MIES miten reagoisit jos baarista mukaan lähtenyt nainen ei yhtäkkiä haluaisikaan seksiä?
Kiinnostus olisi ollut selkeää, vaatteita ehtinyt jo lähteä ja kaikki hyvin. Yhtäkkiä nainen ei haluakaan ja selkeästi näet että kokee olonsa epämukavaksi. Nainen haluaakin lähteä kotiin. Miten reagoisit ja ajattelisitko heti että vika on sinussa? Vai miettisitkö että naisella ehkä jotain traumoja tms ja siksi ei pystykkään? Saattaisitko yöllä kotiin vai antaisitko vaan lähteä yksin?
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kysyisin mikä hätänä ja sanoisin, että nukutaan vaan.
Oi. Olet mies, joka myöhemmin saattaisi saada seksiä ja vaikka koko naisen. Vastuuntuntoinen, kiltti ja tunteellinen.
Voi saada ihan koko naisen! Ihanaa, kunnon palkinto miehelle! Onnen pekka jos saa oikean NAISEN elämäänsä.
No jos se olis Sak:lainen demari, niin se raiskais sen, kuten lehdistä olemme saaneet lukea.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Mitä olen noita jännämiesten palstoja lukenut niin ei ole mitenkään tavatonta että nainen vastustelee ainakin näennäisesti vielä alastomana ja ei ole vielä suostuvainen yhdyntään. Usein nainen sitten suostuu kun mies pitää taukoa ja yrittää uudelleen, mutta joskus jännämiehenkin pitää avata ketju harvinaisesta pettymyksestä.
Mutta siis vakavammin sanottuna olisin todella pettynyt ja asia luultavasti kummittelisi päässä monta vuotta jälkeenpäin, koska olen kuitenkin herkkä ihminen. Kuten joku sanoi, oman seksielämän aktiivisuus varmasti vaikuttaa pettymyksen suuruuteen.
Minusta on ikävää miten näissä keskusteluissa korostetaan aina miehen asiakaspalveluvastuuta eikä ollenkaan sitä pahaa oloa ja haavoittumista minkälainen tuollainen miehelle tuottaa; varsinkin jos mies on tuonut naisen omaan intiimiin kotiinsa. Raiskata ei saa, siitä olen samaa mieltä, mutta siinä missä poikia opetetaan että naista ei saa lyödä niin tyttöjä pitäisi opettaa että miehiä ei manipuloida. Asiassa on kuitenkin kyse muustakin kuin naisen koskemattomuudesta ja tunteista, vaikka usein asia yksinkertaistetaan tavalla, joka saa miehen mielenterveyden näyttämään mitättömältä sivuseikalta ainoastaan sillä mustavalkoisella perusteella, että miehen mahdollinen henkinen nujertaminen on lain mukaan OK toisin kuin seksuaalinen väkivalta.
Ihannemaailmassa olisi tietysti mahdollista tutustua potentiaaliseen kumppaniin päivänvalon aikaan ja tätä olenkin huonolla menestyksellä naisille baarissa ehdottanut.
Asiakaspalveluvastuuta?
Ei se satuta miehiä sen enempää, kuin naisia satuttaa jos baarituttavuus ei saakaan seisomaan tarvittaessa. Kuka naisten tunteita siinä vaiheessa miettii? Sinäkin miettisit tasan tarkkaan miehen tunteita siinä vaiheessa.
Seksi on kuitenkin äärimmäisen intiimi ja herkkä tapahtuma, on aina oikeus sanoa ei, niin miehellä kuin naisella, jos se ei tunnu mukavalta. Sinun tekstisi minun mielestäni sanoo naisille, että naisten tulisi oman hyvinvointinsa kustannuksella ajatella miesten mielenterveyttä ja pahaa mieltä. Raiskausten ja hyväksikäytön uhrien kanssa työskennelleenä minusta se on järkyttävää. Oletko sinä tietoinen, että yhdyntä voi ensinnäkin sattua naista, etenkin jos nainen ei ole täysin kiihottunut. Lisäksi vastentahtoisesti suoritettu seksi jättää naiseen monesti traumoja. Miksi sinäkään haluaisit harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei oikeastaan halua sitä?
Toki ymmärrän, jos mies saa kerran kahteen vuoteen seksiä ja potentiaalinen seksikumppani kieltäytyy viime hetkellä, että se rasittaa ja harmittaa. Ymmärtänet, että se haittaa vähemmän miehiä, jotka saavat joka kerran kun menevät baariin tms?
Hieman ot, mikä ihme sinussa on 'vikana'? Pidät eläimistä, et ole ihan totaalisen sovinistinen, kroppasi on kunnossa. Mikseivät naiset pidä sinusta, vai onko sinulla vain älyttömät vaatimukset?
Aivan järjetöntä verrata erektiohäiriötä ja yhtäkkistä jarrujen painamista ilman mitään syytä. Jos kyseessä on täysijärkinen nainen, niin kyllä hän osaa jo ennen lähtöä päättää, että harrastetaanko sitä seksiä vai ei ellei miehestä nyt jotain aivan yllättävää ilmene tuona aikana. Saa tosiaan kieltäytyä seksistä missä vaiheessa haluaa, mutta onhan se aivan törkeää käytöstä, että vedetään liinat kiinni siinä vaiheessa, kun ollaan jo sängyssä.
Tuosta erektiohäiriöstä vielä sen verran, että yleensähän se johtuu nimenomaan jännityksestä ja ilmenee nimenomaan silloin kun sitä seksiä eniten haluaisi harrastaa. Aika harvoin miehen mielipide noin muuten muuttuu naisen suhteen sinä aikana, kun kävellään baarista kämpille.
Se, että miehellä ei seiso humalassa tuntemattoman naisen kanssa ei todellakaan ole erektiohäiriö.
Itse saatoin joskus aikoinaan ottaa miehen mukaani baarista. Koskaan en heidän kanssaan mennyt sänkyyn. Saatettiin kyllä halailla ja pussailla, mutta minulla sänkyyn menolle oli niin korkea kynnys, että vieraan kanssa en siihen olisi koskaan kyennyt. Yksikään mies ei siitä koskaan pahastunut(ei ainakaan näyttänyt pahastuvan) eikä kukaan yrittänyt raiskata tai painostaa seksiin. En tiedä onko miehet muuttuneet niistä ajoista, mutta toivon, että eivät.
Vierailija kirjoitti:
Itse saatoin joskus aikoinaan ottaa miehen mukaani baarista. Koskaan en heidän kanssaan mennyt sänkyyn. Saatettiin kyllä halailla ja pussailla, mutta minulla sänkyyn menolle oli niin korkea kynnys, että vieraan kanssa en siihen olisi koskaan kyennyt. Yksikään mies ei siitä koskaan pahastunut(ei ainakaan näyttänyt pahastuvan) eikä kukaan yrittänyt raiskata tai painostaa seksiin. En tiedä onko miehet muuttuneet niistä ajoista, mutta toivon, että eivät.
No et varmaankaan ole sitten osoittanut halukkuuttasi seksiin etukäteen, jolloin miehet eivät juurikaan yllättyneet, kun et halunnutkaan seksiä. Tässä puhuttiin tilanteesta, jossa vaatteet jo lentävät ja vedetään yhtäkkiä jarrut päälle.
Aika yllättävää, kuinka monen mielestä naisen käytös on täysin ok ja miehen pitäisi työntää halunsa pois mielestä ja ruveta nukkumaan ihan muina miehinä. Itse ymmärtäisin vallan hyvin, että mies pahastuisi, loukkaantuisi tai laittaisi naisen lähtemään kotiinsa, jos tuollainen tilanne tulisi.
Fiksu mies ei tietenkään työnnä naista yön selkään, jos ei busseja enää mene, vaan tilaa ystävällisesti taksin. Miksikään ilmaiseksi nukkumapaikaksi ei kuitenkaan tarvitse alkaa, jos nainen yllättäen lyö jarrut päälle, vaikka tilanne olisi selkeesti jo seksiin etenemässä ja ehkäisyasiatkin olisi jo läpikäyty.
Musta oli aika hyvä sääntö tuo, että tuttu nainen saisi jäädä nukkumaan, vieras laitettaisiin matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika yllättävää, kuinka monen mielestä naisen käytös on täysin ok ja miehen pitäisi työntää halunsa pois mielestä ja ruveta nukkumaan ihan muina miehinä. Itse ymmärtäisin vallan hyvin, että mies pahastuisi, loukkaantuisi tai laittaisi naisen lähtemään kotiinsa, jos tuollainen tilanne tulisi.
Fiksu mies ei tietenkään työnnä naista yön selkään, jos ei busseja enää mene, vaan tilaa ystävällisesti taksin. Miksikään ilmaiseksi nukkumapaikaksi ei kuitenkaan tarvitse alkaa, jos nainen yllättäen lyö jarrut päälle, vaikka tilanne olisi selkeesti jo seksiin etenemässä ja ehkäisyasiatkin olisi jo läpikäyty.
Musta oli aika hyvä sääntö tuo, että tuttu nainen saisi jäädä nukkumaan, vieras laitettaisiin matkaan.
Kai nainen osaa itsekin sen taksin tilata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mitä olen noita jännämiesten palstoja lukenut niin ei ole mitenkään tavatonta että nainen vastustelee ainakin näennäisesti vielä alastomana ja ei ole vielä suostuvainen yhdyntään. Usein nainen sitten suostuu kun mies pitää taukoa ja yrittää uudelleen, mutta joskus jännämiehenkin pitää avata ketju harvinaisesta pettymyksestä.
Mutta siis vakavammin sanottuna olisin todella pettynyt ja asia luultavasti kummittelisi päässä monta vuotta jälkeenpäin, koska olen kuitenkin herkkä ihminen. Kuten joku sanoi, oman seksielämän aktiivisuus varmasti vaikuttaa pettymyksen suuruuteen.
Minusta on ikävää miten näissä keskusteluissa korostetaan aina miehen asiakaspalveluvastuuta eikä ollenkaan sitä pahaa oloa ja haavoittumista minkälainen tuollainen miehelle tuottaa; varsinkin jos mies on tuonut naisen omaan intiimiin kotiinsa. Raiskata ei saa, siitä olen samaa mieltä, mutta siinä missä poikia opetetaan että naista ei saa lyödä niin tyttöjä pitäisi opettaa että miehiä ei manipuloida. Asiassa on kuitenkin kyse muustakin kuin naisen koskemattomuudesta ja tunteista, vaikka usein asia yksinkertaistetaan tavalla, joka saa miehen mielenterveyden näyttämään mitättömältä sivuseikalta ainoastaan sillä mustavalkoisella perusteella, että miehen mahdollinen henkinen nujertaminen on lain mukaan OK toisin kuin seksuaalinen väkivalta.
Ihannemaailmassa olisi tietysti mahdollista tutustua potentiaaliseen kumppaniin päivänvalon aikaan ja tätä olenkin huonolla menestyksellä naisille baarissa ehdottanut.
Asiakaspalveluvastuuta?
Ei se satuta miehiä sen enempää, kuin naisia satuttaa jos baarituttavuus ei saakaan seisomaan tarvittaessa. Kuka naisten tunteita siinä vaiheessa miettii? Sinäkin miettisit tasan tarkkaan miehen tunteita siinä vaiheessa.
Seksi on kuitenkin äärimmäisen intiimi ja herkkä tapahtuma, on aina oikeus sanoa ei, niin miehellä kuin naisella, jos se ei tunnu mukavalta. Sinun tekstisi minun mielestäni sanoo naisille, että naisten tulisi oman hyvinvointinsa kustannuksella ajatella miesten mielenterveyttä ja pahaa mieltä. Raiskausten ja hyväksikäytön uhrien kanssa työskennelleenä minusta se on järkyttävää. Oletko sinä tietoinen, että yhdyntä voi ensinnäkin sattua naista, etenkin jos nainen ei ole täysin kiihottunut. Lisäksi vastentahtoisesti suoritettu seksi jättää naiseen monesti traumoja. Miksi sinäkään haluaisit harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei oikeastaan halua sitä?
Toki ymmärrän, jos mies saa kerran kahteen vuoteen seksiä ja potentiaalinen seksikumppani kieltäytyy viime hetkellä, että se rasittaa ja harmittaa. Ymmärtänet, että se haittaa vähemmän miehiä, jotka saavat joka kerran kun menevät baariin tms?
Hieman ot, mikä ihme sinussa on 'vikana'? Pidät eläimistä, et ole ihan totaalisen sovinistinen, kroppasi on kunnossa. Mikseivät naiset pidä sinusta, vai onko sinulla vain älyttömät vaatimukset?
Aivan järjetöntä verrata erektiohäiriötä ja yhtäkkistä jarrujen painamista ilman mitään syytä. Jos kyseessä on täysijärkinen nainen, niin kyllä hän osaa jo ennen lähtöä päättää, että harrastetaanko sitä seksiä vai ei ellei miehestä nyt jotain aivan yllättävää ilmene tuona aikana. Saa tosiaan kieltäytyä seksistä missä vaiheessa haluaa, mutta onhan se aivan törkeää käytöstä, että vedetään liinat kiinni siinä vaiheessa, kun ollaan jo sängyssä.
Tuosta erektiohäiriöstä vielä sen verran, että yleensähän se johtuu nimenomaan jännityksestä ja ilmenee nimenomaan silloin kun sitä seksiä eniten haluaisi harrastaa. Aika harvoin miehen mielipide noin muuten muuttuu naisen suhteen sinä aikana, kun kävellään baarista kämpille.
Se, että miehellä ei seiso humalassa tuntemattoman naisen kanssa ei todellakaan ole erektiohäiriö.
Kyllä muuten on
Vierailija kirjoitti:
Jokainen niistä miehistä halveksii sinua lopun elämäänsä, se on ihan varma asia.
Ajattelisin että taisi oma siippa tulla mieleen. Toisekseen, ei tuollaisella naisella ole muuta annettavaakaan kuin pillunsa.
Jos olisin nimenomaan seksiseuraa etsinyt niin olisin varmasti pettynyt, mutta ei sen takia tarvitse kuitenkaan käytöstapoja unohtaa eli varmaan kysyisin, että haluaako että tilataan taksi vai jääkö luokseni kuitenkin nukkumaan. On joskus niinkin käynyt, että nainen on ensin jänistänyt mutta jäänyt ja kun oli tovi rupateltu ennen nukkumaanmenoa niin ehdotti seksiä itse kumminkin, kun olikin hommasta (minusta?) turvallisempi ja luottavaisempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kainaloon ja antaisin pusun niskaan.
Aamulla keittäisin kahvit ja juteltaisiin.Siis kyseessähän on ilmeisesti sinulle täysin tuntematon ihminen.. miksi ihmeessä semmoselle pitäis alkaa terapeutiksi?! Kotiisa joutaa lähtemään jos ei kerta kinosta. Eri asia on tietty jos sammuu tahi nukahtaa ni sit antaa nukkua aamuun.
Mites tolle yläpeukuttaneet naiset, jos mies muuttaa kesken riisuntumisen mielensä ni alatteko ihan rehellisesti sen kanssa lusikassa nukkumaan ja aamulla kyselemään et: no mikä on hätänä?
joo todellakin!lusikassahan on just ihana nukkua<3 ja tykkäisin kans jutella, oikeestaan olis kiva jos mies haluais ensin tutustua ja jutella ennen seksiä eli ei haittais yhtään. Tykkäisin seksistä mutta pieni hellyys ja läheisyyskin on tosi jees, just esim lusikasaa nukkuminen.
Aivan joo, mutta jos ihmiset ovat toisilleen täysin tuntemattomia, niin lusikassa nukkuminen ei ole välttämättä kovin luonnollinen asia.
Mutta seksin harrastaminen on?? Oi aikoja Oi tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kysyisin mikä hätänä ja sanoisin, että nukutaan vaan.
Oi. Olet mies, joka myöhemmin saattaisi saada seksiä ja vaikka koko naisen. Vastuuntuntoinen, kiltti ja tunteellinen.
Joo niin varmasti, älä viitsi sössöttää tuollaista paskaa johon ei kukaan usko et edes itsekään oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestaan pieni epävarmuus ja kieltäytyminen on ihan hyvä testi. Jos mies osaa ottaa huomioon ja ymmärtää jännittämisen, ei ala vänkäämään tai painostamaan, uskaltaa kyseisen ihmisen kanssa jatkaa. Jos taas suhtautuu paskasti ja ei ajattele kuin itseään, ei kyllä huvita päästää miestä sisään. Jos mies alkaa mahdollisen yllättävän kieltäytymisen kohdalla esim. painostamaan heräisi näin naisena aika karmiva ajatus että jos tyyppi ei tässä vaiheessa välitä minusta yhtään, niin miten sesksin aikana sitten, jos mua esim sattuu tai tuntuu pahalta, tyyppi varmaan silloinkin viis veisaa ja jatkaa vaan?
Toi oli aika hyvä sivusto, mikä aiemmin linkattiin tähän keskusteluun. valottaa aika hyvin miten seksi on naisilla paljon enemmän korvien välissä kuin jalkojen.Niin, tässä on vaan se ongelma, että mä en ehkä jaksa odottaa jos en halua kyseiseltä "suhteelta" mitään muuta kuin kertaluontoista seksiä. Käytän mieluummin ajan nukkumiseen kuin odotan että nainen ehkä muutaman tunnin päästä on valmis seksiin. Joten siinä tapauksessa pyydän naista poistumaan asunnosta. Siinä vaiheessa tuo toki toimii noin, jos mies haluaa ehkä nähdä naisen uudestaankin, että hengaa hänen kanssaan. Silloin jos mies on ihan ok sen kanssa, että seksiä ei sillä kertaa tule ja on naisen kanssa täysin normaalisti, niin ehkä nainen hyökkääkin hänen kimppuunsa seuraavana päivänä aamupalan jälkeen ja antaa parasta seksiä ikinä.
Hmm itsellä tuntuis ihan absurdilta ajatus että jos oisin jonkun miehen tuonut kämpälleni ja haluaisin seksiä ja sitten esim. miehellä ei seisois niin haluaisin sen heti ulos asunnostani ja sais maksaa kalliit taksikyydit yöllä kotiinsa. Totta kai se vois jäädä yöksi viereen vaikka haluaisinkin vain kertaluontoista seksiä.
Niinkuin aikaisemmin mainittiin tuolla, naisellakin voi "lakata seisomasta" sitä ei vaan voi silminnähtävästi nähdä vaikka syy olis sama kuin miehellä: yhtäkkinen jännitys tai liian kova humala-->ei pysty--> yhtäkkinen stoppi. Tietenkin jos haluaa lähteä niin voi lähteä, mutta tuntuu vähän oudolta kans tää "ämmä pihalle" mentaliteetti jos se ei halunnutkaan, koska ihminen ei ole tärkeä. Jos mies ei haluaiskaan/pystyiskään, niin siinä vaiheessa ainakin itsellä tulis ihan perus empatia/ystävällisyys esiin, eli" jää vaan nukkumaan ei haittaa". Ei se tarkoita että tyyppi olis tai että sen pitäis olla mitenkään tärkeä mulle. Jos oon ollut valmis jonkun kanssa seksiin niin kyllä pitää pystyä kans handlaamaan tämmösiä tilanteita ja ei se yösijan antaminen mua tapa sen enempää kuin seksinkään:DJuuri ja vain ainoastaan sen seksin takia se nainen sinne kotiin kutsutaan. Jos sitä ei saa niin miksi se nainen sinne jää?
no esim siksi että kello on kolme aamulla, bussit ei kulje, kävellen ei pääse/välttämättä uskalla ja taksi maksaa vitusti. Huomattavasti helpompaahan olis että nainen saa nukkua sohvalla sen pari kolme tuntia ja lähteä sitten vaikka aamulla kun bussit kulkee. Jotenkin luulis että näin aikuiset ihmiset tämän tilanteen hoitais: kaikkea sattuu joskus menee pieleen well shit jos ei alettais draamailee vaan ajateltais järjellä.
Sääli on sairautta ja sympatiat ja hyvyys , ystävällisyys vanhanaikaista, mutta tyly, itsekäs, viddumainen , katkeroitunut on tosi jees . Kiusa se on pienikin kiusa .
Joten nainen ole hyvä ja poistu , välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kainaloon ja antaisin pusun niskaan.
Aamulla keittäisin kahvit ja juteltaisiin.Siis kyseessähän on ilmeisesti sinulle täysin tuntematon ihminen.. miksi ihmeessä semmoselle pitäis alkaa terapeutiksi?! Kotiisa joutaa lähtemään jos ei kerta kinosta. Eri asia on tietty jos sammuu tahi nukahtaa ni sit antaa nukkua aamuun.
Mites tolle yläpeukuttaneet naiset, jos mies muuttaa kesken riisuntumisen mielensä ni alatteko ihan rehellisesti sen kanssa lusikassa nukkumaan ja aamulla kyselemään et: no mikä on hätänä?
joo todellakin!lusikassahan on just ihana nukkua<3 ja tykkäisin kans jutella, oikeestaan olis kiva jos mies haluais ensin tutustua ja jutella ennen seksiä eli ei haittais yhtään. Tykkäisin seksistä mutta pieni hellyys ja läheisyyskin on tosi jees, just esim lusikasaa nukkuminen.
Aivan joo, mutta jos ihmiset ovat toisilleen täysin tuntemattomia, niin lusikassa nukkuminen ei ole välttämättä kovin luonnollinen asia.
Mutta seksin harrastaminen on?? Oi aikoja Oi tapoja.
Seksi nyt ei ole kovinkaan intiimiä. Esim. suuteelminen on paljon intiimimpää kuin nussiminen. Siksi moni prostituoitu ei sitä suostu tekemäänkään
Ei nainen voi ensiksi vittuilla miehelle ja sitten olettaa että mies antaa naiselle yösijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Asiakaspalveluvastuuta?
No samalla tavallahan naiselle voi tulla este kuin miehellekin, eli nainen ei kiihotukaan tai kostukaan tarpeeksi. Sitten ei pystykään seksiin. Eli ihan sama asia kuin miehen erektiohäiriö. Eli periaatteessa haluaisi mutta ei ole sinä iltana kykyä.
Kyllä se seksi onnistuu, vaikka nainen ei kostukaan tarpeeksi. Toisekseen kyllä se kostuminen tulee ajan kanssa. Ei minulle ole mikään ongelma, että harrastamme seksiä sillä löysällä peniksellä, mutta todennäköisesti se on ongelma naiselle jos se ei pitkänkään yrittämisen jälkeen nouse pystyyn.
No onpas hyvää seksiä tuollainen jossa naista tod.näk. sattuu ja tuntuu fyysisesti ja/tai psyykkisesti epämukavalta kun ei ole kiihottunut eikä luista. Haluaisitko sinä nussia naista joka itkee kivusta ja pahasta olosta?
Vierailija kirjoitti:
Minullehan kävi noin. Lähdin itse taksilla kotiin. En halunnt miestä saattelemaan. Mies ei siis voinut käsittää, etten halunnut seksiä ilman ehkäisyä. Kaikki muuta ovat antaneet panna ilman ehkäisyä. Sanoin, että nyt tuli vastaan se, joka ei anna. Ja lähdin. Vähän se yritti silti vielä vongata mutta ei mennyt läpi.
siis lähdit seksikeikalle ilman ehkäisyä? Mikä sua vaivas?
Mitä me tästä opimme?
Älä ikinä lähde baarista miehen luo. Vaikka mies on kiva ja haluat tutustua mieheen keskustelemalla.