Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaako naisena että kauneus on miehelle tärkeämpi kuin luonne?

Vierailija
18.08.2016 |

esim kaunis nainen saa enempi viestejä vaikka luonne ei olisi niin herttainen kuin sillä vähemmän kauniilla naisella.. Miehet huomioi kauniit naiset ja menee sekaisin niistä. Suututtaako naisena, että miehet huomioi ensin ulkonäön ja vasta sitten luonteen?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehet lankeavat kauniisiin ja ilkeisiin naisiin, on vähän samanlaista aliarviointia kuin tämä palstamantra, miten naiset lankeavat jännämiehiin.

Totuuden siemen on siinä, että oman sukupuolen suhteen hetero on usein tarkkanäköisempi kuin vastakkaisen, eli nainen tunnistaa bitchit ja mies pelimiehet.

Mutta noin lähtökohtaisesti varmaan jokainen etsii hyvää pakettia. Minä en ole kaunis nainen, mutta olen hyvä paketti, ja seuraa on riittänyt.

Olisi kiinnostavaa tietää, mitä tuo termi hyvä paketti sisältää? Itse olisin luullut olevani sellainen, vaikka ulkonäkö onkin vain keskiverto tavis, mutta jotain puuttuu koska olen 42-vuotias vanhapiika :D

Vierailija
22/72 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On onneksi molemmat kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirvitä, koska sitä voi käyttää hyväkseen. Saan miehen, kun niin haluan. En kuitenkaan ole mikään huippukissa. Miehelle kun luo sitä mielikuvaa, että on kuuma typy, niin helppoa on. Saa käyttäytyä ihan just niinku haluaa. Mitään aviomiestä en kiitos tarvitse, mutta välillä on kiva päästä kainaloon.

Vierailija
24/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet on tietoisesti typeriä. Parasta vaan antaa niiden olla ja kompuroida omiin kompastuskiviinsä.

Nainen joka on "kaunis", mutta kieroluonteinen ei sillä mitään tee.

Vierailija
25/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim kaunis nainen saa enempi viestejä vaikka luonne ei olisi niin herttainen kuin sillä vähemmän kauniilla naisella.. Miehet huomioi kauniit naiset ja menee sekaisin niistä. Suututtaako naisena, että miehet huomioi ensin ulkonäön ja vasta sitten luonteen?

Ei, koska en nettideittaile. Omalle miehelleni tuntuu luonteellani olevan aika helkkarin paljon merkitystä. Väittäisin, että useimmille muillekin ;-)

Vierailija
26/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana suuttua elämän tosiasioista joita ei voi muuttaa. Hyvännäköiset pariutuu keskenään ja vähemmän hyvännäköiset keskenään, se nyt vain on evoluutiota.

Vierailija
27/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin katson ensin miehen ulkonäön, sehän on selvä. Jos mies on liian vanha, lihava, ruma tms. niin tuskin kiinnostun. Mutta kyllä luonteella silti on suurempi merkitys parisuhteessa, yhtä selvä asia. Eli kyllä voisin olla rumemmankin miehen kanssa, jos olisi muuten täyskymppi, mutta tietysti jos vastakkain on ruma, mutta luonteensa puolesta ihana mies ja komea ja samoin ihanaluonteinen mies, niin tottakai se komea vie voiton. Jos taas ei olisi vaihtoehtoja, niin rumakin kelpaisi, ellei nyt sitten olisi jotain todella vastenmielistä ulkonäössä tai liian vanha.

Naiset on mun mielestä paljon vaativampia miehen ulkonäön suhteen kuin miehet naisen. Kyllä miehille helpommin kelpaa esim. ylipainoinen,  huonoihoinen, puolitoistametrinen jne. nainen kuin vastaava mies naisille. Mun mielestä miehet monesti hehkuttaa myös aika tavallisen näköisiä naisia, riittää kun on hoikka ja perusnätti naama. Naisille pitää miehen olla pitkä, lihaksikas, komea kaikin tavoin ja vielä mielellään mukava luonne, ennenkuin saa ihailua. Lisäksi miesten maut vaihtelevat paljon; on niitäkin jotka erityisesti tykkäävät lihavista naisista ja niitä, jotka ihailee vanhempia naisia, toiset tummista ja toiset vaaleista, toiset pitkistä ja toiset lyhyistä jne. Naisten maku ei kovinkaan paljon vaihtele, en esim. tunne yhtäkään naista, joka tykkäisi kunnolla lihavista miehistä tai ketään, joka tykkäis vanhoista miehistä.

Joten eipä se varmaan montakaan naista harmita, koska meille kyllä ottajia riittää, jos vaan kelpuutamme itse nämä ottajamme.

Vierailija
28/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan suututa sillä en ole parisuhteen perään. Kaikki miehet eivät ole niin ameeboja että menevät vain ulkonäön mukana, suurin osa kyllä varmasti on.

Oma isäni, mies itsekin, opetti minulle teinistä asti että ulkonäköön perustuva suhde on heikko ja turhamainen sijoitus. Kiitos isäni, osaan pysyä erossa tällaisista miehistä.

Hassua että miehet itsekin tiedostavat nämä ominaisuudet ja ihmettelevät kun suhde kuihtuu eikä arki toimi. Miehet ovat lyhytjänteisiä ja impulsiivisia kun sitovat kiinnostuksensa katoavaan pintaan. Siksi en pidäkään miehistä.

Vierailija
29/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että miehet lankeavat kauniisiin ja ilkeisiin naisiin, on vähän samanlaista aliarviointia kuin tämä palstamantra, miten naiset lankeavat jännämiehiin.

Totuuden siemen on siinä, että oman sukupuolen suhteen hetero on usein tarkkanäköisempi kuin vastakkaisen, eli nainen tunnistaa bitchit ja mies pelimiehet.

Mutta noin lähtökohtaisesti varmaan jokainen etsii hyvää pakettia. Minä en ole kaunis nainen, mutta olen hyvä paketti, ja seuraa on riittänyt.

Olisi kiinnostavaa tietää, mitä tuo termi hyvä paketti sisältää? Itse olisin luullut olevani sellainen, vaikka ulkonäkö onkin vain keskiverto tavis, mutta jotain puuttuu koska olen 42-vuotias vanhapiika :D

Jos et ole hyvännäköinen, et ole hyvä paketti. Se on niin yksinkertaista. Ulkonäkö on vähän niin kuin pohjaedellytys. Hyvä paketti kai kuitenkin viittaa siihen, että on haluttu kohtalaisen ison massan silmissä. Toki on miehiä joille ulkonäkö ei NIIN paljon merkkaa (harvoin kuitenkaan huolivat mitään kauhean lihavaa kuitenkaan jos eivät itse ole lihavia), mutta he ovat harvinaisempia. Sitten siihen ulkonäön päälle tarvitsee toki paljon muutakin.

Vierailija
30/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska en nettideittaile. Omalle miehelleni tuntuu luonteellani olevan aika helkkarin paljon merkitystä. Väittäisin, että useimmille muillekin ;-)

Ei kai sitä kukaan väittänytkään, ettei luonteellakin ole merkitystä?

-mies

Vierailija
31/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen status on naiselle tärkeämpi kuin luonne. Mies voi olla vaikka kuinka mukava, hauska, fiksu, luotettava jne. mutta jos on hiljainen ja tienaa alle keskiverron ei naisia kiinnosta.

Vierailija
32/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vastaa miehen ulkonäköfantasioita, niin ei tarvitse ainakaan ulkonäköpuutteiden vuoksi pettää. Tietysti, jos naisen luonne on aivan hirveä ja sadistinen, voi pidemmän päälle tulla ikävä sellaista ei-minkään-näköistä, turvallista, hoivaavaa äitihahmoa.

Itse olen ok-näköinen, mutta luonteeltani paremmin tutustuessa hankala ja inhottava. Minun eduksenihan tuo otsikon väite siis ainakin on, ei todellakaan suututa. Todellisella luonteellani en saisi ketään, mutta ulkoisten puitteiden ja ensivaikutelman puolesta halukkaita parisuhteeseen on välillä jonoksi asti.

Kuten jollekin aiemmallekin kirjoittajalle, on minullekin ex joskus sanonut, että ellen näyttäisi tältä miltä näytän, hän ei olisi kanssani sekuntiakaan, sen verran vittumainen lehmä olen!

Vierailija
33/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisnaisestakin saa aika helposti kauniin: värjää hiukset, kasvattaa ne pitkiksi, opettelee meikkaamaan, harrastaa vartaloa muokkaavaa liikuntaa, käyttää naisellisia vaatteita ja vaikka korsetilla saa kapean vyötärön. Eli jos haluaa, voi kuka tahansa nainen kaunistua hurjasti ja jopa oikeasti rumasta saa huomattavasti paremman näköisen.

Miehillä tilanne on paljon kurjempi: et voi muuttaa rumuuttasi. Jos olet kalju, niin olet. Jos olet lyhyt, et sillekään mitään voi, et paljon myöskään hintelyydelle, nykerönenälle tai leuattomuudella. Jostain syystä miehet eivät edes ole valmiita panostamaan ulkonäköönsä, vaikka se parantaisi pariutumismahdollisuuksia. Onko miehet sitten niin laiskoja vai eivätkö osaa tai ymmärrä, miten suuri merkitys ulkonäöllä on naisille? Sen lisäksi miehen pitäisi olla menestynyt ja sosiaalisesti taitava, että voisi saada edes vähän ihailua. Aniharvoin naiset hullaantuvat mieheen, silloin miehen pitää olla jo todella spesiaali.

Itse olen hoikka, vaalea ja pitkäsäärinen, kasvot ihan ok ja ihailua ja miehiä on riittänyt enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
34/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin katson ensin miehen ulkonäön, sehän on selvä. Jos mies on liian vanha, lihava, ruma tms. niin tuskin kiinnostun. Mutta kyllä luonteella silti on suurempi merkitys parisuhteessa, yhtä selvä asia. Eli kyllä voisin olla rumemmankin miehen kanssa, jos olisi muuten täyskymppi, mutta tietysti jos vastakkain on ruma, mutta luonteensa puolesta ihana mies ja komea ja samoin ihanaluonteinen mies, niin tottakai se komea vie voiton. Jos taas ei olisi vaihtoehtoja, niin rumakin kelpaisi, ellei nyt sitten olisi jotain todella vastenmielistä ulkonäössä tai liian vanha.

Naiset on mun mielestä paljon vaativampia miehen ulkonäön suhteen kuin miehet naisen. Kyllä miehille helpommin kelpaa esim. ylipainoinen,  huonoihoinen, puolitoistametrinen jne. nainen kuin vastaava mies naisille. Mun mielestä miehet monesti hehkuttaa myös aika tavallisen näköisiä naisia, riittää kun on hoikka ja perusnätti naama. Naisille pitää miehen olla pitkä, lihaksikas, komea kaikin tavoin ja vielä mielellään mukava luonne, ennenkuin saa ihailua. Lisäksi miesten maut vaihtelevat paljon; on niitäkin jotka erityisesti tykkäävät lihavista naisista ja niitä, jotka ihailee vanhempia naisia, toiset tummista ja toiset vaaleista, toiset pitkistä ja toiset lyhyistä jne. Naisten maku ei kovinkaan paljon vaihtele, en esim. tunne yhtäkään naista, joka tykkäisi kunnolla lihavista miehistä tai ketään, joka tykkäis vanhoista miehistä.

Joten eipä se varmaan montakaan naista harmita, koska meille kyllä ottajia riittää, jos vaan kelpuutamme itse nämä ottajamme.

Älä nyt vittu... ei tällaista realismia pitäisi tulla naisen suusta tällä palstalla. Se on täällä kirjoittamaton sääntö että nainen ei ikinä myönnä että miehen elämä olisi missään suhteessa vaikeampaa kuin naisen. Mutta tuota yhtä asiaa voisitte kyllä kaikki naiset vähän miettiä: te olette muka niitä ulkonäköstandardien uhreja, mutta oikeasti teillä on ne tiukemmat kriteerit. Tuskin kukaan nainen todella suosii lyhyitä tai lihavia miehiä. Miettikääpä sitä jos ennakkoehtona sille että nainen on kaunis olisi se, että hän on vähintään 170 cm pitkä?

Vierailija
35/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaisestakin saa aika helposti kauniin: värjää hiukset, kasvattaa ne pitkiksi, opettelee meikkaamaan, harrastaa vartaloa muokkaavaa liikuntaa, käyttää naisellisia vaatteita ja vaikka korsetilla saa kapean vyötärön. Eli jos haluaa, voi kuka tahansa nainen kaunistua hurjasti ja jopa oikeasti rumasta saa huomattavasti paremman näköisen.

Miehillä tilanne on paljon kurjempi: et voi muuttaa rumuuttasi. Jos olet kalju, niin olet. Jos olet lyhyt, et sillekään mitään voi, et paljon myöskään hintelyydelle, nykerönenälle tai leuattomuudella. Jostain syystä miehet eivät edes ole valmiita panostamaan ulkonäköönsä, vaikka se parantaisi pariutumismahdollisuuksia. Onko miehet sitten niin laiskoja vai eivätkö osaa tai ymmärrä, miten suuri merkitys ulkonäöllä on naisille? Sen lisäksi miehen pitäisi olla menestynyt ja sosiaalisesti taitava, että voisi saada edes vähän ihailua. Aniharvoin naiset hullaantuvat mieheen, silloin miehen pitää olla jo todella spesiaali.

Itse olen hoikka, vaalea ja pitkäsäärinen, kasvot ihan ok ja ihailua ja miehiä on riittänyt enemmän kuin tarpeeksi.

Tämä on totta. Ulkonäköään pystyy muokkaamaan paljon. Naisilla tämä on helppoa, hiustenpidennykset ym lisäkkeet, meikkiä, naisellisia vaatteita ja liikkumalla kropan saa kuntoon...

Vierailija
36/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vastaa miehen ulkonäköfantasioita, niin ei tarvitse ainakaan ulkonäköpuutteiden vuoksi pettää. Tietysti, jos naisen luonne on aivan hirveä ja sadistinen, voi pidemmän päälle tulla ikävä sellaista ei-minkään-näköistä, turvallista, hoivaavaa äitihahmoa.

Itse olen ok-näköinen, mutta luonteeltani paremmin tutustuessa hankala ja inhottava. Minun eduksenihan tuo otsikon väite siis ainakin on, ei todellakaan suututa. Todellisella luonteellani en saisi ketään, mutta ulkoisten puitteiden ja ensivaikutelman puolesta halukkaita parisuhteeseen on välillä jonoksi asti.

Kuten jollekin aiemmallekin kirjoittajalle, on minullekin ex joskus sanonut, että ellen näyttäisi tältä miltä näytän, hän ei olisi kanssani sekuntiakaan, sen verran vittumainen lehmä olen!

Tollaisia naisia vasta petetäänkin. Mies joka saa hyvin kauniin naisen parisuhteeseen saa todennäköisesti jonkun ihan siedettävän baarista mukaan (no, poikkeuksiakin on). Ja jos kotona on vittumainen nainen, niin...

Vierailija
37/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen voi olla myös kiltti empaattinen, rikas ja sydämmellinen, fiksu ja älykäs.

Rumuus ei ole tae mistään hyvästä. Päinvastoin, on ehkä jalostanut luonteen katkeraksi ja piikikkääksi vittuilijaksi.

Vierailija
38/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu, sillä lisäyksellä, että suurin osa näistä yleisesti todella kauniina pidetyistä naisista on mielestäni juurikin näitä "taviksia", jotka vain ovat opetelleet meikkaamaan, pukeutumaan ja pitävät itsensä ryhdikkäinä liikunnalla. Kuka tahansa meistä voisi kuulua heihin, jos jaksaisi panostaa, eikä se olisi sen feikimpää kuin näiden tunnettujen kaunottarienkaan kauneus.

Tietysti on niitäkin naisia, jotka heräävät meikatun näköisinä ja joiden hiuslaatu näyttää hyvältä vaikka suoraan sängystä, mutta heitä on pieni prosentti. Ja niitä, joiden ulkonäköä rasittaa esim. jokin näkyvä poikkeavuus, jonka "kiertäminen" meikein on jo liian haastavaa, eikä heistä saa Hollywood-näyttelijätärtä tekemälläkään.

Sitten vielä se huomio, että me naiset pidämme usein kauniina hyvin erinäköistä naistyyppiä kuin miehet. Usein olen kaveriporukoissa ja parisuhteissani miettinyt, että miehet varmasti salaa vilkuilevat tiettyjä mielestäni järkyttävän hyvännäköisiä naisia, ja myöhemmin on selvinnyt, etteväivät miehet välttämättä edes huomanneet näitä yksilöitä. He kuolasivat niitä mielestäni huomaamattoman, ruman ja epäkiinnostavan näköisiä neitoja, joita itse en lainkaan osannut pitää "uhkana".

Vierailija
39/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa, eikä naiset nyt niin erilaisia ole.

Meinaan nyt siis sitä, ettei naisetkaan kiinnostu romanttisessa/seksuaalisessa mielessä miehestä vaikka mies olisi kuinka ihana luonteeltaan, jos mies ei viehätä ulkoisesti naisen silmää yhtään.

Friendzonelle jää ne ulkoisesti epäviehättävät, mutta luonteeltaan mahtavat tyypit.

Toki tuo ei silti tarkoita sitä, että suurinosa naisista ottaisi komean kusipään vaan sitä, että ensin ulkonäön täytyy viehättää ja sen jälkeen jos persoona, arvot ym. natsaa, niin voidaan miettiä pariutumista.

Toki moni komeaa kusipäätä voi panna, mutta harva sen kanssa haluaa seurustella.

Sitten on se marginaali epätoivoisia urpoja, joille miehen komeus tai naisen kauneus on niin tärkeää, että alkavat minkälaisen hirviön kanssa vaan, kunhan se on hyvännäköinen.

Vierailija
40/72 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet sen suuttuttavan että joku saa huomiota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan