Millaisissa paikoissa teidän teinit ovat olleet TET-harjoittelussa?
Joku muu paikka kuin perinteinen kauppa tai päiväkoti haussa...
Kommentit (73)
Meidän teini oli seiskalla isänsä työpaikalla (insinööritoimisto) lajittelemassa mappeja järjestykseen, silppuamassa silputtavia papereita ja keittämässä kahvia yms. Kasilla oli ala-asteella "koulunkäyntiavustajana". Nyt on ysillä ja vielä on mietinnässä minne menee.
Itse olin yläasteella ainakin kaupassa (lähinnä laittelin tavaroita hyllyihin ja tein pientä inventaariota) ja eräässä vuokraamossa TET:ssä.
Olin itse aikoinaan kaupunkilehden toimituksessa, iltapäiväkerhossa ja Pizza Hutissa. Ekassa ei oikein päässyt muuta tekemään kuin siivoilemaan varastoa. Iltapäiväkerhossa tuli lasten kanssa touhuttua, mutta tajusin kyllä sen viikon aikana etten juurikaan pidä muiden lapsista. Pizza Hut oli ihan mukava. Paljon toki tiskausta ja imurointia, pöytien siivoamista yms. Päästiin kuitenkin tekemään myös salaatteja salaattipöytään ja toki viikon ajan maistui ilmainen pizza ja limppari. :P
Mä olin kasilla päiväkodissa ja ysillä Kansallisteatterissa. :D Ja oli ihan mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Mun poika on lähdössä mun mukaan rekan kyytiin. En tiedä kyllä sopiiko se koululle, mutta näin se suunnittelee.
Omista tet-harjoitteluista muistaisin, ettei omille vanhemmille saanut mennä. Vaikka olisi oma firma jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin isäni firmassa "toimistotyttönä". Juuri mitään en oikeasti tehnyt, suurimman osan ajasta keskityin vehtaamaan yhden nuoren miehen kanssa, joka oli töissä siellä. Olin onneksi hyvin kehittynyt jo teininä ja todella kaunis kyllä, täytyy itsekin myöntää. Aika monena iltapäivänä tavaravarastossa puuhailtiin, otin suihin ja muuta :D Ihan kivat muistot jäi tetistä :D
mitä vittua
Itse olen vanhainkodissa :D jännittää aika paljon ku oon niin antisosiaalinen mutta ehkä tää tästä. Ahdistaa vaan ihan sairaasti ku mikään ei luonnistu eikä tää oo millään tavalla mun juttu, ootan vaa et pääsen pois xd
Hei, haluaisin itsekin hakea samaan paikkaan, kuin sinä. Voisitko kertoa miten hait sinne?
Sihteerikokelaana autofirmassa ja ysillä korkeakoululla opastamassa ensiaputunteja.
Tytär oli yliopistolla, eka viikko tutustumassa luonnontieteisiin ja toinen kirjastoissa. Oli kyllä huolella valmisteltu ohjelma ja oikeasti pääsi näkemåän ja kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiks tettiin päästä johonki tietokonehommiin, esim. koodaamaan?
Kysyjän tetit ovat jo historiaa, mutta vastaan silti. Tuskin koodaamaan, mutta meidän poika oli ysillä eräässä pikkufirmassa joka tarjosi mikrotukea laidasta laitaan. Pääsi kokoamaan tietokoneita, asentamaan ohjelmia ja avaamaan erilaisia jumiutuneita laitteita.
Kuumassa ja kosteassa. Siellä oli silloin tet-hyökkäys.
Miksi tätä alapeukutetaan muihin vastauksiin nähden näin paljon? Eikö saa mennä tettiläiseksi alalle, jonne tietää myöhemmin hakeutuvansa?