Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takokaa mun päähän järkeä.

Vierailija
19.08.2016 |

- Mies jäi kiinni, kun oli jutellu facebookissa työkaverin kanssa, jonka oli nähnyt kaks kertaa. Nainen oli lisännyt hänet kaveriksi, ja aluksi jutellut normaaleja juttuja. Lopuksi kuitenkin päädytty puhumaan asioista jotka ei sovi miehelle ketä on parisuhteessa. Mies ei ollut tuonut esille millään tavalla, että seurustelee. Oli mm. puhetta riisumisesta ja kylään kutsumisesta. Sain myös tietää, että mies on yrittänyt myös muita esim kuvake.net sivustolla jutellut toisille, 2 vuoden seurustelun jälkeen.
- Mies ei enää rakasta minua koska olen lihonnut noin 10kg. Olen normaalipainon rajalla. Ja koska en pukeudu tällä hetkellä korkokenkiin ja näyttävästi.
-Haluaa olla yhdessä, mutta ei osaa sanoa haluaako joskus mennä naimisiin.
-Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta.

En ymmärrä miksi siedän tälläistä. Saisin varmasti uuden miehen, mutta jotenkin pelottaa päästää irti. Suhde on ensimmäiseni eikä minulla ole muita petikumppaneita ollut ikinä. Aloimme seurustelemaan kun olin 18 nyt olen 23 ja mies 27v.
Tuntuu että mies vaan hyväkskäyttää ;( Olen itse vielä niin rakastunut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tossa voi kuin miettiä, että tollastako elämää haluat elää? Jos mies ei enää rakasta sinua ja on haku päällä, eikö hän lähde muutenkin, kunhan vain löytää uuden ensin?

Vierailija
4/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kops* *kops* *kops* *kops* *KOPS*

Noin, olisikohan siellä nyt vähän enemmän järkeä.

M

Vierailija
5/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tossa voi kuin miettiä, että tollastako elämää haluat elää? Jos mies ei enää rakasta sinua ja on haku päällä, eikö hän lähde muutenkin, kunhan vain löytää uuden ensin?

No en tietenkään, sanoo ettei halua muita. Ahdistaa vaan ajatella hänet toisen kanssa :(-Ap

Vierailija
6/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte muuten iältä ja suhteen kestolta suunnilleen yhteen pariskuntaan, jonka mies on minua iskenyt ollessaan parisuhteessa ja avoliitossa :(

Vierailija
7/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa myös ajatella miten joku voi olla noin kylmä. En olisi ikinä voinut uskoa. :( -Ap

Vierailija
8/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitte muuten iältä ja suhteen kestolta suunnilleen yhteen pariskuntaan, jonka mies on minua iskenyt ollessaan parisuhteessa ja avoliitossa :(

Tiädätkö, miten heille kävi? -Ap

Vierailija
9/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tietenkään, sanoo ettei halua muita. Ahdistaa vaan ajatella hänet toisen kanssa :(-Ap

Jos sanat ja teot eivät mene yhteen, kumpaan voit luottaa? Onko mahdollista huijata sanoilla vai teoilla? Jos mies iskee muita, hän haluaa muita. Vaikka sanoisi mitä.

Vierailija
10/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiädätkö, miten heille kävi? -Ap

Ovat käsittääkseni edelleenkin yhdessä. En halunnut kertoa naiselle, koska en häntä oikeastaan tunne, joten nainen ei ehkä tiedä kuvioista.

Vierailija
11/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sinä rakastat tuossa miehessä? MItä hyvää sinä edes saat häneltä?

Ei vaikuta yhtään rakastettavalta henkilöltä. Ei rakasta, ei kunnioita sinua eikä välitä sinusta yhtään. Mies on 27-vuotias eikä ole aikuistunut tuota enempää.

Uskon että hän jättää sinut kuin nallin kalliolle heti kun joku yhtä sinisilmäinen nainen tarttuu syöttiin. Muutenkään sulla ei ole mitään hyvää odotettavissa tästä suhteesta.

Vierailija
12/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä naurattaa

Vierailija
13/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota taukoa teidän suhteesta. Muuta erilleen. Ehkä mies herää ja tajuaa mitä voi menettää.

Vierailija
14/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanon sitten minäkin että mieshän jo etsiikin parempaa, mikäli sellaisen saa niin jäät joka tapauksessa kuin nalli kalliolle.

Rakkaus ei todellakaan lopu 10kg lihomiseen, jos mies näin on sanonut niin kutsuisin sitä henkiseksi väkivallaksi. Ajattelepa miten käy, kun ikä alkaa näkyä ulkonäössä......

Tai jos olisit vaikkapa raskaana.

Mies ei halua sinua, et ole hänelle ykkönen. Hän on kanssasi, koska ei halua olla yksin (=ei siis halua erota). Mikäli saa pokattua mielestään paremman, niin mitäpä luulet käyvän?

Lähde, ansaitset parempaa.

Vierailija
15/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota taukoa teidän suhteesta. Muuta erilleen. Ehkä mies herää ja tajuaa mitä voi menettää.

Emme asu yhdessä, mies pommittaa jatkuvasti, eikä anna päästä yli. En haluasi enää jatkaa, kosk en pysty enää luottamaan

Heikkoina hetkinä vastaan viesteihin. Rakkaus tekee niin sokeaksi

:( -Ap Järki sanoo toista, mutta tunteet vie. Ja pahaolo menetyksestä, tekisi mieli vaan unohtaa kaikki.

Vierailija
16/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanon sitten minäkin että mieshän jo etsiikin parempaa, mikäli sellaisen saa niin jäät joka tapauksessa kuin nalli kalliolle.

Rakkaus ei todellakaan lopu 10kg lihomiseen, jos mies näin on sanonut niin kutsuisin sitä henkiseksi väkivallaksi. Ajattelepa miten käy, kun ikä alkaa näkyä ulkonäössä......

Tai jos olisit vaikkapa raskaana.

Mies ei halua sinua, et ole hänelle ykkönen. Hän on kanssasi, koska ei halua olla yksin (=ei siis halua erota). Mikäli saa pokattua mielestään paremman, niin mitäpä luulet käyvän?

Lähde, ansaitset parempaa.

Pelottaa että kaikki on samalaisia sikoja :( -Ap

Vierailija
17/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdi rakastatko sitä miestäsi joka metsästää netissä muita naisia vai kaunista unelmaa jolla on miehesi kasvot ja jossa tällaista ei tapahdu. Toinen on totta, toinen ei.

M

Vierailija
18/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ette asu yhdessä! Lopeta suhde ja laita hänen puhelinnumeronsa estoon, ettet saa soittoja tai viestejä. Mies ei tietenkään halua luopua sinusta vielä, koska pitää sinua varakumppaninaan, kunnes löytää oikean. Ja jotkut miehet eivät siedä sitä, että heidät jätetään, haluavat olla itse jättäjiä. Olet vielä nuori ja tuo oli hyvä kokemus, josta oppia seuraavaa suhdetta varten. Harva ensimmäinen suhde jatkuu koko elämää. Tsemppiä!

Vierailija
19/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdi rakastatko sitä miestäsi joka metsästää netissä muita naisia vai kaunista unelmaa jolla on miehesi kasvot ja jossa tällaista ei tapahdu. Toinen on totta, toinen ei.

M

Sitä unelmaa :( -Ap

Vierailija
20/23 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi ette asu yhdessä! Lopeta suhde ja laita hänen puhelinnumeronsa estoon, ettet saa soittoja tai viestejä. Mies ei tietenkään halua luopua sinusta vielä, koska pitää sinua varakumppaninaan, kunnes löytää oikean. Ja jotkut miehet eivät siedä sitä, että heidät jätetään, haluavat olla itse jättäjiä. Olet vielä nuori ja tuo oli hyvä kokemus, josta oppia seuraavaa suhdetta varten. Harva ensimmäinen suhde jatkuu koko elämää. Tsemppiä!

Niin luultavasti, mies sanoikin, että hän pelkää katuvansa, jos eroamme. Olen myös tosi mustasukkainen ja syystäkin, joten en nää, että suhteella olisi tulevaisuutta. Olen estänyt hänen whatsapissa, mutta tekstiviestejä pystyy laittamaan edelleen :/