Onko teillä vainoajaa täällä?
Joskus huomaan jonkun keskustelupanoksen olevan hakea jotain kommentoijaa jolle joskus on loukkaantunut. Sattuuko oikeaan vai ei, en tiedä.
Kannattaako näissä keskusteluissa pyöriä jos ottaa ne niin vakavasti että luo samantyyppisistä mielipiteistä henkilöprofiilin johon sitten täydellä tunteella suhtautuu.
Kommentit (10)
Kuinka kertoa että on palstahullu ilman että kertoo sen?
Vedän vainoajaa kuokkaan. Asia hoidettu ja v*tuttaa olla näin ylivoimainen...
Eikai, enkä tunnista vierailijoita erikseen 😅
Selvästikin on. Eräs tietty IIIIISOOOOOOOOOOOO PIERU ja sen NS fanit. Joku niistä narsisteista ja saastaisia ihmisistä se itse mukaan lukien,mjauhavat täällä koko ajan pjaskoooooo joka asiasta. Vaan pari pientä sanaa tekstissä aina, ei muuta ! Täysin järjetöntä. Niille pitäisi olla aina joku oma mode, joka valvoo heidän NS tekstejään herkiämättä joka sekunti, 24/7, ja poistaa,ne heti, eikä niitä koskaan julkaista. Ne ovat loukkaavia !!! Vaikka sisältävät vain pari hävytöntä sanaa, se on hävytöntä.
Minulla on. Lukee jokaisen viestini ja nälvii niitä, usein vieläpä lukee väärin ja nälvii asiasta, jota en ole edes kirjoittanut 🤣 Kirjoitan yleensä kirjautuneena, joten minut on helppo tunnistaa. Tuo vainoaja saattaa jopa johonkin ketjuun kirjoittaa, että miksi en ole vielä tullut sotkemaan sitäkin ketjua. Tai sitten maalittaa ihan muita kirjoittajia, koska uskoo tietävänsä niiden kirjoittajien olevankin minä. Yritti pitkään matkia minua, mutta se ei mennyt läpi, lopetti sen, kun ei saanutkaan odottamaansa kannustusta. En mennyt leikkiin mukaan ja vastannut hänelle. Se vissiin ärsyttää eniten.
-tällä kertaa nimimerkitön-
Vierailija kirjoitti:
Minulla on. Lukee jokaisen viestini ja nälvii niitä, usein vieläpä lukee väärin ja nälvii asiasta, jota en ole edes kirjoittanut 🤣 Kirjoitan yleensä kirjautuneena, joten minut on helppo tunnistaa. Tuo vainoaja saattaa jopa johonkin ketjuun kirjoittaa, että miksi en ole vielä tullut sotkemaan sitäkin ketjua. Tai sitten maalittaa ihan muita kirjoittajia, koska uskoo tietävänsä niiden kirjoittajien olevankin minä. Yritti pitkään matkia minua, mutta se ei mennyt läpi, lopetti sen, kun ei saanutkaan odottamaansa kannustusta. En mennyt leikkiin mukaan ja vastannut hänelle. Se vissiin ärsyttää eniten.
-tällä kertaa nimimerkitön-
Sulle ihan oikein, olmi.
Noita oikeasti on kommentin 7 mukaisia kommentojia. Noissa perhesuhteita koskevissa ketjuissa näyttäisi olevan joku vanhojen naisten ( äitien ja anoppien) vihaaja jonka mielessä kaikki "mummot" on sama ihminen jota nälvii loputtomiin, rakentanut hänelle henkilökohtaisen elämänkin johon sitten yrittää lyödä.
Mene töihin.