Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittipalvelujen käyttäjille kysymys (sis profiilitekstin)

Vierailija
30.09.2016 |

Päätin tehdä profiilin jonka teksti on alla oleva. Olen käyttänyt palveluita (liian) pitkään ja päätin nyt yrittää herätellä miehiä ja antaa muutaman vinkin. Oisko teillä lisättävää tai vinkkejä miehille? :

"Kiva kun sain huomiosi!

No niin pojat. "nimi" kertoo nyt teille muutaman totuuden.

Ne profiilitekstit. Kirjoittakaa profiiliin enemmän kuin "ota selvää". Ei me oikeesti jakseta ottaa selvää sadoista tuommoisista profiileista. Eikä me myöskään oikein jakseta vastata jos "ota selvää"-profiili ottaa yhteyttä. Kirjoita millainen olet, mitä olet etsimässä, oma persoona ei tekstissä haittaa.

Ja kuvat. Pojot kotiin teille joilla on kuva. Kuvattomat vois lisäillä sen kuvan. Miettikää vähän miten sen kuvan otatte. Jättäkää kaljat kuvasta pois ja loppuillan biletyskuvat myös. Älkää ottako kuvaa niin alaviistosta että nenänrei'istä näkyy aivoihin asti. Myöskään kaksoisleuan kuvaaminen alhaalta päin imartelee harvaa. En viitsi edes mainita niistä kaloista ja ryhmäkuvista joista ei tiedä kuka on profiilin omistaja. HYMYILE, aivan varmasti saat enemmän vastauksia jos sulla on aidolla silmiin asti ulottuvalla hymyllä varustettu kuva profiilissa. Tämän parinmuodostuksen ei pitäisi olla niin kauheaa että naama on kuin hautajaisissa, vainajalla. Ilmettä siis peliin rohkeasti! Ei aurinkolaseja kiitos, silmät ovat sielun peili, joten haluamme ne nähdä.

Emme myöskään ole useinkaan kiinnostuneita auton ja moottoripyörien kuvista

Jos olet Tinderissä, poista sieltä "elämän koulu"-jutut.

Jos haluat että analysoin profiilisi ja annan vinkkejä niin laita sähköpostiosoitteella varustettu viesti. Autan mielelläni :)

ps. tämä ei ole seuranhakuilmoitus. Oikea profiilini on muualla. Eli ei, en halua panna sinua. Jos olen flirtannut sinulle, lue tekstini ajatuksella ja mieti voisitko parantaa profiiliasi jotenkin. Tarkoitukseni ei ole olla ilkeä, haluan vain että naiset ja miehet kohtaisivat täällä paremmin :)"

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea. Huonoin naisprofiili mitä olen lukenut. Tosin en ole monta lukenut kun en naisista ole kiinnostunut. Mutta joo. Ylimielinen, alentuva, holhoava, tyly. Ei voisi huonompi olla.

Taitaa olla miehen kirjoittama provo?

Vierailija
2/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea. Huonoin naisprofiili mitä olen lukenut. Tosin en ole monta lukenut kun en naisista ole kiinnostunut. Mutta joo. Ylimielinen, alentuva, holhoava, tyly. Ei voisi huonompi olla.

Mä olen vuosien aikana lukenut satoja miesprofiileita ja todennut että miehillä ei ole hajuakaan että miten saa naisen kiinnostumaan. Moni hyvä mies jää varmaan huomiotta sen takia että profiili on niin huono ettei saa naista treffeille.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus saattaa olla hyvä, mutta metodi on väärä. Jos tarkoituksesi on todella pyyteettömästi auttaa miehiä kirjoittamaan parempia seuranhakuilmoituksia, niin asian voi sanoa kauniistikin, ja vähemmän julkisesti.

Vierailija
4/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus saattaa olla hyvä, mutta metodi on väärä. Jos tarkoituksesi on todella pyyteettömästi auttaa miehiä kirjoittamaan parempia seuranhakuilmoituksia, niin asian voi sanoa kauniistikin, ja vähemmän julkisesti.

Ei noilla foorumeilla rajattomasti ole mahdollisuutta kirjoitella miehille, joten siksi profiili. Ne jotka on fiksuja, ottavat kirjoituksesta onkeensa, ne jotka ei, suuttuvat. Niin kuin täälläkin näkyy menevän tunteisiin :)

-ap

Vierailija
5/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne profiilitekstit. Kirjoittakaa profiiliin enemmän kuin "ota selvää". Ei me oikeesti jakseta ottaa selvää sadoista tuommoisista profiileista. Eikä me myöskään oikein jakseta vastata jos "ota selvää"-profiili ottaa yhteyttä. Kirjoita millainen olet, mitä olet etsimässä, oma persoona ei tekstissä haittaa.

Huomauttaisin vain että naisten olisi vielä miehiäkin tärkeämpää panostaa tähän. Naisilla on nettideittailussa se ongelma että he saavat paljon copypaste-viestejä miehiltä -no mitä muuta odotatte kun ette kerro mitään itsestänne profiilissanne? Ei siihen ekaan viestiin miehenä kehta panostaa jos naisen profiiliteksti on yhden lauseen mittainen. Mitä parempi profiiliteksti naisella on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku naisesta henkilökohtaisella tasolla kiinnostunut mies ottaa tähän yhteyttä.

Vierailija
6/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vuosien aikana lukenut satoja miesprofiileita ja todennut että miehillä ei ole hajuakaan että miten saa naisen kiinnostumaan. Moni hyvä mies jää varmaan huomiotta sen takia että profiili on niin huono ettei saa naista treffeille.

-ap

No niin olen minäkin. Enkä ole silti ottanut tuollaista ylimielistä maailmanomistaja-asennetta.

Nettideitti ei ole mikään mainospalsta, missä kehutaan kilpaa omaa tuotetta. Sinne kirjoitetaan rehellisesti itsestä ja esiinnytään omana itsenä. Vaikka kouluttaisit joka miehen kirjoittamaan samalla tavalla, heidän persoonallisuutensa ei muutu. Ja jos kerran näet sen huonon profiilin läpi että ovat kunnon miehiä, miksi ihmeessä kuvittelet että muut naiset eivät siihen pystyisi?

Vierailija
7/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomauttaisin vain että naisten olisi vielä miehiäkin tärkeämpää panostaa tähän. Naisilla on nettideittailussa se ongelma että he saavat paljon copypaste-viestejä miehiltä -no mitä muuta odotatte kun ette kerro mitään itsestänne profiilissanne? Ei siihen ekaan viestiin miehenä kehta panostaa jos naisen profiiliteksti on yhden lauseen mittainen. Mitä parempi profiiliteksti naisella on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku naisesta henkilökohtaisella tasolla kiinnostunut mies ottaa tähän yhteyttä.

Tuossa kumpikaan - massapostituksia lähettelevä mies ja yhden tekstirivi-profiilin tehnyt nainen - ei ole kiinnostunut laadusta vaan määrästä.

Vierailija
8/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ehkä se onkin juuri syy, miksi naiset eivät ole kiinnostuneita. Nenäkarvamiehet eivät vain ole yksinkertaisesti kiinnotavia, jos eivät osaa edes parhaita puoliaan markkinoida. 

Vierailija
9/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki siihen ekaan viestiinkin on hyvä panostaa, mutta ei sitä ekaa viestiä tule jos profiili ei ole kunnossa! ELi panostakaa ensin siihen! Naisten profiileja en ole katsellut, joten en osaa ottaa kantaa että millaisia puutteita siellä on. Oma profiilini on mielestäni kunnossa ja saankin paljon viestejä ja flirttejä, mutta kun miesten profiilit on tuommoisia kuin kerroin niin ei niistä voi mitenkään kiinnostua!

-ap

Vierailija
10/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla foorumeilla rajattomasti ole mahdollisuutta kirjoitella miehille, joten siksi profiili. Ne jotka on fiksuja, ottavat kirjoituksesta onkeensa, ne jotka ei, suuttuvat. Niin kuin täälläkin näkyy menevän tunteisiin :)

-ap

Oletan että tarkoitat minua kun sanot että meni tunteisiin? Minä siis haukuin tekstisi lyttyyn ja olen toistaiseksi ainut joka on antanut negatiivisen arvion. Ja olen siis nainen. Miksi sinä ajattelet, että negatiivinen palautteeni johtui siitä että minulla meni tunteisiin, kun teksti ei koskenut minua lainkaan? Vakioselitys, eli että olen oikeasti mies?

Sinä haukut ja tylytät ihmisiä minkä ehdit ja sitten kuvittelet, että siitä suuttuminen osoittaisi jotenkin ihmisten tyhmyyden? Tylyttämisestä suuttuminen on pelkästään terve reaktio. Ja tylyttäjän mielistely tämän neuvoja kuuntelemalla on täysin epäterve reaktio.

Vierailija
11/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No niin olen minäkin. Enkä ole silti ottanut tuollaista ylimielistä maailmanomistaja-asennetta.

Nettideitti ei ole mikään mainospalsta, missä kehutaan kilpaa omaa tuotetta. Sinne kirjoitetaan rehellisesti itsestä ja esiinnytään omana itsenä. Vaikka kouluttaisit joka miehen kirjoittamaan samalla tavalla, heidän persoonallisuutensa ei muutu. Ja jos kerran näet sen huonon profiilin läpi että ovat kunnon miehiä, miksi ihmeessä kuvittelet että muut naiset eivät siihen pystyisi?

Ei, en mä halua kertoa miehille että mitä sinne pitää kirjoittaa. Just se oman persoonan esiin tuominen olisikin se juttu!

-ap

Vierailija
12/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Profiilissa ei ole tarkoitus valehdella ja siloitella asioita. Se, että jonkun miehen lempiharrastus ovat autot, mutta juuri sinä et ole niistä kiinnostunut, ei merkitse sitä, että profiili olisi huono. Mies on kiinnostunut autoista ja kertoo sen profiilissaan. Sinä et sellaisesta tykkää. Fine. Ette sovi toisillenne ja kumpikin siirtyy seuraavaan. Vai pitäisikö miehen alkaa valehtelemaan ja muuttamaan itseään juuri sinun takiasi?

Vierailija
13/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Profiilissa ei ole tarkoitus valehdella ja siloitella asioita. Se, että jonkun miehen lempiharrastus ovat autot, mutta juuri sinä et ole niistä kiinnostunut, ei merkitse sitä, että profiili olisi huono. Mies on kiinnostunut autoista ja kertoo sen profiilissaan. Sinä et sellaisesta tykkää. Fine. Ette sovi toisillenne ja kumpikin siirtyy seuraavaan. Vai pitäisikö miehen alkaa valehtelemaan ja muuttamaan itseään juuri sinun takiasi?

Ei tietenkään! Mutta jos mies tykkää iltaisin rapsutella muniaan ja haistella sen jälkeen sormiaan niin fine, hän tykkää siitä, mutta kannattaako se mainita deittiprofiilissa? Ei ole tarkoitus valehdella vaan päästä niille treffeille tapaamaan livenä ja sitä kautta näyttämään sitä persoonaa enemmän

-ap

Vierailija
14/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut edes lukea, varsinkin tuo pojittelu on naurettavaa ja vastenmielistä.

15/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mukana on myös hyviä itsestäänselviä parannusehdotuksia, tämä ehdottomasti ei ole miehen kirjoittama provo, sillä mies ymmärtäisi, että miehen kuvien ja profiilitekstin on tarkoitus ilmaista miehen persoonaa, kiinnostuksenkohteita, tyyliä ja elämäntapaa – ei pyrkiä miellyttämään naisia. Jos kaljoittelu kuuluu keskeisenä osana miehen elämään, kuvat olutpullojen kanssa ovat täysin okei. Samoin tupakoitsija voi aika huoletta laittaa itsestään sauhuttelukuvan, koska hän haluaakin karsia nopeasti pois naiset, jotka eivät tupakointia voi sietää.

Tätä kutsutaan polarisoinniksi: neutraalit naiset siiretään nopeasti joko kategorian "kiinnostunut" tai kategoriaan "ei-kiinnostunut". Jos aloittaja luulee, että kaljan juominen tai tupakointi ovat kaikille naisille turn-off, hän ei vain tunne omaa sukupuoltaan kovin hyvin.

Vierailija
16/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naistenkin profiileista on mitäänsanomattomia "Ota yhteyttä niin kerron lisää ;)" tyylisiä esittelyjä. Ei kiinnosta edes laittaa viestiä kenellekään, koska persoona tai mielenkiinnon kohteet eivät sieltä tule esille mitenkään.

Ai pitäisi kiinnostua pelkästä ulkonäöstä? Koska näinhän se on, että suurimmalla osalla naisista ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkönsä. Antaa siis tyhmien pariutua keskenään - minä odotan sitä sielunkumppaniani.

Vierailija
17/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei, en mä halua kertoa miehille että mitä sinne pitää kirjoittaa. Just se oman persoonan esiin tuominen olisikin se juttu!

-ap

Kielsit mm. kalan kanssa poseeraamisen. Tai vääntele sanoja miten haluat, esim. "suosittelit", et kieltänyt jne. Mutta kuitenkin, kalastusharrastusta ei saa tuoda liikaa esiin. Mutta entä jos se on miehelle kaikkein rakkain harrastus? OK, eli mies pitää sen omana tietonaan. Ja päätyy yhteen naisen kanssa, joka ei siedä kaloja, kalastusta eikä viikonloppureissuja järvelle. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

Tai sitten mies voi poseerata niissä kalastusvarusteissa ja päätyä yhteen naisen kanssa jolla on sama harrastus tai sitten naisen kanssa, joka mielellään viettää viikonlopun omassa rauhassaan kun mies on kalastusreissulla.

Kun nettideitissä ei ole tarkoitus tehdä vaikutusta naisiin massana, vaan löytää se yksi tietty nainen. Minun mielestäni.

18/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Kielsit mm. kalan kanssa poseeraamisen. Tai vääntele sanoja miten haluat, esim. "suosittelit", et kieltänyt jne. Mutta kuitenkin, kalastusharrastusta ei saa tuoda liikaa esiin. Mutta entä jos se on miehelle kaikkein rakkain harrastus? OK, eli mies pitää sen omana tietonaan. Ja päätyy yhteen naisen kanssa, joka ei siedä kaloja, kalastusta eikä viikonloppureissuja järvelle. Miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

Tai sitten mies voi poseerata niissä kalastusvarusteissa ja päätyä yhteen naisen kanssa jolla on sama harrastus tai sitten naisen kanssa, joka mielellään viettää viikonlopun omassa rauhassaan kun mies on kalastusreissulla.

Kun nettideitissä ei ole tarkoitus tehdä vaikutusta naisiin massana, vaan löytää se yksi tietty nainen. Minun mielestäni.

Olet täysin oikeassa.

Vierailija
19/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vaikka mukana on myös hyviä itsestäänselviä parannusehdotuksia, tämä ehdottomasti ei ole miehen kirjoittama provo, sillä mies ymmärtäisi, että miehen kuvien ja profiilitekstin on tarkoitus ilmaista miehen persoonaa, kiinnostuksenkohteita, tyyliä ja elämäntapaa – ei pyrkiä miellyttämään naisia. Jos kaljoittelu kuuluu keskeisenä osana miehen elämään, kuvat olutpullojen kanssa ovat täysin okei. Samoin tupakoitsija voi aika huoletta laittaa itsestään sauhuttelukuvan, koska hän haluaakin karsia nopeasti pois naiset, jotka eivät tupakointia voi sietää.

Tätä kutsutaan polarisoinniksi: neutraalit naiset siiretään nopeasti joko kategorian "kiinnostunut" tai kategoriaan "ei-kiinnostunut". Jos aloittaja luulee, että kaljan juominen tai tupakointi ovat kaikille naisille turn-off, hän ei vain tunne omaa sukupuoltaan kovin hyvin.

Vai "polarisoinniksi". Olisi se pitänyt arvata, että sinulla on hankala termi päivänselvälle ja yksinkertaiselle asialle. Onko tämä jokin insinöörimiesten juttu, että deittailua varten on keksitty kirjan verran termejä ja toinen toistaan hölmömpiä teorioita? Miksi yksinkertaisesta asiasta pitää tehdä niin hankala?

Vierailija
20/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

En mä mitään ole kieltänyt :). Keräsin vain listan asioista jotka toistuu joka toisessa profiilissa. Kala ei tosiaankaan ole pahimmasta päästä, mutta yllättävän monen rakas harrastus on näköjään se jättiläiskalojen kalastelu. Profiilin tarkoitus on päästä keskustelemaan ja tutustumaan siiihen toiseen ihmiseen. Mä luulen että tähän ei ole kovinkaan moni sinkku ja näiden asioiden kanssa tuskaileva ihminen kommentoinut vaan sieltä parisuhteista käsin kommentoidaan :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme