mikä aiemmin linkattiin tähän keskusteluun. valottaa aika hyvin miten seksi on naisilla paljon enemmän korvien välissä kuin jalkojen.Niin, tässä on vaan se ongelma, että mä en ehkä jaksa odottaa jos en halua kyseiseltä "suhteelta" mitään muuta kuin kertaluontoista seksiä. Käytän mieluummin ajan nukkumiseen kuin odotan että nainen ehkä muutaman tunnin päästä on valmis seksiin. Joten siinä tapauksessa pyydän naista poistumaan asunnosta. Siinä vaiheessa tuo toki toimii noin, jos mies haluaa ehkä nähdä naisen uudestaankin, että hengaa hänen kanssaan. Silloin jos mies on ihan ok sen kanssa, että seksiä ei sillä kertaa tule ja on naisen kanssa täysin normaalisti, niin ehkä nainen hyökkääkin hänen kimppuunsa seuraavana päivänä aamupalan jälkeen ja antaa parasta seksiä ikinä.
Hmm itsellä tuntuis ihan absurdilta ajatus että jos oisin jonkun miehen tuonut kämpälleni ja haluaisin seksiä ja sitten esim. miehellä ei seisois niin haluaisin sen heti ulos asunnostani ja sais maksaa kalliit taksikyydit yöllä kotiinsa. Totta kai se vois jäädä yöksi viereen vaikka haluaisinkin vain kertaluontoista seksiä.
Niinkuin aikaisemmin mainittiin tuolla, naisellakin voi "lakata seisomasta" sitä ei vaan voi silminnähtävästi nähdä vaikka syy olis sama kuin miehellä: yhtäkkinen jännitys tai liian kova humala-->ei pysty--> yhtäkkinen stoppi. Tietenkin jos haluaa lähteä niin voi lähteä, mutta tuntuu vähän oudolta kans tää "ämmä pihalle" mentaliteetti jos se ei halunnutkaan, koska ihminen ei ole tärkeä. Jos mies ei haluaiskaan/pystyiskään, niin siinä vaiheessa ainakin itsellä tulis ihan perus empatia/ystävällisyys esiin, eli" jää vaan nukkumaan ei haittaa". Ei se tarkoita että tyyppi olis tai että sen pitäis olla mitenkään tärkeä mulle. Jos oon ollut valmis jonkun kanssa seksiin niin kyllä pitää pystyä kans handlaamaan tämmösiä tilanteita ja ei se yösijan antaminen mua tapa sen enempää kuin seksinkään:D
No se on eri asia onko kyse kiihotuksen puutteesta vai eikö. Jos tilanne on se, että nainen ei halua seksiä vielä harrastaa, niin mitä se nyt sinne yöksi jäisi? Mun kämppä ei ole hotelli. Jos haluaa pelkkää nukkumisseuraa, niin pitää sanoa se ääneen miehelle. Muuten ottaa riskin että joutuu yöllä kämpästä ulos.
Niin kauan kuin naiset käyttävät hyväksi miehiä ns. hotellipalveluna, niin ihan turha ulista täällä siitä, että jotkut heittää naiset ulos kämpästään. Ei tässä ruveta todellakaan sinisilmäisesti katsomaan jonkun tuntemattoman naisen touhuja. Jos vaikuttaa siltä ettei seksiä ole tulossa, niin heippa! Tuli taksimatkojen kanssa vähän kalliimpi reissu kuin luulit, mutta hei, itse otit riskin.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, piti lisätä vielä yks kysymys. antaisitteko jäädä yöksi kuitenkin viereen nukkumaan jos asuisi esim jossain hankalassa paikassa mihin ei enää busseja kulje, kotiavaimet unohtuneet tai muu vastaava hankalahko tilanne?
ap
antaisin, ja toivoisin että hänen mielensä muuttuisi aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kainaloon ja antaisin pusun niskaan.
Aamulla keittäisin kahvit ja juteltaisiin.Siis kyseessähän on ilmeisesti sinulle täysin tuntematon ihminen.. miksi ihmeessä semmoselle pitäis alkaa terapeutiksi?! Kotiisa joutaa lähtemään jos ei kerta kinosta. Eri asia on tietty jos sammuu tahi nukahtaa ni sit antaa nukkua aamuun.
Mites tolle yläpeukuttaneet naiset, jos mies muuttaa kesken riisuntumisen mielensä ni alatteko ihan rehellisesti sen kanssa lusikassa nukkumaan ja aamulla kyselemään et: no mikä on hätänä?
joo todellakin!lusikassahan on just ihana nukkua<3 ja tykkäisin kans jutella, oikeestaan olis kiva jos mies haluais ensin tutustua ja jutella ennen seksiä eli ei haittais yhtään. Tykkäisin seksistä mutta pieni hellyys ja läheisyyskin on tosi jees, just esim lusikasaa nukkuminen.
Aivan joo, mutta jos ihmiset ovat toisilleen täysin tuntemattomia, niin lusikassa nukkuminen ei ole välttämättä kovin luonnollinen asia.
Mutta seksin harrastaminen on?? Oi aikoja Oi tapoja.
Seksi nyt ei ole kovinkaan intiimiä. Esim. suuteelminen on paljon intiimimpää kuin nussiminen. Siksi moni prostituoitu ei sitä suostu tekemäänkään
Olet kattonut Pretty Womanin vai onko laajempaakin kokemusta?
Miten niin suuteleminen on paljon intiimimpää? Mies jankkaa samaa, enkä ole koskaan tajunnut tuota.
Sä oot nainen, et sä tajua miten tunteettomaan seksiin moni mies pystyy halutessaan. Moni mies voi panna naista josta ei edes pidä, mutta miksi sellaisen kanssa nyt lusikassa nukkuisi? "Nainen on täysi kusipää, mutta otanpa sen syliini"? Suuteleminenkin on vähän niin ja näin, ei nyt ainakaan mitään hellyyssuukkoja voisi jakaa. Ja tämä ei ole oma ajatusmallini, mutta etenkin teininä olisin pannut vaikka kuinka mulkkuja naisia jos olivat hyvännäköisiä ja kyllä näin tuntuu myös moni aikuinen mies ajattelevan.
T. mies
Ihan hirveitä miehiä näköjään Suomessa, naurettavan katkeraa ja pillunnälkäistä porukkaa jolla on vain oma napa mielessä! Kuinka moni teistä tallukoista myöskään selkeästi ilmaisee naiselle, että on sitten kyse kertaluontoisesta panosta, jos yöksi tulee? Niinpä, ajatukset pitäisi lukea. Ai että mitä jalokiviä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla keittäisin kahvit ja juteltaisiin.Siis kyseessähän on ilmeisesti sinulle täysin tuntematon ihminen.. miksi ihmeessä semmoselle pitäis alkaa terapeutiksi?! Kotiisa joutaa lähtemään jos ei kerta kinosta. Eri asia on tietty jos sammuu tahi nukahtaa ni sit antaa nukkua aamuun.
Mites tolle yläpeukuttaneet naiset, jos mies muuttaa kesken riisuntumisen mielensä ni alatteko ihan rehellisesti sen kanssa lusikassa nukkumaan ja aamulla kyselemään et: no mikä on hätänä?
joo todellakin!lusikassahan on just ihana nukkua<3 ja tykkäisin kans jutella, oikeestaan olis kiva jos mies haluais ensin tutustua ja jutella ennen seksiä eli ei haittais yhtään. Tykkäisin seksistä mutta pieni hellyys ja läheisyyskin on tosi jees, just esim lusikasaa nukkuminen.
Aivan joo, mutta jos ihmiset ovat toisilleen täysin tuntemattomia, niin lusikassa nukkuminen ei ole välttämättä kovin luonnollinen asia.
Seksi nyt ei ole kovinkaan intiimiä. Esim. suuteelminen on paljon intiimimpää kuin nussiminen. Siksi moni prostituoitu ei sitä suostu tekemäänkään
Miten niin suuteleminen on paljon intiimimpää? Mies jankkaa samaa, enkä ole koskaan tajunnut tuota.
Sä oot nainen, et sä tajua miten tunteettomaan seksiin moni mies pystyy halutessaan. Moni mies voi panna naista josta ei edes pidä, mutta miksi sellaisen kanssa nyt lusikassa nukkuisi? "Nainen on täysi kusipää, mutta otanpa sen syliini"? Suuteleminenkin on vähän niin ja näin, ei nyt ainakaan mitään hellyyssuukkoja voisi jakaa. Ja tämä ei ole oma ajatusmallini, mutta etenkin teininä olisin pannut vaikka kuinka mulkkuja naisia jos olivat hyvännäköisiä ja kyllä näin tuntuu myös moni aikuinen mies ajattelevan.
T. mies
Seksi on naisille silti pitkälti muutakin kuin se pelkkä pökkiminen ja kiitos hei. Ilmankos ei kukaan halua antaa.
Tästä unohtuu fyysisen väkivallan uhka. Miehet on painavampia, pidempiä ja vahvempia. Miehiin verrattuna heikompi mies voi kuitenkin olla naiseen verrattuna vahva ja "voimastaan" humaltuu. Silloin ei ole kyse vain seksistä vaan vallankäytöstä. Vain todella mitätön elukka ei ymmärrä toisen oikeutta koskemattomuuteen.
Kuinka moni onkaan siihen jäänyt makaamaan, kun ei vaan ole pois päässyt.
Tämän keskustelun jälkeen todellakin arvostan entistäkin enemmän niitä täysjärkisiä ja luotettavia miehiä joita olen saanut tavata. Kukaan ei ole koskaan painostanut minua seksiin tai vaatinut seksiä siitäkin huolimatta olenko itse kiihoittunut vai en. Nämä miehet kun ovat halunneet että seksi on mukavaa myös minulle.
Jotenkin en ihmettele miksi jotkut miehet jäävät kokonaan ilman naista, jos kerta kehtaavat valittaa joka välissä omasta oikeudestaan seksiin. Viis siitä mille toisesta tuntuu. Mutta älkää ihmeteltö miksi jotkut miehet saavat naisia ja te ette...
Mitäköhän täällä porukka itkee, että taksi maksaa vitusti? Jos on elämä tosiaan yhdestä taksimatkasta kiinni, niin ehkä kannattaa miettiä että onko yöelämä ja jatkot sinua varten? Seksiä nyt saa muutenkin kuin baarista, jos se on siitä kiinni. Ja aina voi mennä jatkoille naisen kämpälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, piti lisätä vielä yks kysymys. antaisitteko jäädä yöksi kuitenkin viereen nukkumaan jos asuisi esim jossain hankalassa paikassa mihin ei enää busseja kulje, kotiavaimet unohtuneet tai muu vastaava hankalahko tilanne?
apEn. Kyllä sen puoli minuuttia, minkä seksi kestää, naisen täytyy pystyä uhrautumaan yösijasta, varsinkin minunlaiseni kiltin miehen kanssa.
Puoli minuuttia? Okei, tämä selittää sinkkustatuksesi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla keittäisin kahvit ja juteltaisiin.
Minä olen varmaan vähän outo, mutta jos tuo on oikeasti miehen kirjoittama viesti, niin oli kyllä seksikkäintä mitä mies voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä me tästä opimme?
Älä ikinä lähde baarista miehen luo. Vaikka mies on kiva ja haluat tutustua mieheen keskustelemalla.
Aikamoisen tilastollisesti pätevän yleistyksen sait tehtyä tästä ketjusta :D Suosittelen kyllä jotain tilastotieteen peruskurssia avoimen yliopiston puolelta vielä, ennen kuin nyt alat kaikkia miehiä leimaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveitä miehiä näköjään Suomessa, naurettavan katkeraa ja pillunnälkäistä porukkaa jolla on vain oma napa mielessä! Kuinka moni teistä tallukoista myöskään selkeästi ilmaisee naiselle, että on sitten kyse kertaluontoisesta panosta, jos yöksi tulee? Niinpä, ajatukset pitäisi lukea. Ai että mitä jalokiviä. <3
Meinaat vissiin, että tuolla ei ole paljonkin naisia, jotka käyttävät miehiä hyväksi hotellipalveluna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. mies
Seksi on naisille silti pitkälti muutakin kuin se pelkkä pökkiminen ja kiitos hei. Ilmankos ei kukaan halua antaa.
Meinaatko että niille naisille, jotka lähtevät 10 minuutin juttelun jälkeen mukaan, seksi on jotain kovinkin syvällistä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun jälkeen todellakin arvostan entistäkin enemmän niitä täysjärkisiä ja luotettavia miehiä joita olen saanut tavata. Kukaan ei ole koskaan painostanut minua seksiin tai vaatinut seksiä siitäkin huolimatta olenko itse kiihoittunut vai en. Nämä miehet kun ovat halunneet että seksi on mukavaa myös minulle.
Jotenkin en ihmettele miksi jotkut miehet jäävät kokonaan ilman naista, jos kerta kehtaavat valittaa joka välissä omasta oikeudestaan seksiin. Viis siitä mille toisesta tuntuu. Mutta älkää ihmeteltö miksi jotkut miehet saavat naisia ja te ette...
Niin siis miten se, että laittaa naisen omaan kotiinsa nukkumaan, on jotain painostamista? Siis siellähän sen naisen kuuluukin nukkua. Jos mies on ottanut naisen kotiinsa seksin takia, mutta seksiä ei ole tulossa, niin ehkä mies haluaa jäädä ihan omaan rauhaansa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen ihminen ei tuota tajua niin turha sitä sulle selittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEn. Kyllä sen puoli minuuttia, minkä seksi kestää, naisen täytyy pystyä uhrautumaan yösijasta, varsinkin minunlaiseni kiltin miehen kanssa.
Puoli minuuttia? Okei, tämä selittää sinkkustatuksesi täysin.
Nyt vähän virität sitä sarkasmitutkaasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis miten se, että laittaa naisen omaan kotiinsa nukkumaan, on jotain painostamista? Siis siellähän sen naisen kuuluukin nukkua. Jos mies on ottanut naisen kotiinsa seksin takia, mutta seksiä ei ole tulossa, niin ehkä mies haluaa jäädä ihan omaan rauhaansa nukkumaan.
Samaa mieltä. On se nyt ihme että nainen sa atehdä mitä tahansa ja miehen pitäisi sitten vielä hyysätä sitä
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sanonut aina suoraan että viikonloppu voidaan hengailla mutta viimeistään su-iltana homma on - usein meinaan kävi niin että ensimmäisen yön jälkeen pyydettiin "jatkoaikaa". Siitä huolimatta etten ole edes komea, kymmeniä naisia sain kaadettua. Peräänsoittelijoille tein selväksi ettei uusintaa tule, koska niin "sovittiin" jo ekallla kierroksella.