Miehelläni on taas teekkarilakki päässä ja oon niin ylpeä
Kommentit (24)
Mun mies on töissä tienaamassa rahaa. Siitä mä olen ylpeä, en sen hatuista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on töissä tienaamassa rahaa. Siitä mä olen ylpeä, en sen hatuista.
Ai...
Jaa, meillä on kyllä päinvastoin. Miehellä on tavallinen lakki ja mulla teekkarilakki. Meidän lapsilla on samoin, tytär on DI, poika FM, tyttären mies KTM, pojan vaimo DI.
Se tosin laitetaan päähän vasta klo 18 mutta sun mielikuvitusukkeli saa tehdä miten tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, meillä on kyllä päinvastoin. Miehellä on tavallinen lakki ja mulla teekkarilakki. Meidän lapsilla on samoin, tytär on DI, poika FM, tyttären mies KTM, pojan vaimo DI.
Et usko tuota itsekkään
Miehen teekkarilakista riittää sinullekin. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Se tosin laitetaan päähän vasta klo 18 mutta sun mielikuvitusukkeli saa tehdä miten tahtoo.
Onpa tarkkaa sitte
Minä olen ylpeä siitä, että MINULlA itselläni on oma teekkarilakki, vaikka en viitsi pitää sitä enää tässä iässä päässäni edes vappuna.
PS. Olet aloittaja säälittävä iankaikkisine DI-aloituksinesi.
Jos miehesi olisi teekkari, niin hän laittaisi lakin päähän vasta klo 24 yöllä. Toisin sanoen, miehesi ei ole teekkari, etkä edes tunne teekkareita.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset yo-lakit laitetaan päähän vasta klo 18. Teekkarilakkeja voi käyttää jo viikkoa ennen vappua.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi olisi teekkari, niin hän laittaisi lakin päähän vasta klo 24 yöllä. Toisin sanoen, miehesi ei ole teekkari, etkä edes tunne teekkareita.
Mun mies on teekkari ja koko viikon kulkenut tupsulakki päässä. Äpyää!
Vierailija kirjoitti:
Hän on DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko tuota itsekkään
Miksi epäilet? Minun opiskeluaikoinani tyttöteekkareita oli vielä selvä vähemmistö. Nyt taas tuntuu, että naiset ovat vallanneet myös tekniikan alat. Naisenemmistö on jo selvä valmistuneissa lääkäreissä, papeissa ja juristeissa.
Tyttären "luokkakuvassa" puolet teekkareista on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on DI
Minunkin mies on nykyään DI. Hän oli ennen teekkari, ja silloin meillä oli aina pitkät ja kosteat vappujuhlat. Nykyään on kuivempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on DI
Kaikki tuntemani DI:t laittaa hatun päähän klo 24, jos ovat vielä hereillä tai pitävät lakkia vasta huomenna. Klo 24 on Mantan alkuperäinen lakitus aika ja teekkarit/DI:t vielä kunnioittaa sitä. Lakinkäyttö oikeus alkaa 1.5. Teekkarit voivat pitää lakkia päässä opiskelutapahtumissa ja Julkkua myydessä lakinkäyttöluvalla,
No miksei sulla itelläs ole? Mullakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko tuota itsekkään
Miksi epäilet? Minun opiskeluaikoinani tyttöteekkareita oli vielä selvä vähemmistö. Nyt taas tuntuu, että naiset ovat vallanneet myös tekniikan alat. Naisenemmistö on jo selvä valmistuneissa lääkäreissä, papeissa ja juristeissa.
Tyttären "luokkakuvassa" puolet teekkareista on naisia.
Valetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on DI
”Diplomi-insinööri!” ~Yleisin DI:n vimeinen sana onnettomuuspaikalla, kun joku erehtyi kutsumaan tulevaa vainajaa insinööriksi.
Onnea koko perheelle