Mies mitä olet tehnyt naisten seksuaalisenhäirinnän lopettamiseksi?
A) Et mitään
B) Mennyt mielenosoituksiin ja mennyt väliin mikäli näet sitä. Myöskin nostat asian puheenaiheeksi vähintään kerran kuussa.
C) Olisivat kiitollisia kehuista mitä annat, hyvä perse jos kerta on!
D) Kritisoit ja kauhistelet mamujen tekemiä raiskauksia, mutta vain puheen tasolla
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono rinnastus avevelvollisuuteen. Minä en miehenä hyödy mitenkään naisten seksuaalisesta häirinnästä, mutta jokainen Suomen kansalainen hyötyy maanpuolustuksesta. Myös naiset, jotka vapaamatkustajina nauttivat ilmaisesta suojeluksesta, jonka miehet heille tarjoavat.
Voin olettaa että vastaus on A. Et ole tehnyt asian suhteen mitään, koska ''ei ole minun ongelma''...
Olen keskittynyt tärkeämpiin asioihin, kuten esim. lapsensurmista puhumiseen ja niiden ehkäisemiseen. Liian monta lasta on kuollut väsyneen/masentuneen jne. äitinsä toimesta.
Ja miksi ehkä äiti masentunut? Ehkä joku sen raiskasi ja nyt ei kykene edes huolehtimaan lapsestaan. Ja kyllä sinä voit keskittyä kahteen vakavaan ongelmaan. Me kaikki muutkin voidaan. Eli vastaus on A.
Tahdotko sanoa, että naisten harjoittama lasten hakkaaminen ei ole naisten syytä?
Minun nuoruudessani miehellä oli oikeus niin sanotusti tyhjentää huusholli kun juopuneet naiset ahdistelivat, mutta naisella ei ollut oikeutta edes sanoa, mies vain nauroi ei uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä edes yhtä miestä joka olisi tehnyt edes jotain tämän ongelman ratkaisuun?
Mitä kukaan voi tehdä sivullisten yksilöiden teoille?
Mitä naiset ovat tehneet yleisesti lasten hakkaamisen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eks miehet oo just tollasia? Suljetaan silmät muiden ongelmilta.
Naiset ainakin harrastaa tätä........nimittäin miehille on iso ongelma se, että naiset eivät tee aloitteita, vaan ainoastaan lihaksikkaimmat ja komeimmat köriläät voivat joskus saada aloitteita naisilta. Mutta tämähän ei naisia kiinnosta. Yksikään naistoimittaja ei ole ikinä tehnyt juttua tuosta asiasta....koska naisten kannaltahan asia on niin että "miksi korjata, jos se ei ole rikki, eli miksi yrittää muuttaa tilannetta, joka on hyvä naisten kannalta"......
Eiköhän tämä mene jo naurettavuuden puolelle:) Naisten pitäisi jo alkaa tarjoamaan itseään miehille,että heiltä jäisi vaivan näkeminen siltäkin osin. Seuraa joutaa kyllä hakemaan se jolla siihen on tarvetta. Jos sun perässä jo muutenkin parveilee liikaakin miehiä, niin miksi pitäisi vielä itsekin mennä lisää iskemään? Siis todellakaan ei ole naisten ongelma, miten kukin mies jaksaa reuraa hakea. Eiköhän tämä ole sellainen asia, joka jokaisen vaan täytyy hoitaa ihan itse. Miksi naisten pitäisi tehdä aloitteita sellaisissakin tapauksissa,ettei asia kiinnosta/siihen ole tarvetta, vain sen vuoksi, että miehillä olisi helpompi löytää seuraa? Normaali ihminen kyllä löytää seuraa. Mutta jos on tälläinen palstaileva trolli ja naisten halveksia, seuran löytyminen voi olla vaikeata. Oma asenne ratkaisee, mutta ainahan se on helpompi syyttää muita siitä, ettei saa seuraa, kuin katsoa peiliin ja yrittää muuttaa omia naisvastaisia mielipiteitään. Katkera ja naisvihainen mies on kyllä omiaan karkoittamaan jokaisen naisen lähistöltä.
Täällä joku kyseli mitä voi tehdä. Olla mukana muuttamassa mielipiteitä. Edelleen raiskauksen uhreja syytellään ja kysytään mitä oli päällä. Voi osallistua erilaisiin mielenosoituksiin. Ja voi puuttua häirintään jos näkee sitä, tai olla uhrille tukena. Voi myöskin ihan viedä asiaa eteenpäin viranomaisille tai esimehelle yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono rinnastus avevelvollisuuteen. Minä en miehenä hyödy mitenkään naisten seksuaalisesta häirinnästä, mutta jokainen Suomen kansalainen hyötyy maanpuolustuksesta. Myös naiset, jotka vapaamatkustajina nauttivat ilmaisesta suojeluksesta, jonka miehet heille tarjoavat.
Voin olettaa että vastaus on A. Et ole tehnyt asian suhteen mitään, koska ''ei ole minun ongelma''...
Olen keskittynyt tärkeämpiin asioihin, kuten esim. lapsensurmista puhumiseen ja niiden ehkäisemiseen. Liian monta lasta on kuollut väsyneen/masentuneen jne. äitinsä toimesta.
Ja miksi ehkä äiti masentunut? Ehkä joku sen raiskasi ja nyt ei kykene edes huolehtimaan lapsestaan. Ja kyllä sinä voit keskittyä kahteen vakavaan ongelmaan. Me kaikki muutkin voidaan. Eli vastaus on A.
Tahdotko sanoa, että naisten harjoittama lasten hakkaaminen ei ole naisten syytä?
Itse asiassa jopa tuomioistuimet ovat osittain tuota mieltä. Jos minä miehenä tappaisin vastasyntyneen lapseni, niin saisin tuomion joko taposta tai murhasta eli vuosia linnaa. Mutta jos vaimoni tekee saman, niin hän saattaa päästä jopa 4kk:n tuomiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä edes yhtä miestä joka olisi tehnyt edes jotain tämän ongelman ratkaisuun?
Mitä kukaan voi tehdä sivullisten yksilöiden teoille?
Mitä naiset ovat tehneet yleisesti lasten hakkaamisen suhteen?
Naiset ovat tehneet paljonkin. Esim. perustaneet mammaryhmiä, missä annetaan apua jos joku väsyy liiaksi lapsenhoitoon. Ja naiset on perustaneet ensikoteja juurikin näille yksin jääneille naisille/tuoreille äideille ja jne. Eli kyllä naiset on tehneet ja paljonkin. Mutta mitä miehet ovat tehneet yleisesti miesten hakkaamien lasten suhteen? vai väitätkö, ettei miehet pahoinpitele lapsia? Vilkaisepa vähän perheväkivaltatilastoja ja karu totuus paljastuu sinullekin.Aika monikin lapsi on lähtenyt isänsä ansiosta jo hyvin varhain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa jopa tuomioistuimet ovat osittain tuota mieltä. Jos minä miehenä tappaisin vastasyntyneen lapseni, niin saisin tuomion joko taposta tai murhasta eli vuosia linnaa. Mutta jos vaimoni tekee saman, niin hän saattaa päästä jopa 4kk:n tuomiolla.
Et sitten ole kuullut synnytyksenjälkeisestä masennuksesta? Se on ihan todellinen sairaus.
En mitään, koska eihän naiset tarvitse suojelua, näin he ovat itse siis sanoneet.
Ja eikös naiset halunneet ne matut Suomeen?
En ole ikinä ahdistellut naisia. Olen korteni kekoon kantanut.
t. mies 25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen,että jos miehet synnyttäisivät nämä lastenmurhat olisivat paljon yleisempiä. Miehet ei millään tasolla voi ymmärtää sitä hormoonimyllerrystä missä naiset elää raskausaikana ja synnytyksen jälkeen. ja kun nainen on vielä jätetty monesti miehen toimesta selviämään omanonnensa nojaan käy taakka joskus(erittäin harvoin, eli ei juuri koskaan jos vertaa miten paljon lapsia syntyy ja miten moni niistä kuolee äitinsä toimesta)liian raskaaksi. Ja nainen ei välttämättä ole oma itsensä juurikin noista hormooneista johtuen. Ja ne ei ole naisen keksimiä tekosyitä vaan ihan paljasta biologiaa. Kannattaa tutustua aineistoon netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole kuullut synnytyksenjälkeisestä masennuksesta? Se on ihan todellinen sairaus.
Et sitten ole kuullut suomalaisten miesten väkivaltageenistä? Onko tämä jotenkin huomioita rangaistuksissa? Ei.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, koska eihän naiset tarvitse suojelua, näin he ovat itse siis sanoneet.
Ja eikös naiset halunneet ne matut Suomeen?
Huomaa kyllä,ettet ole koskaan rakastanut ketään. Ihminen haluaa suojella rakkaitaan. Myös rakkaita naisia. Itse näin naisena olen valmis suojelemaan omaa miestäsi vaikka viimeiseen hengenvetoon. Samoin myöskin lapsiani. Heidän puolestaan olisin valmis menenään vaikka tuleen. Maailma tarvitsee rakkautta, ei tätä iänikuista riitaa siitä kuka on ansainnut sitä tai tätä. Jos sinäkin rakastaisit ihmisiä(niin miehiä kuin naisiakin) haluaisit heille pelkkää hyvää, etkä räyhäisi täällä palstalla päiväkaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen,että jos miehet synnyttäisivät nämä lastenmurhat olisivat paljon yleisempiä. Miehet ei millään tasolla voi ymmärtää sitä hormoonimyllerrystä missä naiset elää raskausaikana ja synnytyksen jälkeen. ja kun nainen on vielä jätetty monesti miehen toimesta selviämään omanonnensa nojaan käy taakka joskus(erittäin harvoin, eli ei juuri koskaan jos vertaa miten paljon lapsia syntyy ja miten moni niistä kuolee äitinsä toimesta)liian raskaaksi. Ja nainen ei välttämättä ole oma itsensä juurikin noista hormooneista johtuen. Ja ne ei ole naisen keksimiä tekosyitä vaan ihan paljasta biologiaa. Kannattaa tutustua aineistoon netissä.
Naiset eivät millään voi ymmärtää sitä testosteronin hormoonimyllerrystä päivittäin. Jos naisillä olisi testosteronia murhat , tapot ja muut väkivaltarikokset triplaantuisivat.
Olen suhtautunut väkivaltaan ja ahdisteluun negatiivisesti sellaisten poikien ja miesten seurassa, jotka välittävät mielipiteestäni. Olen vienyt humalassa naisystäväänsä kohtaan agressiivisesti käyttäytyvän miehen katkaisuhoitoon ja tukenut raittiudessa. Olen flirttaillut ja puhunut kaksimielisyyksiä vain niille naisille, jotka ovat itse tehneet aloitteen sen tyyppiseen keskusteluun.
itse varmistan naisten turvallisuuden seuraamalla heitä 20m päässä ja varmistan, ettei kukaan hyökkää heidän kimppuunsa. ei tarvitse kiittää :)
Naisia raiskataan niin kauan kun heidän älykkyys on tällä tasolla. Verrataan laissa kirjoitettuja pakko yksilöiden henkilökohtaisiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sairausko antaa luvan tappaa toisen ihmisen?
Nyt psykiatrille ja äkkiä.
Vastaapa kysymykseen, femakko.