Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-vuotias, miten hoidat itseäsi ettet rupsahtaisi lähivuosina?

Vierailija
18.02.2022 |

Vinkkejä jakoon.

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruoka, alko pois, ei sokeria, kevyttä liikuntaa raittiissa ilmassa, vedenjuonti.

Vierailija
2/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 47. Syön vähähiilihydraattisesti, harrastan juoksua monta kertaa viikossa, hoidan hyvin hiuksia (pitkät ja paksut) ja ihoa.

Mutta tärkein, siis aidosti tärkein asia on tämä:

Tietoisesti pysyn iloisena, hyväntuulisena ja ajattelen positiivisesti, etten muutu kärttyiseksi ja katkeraksi. Hymy ja iloinen mieli nuorentaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian raskasta liikuntaa, kun kaikki rasva palaa niin alkaa paikat roikkumaan.

Vierailija
4/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut koronarokotetta. Rokotetut vanhenee silmissä. Pelottavaa.

Vierailija
5/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilarinen on kusetusta. Iho menee romuksi. Suolisto tarvitsee kuituja ja keho kivennäisiä.

Vierailija
6/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin mietin. N39

Vierailija
7/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähähiilarinen on kusetusta. Iho menee romuksi. Suolisto tarvitsee kuituja ja keho kivennäisiä.

Kuituja saa kun syö puoli kiloa juureksia ja leseitä.

Vierailija
8/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nuorenin rokotuksesta! ;)

Vierailija
9/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina hoitanut itseäni yli nelikymppisenä. Pitänyt painon kurissa, jumpannut, elänyt terveellisesti. Syönyt kollageenia, laittanut kasvonaamioita, hyviä naamarasvoja. Jne,

Olen 53 v nyt. Ei mahda mitään. Silti ikäännyn. Hamsterinpussit tekevät tuloaan ja kulmat valahtaneet alaspäin. Edelleen purkeissa retinolia yms.

Vierailija
10/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 47. Syön vähähiilihydraattisesti, harrastan juoksua monta kertaa viikossa, hoidan hyvin hiuksia (pitkät ja paksut) ja ihoa.

Tietoisesti pysyn iloisena, hyväntuulisena ja ajattelen positiivisesti, etten muutu kärttyiseksi ja katkeraksi. Hymy ja iloinen mieli nuorentaa!

Joo, siis mikään ihonhoito, facelift, raivo-jumppa tms ei auta jos on koko ajan kärttyinen, naama norsunveellä, valittaa, on katkera.

Sen sijaan kun hymyilee aidosti ja on lämmin, iloinen ja positiivinen, näyttää kauniilta vaikka olisi kaksoisleukaa ja vähän ylikiloja.

Vierailija
11/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan ihoa morfisilla kentillä. (Äänitaajuus)

Vierailija
12/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät vinkkini nuorekkuuteen:

- Ei aurinkoa! Aina varjossa tai aurinkosuoja. Aurinko vanhentaa järjettömästi etenkik keski-iässä

- Ei lapsia. Ei tarvi selittää.

- Ei miestä. No man, no cry ;).

- Hyvät yöunet joka yö.

- Leppoisa elämäntyyli, ei stressiä.

- Vettä, kasviksia, lihaa, rasvaa. Ja viiniä sielun onnellisuuden ylläpitämiseksi.

Vierailija
13/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VHH:lla saa molempia runsaasti eli mikähän on ongelma? 😅 Mun 20 vuotta piinannut akne parantui vasta VHH:llä eli juupa juu, romahti iho...

Vierailija
14/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmät vinkkini nuorekkuuteen:

- Ei aurinkoa! Aina varjossa tai aurinkosuoja. Aurinko vanhentaa järjettömästi etenkik keski-iässä

- Ei lapsia. Ei tarvi selittää.

- Ei miestä. No man, no cry ;).

- Hyvät yöunet joka yö.

- Leppoisa elämäntyyli, ei stressiä.

- Vettä, kasviksia, lihaa, rasvaa. Ja viiniä sielun onnellisuuden ylläpitämiseksi.

Tämä

Vierailija
15/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis mikään ihonhoito, facelift, raivo-jumppa tms ei auta jos on koko ajan kärttyinen, naama norsunveellä, valittaa, on katkera.

Sen sijaan kun hymyilee aidosti ja on lämmin, iloinen ja positiivinen, näyttää kauniilta vaikka olisi kaksoisleukaa ja vähän ylikiloja.

Tää on just näin. Eikä edes tarvitse hymyillä koko aikaa, ettei vaikuta idiootilta. Mutta se myönteinen asenne ja itsevarmuus. Se kaunistaa iässä kuin iässä!

Vierailija
16/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli pelottavan tiukkaa tieteellisesti todistettua faktaa 😎.

Vierailija
17/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruoka, alko pois, ei sokeria, kevyttä liikuntaa raittiissa ilmassa, vedenjuonti.

Tämä + uni.

Vierailija
18/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä uni, vitamiinit, paljon vihreää ravintoa, raitista ilmaa ja liikuntaa, hyvät kosteuttavat kasvovoiteet.

Vierailija
19/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ja alko pois, mielummin vähän rasvaa luiden päällä. Retinoli kohtuudella. Mikroneulaus, jooga.

Vierailija
20/200 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös sosiaaliset suhteet. Vaalikaa hyviä ihmissuhteita, energiaa vievät- miettikää tarvitsetteko niitä.