Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perinteisen naisen

Vierailija
20.08.2016 |

Joka tekisi ruokaa kun tulen töistä tai olisi jo ehtinyt tehdä, tekisi kaikki naisten työt ja minä sitten miesten. Olisi sängyssä vähän kokematon, saisin opettaa. Osaisi tehdä hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, huolehtisi ulkonäöstään, ja olisi vähän alistuva muttei yhtään liikaa. Eli sanoisi mielipiteensä eikä mielistelisi mutta pyrkisi olemaan miellyttävä eikä nalkuttaisi.

Maksaisin kaiken.

Onko tällaisia? Toki olettaisin naisella olevan jonkun tason koulutus tai ainakin kiinnostus uutta tietoa tai jotakin tieteen alaa kohtaan. Saisi myös tehdä töitä, mutta niin että olisi minun. Siis, että ei olisi pois kun olen kotona.

En ole vaimonhakkaaja vaan haluaisin vaan tällaisen liiton.

Kommentit (346)

Vierailija
241/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin kodin ja rakastaisin ja ottaisin hänen toiveet huomioon, en ole niin ulkonäkökeskeinen että raskausarvet tai rypyt haittaisi, lähinnä se, että pukeutuisi kauniisti, ja näyttäisi huolitellulta kun tulen töistä. Tekisin hänen kanssaan yhteisiä asioita. Rakastaisin häntä. Ja kaikki lähtisi siitä että nainen haluaisi itsekin perinteisen liiton eli ei tarvisi keskustella siihen liittyvästä, tai ainakaan riidellä.

Haluaisin myös lapsia ja että nainen olisi kotona heidän kanssaan.

Ap

Oikeastaan tuollainen olisi sopinut minulle. Minulla on kyllä yliopistokoulutus, olen kiinnostunut monista asioista, seuraan aikaa ja olen kiinnostunut myös historiasta. Silti olen aika perinteinen. Tykkään huolehtia kodista ja lapset ovat parasta elämässäni. Ja tietysti suhde mieheen saisi olla intohimoinen. Tähän pitäisi voida kuitenkin yhdistää jokin kiva työ, mutta en ole mitään uranaistyyppiä. Uskon, että minunlaisia on enemmänkin. En saanut tuollaista elämää, mutta olisin voinut olla noissa puitteissa onnellinen. 

Vierailija
242/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni joka ymmärtää aloittajan toiveita kuvailee juurikin tuota perinteistä työnjakoa (mis tuo rahaa ja nainen tekee kotityöt) toiveissaan tai omassa parisuhteessaan. Eikä siinä mitään, minustakin hommat pitää jakaa taipumusten ja mieltymysten ja yhteisen hyvän ja molempien hyvinvoinnin nimissä eikä viivottimella kirjoista opitun tasa-arvokäsityksen perusteella.

Mutta ihanko oikeasti kaikki nuo muutkin asiat olisivat teille ihan fine? Mies kertoo olevansa omistushaluinen ja pihi (samalla kun te olette hänen rahojensa varassa), edellyttää teidän olevan huoliteltuja pikkuvauvan äitinäkin, haluaa että olette alistuvaisia ja tahtoo estoisen sänkykumppanin jota voi sitten "opettaa"? Pitää erityisenä mainitsemisen arvoisena "etuna" sitä ettei lyö? 

Kuvaavatko nämä tosiaan teitä aloittajaa ymmärtäviä naisia ja olisiko tuo teille ihan ok?

Niin, no. Myös rahan perässä juoksevat, kunnianhimottomat ja laiskat naiset voivat kommentoida tänne. Ja mitä sitä kieltämään, heitäkin on. Kuten miehiäkin. Eivät he anna noiden pikkuseikkojen pilata päiväuniaan siitä, että joku elättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku käski kertoa itsestäni. En ole mitenkään uskovainen. Luterilaiseen kirkkoon kuulun, kun en koe siitä olevan haittaa. Ei haittaa jos nainen on uskovainen, mutta mihinkään seuroihin en lähde. Uskonto ei mitenkään sanele haluani perinteiseen liittoon. Olen suvusta jossa lähes kaikilla on ura, myös naisilla. Tällaista kuvailemaani naista en tunne. Isoäitini ehkä lähimmiten. Hänellä oli kylläkin myös oma yritys. Mutta hoiti kodin ja teki erinomaista ruokaa, ja oli luonteeltaan valoisa ja älykäs. En kuullut ikinä nalkuttavan.

Tykkään naisista jotka pitävät liikunnasta ja ovat valmiita kokeilemaan uutta. En oleta mitään fitness-vartaloa, enkä haluakaan, mutta sellainen joka jaksaa liikkua.

Pidän liikunnasta, hyvästä ruuasta, matkustamisesta, seksissä olen dominoiva osapuoli, mutta en halua satuttaa kovin paljoa fyysisesti, ellei toinen saa siitä merkittävän suurta nautintoa.

Olen perhekeskeinen ja hyvissä väleissä kaikkien kanssa. Vähän outolintu suvussa, kun ei pitkiä suhteita juuri ole ollut. En jaksa yhtään nalkuttamista ja toisaalta uranaiset eivät viehätä kuin ystävinä. En ajattele naisten olevan miehiä tyhmempiä, etsin vain pehmeitä arvoja kannattavaa naista, joka ei kuitenkaan ole tyhmä tai pelokas.

Ap

Mutta siis tykkäät kivun tuottamisesta, niinkö? Noin se on tekstisi perusteella ymmärrettävissä.

Kuulostat muuten täysin Fifty Shades of Grey -hömppäsarjan pääosamieheltä, oletko kenties ottanut siitä vähän vaikutteita noista kirjoista?? Alan nimittäin itse uskoa, että AP on pitkälle päässyt trolli :D

Vierailija
244/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni joka ymmärtää aloittajan toiveita kuvailee juurikin tuota perinteistä työnjakoa (mis tuo rahaa ja nainen tekee kotityöt) toiveissaan tai omassa parisuhteessaan. Eikä siinä mitään, minustakin hommat pitää jakaa taipumusten ja mieltymysten ja yhteisen hyvän ja molempien hyvinvoinnin nimissä eikä viivottimella kirjoista opitun tasa-arvokäsityksen perusteella.

Mutta ihanko oikeasti kaikki nuo muutkin asiat olisivat teille ihan fine? Mies kertoo olevansa omistushaluinen ja pihi (samalla kun te olette hänen rahojensa varassa), edellyttää teidän olevan huoliteltuja pikkuvauvan äitinäkin, haluaa että olette alistuvaisia ja tahtoo estoisen sänkykumppanin jota voi sitten "opettaa"? Pitää erityisenä mainitsemisen arvoisena "etuna" sitä ettei lyö? 

Kuvaavatko nämä tosiaan teitä aloittajaa ymmärtäviä naisia ja olisiko tuo teille ihan ok?

Niin, no. Myös rahan perässä juoksevat, kunnianhimottomat ja laiskat naiset voivat kommentoida tänne. Ja mitä sitä kieltämään, heitäkin on. Kuten miehiäkin. Eivät he anna noiden pikkuseikkojen pilata päiväuniaan siitä, että joku elättää.

Tällaistahan naista ap on juuri hakemassa. Ei hän muuten lesoilisi rahalla.

Vierailija
245/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiskako sitä olisi, jos tekisi kotona kaiken ja kunnianhimotonko, jos naisi varakkaan miehen? Taitaa taas peri kateelliset uhrautuneet av-mammat katkeruuksissaan solvata.

Vierailija
246/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on eroa, haluaako nimenomaan ensisijaisesti ihmisen, joka suostuu täyttämään kaiken näköisiä pikkutarkkoja rooliodotuksia parisuhteessa, vai haluaako puolisokseen jonkun tietyn ihmisen tämän itsensä takia, ja sitten yhdessä todetaankin tuollainen "perinteinen" roolijako meille sopivaksi. Jälkimmäinen tilanne saattaa johtaa monelta osin aloittajan toivomaan tilanteeseen, mutta aivan eri lähtökohdista - terveemmistä sellaisista.  

En usko että tuolla asenteella noin vain löytää hyvää ja lämmintä ihmissuhdetta. Siinä kun pitäisi tulla ihan ensin se ihminen ja rakkaus häneen. 

t. 218

En näe mitään eroa noissa. Jälkimmäisessä tapauksessa se alistaja vain odottaa niiden pikkutarkkojen odotustensa kertomisen kanssa, kunnes toinen on hymyillen luvannut alistua määräiltäväksi.

Aina varmasti ei olekaan eroa. Mutta silloin minusta tilanne on erilainen, jos kumpikin on täysin aidosti valmis hyväksymään muunkin laisia työnjakoja kuin tuon "perinteisen", jos kummankin lähtökohta on se, että tämän ihmisen kanssa haluan olla ja yhdessä etsiä meille hyvän tavan elää enkä vain toteuttaa omaa fantasiaani. Meillä välillä minä olen tienannut ja mies on tehnyt kotityöt ja vähän jopa hemmotellut iltaisin väsynyttä vaimoa, välillä on ollut minun vuoroni kun tilanteet ovat muuttuneet ja työelämä on yllättänyt. Kummassakaan tilanteessa toista ei ole rooliinsa alistettu ja muutkin ratkaisut olisivat olleet ok, ensisijaisesti haluamme vain olla yhdessä niin, että molemmilla on hyvä.

Mutta se on kyllä totta, että tuota aloittajan kaipaamaa alistuvaisuutta ei minun tarkoittamissani tilanteissa ole, eikä tuollaisia kummallisia toiveita estoisesta opetettavasta sänkykumppanista yms. Minä puhuin oikeastaan vain siitä, että monenlaiset tulonteko/kotityöjakomallit voivat olla ihan ok jos lähtökohta on terveellä pohjalla. Minusta se ei sitä aloittajan kriteereillä voi olla, mutta ilmeisesti moni tässäkin ketjussa on eri mieltä.

No nyt kuvaat ihan normaalia parisuhdetta, et mitään erityistä. Normaalissa suhteessa ne roolit vaihtuvat koko ajan. Aloitus käsittelee jotain ihan muuta eikä tarinasi varsinaisesti liity tähän mitenkään. On muutenkin hölmöä antaa oma parisuhde esimerkiksi keskustelussa. Mitä muut siihen voivat kommentoida, jos kuitenkin ovat eri kannalla kuin mihin itse asetut keskustelun aiheen suhteen? Voit ladella loputtomiin faktoja omasta suhteestasi, muut voivat yrittää kommentoida ja lopulta selviät kaikesta sanomalla: "Et tiedä meidän suhteestamme mitään :)"

Mä kuvasin ihan samaa tilannetta alun perinkin viestissäni, mutta paljon lyhyemmin ja selkeästi liian epätarkasti, koska esimerkiksi sinä et ymmärtänyt. Pointti oli siinä, ettei "perinteinen" työnjako minusta itsessään ole paha, mutta sillä on paljon väliä, miten tilanteeseen päädytään. Normaalssa parisuhteessa roolit voivat muuttua koko ajan, vähän tai ei kovinkaan paljoa - missään ei määritellä, että rooleja tulisi vaihtaa tietyin väliajoin. Olennaista lienee, onko kumpikin aidosti tyytyväinen ja onko se puoliso kuitenkin arvokas ensisijaisesti omana itsenään myös, vaikka tulisi tarvetta muuttaa työnjakoa.

Olen pahoillani jos koet omakohtaiset esimerkit hankaliksi (niitä käytetään usein tämän tyyppisessä keskustelussa havainnolistamaan ja konkretisoimaan sitä mitä yritetään sanoa, ei niinkään siinä mielessä että olisi tarkoitus järjestää huutoäänestys siitä onko nyt vaikka meidän suhteemme sinusta normaali vai ei). Itseasiassa minusta esimerkki näyttää nimenomaan olleen ihan tarpeellinen, koska tunnuit ymmärtävän paremmin sen avulla mitä tarkoitin. Alkuperäinen suppea ja aika abstrakti vastaukseni oli selkeästi liian tulkinnan varainen.

Vierailija
247/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on varmaan kans naisena ookoo haluta sellasta miestä joka tekee kaikki "naisen työt" ja on vähän alistua yms, koska en ole miehen hakkaaja 😂

Vierailija
248/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiskako sitä olisi, jos tekisi kotona kaiken ja kunnianhimotonko, jos naisi varakkaan miehen? Taitaa taas peri kateelliset uhrautuneet av-mammat katkeruuksissaan solvata.

Kyllä, tuo kuvaa laiskaa ja kunnianhimotonta ihmistä hyvin. Muut hoitavat sekä kodin että työn ja ovat itse hankkineet omaisuutensa. Laiska ja kunnianhimoton haluaa että puoliso tekee nuo että hänen ei tarvitse. Taidat olla kateellinen kun jollakin on sisua ja kunnianhimoa?

Vierailija
249/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on eroa, haluaako nimenomaan ensisijaisesti ihmisen, joka suostuu täyttämään kaiken näköisiä pikkutarkkoja rooliodotuksia parisuhteessa, vai haluaako puolisokseen jonkun tietyn ihmisen tämän itsensä takia, ja sitten yhdessä todetaankin tuollainen "perinteinen" roolijako meille sopivaksi. Jälkimmäinen tilanne saattaa johtaa monelta osin aloittajan toivomaan tilanteeseen, mutta aivan eri lähtökohdista - terveemmistä sellaisista.  

En usko että tuolla asenteella noin vain löytää hyvää ja lämmintä ihmissuhdetta. Siinä kun pitäisi tulla ihan ensin se ihminen ja rakkaus häneen. 

t. 218

En näe mitään eroa noissa. Jälkimmäisessä tapauksessa se alistaja vain odottaa niiden pikkutarkkojen odotustensa kertomisen kanssa, kunnes toinen on hymyillen luvannut alistua määräiltäväksi.

Aina varmasti ei olekaan eroa. Mutta silloin minusta tilanne on erilainen, jos kumpikin on täysin aidosti valmis hyväksymään muunkin laisia työnjakoja kuin tuon "perinteisen", jos kummankin lähtökohta on se, että tämän ihmisen kanssa haluan olla ja yhdessä etsiä meille hyvän tavan elää enkä vain toteuttaa omaa fantasiaani. Meillä välillä minä olen tienannut ja mies on tehnyt kotityöt ja vähän jopa hemmotellut iltaisin väsynyttä vaimoa, välillä on ollut minun vuoroni kun tilanteet ovat muuttuneet ja työelämä on yllättänyt. Kummassakaan tilanteessa toista ei ole rooliinsa alistettu ja muutkin ratkaisut olisivat olleet ok, ensisijaisesti haluamme vain olla yhdessä niin, että molemmilla on hyvä.

Mutta se on kyllä totta, että tuota aloittajan kaipaamaa alistuvaisuutta ei minun tarkoittamissani tilanteissa ole, eikä tuollaisia kummallisia toiveita estoisesta opetettavasta sänkykumppanista yms. Minä puhuin oikeastaan vain siitä, että monenlaiset tulonteko/kotityöjakomallit voivat olla ihan ok jos lähtökohta on terveellä pohjalla. Minusta se ei sitä aloittajan kriteereillä voi olla, mutta ilmeisesti moni tässäkin ketjussa on eri mieltä.

No nyt kuvaat ihan normaalia parisuhdetta, et mitään erityistä. Normaalissa suhteessa ne roolit vaihtuvat koko ajan. Aloitus käsittelee jotain ihan muuta eikä tarinasi varsinaisesti liity tähän mitenkään. On muutenkin hölmöä antaa oma parisuhde esimerkiksi keskustelussa. Mitä muut siihen voivat kommentoida, jos kuitenkin ovat eri kannalla kuin mihin itse asetut keskustelun aiheen suhteen? Voit ladella loputtomiin faktoja omasta suhteestasi, muut voivat yrittää kommentoida ja lopulta selviät kaikesta sanomalla: "Et tiedä meidän suhteestamme mitään :)"

Mä kuvasin ihan samaa tilannetta alun perinkin viestissäni, mutta paljon lyhyemmin ja selkeästi liian epätarkasti, koska esimerkiksi sinä et ymmärtänyt. Pointti oli siinä, ettei "perinteinen" työnjako minusta itsessään ole paha, mutta sillä on paljon väliä, miten tilanteeseen päädytään. Normaalssa parisuhteessa roolit voivat muuttua koko ajan, vähän tai ei kovinkaan paljoa - missään ei määritellä, että rooleja tulisi vaihtaa tietyin väliajoin. Olennaista lienee, onko kumpikin aidosti tyytyväinen ja onko se puoliso kuitenkin arvokas ensisijaisesti omana itsenään myös, vaikka tulisi tarvetta muuttaa työnjakoa.

Olen pahoillani jos koet omakohtaiset esimerkit hankaliksi (niitä käytetään usein tämän tyyppisessä keskustelussa havainnolistamaan ja konkretisoimaan sitä mitä yritetään sanoa, ei niinkään siinä mielessä että olisi tarkoitus järjestää huutoäänestys siitä onko nyt vaikka meidän suhteemme sinusta normaali vai ei). Itseasiassa minusta esimerkki näyttää nimenomaan olleen ihan tarpeellinen, koska tunnuit ymmärtävän paremmin sen avulla mitä tarkoitin. Alkuperäinen suppea ja aika abstrakti vastaukseni oli selkeästi liian tulkinnan varainen.

Pahoittelen, en jaksanut nyt lukea viestiäsi. En jaksa tämän enempää vatvoa parisuhdettasi, tee sille oma tarapiaketju jos haluat.

Vierailija
250/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan miehet ovat jo pitkään haukkuneet tällaisia naisia lompakkoloisiksi. Olenkin ihmetellyt, missä he nyt luuraavat.

Minusta aloittaja saa ihan vapaati haluta perinteistä parisuhdetta, mutta itsellä pistää silmään se, että nainen on ihan miehen hyväntahtoisuuden varassa. Jos suhde päättyy miehen aloitteessta, nainen jää tyhjän päälle. Nainen ei tuosta suhteesta voi itse lähteä.

Vierailija
251/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot aloittaja, että edelliset naisesi onat nalkuttaneet. Mitä tarkoitat tällä? Ovatko sätkättäneet aiheetta vai pyytäneet laittamaan astiat koneeseen ja likapyykit koriin?

Minä odotan, vaikka kotona mielelläni olisin, eläisin, laittaisin nätiksi talon ja itseni, että aikuisella miehellä on sen verran älyä ja kunnioitusta olla jättämättä kaiken kuin tikku paskaan. Pidän äärimmäisen epäkunnioittavana sitä, että sotkua pitää tarkoituksella tehdä eikä voida muutamaa askelta ottaa tiskikoneen tai pyykkikorin suuntaan. Suhtaudun sellaiseen mieheen kuin lapseen, ja sellainen suhtautuminen ei varmaan ole aloittajan toiveessa.

Vierailija
252/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin tätä. En lukenut koko ketjua. Millä lihaksilla aloittaja siis aikoo elättinsä elättää? Kun kenenkään työpaikka ei ole varma ja firmoja menee nurin. Mitäs sitten kun aloittaja jää peruspäivärahalle? Silloin hän pettää lupauksensa, vaimo ottaa eron ja puolet omaisuudesta. Toivottavasti aloittaja ei sitten valita.

Vierailija
253/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha!! Olen kyllä katsonut kyseisen elokuvan, mutta en laatisi sääntölistaa enkä haluaisi lyödä naista vyöllä, ellei nainen itse näin toivoisi. Ehken olisi mukavuusalueella siltikään. Jossain määrin pidän kovaotteisemmasta seksistä välillä, olettaen että nainenkin pitää. En siis omaa mitään fetissiä siihen.

Ei ole provoa nämä toiveet, mutta aika monessa voisin joustaa jos raamit olisi jotenkin perinteiset.

Olen ihan ok näköinen ja harrastan aika paljon liikuntaa joten olen varmasti paremmassa kunnossa kuin moni teistä.

Pakko myöntää, että suurta nautintoa olen saanut vihaisista kommenteistanne, olenhan korostanut tämän olevan ihannenaiseni ja tiedostan, että Suomessa moni nainen ruoskisi näistä puheista. En silti ymmärrä mistä moinen reaktio kun en ole ketään pakottamassa. Tässä lienee syy, miksi edelleen olen sinkku.

Jos sinä lapsen äiti haluat vaihtaa yhteystietoja niin laita sähköpostiosoitteesi? Voisi olla kiva tavata jos siltä tuntuu.

Ap

Vierailija
254/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot aloittaja, että edelliset naisesi onat nalkuttaneet. Mitä tarkoitat tällä? Ovatko sätkättäneet aiheetta vai pyytäneet laittamaan astiat koneeseen ja likapyykit koriin?

Minä odotan, vaikka kotona mielelläni olisin, eläisin, laittaisin nätiksi talon ja itseni, että aikuisella miehellä on sen verran älyä ja kunnioitusta olla jättämättä kaiken kuin tikku paskaan. Pidän äärimmäisen epäkunnioittavana sitä, että sotkua pitää tarkoituksella tehdä eikä voida muutamaa askelta ottaa tiskikoneen tai pyykkikorin suuntaan. Suhtaudun sellaiseen mieheen kuin lapseen, ja sellainen suhtautuminen ei varmaan ole aloittajan toiveessa.

Aloittajahan nimeomaan etsii naista joka hyväksyy sen, että aloittaja kohtelee häntä epäkunnioittavasti. Tekosyynä se, että 50 tai 100 vuotta sitten nykyisin halventavana pidetty käytös oli kunnioittavaa. Ennen vanhaan emäntäkin saattoi antaa piialle korvatillikan, jos tämä mokasi. Se oli OK. Miettikää naiset jos pomonne tekisi teille sen töissä huomenna. Olisiko asiallista?

Vierailija
255/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 218

Pahoittelen, en jaksanut nyt lukea viestiäsi. En jaksa tämän enempää vatvoa parisuhdettasi, tee sille oma tarapiaketju jos haluat.

:D No sen tosiaan huomaa ettet ole jaksanut, et tainnut jaksaa lukea aiempiakaan kun noin pahasti viiletät pusikossa, mutta ei se mitään.  Öitä!

Vierailija
256/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin tätä. En lukenut koko ketjua. Millä lihaksilla aloittaja siis aikoo elättinsä elättää? Kun kenenkään työpaikka ei ole varma ja firmoja menee nurin. Mitäs sitten kun aloittaja jää peruspäivärahalle? Silloin hän pettää lupauksensa, vaimo ottaa eron ja puolet omaisuudesta. Toivottavasti aloittaja ei sitten valita.

On muutakin omaisuutta kuin ansiotyö. Jos firma kaatuisi en siitä uppoaisi. Ihan hyvin säästöä ja sijoituksia, ja voisin sen talon naiselle luvata "vakuudeksi" jos haluaisin eron. Yleensä en markkinoi itseäni rahalla irl. Ehkä on aloitettava.

Ja eksiä minulla on hyvin vähän. En edes tiedä voiko heitä eksiksi sanoa kun suhde on kaatunut alle vuodessa. Ovat valittaneet milloin mistäkin ja olleet muutenkin dramaattisia ja käyttäytyneet kaikin puolin epäviehättävästi. En itse esimerkiksi huuda, niin en myöskään koe olevani velvoitettu sellaista kuuntelemaan.

Ap

Vierailija
257/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha!! Olen kyllä katsonut kyseisen elokuvan, mutta en laatisi sääntölistaa enkä haluaisi lyödä naista vyöllä, ellei nainen itse näin toivoisi. Ehken olisi mukavuusalueella siltikään. Jossain määrin pidän kovaotteisemmasta seksistä välillä, olettaen että nainenkin pitää. En siis omaa mitään fetissiä siihen.

Ei ole provoa nämä toiveet, mutta aika monessa voisin joustaa jos raamit olisi jotenkin perinteiset.

Olen ihan ok näköinen ja harrastan aika paljon liikuntaa joten olen varmasti paremmassa kunnossa kuin moni teistä.

Pakko myöntää, että suurta nautintoa olen saanut vihaisista kommenteistanne, olenhan korostanut tämän olevan ihannenaiseni ja tiedostan, että Suomessa moni nainen ruoskisi näistä puheista. En silti ymmärrä mistä moinen reaktio kun en ole ketään pakottamassa. Tässä lienee syy, miksi edelleen olen sinkku.
Jos sinä lapsen äiti haluat vaihtaa yhteystietoja niin laita sähköpostiosoitteesi? Voisi olla kiva tavata jos siltä tuntuu.

Ap

Jotenkin ensimmäinen ajatukseni tuohon on, että voi sitä lapsiparkaa, joka "saa" AP:n isäpuolekseen! Toivottavasti olen siis väärässä, mutta vähän sellainen ikävä fiilis tulee, ettei AP ole ihan henkiseltä puolelta sitä parasta huoltajamatskua, varsinkin kun ko. lapsi ei olisi edes verisukulainen, ja äitinsä olisi AP:lle alisteisessa asemassa :(

Vierailija
258/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minäkin olen nauttinut kommenttiesi lukemisesta. Olet sinä aika hölmö. Tunnen itseni tosi fiksuksi kun luen suoltamaasi sontaa :D Rattoisasti kului sunnuntai-ilta. Myönnän, tulen tänne etsimään juuri tällaisia ketjuja.

Etkö siis ymmärrä miksi ihmiset suuttuvat kun tarkoituksella ärsytät? Luuletko olevasi suurikin nero kun tiedät mitä ei ole soveliasta sanoa? Lapsikin tietää sen mitä sinä. Ja luuletko saavuttaneesi jotain kun saat ihmiset suuttumaan? Kuka tahansa saa kenet hyvänsä suuttumaan. Ei se ole taito, se on vain typerän ihmisen keino saada huomiota. Kuvainnollisesti kävelit torille, nousit roskalaatikon päälle ja kiljuit KATSOKAA MINUA!!!! Ja nyt röyhistelet kuin kukko tunkiolla kun ihmiset katsoivat. Vähästä tulet onnelliseksi, pikkumies.

Voisit siirtyä mieluummin treenaamaan sitä henkistä kuntoasi, se on heikossa hapessa. Heikommassa kuin kenelläkään täällä.

Vierailija
259/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ap: n mollausta. Täällä reilusti suurinosa tekee juuri nuo naisten työt ja raatavat lisäksi töissä. AP:n ehdottama järjestelyhän olisi aivan huippu!

Vierailija
260/346 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tekisi ruokaa kun tulen töistä tai olisi jo ehtinyt tehdä, tekisi kaikki naisten työt ja minä sitten miesten. Olisi sängyssä vähän kokematon, saisin opettaa. Osaisi tehdä hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, huolehtisi ulkonäöstään, ja olisi vähän alistuva muttei yhtään liikaa. Eli sanoisi mielipiteensä eikä mielistelisi mutta pyrkisi olemaan miellyttävä eikä nalkuttaisi.

Maksaisin kaiken.

Onko tällaisia? Toki olettaisin naisella olevan jonkun tason koulutus tai ainakin kiinnostus uutta tietoa tai jotakin tieteen alaa kohtaan. Saisi myös tehdä töitä, mutta niin että olisi minun. Siis, että ei olisi pois kun olen kotona.

En ole vaimonhakkaaja vaan haluaisin vaan tällaisen liiton.

Mikä tämän aloituksen ideana oli? Ei sillä että vauva.fi -aloitukset ovat usein kovin asiapitoisia... Mutta siis halusit kertoa meille, että haluaisit kuvauksesi mukaisen naisen? Sinun päässäsi kehittelemän ideaalinaisen? Onhan jokaisella meistä varmasti ihannemies ja -naiskuvitelmia, jotka harvoin toteutuvat. Ulkonäköä et sentään ole valmiiksi kehitellyt. Ja varmasti kuvauksesi mukaisia naisia löytyy, myös Suomesta. Aivan kuten Itä-Euroopasta ja Aasiasta löytyy suomalaisnaisen "perinteisen" ajatusmallin omaavia (kuka sitten määritellytkään mikä on täällä tavallista ja mikä ei).

Mihin itse kiinnitin huomiota, oli tekstisi loppuhuomautus. "En ole vaimonhakkaaja". Niin, no se kyllä ei itselläni ensiksi tullut mieleen. Miksi halusit korostaa tätä seikkaa? Lisäksi, JOKAISEN ihmisen velvollisuus on osata tehdä ruokaa, jos et sinä osaa niin opettele. Vai halusitko tässä korostaa tuota "hyvää" ruokaa? Mikä on sinusta sitten "hyvää" ruokaa? Michelin-ravintolan tasoista? Tällaisia naisia löytyy varmasti useita. Monella tällaisista naisista on lisäksi suuri kiinnostus tieteeseen, kuten ydinfysiikkaan, mutta eivät halua hyödyntää tätä tietoa juurikaan esimerkiksi uraksi, vaan mieluummiin ovat kotirouvina siivoomassa ja laittamassa ruokaa loppuelämänsä!

Loppuhuomautus: jokainen ihminen on oma ihmisensä, kukaan ei ole kenenkään omaisuutta. Toivon kuitenkin, että löydät unelmiesi naisen. Tosin, todellisuus tulee vastaan joka suhteessa. Unelmiesi naisella voi olla jokin ärsyttävä tapa, jota joudut sietämään. Tai hän sairastuu ja kotona ei enää olekaan kotirouvaa -> suhde muuttuu täysin. Tämän ja monen muun syyn vuoksi ihmiset useimmiten perustavat parisuhteensa siihen, millainen persoona henkilö on, eikä siihen täyttääkö kyseinen henkilö valmiiksi asetetut vaatimukset. Parisuhteen pitäisi olla kompromisseja, sillä tyäydellistä parisuhdetta ei ole olemassa. 

Mukavaa alkusyksyä sinulle ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi