Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mitä olet tehnyt naisten seksuaalisenhäirinnän lopettamiseksi?

Vierailija
21.08.2016 |

A) Et mitään

B) Mennyt mielenosoituksiin ja mennyt väliin mikäli näet sitä. Myöskin nostat asian puheenaiheeksi vähintään kerran kuussa.

C) Olisivat kiitollisia kehuista mitä annat, hyvä perse jos kerta on!

D) Kritisoit ja kauhistelet mamujen tekemiä raiskauksia, mutta vain puheen tasolla

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono rinnastus avevelvollisuuteen. Minä en miehenä hyödy mitenkään naisten seksuaalisesta häirinnästä, mutta jokainen Suomen kansalainen hyötyy maanpuolustuksesta. Myös naiset, jotka vapaamatkustajina nauttivat ilmaisesta suojeluksesta, jonka miehet heille tarjoavat.

Voin olettaa että vastaus on A. Et ole tehnyt asian suhteen mitään, koska ''ei ole minun ongelma''...

Olen keskittynyt tärkeämpiin asioihin, kuten esim. lapsensurmista puhumiseen ja niiden ehkäisemiseen. Liian monta lasta on kuollut väsyneen/masentuneen jne. äitinsä toimesta.

Ja miksi ehkä äiti masentunut? Ehkä joku sen raiskasi ja nyt ei kykene edes huolehtimaan lapsestaan. Ja kyllä sinä voit keskittyä kahteen vakavaan ongelmaan. Me kaikki muutkin voidaan. Eli vastaus on A.

Tahdotko sanoa, että naisten harjoittama lasten hakkaaminen ei ole naisten syytä?

Itse asiassa jopa tuomioistuimet ovat osittain tuota mieltä. Jos minä miehenä tappaisin vastasyntyneen lapseni, niin saisin tuomion joko taposta tai murhasta eli vuosia linnaa. Mutta jos vaimoni tekee saman, niin hän saattaa päästä jopa 4kk:n tuomiolla.

Et sitten ole kuullut synnytyksenjälkeisestä masennuksesta? Se on ihan todellinen sairaus.

Et sitten ole kuullut suomalaisten miesten väkivaltageenistä? Onko tämä jotenkin huomioita rangaistuksissa? Ei.

Tämä geeni aktivoituu vain alkoholilla. Jos huomaa, että otsasuoni pullistuu herkästi kun on juonut, kannattaa alkoholi heittää pois. Synnytyksenjälkeistä masennusta ei voi ennustaa kenelle se iskee. Nyt lähden koiran kanssa ihanaa loppukesänpäivään lenkille. Nautitaan kauniista päivästä. Aina kummasti sielu lepää kun pääsee pois tästä AV-palstan sairaasta ilmapiiristä ja varsinkin näistä tyhjänpäiväisistä mies vastaan nainen keskusteluista. 

Vierailija
82/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono rinnastus avevelvollisuuteen. Minä en miehenä hyödy mitenkään naisten seksuaalisesta häirinnästä, mutta jokainen Suomen kansalainen hyötyy maanpuolustuksesta. Myös naiset, jotka vapaamatkustajina nauttivat ilmaisesta suojeluksesta, jonka miehet heille tarjoavat.

Voin olettaa että vastaus on A. Et ole tehnyt asian suhteen mitään, koska ''ei ole minun ongelma''...

Olen keskittynyt tärkeämpiin asioihin, kuten esim. lapsensurmista puhumiseen ja niiden ehkäisemiseen. Liian monta lasta on kuollut väsyneen/masentuneen jne. äitinsä toimesta.

Ja miksi ehkä äiti masentunut? Ehkä joku sen raiskasi ja nyt ei kykene edes huolehtimaan lapsestaan. Ja kyllä sinä voit keskittyä kahteen vakavaan ongelmaan. Me kaikki muutkin voidaan. Eli vastaus on A.

Tahdotko sanoa, että naisten harjoittama lasten hakkaaminen ei ole naisten syytä?

Itse asiassa jopa tuomioistuimet ovat osittain tuota mieltä. Jos minä miehenä tappaisin vastasyntyneen lapseni, niin saisin tuomion joko taposta tai murhasta eli vuosia linnaa. Mutta jos vaimoni tekee saman, niin hän saattaa päästä jopa 4kk:n tuomiolla.

Et sitten ole kuullut synnytyksenjälkeisestä masennuksesta? Se on ihan todellinen sairaus.

Olen. Sairauteen haetaan apua eikä surmata täysin syyttömiä. Eli tällaiset tekosyyt eivät vapauta vastuusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sairausko antaa luvan tappaa toisen ihmisen?

Nyt psykiatrille ja äkkiä.

Kiitos vaan huolenpidosta, mutta minulla ei ole kyseistä sairautta ollut(mutta tiedän monia joilla on ollut. Ei heistä kukaan ole lastaan tappanut. Nykyään sitä todellakin hoidetaan jos vaan neuvolassa tai jossain muualla tulee ilmi,että äisillä sellainen on) Eihän mielisairaus tietenkään anna oikeutta tappaa ketään, sehän nyt on sanomattakin selvää, vai tyhmäkö olet? Ne ei vaan aina nämä henkisesti sairastunet ole syyntakeisia.  Aika typerää edes kysellä oikeuttaako mielisairaus tappamaan.

Vierailija
84/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pärjää nykyään itse joka asiassa, ei ole tarvetta puuttua. Miehethän ovat ressukoita ja lassukoita ja sikoja nyt ainakin. Joten kun ei mies mihinkään kelpaa niin hoitakaa itse tämäkin asia. Miehet ovat aika kyllästyneitä jatkuvaan vähättelyyn ja mollaamiseen, ei oikein jaksa naisten tempoilu enää kiinnostaa ketään.

Vierailija
85/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eks miehet oo just tollasia? Suljetaan silmät muiden ongelmilta.

Naiset ainakin harrastaa tätä........nimittäin miehille on iso ongelma se, että naiset eivät tee aloitteita, vaan ainoastaan lihaksikkaimmat ja komeimmat köriläät voivat joskus saada aloitteita naisilta. Mutta tämähän ei naisia kiinnosta. Yksikään naistoimittaja ei ole ikinä tehnyt juttua tuosta asiasta....koska naisten kannaltahan asia on niin että "miksi korjata, jos se ei ole rikki, eli miksi yrittää muuttaa tilannetta, joka on hyvä naisten kannalta"......

Eiköhän tämä mene jo naurettavuuden puolelle:) Naisten pitäisi jo alkaa tarjoamaan itseään miehille,että heiltä jäisi vaivan näkeminen siltäkin osin. Seuraa joutaa kyllä hakemaan se jolla siihen on tarvetta. Jos sun perässä jo muutenkin parveilee liikaakin miehiä, niin miksi pitäisi vielä itsekin mennä lisää iskemään?  Siis todellakaan ei ole naisten ongelma, miten kukin mies jaksaa reuraa hakea. Eiköhän tämä ole sellainen asia, joka jokaisen vaan täytyy hoitaa ihan itse. Miksi naisten pitäisi tehdä aloitteita sellaisissakin tapauksissa,ettei asia kiinnosta/siihen ole tarvetta, vain sen vuoksi, että miehillä olisi helpompi löytää seuraa?

Tässä oli kyse sellaisista tapauksista jossa nainen on ihastunut johonkin mieheen mutta nainen ei vaan saa tehtyä sitä aloitetta, vaan odottaa ja odottaa että mies vielä joku päivä tekisi sen.

Ja tuollaisia naisia riittää.

Vierailija
86/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eks miehet oo just tollasia? Suljetaan silmät muiden ongelmilta.

Juuri tämä. Aina haukutaan feministejä jotka haluaa ratkaista KAIKKIEN ongelmat. Mutta itse suljetaan silmät kaikelta. Just joo. 

Feministejä haukutaan, koska he ovat omineet tasa-arvon käsitteen itselleen, mutta eivät kohtele sukupuolia tasa-arvoisesti. Feministiset järjestöt ovat naisten etujärjestöjä - tämä tulisi muistaa, kun niille jaetaan valtionapua. Yksikään miesjärjestöhän ei tuohon tukeen ole oikeutettu, vaikka esim. Miesjärjestöjen keskusliitto on sitä hakenut.

Ei. Ehkä sinä haluat nähdä asian niin että miehet ja naiset ovat jo tasa-arvossa, täydellisessä balanssissa, ei mitään ongelmaa koskaan missään ja sillä, mitä housuistasi löytyy tai millainen ulkoinen habituksesi on ei ole väliä, ja feministit, ilkeät ilkeät feministit yrittävät tehdä naisista korkea-arvoisempia.

Mutta kun se ei ole niin. Naiset ovat maailmanlaajuisesti alempiarvoisia. Tiedän että jotkut niin rakastavat takertua "mutta kun Suomessa asevelvollisuus! Yhyy!", totta, Suomessa asiat ovat lähtökohtaisesti paremmin kuin vaikkapa Nigeriassa, mutta on naurettavaa väittää, että vain tämän yhden asian takia miehet olisivatkin jotenkin enemmän sorrettuja raukkaparkoja joiden koko loppuelämä on pilattu armeijan takia.

Ratkaisu? Lähde sinäkin, sinä jolle tasa-arvoinen asevelvollisuus on sydämen asia (eikä tietenkään vain puhkikulutettu tekosyy miksi feminismi on paskaa ja epätasa-arvoista) tekemään asian eteen jotain. Ei auta vittuakaan valittaa feministeille, joista, mind you, jotkut todella kannattavat tätä aatetta, mutta selkeästi nämä ihmiset eivät ole tarpeeksi. Voi oikeasti vähän katsoa omaa napaansa, eikä odottaa, että muut tekevät kaiken puolestasi. Tahdot tasa-arvoa? Tee asian eteen jotain. Niin tekevät feministitkin.

En puhunut sanaakaan asevelvollisuudesta, joten älä laita sanoja suuhuni. Se on huonoa keskustelua, eikö sinustakin?

Naiset ovat maailmanlaajuisesti sitä ja tätä, mutta mikä kolmesta valtionapua saavasta naisjärjestöstä on laittanut tikkuakaan ristiin nigerialaisnaisten vuoksi? Nimeä ne teot, joiden avulla nuo veronmaksajien rahoilla tuetut, tasa-arvoa ajavat järjestöt ovat mainitsemiasi nigerialaisnaisia auttaneet. Feministit saavat rahaa valtiolta, joten heiltä voi odottaa ja jopa vaatia tekoja. Yksittäisen ihmisen syyllistäminen ja sanojen laittaminen hänen suuhunsa taas on... no... melko "feminististä" argumentointia.

Toki voit ottaa asian noin, mutta jos omistaisit jonkinlaisen sisälukutaidon tajuaisit, että viestini loppuosa koskee kaikkia niitä, jotka tätä keskustelua lukevat ja tuovat asevelvollisuuden esille. Hyvä yritys kuitenkin!

Nigeria oli vain esimerkki, vertauskuva, mutta et näköjään sitäkään tahdo sisäistää. En väitäkään tietäväni kaikkea, mitä feminismi tai nämä sinun rahaa lypsävät järjestösi ovat tehneet juuri nigerialaisnaisten hyväksi. Uskon kuitenkin, että feminismi on yleisellä tasolla inspiroinut näitä nigerialaisia naisia ymmärtämään oman arvonsa, ehkäpä heille on tarjottu koulutusta, mene ja tiedä- en ole koskaan käynyt Nigeriassa, mutta se toimii hyvänä esimerkkinä sillä se on osa mannerta, joka usein yhdistetään vähemmän kehittyneisiin oloihin.

Vierailija
87/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sairausko antaa luvan tappaa toisen ihmisen?

Nyt psykiatrille ja äkkiä.

Kiitos vaan huolenpidosta, mutta minulla ei ole kyseistä sairautta ollut(mutta tiedän monia joilla on ollut. Ei heistä kukaan ole lastaan tappanut. Nykyään sitä todellakin hoidetaan jos vaan neuvolassa tai jossain muualla tulee ilmi,että äisillä sellainen on) Eihän mielisairaus tietenkään anna oikeutta tappaa ketään, sehän nyt on sanomattakin selvää, vai tyhmäkö olet? Ne ei vaan aina nämä henkisesti sairastunet ole syyntakeisia.  Aika typerää edes kysellä oikeuttaako mielisairaus tappamaan.

Vaikka olisit mieleltäsi sairas olet silti ihmisen tappanut. Voitte väittää mitä haluatte mutta esim. anders breivik on todettu mielisairaaksi ja hänkö on syyntakeeton?.

Sun logiikkas kusee aika paljon että synnytyksenjälkeinen masennus olisi jokin syy tappaa toinen ihminen.

Minun päässäni jos tulisi ikinä pieninkään ajatus tappaa toinen ihminen menisin välittömästi pakkohoitoon.

Kaikilla tietysti omat tyylinsä ja aika psykoottisia nuo "normaalit" ihmisetkin on nykyään.

Vierailija
88/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaapa naisten keppihevostella ihan itsekseen. Ei ole miesten ongelma. Kuten jo 85 viestissä sanottiin, pitäkääpä tunkkinne. Miesvihaa lietsomalla aloittajakin vain kusee omiin muroihinsa.

Vierailija
89/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut äänekkäästi suomalaista juopottelukulttuuria vastaan jo vuosikymmeniä. Jos suomalaiset miehet lopettavat alkoholin kittaamisen, naisiin kohdistuva seksuaalinen häirintä vähenee (mutta ei tietenkään lopu kokonaan).

Vierailija
90/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puhunut äänekkäästi suomalaista juopottelukulttuuria vastaan jo vuosikymmeniä. Jos suomalaiset miehet lopettavat alkoholin kittaamisen, naisiin kohdistuva seksuaalinen häirintä vähenee (mutta ei tietenkään lopu kokonaan).

Suomalaiset miehet? He ovat kohta tilastoissa vähemmistössä.

Vierailija
91/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita toki tilastot näkyviin, turha niitä salailla.

Vierailija
92/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E) mikä vittu tää kysymys ees on?

Miksi tämä on suunnattu miehille eikä yleisesti? Joku feministi tekee omia tutkimuksiaan kenties?

N28

Vierailija
93/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä edes yhtä miestä joka olisi tehnyt edes jotain tämän ongelman ratkaisuun?

Kysymys: mitä voit oikeesti edes tehdä jotta siitä olisi fyysisesti apua? Mitä helvettiä se auttaa tilanteessa jossa tyttö puskaraiskataan että minä seison jossain helvetin mielenosoituksessa?

Vastaukseni on:

Vaihtoehto H) olen estänyt raiskauksen yrityksen tokoin rannassa menemällä väliin.

Vierailija
94/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä edes yhtä miestä joka olisi tehnyt edes jotain tämän ongelman ratkaisuun?

Aika hoitaa tuonkin ongelman.

Ihmiskunta katoaa jonain päivänä, jolloin ongelmakin on hävinnyt.

Toistaiseksi teen oman osani ongelman vähentämisessä eristäytymällä ihmiskunnasta.

Vierailija
95/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kysymys fyysisestä häirinnästä vai siitä että mies tulee iskemään baarissa ja koet senkin häirintänä koska mies ei ole mielestäsi tarpeeksi hyvännäköinen?

Vierailija
96/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: mitä voit oikeesti edes tehdä jotta siitä olisi fyysisesti apua? Mitä helvettiä se auttaa tilanteessa jossa tyttö puskaraiskataan että minä seison jossain helvetin mielenosoituksessa?

Vastaukseni on:

Vaihtoehto H) olen estänyt raiskauksen yrityksen tokoin rannassa menemällä väliin.

Aikanaan kun olin armeijassa, niin siellä oli eräs raiskausyritys päättynyt vartijan ampumaan varoituslaukaukseen. Tapahtui vuotta ennen kuin itse kiersin sitä lenkkiä ja silloin vartijoilla oli vielä täysi lipas mukana. Eikä ollut tornihuhu, vaan tyypin nimi ilmoitettiin ja komppanian vääpeli itse kertoi siitä.

Vierailija
97/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit sitten sieltä, mistä aita on matalin. Tai sinun kommentissasi aitaa ei ole edes rakennettu.

Vierailija
98/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nooh mulle tuli mieleen siitä, kun se lastenpsykiatri oli puhumassa siinä aamuteeveessä siitä Sannikohusta, että tää seksualisoiminen lähtee sekä tytöistä että pojista ja hyvin nuorella iällä.siihen pitäisi puuttua jo yläasteella, koska mä uskoisin että sieltä se alkaa, ehkä jo ala-asteella pitäisi enemmän kiinnittää siihen huomiota.pojat seksualisoi ja sitten nuoret tytöt ei ehkä vielä tajua, että se on väärin ja alkaa itse seksualisoimaan itseään.siitä seuraa pahoinvointia.ongelma on ehkä se, että se on aika näkymätöntä ja monet ei oikein tiedä mitä sille pitäisi tehdä.vanhemmista aikalailla kaikki lähtee.ite myös oon huomannu, että miehet joilla ei ole siskoja tai naispuolista lapsuudenkaveria, suhtautuvat naisiin aika esineellistävästi eivätkä luonnollisesti.

N19

Vierailija
99/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita toki tilastot näkyviin, turha niitä salailla.

Ole hyvä: http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/seksuaalirikoksissa-roima-nousu-ulkomaalaisten-epaltyjen-maara-kaksinkertaistunut/6003760

Vierailija
100/150 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nooh mulle tuli mieleen siitä, kun se lastenpsykiatri oli puhumassa siinä aamuteeveessä siitä Sannikohusta, että tää seksualisoiminen lähtee sekä tytöistä että pojista ja hyvin nuorella iällä.siihen pitäisi puuttua jo yläasteella, koska mä uskoisin että sieltä se alkaa, ehkä jo ala-asteella pitäisi enemmän kiinnittää siihen huomiota.pojat seksualisoi ja sitten nuoret tytöt ei ehkä vielä tajua, että se on väärin ja alkaa itse seksualisoimaan itseään.siitä seuraa pahoinvointia.ongelma on ehkä se, että se on aika näkymätöntä ja monet ei oikein tiedä mitä sille pitäisi tehdä.vanhemmista aikalailla kaikki lähtee.ite myös oon huomannu, että miehet joilla ei ole siskoja tai naispuolista lapsuudenkaveria, suhtautuvat naisiin aika esineellistävästi eivätkä luonnollisesti.

N19

Joo, kielletään ihmisiltä seksuaalisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi