Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin perinteisen naisen

Vierailija
20.08.2016 |

Joka tekisi ruokaa kun tulen töistä tai olisi jo ehtinyt tehdä, tekisi kaikki naisten työt ja minä sitten miesten. Olisi sängyssä vähän kokematon, saisin opettaa. Osaisi tehdä hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, huolehtisi ulkonäöstään, ja olisi vähän alistuva muttei yhtään liikaa. Eli sanoisi mielipiteensä eikä mielistelisi mutta pyrkisi olemaan miellyttävä eikä nalkuttaisi.

Maksaisin kaiken.

Onko tällaisia? Toki olettaisin naisella olevan jonkun tason koulutus tai ainakin kiinnostus uutta tietoa tai jotakin tieteen alaa kohtaan. Saisi myös tehdä töitä, mutta niin että olisi minun. Siis, että ei olisi pois kun olen kotona.

En ole vaimonhakkaaja vaan haluaisin vaan tällaisen liiton.

Kommentit (346)

Vierailija
281/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset keskustelko enää tämän henkilön kanssa. Hän käyttää teitä hyväkseen. Muillakin palstoilla kuin täällä.

Hän vastailee itse omiin kirjoituksiinsa ja maalailee kaikenlaisia "ihanneiltoja" ja "olisi se niin vaan täydellistä" -tarinoita teille luettavaksi muka toisten naisten kertomana. Hän LASKELMOI, aivan samoin kuin elämänsä unelmanaisensa kanssa.

Hän hakee teistä tyydyttäjää seksuaalisille haluilleen, jonkinlaista reaktiota. Ei häntä kiinnosta reaktion laatu, kunhan on vain reaktio. Parhaat kiksit hän saa, kun saa sidottua jonkun tunnetasolla itseensä kiinni, riippuvaiseksi hänen "voimastaan". Hän pyörittää naisia valmiiksi paketeiksi, jota voi sitten tarpeen tullen tökkiä eli ottaa omien tarpeidensa mukaan käyttöönsä. Ei häntä teidän mielipiteenne kiinnosta. Hän käyttää samaa "seksikouluttajan" kikkaansa nyt teihin, kuin mitä kertoo käyttävänsä naisiinsakin. Hänelle seksi ei ole fyysistä, vaan henkistä ylivaltaa muista.

Syöttinä hän käyttää kotielämään liittyviä fantasioita, sillä hän tietää sen vetoavan tämän palstan naisiin. Hän myy teille nyt satasella täyttä roskafantasiaa, jotta te antaisitte hänelle ILMAISEKSI sen, mitä hän itse tarvitsee. Pihi on pihi kaikessa, ei vain rahassa.

Hän kopioi fantasian harmaan sävyistä, koska se todistettavasti saa naiset lääpälleen. Kaikki on pelattu jo etukäteen hänen mielessään ja te esitätte juuri nyt sitä roolia, jonka hän on mielessään teille jo päättänyt. Kaikki on jo koordinoitu ennen keskustelunavausta, teidän ollessa antavia osapuolia ja hänen ollessa YKSINVALTIAS yli kaiken. (Jumaluuskompleksi, eipä?) Jopa tämäkin mielipiteeni saa hänet kiihottumaan, koska hän tuntee ylivaltaa minun ylitseni siitä, etten voi todellisuudessa tietää mitä hän oikeasti tekee, ajattelee tai tahtoo.Hän saa tyydytystä omasta paremmuudestaan, kun ei sano mitään takaisin ja "alistu" tasolleni kritisoimaan muita.

Hän yrittää syöttää nyt pajunköyttä teille siitä, miten hän on muka "tarvitsemanne" perinteinen mies ja miten hänen haluamansa alistussuhde olisi muka luksusta, haluttava, toivottava ja ihannoitava asia. Hän yrittää perustella tätä hyväksikäyttöä järkeenkäyväksi toiminnaksi, jotta se olisi teidänkin mielestä järkevää. Näin hyväksikäyttävät toimii: saa teidät uskomaan saastaan ja saastan olevan oikein ja normaalia ja hyvää ja tavoiteltavaa.

Hän ei nimenomaan halua pakottaa ketään, koska se voisi johtaa vastuuseen hänen omasta käytöksestään. Tällä systeemillä hän voi aina paeta ja väittää, että sinä itse halusit, minä vain tein kuten itse toivoit, sinä käytit itseasiassa minua hyväksesi, sillä tahdoit minun tekevät näitä tekoja. Toki liian älykäs ei saisi vastapuoli olla, jotta ei tätä tajuaisi.

Ihan kaikki mitä hän on sanonut on ollut vain hänen omien halujensa tyydyttämistä, syötti. Teidät on tietämättänne sotkettu roolileikkiin, mihin ette ikinä suostuisi, jos olisitte valveutuneita asiasta. Meilläpäin tällaisia omiin seksifantasijoihinsa sotkijoita sanotaan raiskaajiksi. Tämä ei eroa fyysisestä raiskauksesta muuten kuin ilman kiinnijäämisten riskiä fyysisten tunnusmerkkien puuttuessa. Hyväksikäyttöaste on aivan yhtä korkea ja toiminta ihan yhtä kuvottavaa.

Miksi luulette, että se henkilö, joka selvästikin on alistaja, ei sinuakin, hyvä KOKEMATON lukija, hyväksikäyttäisi?

Lisäksi, eikö olisi jo aika ymmärtää, että tämä ei ole leikkiä. Hän kalastelee oikeita ihmisiä omiin tarkoitusperiinsä, ilman, että tajuaa ajoissa lopettaa. Ei hän lopeta, ennen kuin toinen on tyhjiin puristettu, sillä ei hän osaa.

Vierailija
282/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka haluavat ap:n kaltaisen miehen, ovat varmasti ansainneet mitä sitten saavat. Toki henkirikoksen uhriksi joutumista en toivo kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka haluavat ap:n kaltaisen miehen, ovat varmasti ansainneet mitä sitten saavat. Toki henkirikoksen uhriksi joutumista en toivo kenellekään.

No nyt on sitten vuorossa tämä ap:n puolustusporukka. Sama mies, eri verkkarit.

Vierailija
284/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä esittämäsi kommentti uhkailua vai halusitko vain osoittaa olevasi vastuuton myös kommunikoinnissasi?

Vierailija
285/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi. Olen 58 vuotias naisen alku tampereelta. Sopivasti lihava mutta erittäin kaunis. Sisältä. Minulla on 9 koiraa ja 3 kania. Koirien nimet ovat: Säntti, vessö, kaali, tussi, tankki, kokki, kissa, verttu ja gugigugi. Kanien nimet ovat: pupu, rusakko ja kettu.

Olen työssäkäyvä mutta jään mielelläni työttömäksi jos maksat kaiken. Minulla on yksi poika. Hän on 36 vuotias ja työskentelee jalkaterapeuttina Helsingin kansallismuseossa. Otappa yhteyttä jos kiinnostuit ja haluat kuulla lisää.

Vierailija
286/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle AP:n kuvailema suhdemalli sopisi. Minulla ei ole koskaan ollut intohimoisia urahaaveita, vaikkakin omia harrastuksia kyllä (ovat minulle erittäin tärkeitä). Siinä mielessä palkkatyöstä pois jääminen ei haittaisi pätkääkään. Rakastan ruoanlaittoa ja laitan hyvää ruokaa. Siivoaminen sujuu hyvin, osaan pyykätä ja silittää ja tykkään sisustamisestakin. Olen urheilullinen, hoikka ja tyylikäs. En ole varma alistuvuudesta, mutta en ainakaan halua olla mikään vetojuhta ja aina päsmäröimässä, en vain jaksa. 

Ei minua haittaisi olla kotirouvana miehelle jota arvostaisin ja rakastaisin. Kokisin, että siitä hyötyisimme me molemmat. 

Aika kokematonkin olen. 28-vuotias ja mulla on ollut kaksi seksikumppania (kummatkin parisuhteita). 

Harmi vain että AP on trolli. 

Saattaa olla trolli.

Mutta oletko miettinyt mitä sitten tekisit jos olisit kotirouvana ja miehesi kuolisi nuorena tai jättäisi sinut toisen takia?

Miten eläisit ja elättäisit mahdolliset lapsesi?

Voihan sitä haaveilla mutta kannattaa kai kuitenkin olla realisti ja pitää huoli siitä että elämässä pärjää omillaankin.

Vierailija
287/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sentäs mahdollisuuksien rajoissa oleva kysymys: Mistä saa perinteistä mustaamakkaraa?

Vierailija
288/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile uskovaisessa perheessä kasvanuttua, ei kuitenkaan ev.lut. Niillä on yleensä tuollainen perinteinen malli.

Vierailija
289/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät älkööt vaivautuko kirjoitti:

Älkää naiset keskustelko enää tämän henkilön kanssa. Hän käyttää teitä hyväkseen. Muillakin palstoilla kuin täällä.

Hän vastailee itse omiin kirjoituksiinsa ja maalailee kaikenlaisia "ihanneiltoja" ja "olisi se niin vaan täydellistä" -tarinoita teille luettavaksi muka toisten naisten kertomana. Hän LASKELMOI, aivan samoin kuin elämänsä unelmanaisensa kanssa.

Hän hakee teistä tyydyttäjää seksuaalisille haluilleen, jonkinlaista reaktiota. Ei häntä kiinnosta reaktion laatu, kunhan on vain reaktio. Parhaat kiksit hän saa, kun saa sidottua jonkun tunnetasolla itseensä kiinni, riippuvaiseksi hänen "voimastaan". Hän pyörittää naisia valmiiksi paketeiksi, jota voi sitten tarpeen tullen tökkiä eli ottaa omien tarpeidensa mukaan käyttöönsä. Ei häntä teidän mielipiteenne kiinnosta. Hän käyttää samaa "seksikouluttajan" kikkaansa nyt teihin, kuin mitä kertoo käyttävänsä naisiinsakin. Hänelle seksi ei ole fyysistä, vaan henkistä ylivaltaa muista.

Syöttinä hän käyttää kotielämään liittyviä fantasioita, sillä hän tietää sen vetoavan tämän palstan naisiin. Hän myy teille nyt satasella täyttä roskafantasiaa, jotta te antaisitte hänelle ILMAISEKSI sen, mitä hän itse tarvitsee. Pihi on pihi kaikessa, ei vain rahassa.

Hän kopioi fantasian harmaan sävyistä, koska se todistettavasti saa naiset lääpälleen. Kaikki on pelattu jo etukäteen hänen mielessään ja te esitätte juuri nyt sitä roolia, jonka hän on mielessään teille jo päättänyt. Kaikki on jo koordinoitu ennen keskustelunavausta, teidän ollessa antavia osapuolia ja hänen ollessa YKSINVALTIAS yli kaiken. (Jumaluuskompleksi, eipä?) Jopa tämäkin mielipiteeni saa hänet kiihottumaan, koska hän tuntee ylivaltaa minun ylitseni siitä, etten voi todellisuudessa tietää mitä hän oikeasti tekee, ajattelee tai tahtoo.Hän saa tyydytystä omasta paremmuudestaan, kun ei sano mitään takaisin ja "alistu" tasolleni kritisoimaan muita.

Hän yrittää syöttää nyt pajunköyttä teille siitä, miten hän on muka "tarvitsemanne" perinteinen mies ja miten hänen haluamansa alistussuhde olisi muka luksusta, haluttava, toivottava ja ihannoitava asia. Hän yrittää perustella tätä hyväksikäyttöä järkeenkäyväksi toiminnaksi, jotta se olisi teidänkin mielestä järkevää. Näin hyväksikäyttävät toimii: saa teidät uskomaan saastaan ja saastan olevan oikein ja normaalia ja hyvää ja tavoiteltavaa.

Hän ei nimenomaan halua pakottaa ketään, koska se voisi johtaa vastuuseen hänen omasta käytöksestään. Tällä systeemillä hän voi aina paeta ja väittää, että sinä itse halusit, minä vain tein kuten itse toivoit, sinä käytit itseasiassa minua hyväksesi, sillä tahdoit minun tekevät näitä tekoja. Toki liian älykäs ei saisi vastapuoli olla, jotta ei tätä tajuaisi.

Ihan kaikki mitä hän on sanonut on ollut vain hänen omien halujensa tyydyttämistä, syötti. Teidät on tietämättänne sotkettu roolileikkiin, mihin ette ikinä suostuisi, jos olisitte valveutuneita asiasta. Meilläpäin tällaisia omiin seksifantasijoihinsa sotkijoita sanotaan raiskaajiksi. Tämä ei eroa fyysisestä raiskauksesta muuten kuin ilman kiinnijäämisten riskiä fyysisten tunnusmerkkien puuttuessa. Hyväksikäyttöaste on aivan yhtä korkea ja toiminta ihan yhtä kuvottavaa.

Miksi luulette, että se henkilö, joka selvästikin on alistaja, ei sinuakin, hyvä KOKEMATON lukija, hyväksikäyttäisi?

Lisäksi, eikö olisi jo aika ymmärtää, että tämä ei ole leikkiä. Hän kalastelee oikeita ihmisiä omiin tarkoitusperiinsä, ilman, että tajuaa ajoissa lopettaa. Ei hän lopeta, ennen kuin toinen on tyhjiin puristettu, sillä ei hän osaa.

Reps :D

En jaksanut luke koko pelottelulitaniaa. Aloittaja ei ole mikään fiksu ihminen, päinvastoin. Näyttää olevan tyhmä kuin saapas. Miten hän muka ketään pyörittelee paketeiksi - vieläpä pelkän netin välityksellä? Tämä ketju on viihdettä ja aloittaja on pelle joka jaksaa hauskuuttaa minua tunnin tai pari. Häntä on kiva härnätä.

Minä en ainakaan ole tippaakaan kokematon ja väitän, että minä olen paljon, PALJON aloittajaa parempi näissä nettiväittelyjutuissa. Aloittajahan ei uskalla edes vastata yhteenkään hiemankin hyökkäävämpään viestiin. Uikuttaa vain nurkassa peloissaan. Tosielämässä hän on niljakkeita jotka töissä hiipivät seinän vieriä ja mulkoilevat vihamielisesti alta kulmien. Haaveilevat muiden alistamisesta mutta aivan kutistuvat kasaan, jos joku puhuttelee heitä yhtään käskevämpään sävyyn. Ei tuollainen luuseri ketään alista. Tunnenkin yhden tuollaisen yrittäjän. Nuorehko, mutta kalju päälaelta ja iso kaljamaha. Esiintyy rikkaana mutta kaikki on lainarahoilla hankittu, osa ehkä varastamallakin, epäilen. Viljelee samoja fraaseja kuin aloittaja: "Ymmärrän hyvin, tiedostan että ei ole yleisesti hyväksyttyä..." Lempeä ääni, lempeä ymmärtäväinen katse... Ja kun asiat töissä eivät luista ja palkat on maksamatta, luikkii pakoon toimistonsa vieressä olevasta palo-ovesta kun näkee jonkun (nais)työntekijöistä olevan tulossa :D

Ja aina - joka kerta - nämä nettiuhoajat ovat kertomansa mukaan sikarikkaita toimareita jotka treenaavat salilla 8 tuntia päivässä. Ja aina on naisia, jotka ovat liian laiskoja tekemään työtä ja haaveilevat miehestä joka heidät elättäisi. Samanlaisia miehiäkin toki on. Mutta ikävä tiputtaa teidät laiskurit unelmistanne: nykyaikana ei ole juuri ketään, jonka työpaikka ja omaisuus olisi niin turvattu, että hän kykenee elättämään yksin itsensä, teidät ja lapsikatraan. Ehkä Suomen rikkaimmat ihmiset siihen pystyisivät, muutama heistä, mutta heidän pyydystämiseensä teillä ei riitä ulkonäkö.

Vierailija
290/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle AP:n kuvailema suhdemalli sopisi. Minulla ei ole koskaan ollut intohimoisia urahaaveita, vaikkakin omia harrastuksia kyllä (ovat minulle erittäin tärkeitä). Siinä mielessä palkkatyöstä pois jääminen ei haittaisi pätkääkään. Rakastan ruoanlaittoa ja laitan hyvää ruokaa. Siivoaminen sujuu hyvin, osaan pyykätä ja silittää ja tykkään sisustamisestakin. Olen urheilullinen, hoikka ja tyylikäs. En ole varma alistuvuudesta, mutta en ainakaan halua olla mikään vetojuhta ja aina päsmäröimässä, en vain jaksa. 

Ei minua haittaisi olla kotirouvana miehelle jota arvostaisin ja rakastaisin. Kokisin, että siitä hyötyisimme me molemmat. 

Aika kokematonkin olen. 28-vuotias ja mulla on ollut kaksi seksikumppania (kummatkin parisuhteita). 

Saattaa olla trolli.

Mutta oletko miettinyt mitä sitten tekisit jos olisit kotirouvana ja miehesi kuolisi nuorena tai jättäisi sinut toisen takia?

Voihan sitä haaveilla mutta kannattaa kai kuitenkin olla realisti ja pitää huoli siitä että elämässä pärjää omillaankin.

Sitten tuokin laiskuri joutuisi takaisin töihin. Eipä kai sen kummempaa. Saisi elää laiskana työtä tekemättä muutaman vuoden kuitenkin. Nykyaikana ei saisi sanoa ketään laiskaksi, mutta mitä muuta on ihminen joka haluaa pyhittää elämänsä kotitöille ja sisustukselle? Kun muut hoitavat valittamatta sekä kotityöt, sisustamisen että tienaavat itselleen rahaa omassa työpaikassa? Ja maksavat verot, korvauksena kun yhteiskunta maksoi heidän koulutuksensa.

Vierailija
291/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun pelit on nyt pelailtu. Vitsit ei vaikuta asiaan, ketään ei ne kiinnosta.

Vierailija
292/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä inhottavista kommenteista. Joillekin naisille on hirveen suuri uhka se, et jotkut (sekä miehet et naiset) haluaa tuollaista suhdetta, vaikka siinä ei olis mitään vikaa. Sen tunnistaa siitä, että täytyy ilkeillä. Suurin uhkakuva tuollaisille ihmisille olisi se, että tuollainen suhde toimisi ja kaikki olisivatkin siinä onnellisia. Se kun ei voi olla edes mahdollista.

Mun mielestä jokaisen naisen, joka kavahtaa tuota ap:n kuvausta tulis käydä itsensä kanssa keskustelu et miksi tuollainen saa itsessään niin voimakkaita reaktioita aikaan. Eihän se teille kuulu pätkääkään miten muut elää. Varsinkin kun tuossa ei ole mitään muita vahingoittavaa. Oman elämänsä kanssa tasapainossa ja onnellisena elävä ihminen ei ahdistu moisesta vaan muiden elää kuten tahtovat.

Vierailija
293/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N58 kirjoitti:

Täällä olisi. Olen 58 vuotias naisen alku tampereelta. Sopivasti lihava mutta erittäin kaunis. Sisältä. Minulla on 9 koiraa ja 3 kania. Koirien nimet ovat: Säntti, vessö, kaali, tussi, tankki, kokki, kissa, verttu ja gugigugi. Kanien nimet ovat: pupu, rusakko ja kettu.

Olen työssäkäyvä mutta jään mielelläni työttömäksi jos maksat kaiken. Minulla on yksi poika. Hän on 36 vuotias ja työskentelee jalkaterapeuttina Helsingin kansallismuseossa. Otappa yhteyttä jos kiinnostuit ja haluat kuulla lisää.

No joo, lipsahti sulla pikkusen tossa mun energiakenttää runkatessasi, eli vahingoittaessasi vitun ääliö, et ei, en pidä. Et sä mitään osaa.

Vierailija
294/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla trolli.

En ole tuo, jolta kysyit, mutta kyllä sitä voi monellakin tavalla kerryttää omaisuutta. Ei shoppailekaan merkkireleitä, vaan sijoittaakin osakkeisiin, rahastoihin tai vaikka asuntoihin. Sitten hoitelee niitä...

Vierailija
295/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla trolli.

En ole tuo, jolta kysyit, mutta kyllä sitä voi monellakin tavalla kerryttää omaisuutta. Ei shoppailekaan merkkireleitä, vaan sijoittaakin osakkeisiin, rahastoihin tai vaikka asuntoihin. Sitten hoitelee niitä...

Lisäksi tuollaiset perinteiset miehet yleensä ostelee lahjoja, joita voi realisoida. Mulle ihan sama miten muut elää. Mitä se kenenkään ulkopuolisen persettä kaivelee?

Vierailija
296/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla trolli.

Miehellähän säilyy elatusvelvollisuus, jos ei potkaise tyhjää... MIksi se olisi vain naisella? Sen lisäksi, jos omaisuutta on niin kyllä sillä hetken varmaan elelee ja varmaan tää tuleva ex olisi käyttäynyt kaikki päivät itseään kehittäen.. Sitähän ap toivoi et ei olis mikään tyhjäpää. Eli kyllä varmaan tekemistä keksis tuokin rouva, ei hätää.

Vierailija
297/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi demonisoitte ap:n? Moni teistä on juuri tuollainen nainen, tosin huomattavasti huonommin "eduin". Raadatte töissä, raadatte kotona, nalkutatte miehillenne, olette elähtäneitä. Mutta kun on vaan niin ihanaa olla itsenäinen koska sellainen nyt vaan kuuluu olla!

No siksi ne just demonisoikin. Ärsyttäähän se kun itse tekee samaa (jo ehkä ties kuinka mones mies menossa) eikä mitään ole hyötynyt.  PRKL jos noi (ap + puoliso) vielä onnistuis olemaan onnellisiakin!

Vierailija
298/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap välitä inhottavista kommenteista. Joillekin naisille on hirveen suuri uhka se, et jotkut (sekä miehet et naiset) haluaa tuollaista suhdetta, vaikka siinä ei olis mitään vikaa. Sen tunnistaa siitä, että täytyy ilkeillä. Suurin uhkakuva tuollaisille ihmisille olisi se, että tuollainen suhde toimisi ja kaikki olisivatkin siinä onnellisia. Se kun ei voi olla edes mahdollista.

Mun mielestä jokaisen naisen, joka kavahtaa tuota ap:n kuvausta tulis käydä itsensä kanssa keskustelu et miksi tuollainen saa itsessään niin voimakkaita reaktioita aikaan. Eihän se teille kuulu pätkääkään miten muut elää. Varsinkin kun tuossa ei ole mitään muita vahingoittavaa. Oman elämänsä kanssa tasapainossa ja onnellisena elävä ihminen ei ahdistu moisesta vaan muiden elää kuten tahtovat.

Eikös sinun aloittaja pitäisi olla töissä tähän aikaan, tienaamassa niitä miljooniasi?

Vierailija
299/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies sopeutuu nykyään  jo aika hyvin siihen, että nainen voi valita roolinsa... Näköjään samaa ei voi odottaa naisilta itseltään. Kodinhengettäret pelottaa.

Vierailija
300/346 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla trolli.

Lisäksi tuollaiset perinteiset miehet yleensä ostelee lahjoja, joita voi realisoida. Mulle ihan sama miten muut elää. Mitä se kenenkään ulkopuolisen persettä kaivelee?

Sinähän tässä persettäsi kaivelet kun juuri sekaannuit siihen mitä muut tekevät. Lopeta räksytys ja anna meidän puhua mistä haluamme. Ei ole sinun asiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme