Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittipalvelujen käyttäjille kysymys (sis profiilitekstin)

Vierailija
30.09.2016 |

Päätin tehdä profiilin jonka teksti on alla oleva. Olen käyttänyt palveluita (liian) pitkään ja päätin nyt yrittää herätellä miehiä ja antaa muutaman vinkin. Oisko teillä lisättävää tai vinkkejä miehille? :

"Kiva kun sain huomiosi!

No niin pojat. "nimi" kertoo nyt teille muutaman totuuden.

Ne profiilitekstit. Kirjoittakaa profiiliin enemmän kuin "ota selvää". Ei me oikeesti jakseta ottaa selvää sadoista tuommoisista profiileista. Eikä me myöskään oikein jakseta vastata jos "ota selvää"-profiili ottaa yhteyttä. Kirjoita millainen olet, mitä olet etsimässä, oma persoona ei tekstissä haittaa.

Ja kuvat. Pojot kotiin teille joilla on kuva. Kuvattomat vois lisäillä sen kuvan. Miettikää vähän miten sen kuvan otatte. Jättäkää kaljat kuvasta pois ja loppuillan biletyskuvat myös. Älkää ottako kuvaa niin alaviistosta että nenänrei'istä näkyy aivoihin asti. Myöskään kaksoisleuan kuvaaminen alhaalta päin imartelee harvaa. En viitsi edes mainita niistä kaloista ja ryhmäkuvista joista ei tiedä kuka on profiilin omistaja. HYMYILE, aivan varmasti saat enemmän vastauksia jos sulla on aidolla silmiin asti ulottuvalla hymyllä varustettu kuva profiilissa. Tämän parinmuodostuksen ei pitäisi olla niin kauheaa että naama on kuin hautajaisissa, vainajalla. Ilmettä siis peliin rohkeasti! Ei aurinkolaseja kiitos, silmät ovat sielun peili, joten haluamme ne nähdä.

Emme myöskään ole useinkaan kiinnostuneita auton ja moottoripyörien kuvista

Jos olet Tinderissä, poista sieltä "elämän koulu"-jutut.

Jos haluat että analysoin profiilisi ja annan vinkkejä niin laita sähköpostiosoitteella varustettu viesti. Autan mielelläni :)

ps. tämä ei ole seuranhakuilmoitus. Oikea profiilini on muualla. Eli ei, en halua panna sinua. Jos olen flirtannut sinulle, lue tekstini ajatuksella ja mieti voisitko parantaa profiiliasi jotenkin. Tarkoitukseni ei ole olla ilkeä, haluan vain että naiset ja miehet kohtaisivat täällä paremmin :)"

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksiä ap:lle:

Kannattaako mainita profiilissa että minkälaisia naisia ei etsi, esim alkoholisteja tai kasvissyöjiä?

Jos mies flirttaa sinulle mutta et flirttaa takaisin, kannattaako miehen edes laittaa sinulle viestiä?

Onko naisia karkoittavaa kirjoittaa suoraan etsivänsä jotain vakavaa ja pitkäaikaista, vai kannattaako laittaa jotain ympäripyöreää kuten katsotaan mitä täältä löytyy tjsp?

En mä profiilissa mainitsisi että et etsi alkoholisteja etkä kasvissyöjiä. Kuka etsii esim. alkoholisteja? Sä voit sitten keskustellessa selvittää noi asiat :). Voit laittaa naiselle viestin vaikkei se flirttaisikaan, mutta kannattaa koittaa kirjoittaa joku kiva viesti johon on naisen helppo tarttua ja vastata. Ja laittaa mukaan vaikka sähköpostiosoite että nainen voi vastata sinne jos viestit on jo täynnä. Voit kyllä ilmaista jos olet tositarkoituksella liikkeellä eikä se karkoita toista samoilla linjoilla olevaa. Tai jos et voi harkitakaan vakiintuvasi niin ilmaise myös sekin.

Nää oli mun mielipiteitä, ei siis mitään yleispäteviä ohjeita :). Varmaan riippuu ikäryhmästäkin mikä toimii. Itse edustan 35-40 luokkaa.

-ap

42/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vaikka mukana on myös hyviä itsestäänselviä parannusehdotuksia, tämä ehdottomasti ei ole miehen kirjoittama provo, sillä mies ymmärtäisi, että miehen kuvien ja profiilitekstin on tarkoitus ilmaista miehen persoonaa, kiinnostuksenkohteita, tyyliä ja elämäntapaa – ei pyrkiä miellyttämään naisia. Jos kaljoittelu kuuluu keskeisenä osana miehen elämään, kuvat olutpullojen kanssa ovat täysin okei. Samoin tupakoitsija voi aika huoletta laittaa itsestään sauhuttelukuvan, koska hän haluaakin karsia nopeasti pois naiset, jotka eivät tupakointia voi sietää.

Tätä kutsutaan polarisoinniksi: neutraalit naiset siiretään nopeasti joko kategorian "kiinnostunut" tai kategoriaan "ei-kiinnostunut". Jos aloittaja luulee, että kaljan juominen tai tupakointi ovat kaikille naisille turn-off, hän ei vain tunne omaa sukupuoltaan kovin hyvin.

Vai "polarisoinniksi". Olisi se pitänyt arvata, että sinulla on hankala termi päivänselvälle ja yksinkertaiselle asialle. Onko tämä jokin insinöörimiesten juttu, että deittailua varten on keksitty kirjan verran termejä ja toinen toistaan hölmömpiä teorioita? Miksi yksinkertaisesta asiasta pitää tehdä niin hankala?

En tullut ajatelleeksi, että polarisointi olisi sanana jollekulle hankala. Pahoitteluni.

Inhoan hankalien termien lisäksi tuollaista passiivis-aggressiivista anteeksipyytelyä.

Mikään sana ei ole kenellekään hankala nykyaikana, kun nettisanakirja on kahden klikkauksen päässä kaikilla. Silti on typerää alkaa sotkea tuollaisia termejä asiaan, mikä on ihan selvä kaikille jotka osaavat käyttää maalaisjärkeä. Turha pätemisyritys. Ärsyttäisit ihmisiä paljon vähemmän, jos poistaisit tuon itsellesi antamasi arvonimen tuolta kommenteistasi.

Tuo allekirjoitukseni on vain sitä varten, että sinunlaisesi ihmiset siteeraisivat viestejäni ja nostaisivat aloittamiani ketjuja puolestani. Se auttaa minua saamaan hyville neuvoilleni enemmän huomiota. Tavoitteenani ei ole koskaan ollut ärsyttää mahdollisimman harvoja ihmisiä.

No tuo oli varmasti typerin selitys tuollaiselle omahyväisyydelle, mitä kukaan voi keksiä. Jos tuo kerran on vain tuollainen näppärä markkinointikikka, miksi kaikki viestisikin on kirjoitettu tuollaisella besserwisser-asenteella? Muistan vielä, kun änkesit naisille tarkoitettuun ketjuun ensimmäisenä kommentoimaan ja sitten selittelit päiväkausia mokaasi väittämällä että taistelit tasa-arvon puolesta. Vaikka et vain osannut lukea.

Kyseessä ei ollut moka. Vastasin ihan tarkoituksella eri tavalla kuin ketjun aloittaja oli tarkoittanut (tai ajattelemattomuuksissaan kirjoittanut). Ja tulen tekemään niin vastaisuudessakin, kun näen perusteettomia sukupuoleen perustuvia rajauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni nainen kyllä laittaa 3-7 kuvaa itsestään, mutta ei kirjoita esittelytekstiin yhtään mitään. Tuollaiselle ei kiinnosta laittaa viestiä.

En laittaisi ap:lle viestiä. Onhan tuo teksti erilainen mutta vähän ilkeästi kirjoitettu.

Tuo ei ollutkaan seuranhakuilmoitus. Niin kuin sanoin aikaisemmin niin saan kyllä paljon viestejä oikeaan profiiliini.

-ap

Kaikki naiset saavat. Minäkin saan, eikä ole edes kuvaa. Mutta minä saan viestejä sen verran tasokkailta miehiltä, että ei ole tullut tarvetta alkaa ketään kouluttaa. Joko näin, tai sitten osaan suhtautua vähän fiksummin. Pidän miehiä tasavertaisina ihmisinä, en koulutettavina poikina. Suosittelen asennemuutosta aloittajalle.

Vierailija
44/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vaikka mukana on myös hyviä itsestäänselviä parannusehdotuksia, tämä ehdottomasti ei ole miehen kirjoittama provo, sillä mies ymmärtäisi, että miehen kuvien ja profiilitekstin on tarkoitus ilmaista miehen persoonaa, kiinnostuksenkohteita, tyyliä ja elämäntapaa – ei pyrkiä miellyttämään naisia. Jos kaljoittelu kuuluu keskeisenä osana miehen elämään, kuvat olutpullojen kanssa ovat täysin okei. Samoin tupakoitsija voi aika huoletta laittaa itsestään sauhuttelukuvan, koska hän haluaakin karsia nopeasti pois naiset, jotka eivät tupakointia voi sietää.

Tätä kutsutaan polarisoinniksi: neutraalit naiset siiretään nopeasti joko kategorian "kiinnostunut" tai kategoriaan "ei-kiinnostunut". Jos aloittaja luulee, että kaljan juominen tai tupakointi ovat kaikille naisille turn-off, hän ei vain tunne omaa sukupuoltaan kovin hyvin.

Vai "polarisoinniksi". Olisi se pitänyt arvata, että sinulla on hankala termi päivänselvälle ja yksinkertaiselle asialle. Onko tämä jokin insinöörimiesten juttu, että deittailua varten on keksitty kirjan verran termejä ja toinen toistaan hölmömpiä teorioita? Miksi yksinkertaisesta asiasta pitää tehdä niin hankala?

En tullut ajatelleeksi, että polarisointi olisi sanana jollekulle hankala. Pahoitteluni.

Inhoan hankalien termien lisäksi tuollaista passiivis-aggressiivista anteeksipyytelyä.

Mikään sana ei ole kenellekään hankala nykyaikana, kun nettisanakirja on kahden klikkauksen päässä kaikilla. Silti on typerää alkaa sotkea tuollaisia termejä asiaan, mikä on ihan selvä kaikille jotka osaavat käyttää maalaisjärkeä. Turha pätemisyritys. Ärsyttäisit ihmisiä paljon vähemmän, jos poistaisit tuon itsellesi antamasi arvonimen tuolta kommenteistasi.

Tuo allekirjoitukseni on vain sitä varten, että sinunlaisesi ihmiset siteeraisivat viestejäni ja nostaisivat aloittamiani ketjuja puolestani. Se auttaa minua saamaan hyville neuvoilleni enemmän huomiota. Tavoitteenani ei ole koskaan ollut ärsyttää mahdollisimman harvoja ihmisiä.

No tuo oli varmasti typerin selitys tuollaiselle omahyväisyydelle, mitä kukaan voi keksiä. Jos tuo kerran on vain tuollainen näppärä markkinointikikka, miksi kaikki viestisikin on kirjoitettu tuollaisella besserwisser-asenteella? Muistan vielä, kun änkesit naisille tarkoitettuun ketjuun ensimmäisenä kommentoimaan ja sitten selittelit päiväkausia mokaasi väittämällä että taistelit tasa-arvon puolesta. Vaikka et vain osannut lukea.

Kyseessä ei ollut moka. Vastasin ihan tarkoituksella eri tavalla kuin ketjun aloittaja oli tarkoittanut (tai ajattelemattomuuksissaan kirjoittanut). Ja tulen tekemään niin vastaisuudessakin, kun näen perusteettomia sukupuoleen perustuvia rajauksia.

Noinhan kaikki selittelevät mokiaan, ne jotka eivät ole tarpeeksi fiksuja myöntääkseen virheensä. "Provosoin herättääkseni keskustelua!" Just joo.

Vierailija
45/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin moni nainen kyllä laittaa 3-7 kuvaa itsestään, mutta ei kirjoita esittelytekstiin yhtään mitään. Tuollaiselle ei kiinnosta laittaa viestiä.

En laittaisi ap:lle viestiä. Onhan tuo teksti erilainen mutta vähän ilkeästi kirjoitettu.

Tuo ei ollutkaan seuranhakuilmoitus. Niin kuin sanoin aikaisemmin niin saan kyllä paljon viestejä oikeaan profiiliini.

-ap

Kaikki naiset saavat. Minäkin saan, eikä ole edes kuvaa. Mutta minä saan viestejä sen verran tasokkailta miehiltä, että ei ole tullut tarvetta alkaa ketään kouluttaa. Joko näin, tai sitten osaan suhtautua vähän fiksummin. Pidän miehiä tasavertaisina ihmisinä, en koulutettavina poikina. Suosittelen asennemuutosta aloittajalle.

Tai sitten sulla on vaan se taso eri korkeudella kuin mulla. Myönnän että se mulla onkin varmaan syynä sinkkuuteeni.

-ap

Vierailija
46/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako mainita profiilissa että minkälaisia naisia ei etsi, esim alkoholisteja tai kasvissyöjiä?

Jos mies flirttaa sinulle mutta et flirttaa takaisin, kannattaako miehen edes laittaa sinulle viestiä?

Onko naisia karkoittavaa kirjoittaa suoraan etsivänsä jotain vakavaa ja pitkäaikaista, vai kannattaako laittaa jotain ympäripyöreää kuten katsotaan mitä täältä löytyy tjsp?

En mä profiilissa mainitsisi että et etsi alkoholisteja etkä kasvissyöjiä. Kuka etsii esim. alkoholisteja? Sä voit sitten keskustellessa selvittää noi asiat :). Voit laittaa naiselle viestin vaikkei se flirttaisikaan, mutta kannattaa koittaa kirjoittaa joku kiva viesti johon on naisen helppo tarttua ja vastata. Ja laittaa mukaan vaikka sähköpostiosoite että nainen voi vastata sinne jos viestit on jo täynnä. Voit kyllä ilmaista jos olet tositarkoituksella liikkeellä eikä se karkoita toista samoilla linjoilla olevaa. Tai jos et voi harkitakaan vakiintuvasi niin ilmaise myös sekin.

Nää oli mun mielipiteitä, ei siis mitään yleispäteviä ohjeita :). Varmaan riippuu ikäryhmästäkin mikä toimii. Itse edustan 35-40 luokkaa.

-ap

Ensimmäistä kysyin siksi, koska naiset yleensä juuri kirjoittavat millainen mies ei käy. Miehien ei sitten kannata rajata noin selkeästi?

Tyypillisesti jos flirttiini ei reagoida mitenkään profiilissani käynnin jälkeen, eikö ole luontevaa ajatella että naista ei kiinnosta?

Kuinka nopeasti kannattaa ehdottaa tapaamista? Parin päivän viestittelyn jälkeen? Parin viikon?

Olen itse ikäryhmää 25-30.

47/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen profiiliin kannattaa kirjoittaa asioita, joita haluaa tai on – ei asioita, joita ei halua tai ole. Tämä liittyy ihan siihen, että kieltomuotoja ja -sanoja sisältävät virkkeet tulkitaan myös sävyltään negatiivisiksi. "En halua tupakoivaa naista" antaa lausujastaan erilaisen kuvan kuin "Etsin savutonta naista", vaikka toiveen sisältö on aivan sama.

Myönteisyys tekee ihmisestä lähestyttävän. Kielteiseltä vaikuttavaa ihmistä ei välttämättä tee mieli lähestyä, vaikka kriteerit sinänsä täyttäisikin.

Vierailija
48/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ensimmäistä kysyin siksi, koska naiset yleensä juuri kirjoittavat millainen mies ei käy. Miehien ei sitten kannata rajata noin selkeästi?

Tyypillisesti jos flirttiini ei reagoida mitenkään profiilissani käynnin jälkeen, eikö ole luontevaa ajatella että naista ei kiinnosta?

Kuinka nopeasti kannattaa ehdottaa tapaamista? Parin päivän viestittelyn jälkeen? Parin viikon?

Olen itse ikäryhmää 25-30.

Mä en itse laittais kyllä tuommoisia ei-listoja profiiliini.

Mä en itse etsi kirjekavereita, joten tykkään tavata nopeasti. Itse tapaisin muutaman päivän viestittelyn jälkeen. Voinhan sä tunnustella ja kysyä että tykkääkö hän yleensä tavata nopealla aikataululla vai tutustua pidempään netissä?

Jos sun flirttiin ei reagoida niin voi olla että se kiva viesti muuttaakin tilanteen ja nainen kiinnostuu.

-ap

Vierailija
49/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Yleisesti ottaen profiiliin kannattaa kirjoittaa asioita, joita haluaa tai on – ei asioita, joita ei halua tai ole. Tämä liittyy ihan siihen, että kieltomuotoja ja -sanoja sisältävät virkkeet tulkitaan myös sävyltään negatiivisiksi. "En halua tupakoivaa naista" antaa lausujastaan erilaisen kuvan kuin "Etsin savutonta naista", vaikka toiveen sisältö on aivan sama.

Myönteisyys tekee ihmisestä lähestyttävän. Kielteiseltä vaikuttavaa ihmistä ei välttämättä tee mieli lähestyä, vaikka kriteerit sinänsä täyttäisikin.

Tämä on ihan totta. Tosiaan naisten profiileissa noita listauksia on usein. Olen itse huomannut että joitakin ns rajoitukset vetävät vain puoleensa koska he tuntevat olevansa "yksi harvoista" jotka ilmoituksen kirjoittaja kelpuuttaa.

Kerran tein hyvin kielteisen profiilin ja pääsin sitä kautta muutamille treffeille. Hyvä pitää mielessä.

50/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Tosiaan naisten profiileissa noita listauksia on usein. Olen itse huomannut että joitakin ns rajoitukset vetävät vain puoleensa koska he tuntevat olevansa "yksi harvoista" jotka ilmoituksen kirjoittaja kelpuuttaa.

Kerran tein hyvin kielteisen profiilin ja pääsin sitä kautta muutamille treffeille. Hyvä pitää mielessä.

Tämä on mielenkiintoista.

Minkälaisia kielteisiä asioita sinulla oli profiilissasi?

Olivatko nämä treffikumppanisi sellaisia, jotka todella täyttivät kriteerisi?

Saitko treffikumppaneistasi sellaisen kuvan, että he halusivat aktiivisesti todistaa arvonsa sinulle?

Vierailija
51/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tai sitten sulla on vaan se taso eri korkeudella kuin mulla. Myönnän että se mulla onkin varmaan syynä sinkkuuteeni.

-ap

Näin voi olla. Tuo ärhentelysi voi myös olla syy.

Vierailija
52/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän hyvin mitä ja miksi haluaisit tuollaisen viestin laittaa. Monia muitakin varmasti saattaa häiritä nuo samat asiat. Kuitenkaan, hyvästä aikeesta huolimatta, tuskin saisit haluamaasi reaktiota aikaiseksi. Ärsytyksestä huolimatta sinun olisi hyvä luottaa siihen, että jokainen oppii omista virheistään ja keskittyä vain omaan seuranhakuusi.

Vierailija
53/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi hyvin harva nainen jättää kertomatta suoraan ettei viestittely tai treffaus jonkun miehen kanssa kiinnosta? Suorastaan tulen iloiseksi kun joku laittaa ensimmäisen viestin jälkeen "kiitos mutta ei kiitos" tjsp. Säästäisi molempien aikaa.

Nyt pitää arvuutella ja lukea rivien välistä, mikä kyllä onnistuu mutta tuntuu aika turhalta.

Vierailija
54/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Näin voi olla. Tuo ärhentelysi voi myös olla syy.

En mä ärhentele oikeassa seuranhaussani, enkä muutenkaan elämässä :).

-ap

Vierailija
55/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan turha neuvoa kanssaihmisiä tuon asian suhteen, varsinkaan noin ylimielisesti. Meitä kun on niin monenlaista ihmistä, että meihin iskee erilaiset profiilit. Kaikki eivät ole mitään runebergejä, ja esimerkiksi itselleni on yleisesti ottaen todella vaikea kertoa itsestäni ilman, että toinen kyselee asioista (olen nainen). Niinpä pyrin tekemään vaikutuksen viestein.

Tapasin poikaystäväni nettideittien kautta, eikä hänenkään profiilissaan mitään ihmeellistä ollut, kuten ei omassanikaan. Hänen kuvansa miellytti silmää, ja heti ensimmäisistä viesteistä huomasi, että tämän kanssa voisi natsata, kuten natsasikin.

Oma tyylini oli sellainen, että vastasin kyllä kaikille, jotka laittoivat asiallista viestiä ja joilla oli asiallinen kuva. Jutellessa tuli sitten näitä asioita molemmista esille. Mä olen sitä mieltä, että voin kyllä ihan hyvin jutella ihmisten kanssa, vaikka siitä ei mitään romanttista syntyisikään. Mun mielestä siinä saa enemmän irti ihmisestä kuin pelkällä profiilin vilkaisulla. Jos mä olisin skipannut ihmisiä pelkän surkean profiilin takia, niin en olisi tavannut elämäni rakkautta.

Eli kaikilla meillä on oma tyyli deittailuissa, joten et voi neuvoi kellekään tapaa, millä naisten mielenkiinto herää. Lisäksi tuolla pojittelulla ja nalkutuksella kukaan ei edes mitään neuvoja ottaisi vastaan. Vai ottaisitko itse ihan avoimesti neuvoja vastaan, jos sinua tytöteltäisiin vaikka työelämässä ja tehtäisiin parannusehdotuksia ikävään sävyyn? Vai menisitkö siitä kenties puolustuskannalle?

Vierailija
56/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sillä profiililla ei oikeastaan ole hirveän paljon merkitystä, koska kuvio menee nykyään niin että naiset istuvat pyrstönsä päällä ja odottavat miesten heitä (ensin) lähestyvän.

Omien havaintojeni mukaan vielä nelisen vuotta sitten oli aktiivisia naisia, ei enää nykyään. Tai sitten mun vanheneminen aiheuttaa passiivisuuden...

Vierailija
57/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoista.

Minkälaisia kielteisiä asioita sinulla oli profiilissasi?

Olivatko nämä treffikumppanisi sellaisia, jotka todella täyttivät kriteerisi?

Saitko treffikumppaneistasi sellaisen kuvan, että he halusivat aktiivisesti todistaa arvonsa sinulle?

Listasin muistaakseni jotain että ethän ole ikuinen valittaja, absolutisti, ahdasmielinen ect.

Suurimmaksi osaksi he täyttivät kriteerit. Moni heistä jopa otti puheeksi profiilini treffeillä ja väänti siitä positiivisesti vitsiä. Uskoisin että halusivat tässä myös mainostaa olevansa "sopivia".

Vierailija
58/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi hyvin harva nainen jättää kertomatta suoraan ettei viestittely tai treffaus jonkun miehen kanssa kiinnosta? Suorastaan tulen iloiseksi kun joku laittaa ensimmäisen viestin jälkeen "kiitos mutta ei kiitos" tjsp. Säästäisi molempien aikaa.

Nyt pitää arvuutella ja lukea rivien välistä, mikä kyllä onnistuu mutta tuntuu aika turhalta.

Syynä voi olla esimerkiksi se, että yllättävän moni mies suuttuu torjunnasta. En jaksa edes laskea kertoja, jolloin mies on nettideittaillessa mennyt todella pahasti henkilökohtaisuuksiin, kun olen ilmaissut, ettei meillä ole sellaista yhteyttä, että tästä tulisi mitään. Suurin osa miehistä on tietysti aikuismaisia, mutta tämä joukko mätiä omenia saa varuilleen.

Vierailija
59/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo saanut ensimmäistä miestä auttaa, tuntui olevan oikein kiitollinen vinkeistäni :)

-ap

Vierailija
60/102 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä voi olla esimerkiksi se, että yllättävän moni mies suuttuu torjunnasta. En jaksa edes laskea kertoja, jolloin mies on nettideittaillessa mennyt todella pahasti henkilökohtaisuuksiin, kun olen ilmaissut, ettei meillä ole sellaista yhteyttä, että tästä tulisi mitään. Suurin osa miehistä on tietysti aikuismaisia, mutta tämä joukko mätiä omenia saa varuilleen.

Suuttumuksen ymmärrän, jos viestittely on jatkunut hyvin aktiivisena esimerkiksi viikon ja sitten nainen yhtäkkiä ilmoittaa ettei halua tavata tai haluaa olla vain ystävä. Moni jotka ovat liikkeellä pelkästään vakavasti kokevat tämän ajanhaaskauksena ja toivovat että nainen olisi kertonut tämän jo päiviä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä