Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaako naisena että kauneus on miehelle tärkeämpi kuin luonne?

Vierailija
18.08.2016 |

esim kaunis nainen saa enempi viestejä vaikka luonne ei olisi niin herttainen kuin sillä vähemmän kauniilla naisella.. Miehet huomioi kauniit naiset ja menee sekaisin niistä. Suututtaako naisena, että miehet huomioi ensin ulkonäön ja vasta sitten luonteen?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suututa, eikä naiset nyt niin erilaisia ole.

Meinaan nyt siis sitä, ettei naisetkaan kiinnostu romanttisessa/seksuaalisessa mielessä miehestä vaikka mies olisi kuinka ihana luonteeltaan, jos mies ei viehätä ulkoisesti naisen silmää yhtään.

Friendzonelle jää ne ulkoisesti epäviehättävät, mutta luonteeltaan mahtavat tyypit.

Olen tästä kyllä rankasti eri mieltä. Ruma mies voi saada vaikka kenet, jos on miehekäs, itsevarma ja karismaattinen. Komeahko ja mahtavalla luonteella varustettu mies voi olla naisten silmissä ilmaa, jos on epämiehekäs nössö.

Vierailija
42/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, millaisia pariskuntia kaduilla liikkuu eli kauneuskäsityksiä on todellakin monenlaisia.

(Minä en halua rumaa miestä ja valtaosa miehistä on rumia.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa. Ulkonäköni rapaistuu varmasti iän myötä - huom! kuten kaikilla muillakin ihmisillä - mutta tiedän, että puolisoni rakastaa minua ensisijaisesti luonteeni takia, eli niiden asioiden ansiosta, jotka eivät ole riippuvaisia fyysisistä ominaisuuksistani.

Vierailija
44/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaan nyt siis sitä, ettei naisetkaan kiinnostu romanttisessa/seksuaalisessa mielessä miehestä vaikka mies olisi kuinka ihana luonteeltaan, jos mies ei viehätä ulkoisesti naisen silmää yhtään.

Friendzonelle jää ne ulkoisesti epäviehättävät, mutta luonteeltaan mahtavat tyypit.

Olen tästä kyllä rankasti eri mieltä. Ruma mies voi saada vaikka kenet, jos on miehekäs, itsevarma ja karismaattinen. Komeahko ja mahtavalla luonteella varustettu mies voi olla naisten silmissä ilmaa, jos on epämiehekäs nössö.

Tämä pätee kyllä molempiin sukupuoliin. Jos tavallisen näköinen nainen on luonteeltaan karismaattinen ja hauska, hän voi ihan yhtä hyvin olla joiden kin miesten silmissä viehättävämpi kuin se missityyppinen tylsä tuppisuu, jolla ei sitten olekaan muista avuja kuin sievä ulkonäkö. 

Vierailija
45/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan suututa sillä en ole parisuhteen perään. Kaikki miehet eivät ole niin ameeboja että menevät vain ulkonäön mukana, suurin osa kyllä varmasti on.

Oma isäni, mies itsekin, opetti minulle teinistä asti että ulkonäköön perustuva suhde on heikko ja turhamainen sijoitus. Kiitos isäni, osaan pysyä erossa tällaisista miehistä.

Hassua että miehet itsekin tiedostavat nämä ominaisuudet ja ihmettelevät kun suhde kuihtuu eikä arki toimi. Miehet ovat lyhytjänteisiä ja impulsiivisia kun sitovat kiinnostuksensa katoavaan pintaan. Siksi en pidäkään miehistä.

Niin no mulla on naisen luonteelle, sivistystasolle ym. todella korkeat kriteerit ja niihin kriteereihin sisältyy se, etten koskisi pitkällä tikullakaan naiseen, joka pitää miehiä ameeboina.

T. mies

Vierailija
46/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vastaa miehen ulkonäköfantasioita, niin ei tarvitse ainakaan ulkonäköpuutteiden vuoksi pettää. Tietysti, jos naisen luonne on aivan hirveä ja sadistinen, voi pidemmän päälle tulla ikävä sellaista ei-minkään-näköistä, turvallista, hoivaavaa äitihahmoa.

Itse olen ok-näköinen, mutta luonteeltani paremmin tutustuessa hankala ja inhottava. Minun eduksenihan tuo otsikon väite siis ainakin on, ei todellakaan suututa. Todellisella luonteellani en saisi ketään, mutta ulkoisten puitteiden ja ensivaikutelman puolesta halukkaita parisuhteeseen on välillä jonoksi asti.

Kuten jollekin aiemmallekin kirjoittajalle, on minullekin ex joskus sanonut, että ellen näyttäisi tältä miltä näytän, hän ei olisi kanssani sekuntiakaan, sen verran vittumainen lehmä olen!

Ohis. Ihan kaikella ystävyydellä: tiedäthän, että omaa käyttäytymistään ja luonnettaan pystyy kyllä kehittämään? Ei kenenkään ole mikään patologinen pakko olla ikävä toisia ihmisiä kohtaan ja kuitata asia sillä, että "luonteeni nyt vain on tällainen". Sinulla olisi hyvä mahdollisuudet parantaa tapojasi, koska selvästi itsekin tiedostat nykyiset puutteesi. Tsemppiä, aina on mahdollista muuttaa itseään parempaan suuntaan, eikä se edes ole kovin vaikeaa!

Vierailija
47/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä? Mistä ap puhut? Luuletko jonkun Tinderik perusteella voivasi analysoida, mikä on kaikille miehille tärkeää?

;-DD

Luonne ei välity netin kautta. Treffipalstalla näkee lähinnä ihmisten ulkonäön ja senkin aika huonosti. Totta kai siellä painottuu ulkonäkö, niin miehillä kuin naisilla.

On pinnallisia miehiä, on pinnallisia naisia. Minua ei ole koskaan liikuttanut, keitä he arvostavat, koska minä en arvosta heitä. Onneksi on myös fiksuja, sivistyneitä ja mukavia miehiä ja naisia, joille luonne on tärkein tekikä.

Nainen, joka on tavallisen näköinen

Vierailija
48/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman naisen tuttavapiiristä joilla on todella komeat miehet. Nämä naiset ovat molemmat tavallisia, ylipainoisia. Heitä yhdistää kuitenkin rempseä ja ulospäin suuntautunut luonne, hyvä huumorintaju myös.

Minulla on myös ihan viehättävä ystävä, joka ei ole ikinä seurustellut (41v). Aina jutut lopahtaa ennenkuin ne edes alkaa. Hän on hiljainen, kiltti ja mukava. Silti ei seuraa löydy?? Joten kyllä se persoona vaikuttaa aika paljon kuitenkin. Pelkän ulkonäkö ei kanna kuitenkaan pitkälle, jos muuten ei natsaa.

Vierailija
49/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututtaako miehenä että miehen status on naisille tärkeämpi kuin luonne?

Ei. Statusta on helpompi hankkia, eikä tarvi yrittää olla mikään mielistelijä.

Vierailija
50/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasimme mieheni kanssa ollessamme reilu parikymppisiä ja olimme kyllä molemmat näyttävän näköisiä silloin. Mieheni sanoi muutaman vuoden yhteiselon jälkeen, että onneksi minun luonteeni ja persoonani on myös kaunis, koska ulkoinen kauneushan väistämättä katoaa vuosien myötä. Kylläpä olivat viisaita sanoja, sillä emmehän me nyt reilusti yli nelikymppisinä arvatenkaan enää ole samannäköisiä kuin parikymmentä vuotta sitten, mutta parisuhde kukoistaa siitä huolimatta edelleen 😊

Erityistä huomioitavaa tässä lienee se, että ilman (molempien) edullista ulkonäköä ei suhde olisi varmaankaan edes alkanut.

51/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa. Jokainen realiteetit ymmärtävä nainen tajuaa, että noin se käytännössä menee.

Ja sama kääntäen, eli jokainen fiksu mies ymmärtää, että ketään naista ei kiinnosta pummi, resupekka köyhä & työtön mies.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
52/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee kyllä molempiin sukupuoliin. Jos tavallisen näköinen nainen on luonteeltaan karismaattinen ja hauska, hän voi ihan yhtä hyvin olla joiden kin miesten silmissä viehättävämpi kuin se missityyppinen tylsä tuppisuu, jolla ei sitten olekaan muista avuja kuin sievä ulkonäkö. 

On näitäkin, mutta sanoisin että aika paljon harvinaisempaa. Yleensäkin naisen luonteelle asetetut vaatimukset ovat siinä määrin löyhempiä, että todella moni kaunis nainen nousee kokonaispakettina jo sinne 9-10-tasolle. Tavisnainen ei voi oikein tehdä edes mitään päästäkseen näiden yläpuolelle. Naisessa oikeastaan naisellisuus, hoivaavuus ym. ovat tärkeämpiä kuin itsevarmuus. "Kova" ja itsevarma nainen on aika harvan mielestä kiinnostavampi, kuin herttaisen tyttömäinen nainen (ja te pedofiilihuutelijat jotka kuitenkin kohta hyökkäätte paikalle, syökää itsenne tai jotain).

Vierailija
53/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paskat siitä luonteesta, niitä on epäsopivia ja yhteensopivia, mutta siinä vaiheessa kun huomasin, ettei miehiä kiinnosta edes se, mitä päässä liikkuu, mitä ajattelen asioista, mistä haaveilen, vaan uskoivat aina tietävänsä paremmin ja olevansa naista ylempänä, luovutin niiden suhteen ja otin hyvän naisen.

Nyt on tasa-arvoinen suhde, jossa molempia kuunnellaan, ihaillaan ja arvostetaan. Suosittelen.

Vierailija
54/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään suututa, koska minäkin katson miehessä enemmän ulkonäköä kuin luonnetta.

T. Miesmallin kanssa naimisissa

Vierailija
55/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ei suututa. Jokainen realiteetit ymmärtävä nainen tajuaa, että noin se käytännössä menee.

Ja sama kääntäen, eli jokainen fiksu mies ymmärtää, että ketään naista ei kiinnosta pummi, resupekka köyhä & työtön mies.

Käytännössä joo, nuorena tosin miehet oppivat usein ympäristöstään, että naiset eivät ole yhtään pinnallisia olentoja. Se on vähän ongelma kun se johtaakin karvaisiin pettymyksiin ja huomataan, että oikeasti naisia kiinnostaa ne korkean statuksen tyypit ja luonne on usein toisarvoinen seikka.

Vierailija
56/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten huomionko sitten pitäisi herättää tunteita mihinkään suuntaan? Parempi ilman.

Vierailija
57/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en sitten tiedä, miten olen saanut miehiä ollenkaan, koska olen aika ruma. Aina niitä on kuitenkin löytynyt. Olen kyllä älykäs ja hauska, mutta en silti luonteeltanikaan niitä helpoimpia. Nyt naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa, joka hemmottelee ja sanoi kauniiksi. :)

Vierailija
58/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paskat siitä luonteesta, niitä on epäsopivia ja yhteensopivia, mutta siinä vaiheessa kun huomasin, ettei miehiä kiinnosta edes se, mitä päässä liikkuu, mitä ajattelen asioista, mistä haaveilen, vaan uskoivat aina tietävänsä paremmin ja olevansa naista ylempänä, luovutin niiden suhteen ja otin hyvän naisen.

Nyt on tasa-arvoinen suhde, jossa molempia kuunnellaan, ihaillaan ja arvostetaan. Suosittelen.

No se on hyvä että otit naisen, etpähän päädy katkerana kostamaan huonoja subjektiivisia kokemuksiasi jollekin hyvälle miehelle.

Vierailija
59/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehen status on naiselle tärkeämpi kuin luonne. Mies voi olla vaikka kuinka mukava, hauska, fiksu, luotettava jne. mutta jos on hiljainen ja tienaa alle keskiverron ei naisia kiinnosta.

Tää on taas niin paskaa. Väittäisin, että olen keskivertoa kauniinpi nainen. Olen hoikka ja siro, pitkät hiukset. Olen osaksi venäläinen, meillä huoliteltu ulkonäkö perheessä oli itsestäänselvyys (myös miehillä!). Kasvoni ovat usein erittäin kauniiksi kehutut.

Mieheni ei ole varakas, alempi toimihenkilö (tulot keskiverto, ei mitään pääomaa tms), 174cm pitkä ja hiljainen. Hän on minua myös yli 7v. vanhempi.

Rakastuin häneen, en mihinkään mainitsemaasi statusasioihin. Hän on kiltti mutta päättäväinen, ei koskaan alista tai halveksu naista, mutta osaa pitää puolensa. Hän saa minut nauramaan ja meillä on hauskaa yhdessä.

Vierailija
60/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Harmittaa vain rumia. Mulla oli joskus nettideittiprofiilissa kuvauksena "kaunis, mutta vaikee ja vittumainen". Kuvaa ei ollut, viestejä kyllä riitti. Yhden tapasin, nyt 6v yhdessä. Edelleen näytän hyvältä, ja olen hankala. Mies voi syyttää itseään, tiesi mihin alkoi. Exä kuvasi luonnettani joskus "kun sä oot ihana, oot tosi ihana, ja vaikee niin tosi vaikee", kuvaa hyvin. Mun kanssa tavallinen perusjamppa sai kauniin lapsen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi