Nettideittipalvelujen käyttäjille kysymys (sis profiilitekstin)
Päätin tehdä profiilin jonka teksti on alla oleva. Olen käyttänyt palveluita (liian) pitkään ja päätin nyt yrittää herätellä miehiä ja antaa muutaman vinkin. Oisko teillä lisättävää tai vinkkejä miehille? :
"Kiva kun sain huomiosi!
No niin pojat. "nimi" kertoo nyt teille muutaman totuuden.
Ne profiilitekstit. Kirjoittakaa profiiliin enemmän kuin "ota selvää". Ei me oikeesti jakseta ottaa selvää sadoista tuommoisista profiileista. Eikä me myöskään oikein jakseta vastata jos "ota selvää"-profiili ottaa yhteyttä. Kirjoita millainen olet, mitä olet etsimässä, oma persoona ei tekstissä haittaa.
Ja kuvat. Pojot kotiin teille joilla on kuva. Kuvattomat vois lisäillä sen kuvan. Miettikää vähän miten sen kuvan otatte. Jättäkää kaljat kuvasta pois ja loppuillan biletyskuvat myös. Älkää ottako kuvaa niin alaviistosta että nenänrei'istä näkyy aivoihin asti. Myöskään kaksoisleuan kuvaaminen alhaalta päin imartelee harvaa. En viitsi edes mainita niistä kaloista ja ryhmäkuvista joista ei tiedä kuka on profiilin omistaja. HYMYILE, aivan varmasti saat enemmän vastauksia jos sulla on aidolla silmiin asti ulottuvalla hymyllä varustettu kuva profiilissa. Tämän parinmuodostuksen ei pitäisi olla niin kauheaa että naama on kuin hautajaisissa, vainajalla. Ilmettä siis peliin rohkeasti! Ei aurinkolaseja kiitos, silmät ovat sielun peili, joten haluamme ne nähdä.
Emme myöskään ole useinkaan kiinnostuneita auton ja moottoripyörien kuvista
Jos olet Tinderissä, poista sieltä "elämän koulu"-jutut.
Jos haluat että analysoin profiilisi ja annan vinkkejä niin laita sähköpostiosoitteella varustettu viesti. Autan mielelläni :)
ps. tämä ei ole seuranhakuilmoitus. Oikea profiilini on muualla. Eli ei, en halua panna sinua. Jos olen flirtannut sinulle, lue tekstini ajatuksella ja mieti voisitko parantaa profiiliasi jotenkin. Tarkoitukseni ei ole olla ilkeä, haluan vain että naiset ja miehet kohtaisivat täällä paremmin :)"
Kommentit (102)
Hah, hiekkapillujen kokoontumisajot :D
Tämä! Miten ihmeessä tämä sanotiin vasta viestissä 74? Kyllä minä ehdottomasti haluan, että esim. ne elämänkoululaiset kertovat elämänkoulusta profiilissaan, jotta osaan ignorata ne.