"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":
Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:
- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.
.. jatkuu
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaahan tuo ap haluaa. Ihan hulluna.
Huomasitko, että kirjoittamalla selviää minuutissa, jos mies on umpidorka. Baarissa voi joutua kaivelemaan vähän pidempään, koska livenä ihmiset yrittävät käyttäytyä pidempään kunnolla. Eli heti ei tuli sitä "saanko pissata naamalle" -juttua, mutta kirjallisesti ei paljon pidätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko täällä miehet oikeasti sitä mieltä, että naisen pitää tyytyä seksiä halutessaan siihen, että siinä seksissä vain mies saa nautintoa ja nainen lähinnä kipua ja nöyryytystä? Jos tällaiseen "seksiin" ei suostu, niin sitten on turha valittaa siitä, ettei seksiä saa?
Kyllähän varmasti löytyy naisia, jotka oikeasti nauttivat siitä, että mies käyttää heitä runkkualustana, panee kivuaalisesti perseeseen, tukahduttaa tunkemalla munaansa syvälle kurkkuun ja vielä lopuksi ruiskuttaa lastit naisen naamalle. Näitä naisia on kuitenkin luultavasti marginaalisen vähän.
Taidanpa vetää oman seuranhakuilmoituksen pois samantien ja tyytyä itsetyydytykseen tästä eteenpäin, kunnes parisuhde löytyy. Itsetyydytyksessä sentään minäkin saan mielihyvää ja orgasmin eikä paikat ole kipeinä vielä kaksi päivää seksin harrastuksen jälkeenkin.
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa seksisuhde? Siinä on vain ja ainoastaan seksiä ilman tunteita, puhetta tai mitään muutakaan?
Tullaan nussittaan ja häivytään. Ei mitään sitoumuksia, ei kaveruuttaa, ei mitään.
Ei romantiikkaa vaan puhdasta seksiä. Siinä pitää olla nainen joka pystyy sellaiseen. Seksisuhteessa ei jäädä sänkyyn makaamaan ja halaamaan toisiaan. Kun on nussittu niin toinen lähtee.
Olet väärässä. Sinä et määrittele yksipuolisesti sitä yleisellä tasolla millainen seksisuhde on tai tulee olla. Sen tekevät jokaisessa seksisuhteessa yhteisymmärryksessä seksisuhteen osapuolet. Jokainen seksisuhde on täten omanlaisensa.
T. Itse seksisuhteessa ollut, jossa oli läheisyyttä, liki päivittäistä kommunikointia ja myös juttelemista ennen ja jälkeen seksin. Lisäksi kummallakaan ei ollut muita seksikumppaneita tuona aikana.
Ei tuo ollut enää seksisuhde. Seksisuhde on nimensä mukaisesti vain ja ainoastaan seksisuhde. Seksi on vain ja ainoastaan ainoa asia mikä ne kaksi ihmistä yhdistää.
Fuckbuddy-suhteet ovat juuri tuollaisia. Niissä käyttäydytään kuin ihmiset eikä kuin koneet. Kai tiesit, että maksulliset naisetkin osaavat puhua ja silti heidän tarjoamansa palvelun nimi on seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä vaaditaan vaikka minkänäköisiä taikatemppuja sängyssä, mutta henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että naisen tyydyttäminen joka ei itse tee mitään sen eteen ja makaa kuin lahna laiturilla ei ole nautinnollista miehelle, näitä sattuu olemaan aika paljon liikenteessä... Hirveää kateltavaa kun mammat haukkuvat tasoa muka matalaksi panematta ketään, ehkä kuulun sitten vähemmistöön ja tyyliin kaikki kaverini myös jotka nauttivat siitä että molemmat saa mitä haluaa, ehkä pohjoisessa tai mistä olitkaan on erilaista sakkia.. Vittu mikä paskamyrsky siitä syntyisi jos mies valittaisi että taso on matala ja naiset on lahnoja, puolet kommenteista olisi "oo onnelliin että edes sait" " ei laadulla nii väliä, sait kuiteki"
Jos nainen käy kuumana, niin se ei ole lahna vaikka "taidot" olisi huonot. Sulla vaan ei ole ollut sellaista vaikutusta naiseen. Kun todella haluaa miestä, sen myös näyttää. Eikä kenenkään tarvitse lähtökohtaisesti osata mitään temppuja, mutta sitäkin tärkeämpää on osata kuunnella ja "lukea" toista.
Eli osaat puhua kaikkien naisten puolesta? Totuus nyt vaan on että lahna on lahna samalla tavoin kuin epäpätevä mies on epäpätevä, vai väitätkö että naiset ovat aina huippulaatua sängyssä kun ne käyvät kierroksilla, paska puhetta..heti huomaa femakon sanoista "sulla nyt vaan ei ollut sellaista vaikutusta" eli heti taas miehen viaksi..huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä vaaditaan vaikka minkänäköisiä taikatemppuja sängyssä, mutta henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että naisen tyydyttäminen joka ei itse tee mitään sen eteen ja makaa kuin lahna laiturilla ei ole nautinnollista miehelle, näitä sattuu olemaan aika paljon liikenteessä... Hirveää kateltavaa kun mammat haukkuvat tasoa muka matalaksi panematta ketään, ehkä kuulun sitten vähemmistöön ja tyyliin kaikki kaverini myös jotka nauttivat siitä että molemmat saa mitä haluaa, ehkä pohjoisessa tai mistä olitkaan on erilaista sakkia.. Vittu mikä paskamyrsky siitä syntyisi jos mies valittaisi että taso on matala ja naiset on lahnoja, puolet kommenteista olisi "oo onnelliin että edes sait" " ei laadulla nii väliä, sait kuiteki"
Jos nainen käy kuumana, niin se ei ole lahna vaikka "taidot" olisi huonot. Sulla vaan ei ole ollut sellaista vaikutusta naiseen. Kun todella haluaa miestä, sen myös näyttää. Eikä kenenkään tarvitse lähtökohtaisesti osata mitään temppuja, mutta sitäkin tärkeämpää on osata kuunnella ja "lukea" toista.
Eli osaat puhua kaikkien naisten puolesta? Totuus nyt vaan on että lahna on lahna samalla tavoin kuin epäpätevä mies on epäpätevä, vai väitätkö että naiset ovat aina huippulaatua sängyssä kun ne käyvät kierroksilla, paska puhetta..heti huomaa femakon sanoista "sulla nyt vaan ei ollut sellaista vaikutusta" eli heti taas miehen viaksi..huhhuh
Lahna =/= epäpätevä
"Epäpäteviä" naisia kyllä varmasti löytyy, mutta jos nainen on oikeasti kiihottunut, niin ei hän silloin lahna ole.
Tai no tietty riippuu, mitä sun kanssa pitää tehdä, että ei olisi lahna. Mun määritelmän mukaan lahna on passiivinen eikä oikeastaan tee muuta kuin makaa paikallaan eikä hirveästi edes äänellään/käsillään tunnu olevan mukana.
Mies1989 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies1989 kirjoitti:
Enkä muuten ole kiinnostunut sinusta koska olet noin hiton epärealistinen pikku femakko joka ei ymmärrä miehistä mitään. = )
No niin, tulihan se naisviha sieltä. Onneksi olkoon, voit nyt mennä ruikuttamaan muualle ja ihmettelemään, miksi oi miksi naiset ei halua miestä, joka haukkuu naisia femakoiksi.
HAHA! Tulihan tuo kommenttisi jo vihdoin, odottelin. Luuletko että haukun fiksuja ja tasoisiani naisia femakoiksi heti kättelyssä? Idiootti.
Luuletko, ettei naisvihamielinen asenteesi paista käytöksestäsi ja puheistasi muulloinkin kuin vain silloin, kun haukut naisia misogynistisillä nimillä?
Vierailija kirjoitti:
Etsin seksiseuraksi (siis suhde sisältäisi 95 % seksiä, 5 % juttelua) tavallista miestä.
Ilmoitus mulla on Suomi24:ssä. Homma kaatuu yleensä siihen, ettei mies halua tulla tapaamaan mua mihinkään julkiselle paikalle: kahvilaan, pubiin, baariin, puistonpenkille.
Miehen mielestään tällainen tapaaminen on VAIN ajan tuhlausta. Paljon järkevämpää hänen mielestään olisi, että hän tulisi suoraan luokseni. Että päästäisiin suoraan asiaan.
50-kiloisena naisena en todellakaan voi ottaa vain netissä tapaamaani miestä suoraan kotiini.
Yritän selittää, etten voi niin tehdä, koska en tunne vielä sinua, mutta pikkuisen kahvilajutustelun jälkeen voimme siirtyä mun luo, jos yhteinen sävel löytyy. Miehille tämä ei sovi. Ei käy. Heidän mielestään minä olen törkeä, kun asetan tällaisen ehdon. Heidän mielestään minä olen törkeä, kun haluan vielä arvioida miehen.
Ja tämä ei tarkoita, että kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia!!!! Voihan netissä naiseksikin tekeytyä väkivaltarikollinen.
Itse en myöskään pelkän kuvan ja kirjoittelun perusteella tiedä, onko fyysistä vetovoimaa; siihen tarvitsen livetapaamisen. Ja samalla tavalla kun itse arvioin miestä, arvioi tämä minua. En mä ajattele, että miehelle kelpaa kuka vain ja minä olen se, joka päätän.
Tämä on se kriittinen kohta, johon jutut kaatuvat. Mielelläni kuulisin näin ajattelevilta miehiltä, mikä kahvittelukutsussa on niin loukkaavaa, että he mieluummin luopuvat jutusta.
Aijaa, et sä musta ole lainkaan törkeä. Mä olen mies ja mulla ei ole koskaan ongelmaa käydä vetämässä sumpit ennen kuin hypätään sänkyyn. Ja luonnollisesti sen jälkeen mun kämpille. Harvoin sitä kuulee, että naisen luo kukaan päätyisi, tosin ei mulla olis ongelmaa senkään suhteen.
Oletko itse lähestynyt miesten ilmoitusta, vai oletko ollut vain miesten spämmäämänä? Jos vastaat sua kiinnostaviin ilmoituksiin, niin parempi mahdollisuus löytää etsimänsä.
Vierailija kirjoitti:
No höh. Itse löysin kivan sinkkumiehen juuri tähän tarkoitukseen suomi24:sta. Tein kuvattoman ilmoituksen jossa vihjasin aika suoraan, millä meiningillä olin miestä hakemassa.
Sain kymmeniä vastauksia, n. neljälle ehdotin lisää juttelua sähköpostitse. Kolmelle laitoin kuvan, kahden kanssa jatkoin juttelua watssappissa.Tämän yhden kanssa saimme sovittua tapaamisen, ihan kotonani *gasp*. Asun niin tuppukylässä, että olisi jotenkin teennäistä mennä "oikeille treffeille" johonkin kahvilaan kiusaantumaan. En jotenkin osannut ihmistä pelätä, olin kuitenkin varmistunut siitä, että kyseessä ollut mies oli se joka väitti olevansa. Tietysti kerroin parille ystävälleni, että luokseni on tulossa mies treffeille, ja he osasivat odottaa "varmistusviestiä" jälkeenpäin.
Ei kait sitä mitään uskaltaisi tehdä, jos jokaisen uuden ihmisen kohdalla alkaa päässä pyöriä worst case scenario siitä, miten joutuu vähintään kidnapatuksi ja raiskatuksi. Vähän luottoa ihmisiin. Tietysti on fiksua kertoa jollekin kolmannelle, ketä on tapaamassa, ja kertoa myös tälle treffikumppanille, että joku tietää tapaamisesta.
Juteltiin, juotiin kahvit. Vähän aikaa jouduin esittämään kiinnostunutta insinöörijutuista, mutta onneksi jo puolessa tunnissa päästiin asiaan :). Olen siinä mielessä samoilla linjoilla kuin jotkut vastaajat, että turhapa odottaa seuraavaan tapaamiseen, jos kemiat pelaavat jotenkuten. Sama testata tilanne pedissä heti, jos vain se kummallekin sopii. En kokenut mitenkään olevani "pakotettu" siihen, että menimme heti sänkyyn, voihan sitä sanoa että kiitos mutta ei kiitos kumminkin.
Nyt olemme tavanneet muutaman kerran, pari päivää sitten viimeksi. Homman nimi on kummallekin erittäin selvä, ja sellainen fiilis on, että tilanne on oikein tyydyttävä puolin ja toisin :).
Aplle vinkiksi antaisin, että kannattaa katsella avoimin mielin, ja jättää turhat ennakkoasenteet pois. Ihan mukavia ihmisiä suurin osa miehistäkin on, vaikka deittisivustot saattavat antaa toisenlaista kuvaa. Tsemppiä panokaverin löytymiseen!
Onko sinulla kokemusta sellaisista tilanteista, että eka tapaamisenne on ollut yksityistiloissa JA onkin käynyt niin, että sinä et ole halunnut seksiä ja mies on halunnut?
Tiedätkö, mitä silloin voi tapahtua? Luuletko, että kaikki miehet ovat fiksuja ja kestävät torjunnan aikuismaisesti? Samaa voi varmaan sanoa naisista, mutta nainen on yleensä se heikompi astia.
Ns. fiksustikin käyttäytyvä mies voi silmänräpäyksessä muuttua täysin, jos hänet torjutaan. Vaikka hän on periaatteessa tiennyt valmistautua tällaiseenkin vaihtoehtoon. Mitään lupauksia ei ole siis annettu ja on erityisesti sovittu, että molemmilla on oikeus sanoa ei.
Tämän reaktion otan mieluummin vastaan tilassa, jossa on muitakin ihmisiä. Kokemusta on siitä, että mies muuttuu väkivaltaiseksi tai täydellisen lapselliseksi. Kun hetkeä aikaisemmin olin kuullut olevani kaunis, muutuin juuri rumaksi huoraksi, mikä tiedotetaan koko baarin kuullen.
Tähän varautuminen on realismia. Realismi pohjautuu aikaisempiin kokemuksiini ja tutkimustietoon. Tämä ei tarkoita, että pelkäisin kidnappauksia tai raiskauksia tai olisin kyyninen. Tämä on tervettä järkeä itseni suojelemiseksi. Kyse ei ole siitä, etten elämässä "mitään" uskaltaisi pelätessäni pahimman skenaarion toteutumista. Asioissa on järkeviä välimallin ratkaisuja.
Miksi sitten sanon livenä EI miehelle, joka kirjottelun ja kuvan perusteella on ok? Minulle turn off on kaikentietävä päällepuhuja, jonka kanssa ei minkäänlaista tasa-arvoista keskusteluyhteyttä synny.
Turn off on myös se, että huomaan miehen reippaasti valehdelleen esimerkiksi pituudessa ja painossa, mitä pidän todella typeränä.
Meitä on moneen junaan. Minulle on synnyttävä kiva keskusteluyhteys miehen kanssa, jotta voin ajatellakaan seksiä. Kaikillehan tämä ei ole olennaista.
"Ajantuhlaus" on miesten yleinen perustelu julkisen tapaamisen väistelyksi. Olen treffannut miehen huoltsikan baarissa ja varttitunnin päästä oltiin hänen luona sekstaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se kriittinen kohta, johon jutut kaatuvat. Mielelläni kuulisin näin ajattelevilta miehiltä, mikä kahvittelukutsussa on niin loukkaavaa, että he mieluummin luopuvat jutusta.
Mietitäänpä hetki, ap oli muistaakseni n. 30 nainen ja etsii about samanikäistä (+/-10v ) seuraa. Jos pohditaan aluksi, moniko noin kolmekymppinen, täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva, järkevä ja normaali mies on esim. vapaalla jalalla? Suurin osa tämänikäisistä miehistä alkaa olla enemmän tai vähemmän varattuja ja aika monella alkaa olla perhettäkin. Ne, jotka eivät ole varattuja, ovat (karkeasti jaotellen) joko a) juuri tai joku aika takaperin eronneita b) ikäluokkansa jakojäännöksiä l. peräkammarin poikia, joille suurinta erotiikkaa edelleen on vuoden 1979 Anttilan postimyyntikuvasto.
Ap lienee kategorian B jo hyllyttänyt ja kategoria A:kin on aika pieni ja samalla dynaaminen ryhmä. Voidaan turvallisesti olettaa, että iso osa naisten seksiseuran hakuilmoituksiin tullee varatuilta miehiltä.
Kysyt, miksi kahvittelukutsussa on loukkaavaa - ei kyse ole "loukkaamisesta", mutta mietipä toisinpäin, että miksi ihmeessä todennäköisesti varattu, seksiseuraa hakeva mies, oikeasti lähtisi leikkimään ja suorittamaan ns. parinmuodostusmanöövereitä l. "tutustumaan" ja "juttelemaan". Jos parisuhteessa oleva mies on sillä tiellä, että hakee kodin ulkopuolelta seksiseuraa, niin se hakee nimenomaan sitä: seksiä. Ei deittailua, ei romanttisia iltakävelyitä, ei filosofointia parisuhteen dynamiikasta ... mies hakee sellaista piparia, mitä ei kotoa saa. Ja muuten, lisätään tähän perään sekin, että tästä samasta syystä voi olla aika turha odotella vastaajilta kovin helposti valokuvia: varatulla miehellä on liikaa menetettävää, että lähettäisi jollekin random typylle kuvaansa, ainakaan heti alkuun.
Sitten voisi perään heittää vastapalloon ap:lle kysymyksen, että vaikka olet omien sanojesi mukaan kaunis ja fiksu - eikä minulla ole syytä tuota epäillä missään nimessä, niin vastaapa rehellisesti : mitä oikeastaan tarjoat, kun tarjoat seksiseuraa? Ketjun perusteella näyttäisi olevan tarjolla "perinteistä seksiä", eikä mitään erikoisuuksiin viittaavaa. Tätäkin voidaan analysoida, pitäen mielessä se, että todennäköisin vastaaja sinulle on varattu mies - monenko varatun miehen oikeasti kuvittelet hakevan "perinteistä" seksiä, kun sitä haetaan kodin ulkopuolelta? Toki löytyy pareja, joilla intiimielämä on kuollut kokonaan, mutta väittäisin suuremmat ryhmän miehiä olevan niitä, jotka jo saavat kotoaan "perinteistä seksiä" lauantaisin klo 22:00 - 22:03. Aika moni mies hakee jotain muuta kodin ulkopuolelta, kokeillakseen tai toteuttaaksesi fantasioitaan, joita avo/aviovaimo ei halua tai mies ei usko vaimon haluavan toteuttaa. Siinä on yksi syy, miksi saat näitä "panen sua kurkkuun ja roiskin mällit naamallesi" -viestejä.
Joten jos tätä taustaa vasten mietit asiaa, niin ihmetyttääkö sinua vielä kovin paljon, että:
- vastaajia ei kiinnosta hirveästi lähettää kuvaa sinulle
- vastaajia ei kiinnosta lähteä "vain kahvittelemaan"
- vastaajat etsivät muuta kuin "perinteistä lähetyssaarnaaja-nylkytystä"
Sorry, tarkoitukseni ei ole piruilla, vaikka olenkin saattanut kirjoittaa kärkevästi. Koitan saada ap:n ymmärtämään, millaisilla vesillä hän liikkuu ja miksi hänen vieheillään ei ole kalaa tullut - ja ikävä sanoa, ei todennäköisesti tule saamaankaan.
Lisään edelliseen kirjoitukseeni vielä sellaisenkin kysymyksen, että millä eväillä oikeastaan kuvittelet taistelevasi näistä "varattujen, seksiseuraa hakevien miesten" apajista? Halusit tai et, niin sinun on myös muistettava, että samojen miehien ajasta ja ku**ista taistelevat myös supisuomalaiset hupakot l. ilotytöt ja nämä mimmit tarjoavat mitä tahansa ja hyvin lyhyellä varoajalla, eikä siinä tarvita kahvia...
Tauno_Suoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... monenko varatun miehen oikeasti kuvittelet hakevan "perinteistä" seksiä, kun sitä haetaan kodin ulkopuolelta? Toki löytyy pareja, joilla intiimielämä on kuollut kokonaan, mutta väittäisin suuremmat ryhmän miehiä olevan niitä, jotka jo saavat kotoaan "perinteistä seksiä" lauantaisin klo 22:00 - 22:03. Aika moni mies hakee jotain muuta kodin ulkopuolelta, kokeillakseen tai toteuttaaksesi fantasioitaan, joita avo/aviovaimo ei halua tai mies ei usko vaimon haluavan toteuttaa. Siinä on yksi syy, miksi saat näitä "panen sua kurkkuun ja roiskin mällit naamallesi" -viestejä...
En ole ap. Minulla on ollut suhteita varattujen miesten kanssa. He eivät kotona ole saaneet seksiä lainkaan tai sitten seksi siellä on ollut pelkästään pimeässä tapahtuvaa lähestyssaarnajanylkytystä.
Mitä minä olen heille tarjonnut? Suuseksiä molemmissa rooleissa/69:ä, monipuolisia käsihommeleita, yhdyntää kaikissa mahdollisissa asunnoissa, leluja. Valot päällä ja kiihkeästi. Kun ollaan paremmin "tutustuttu", myös suuhun laukemista ja anaalijuttuja yms.
Mutta kyllä minullakin kiinnostus loppuisi, jos alettaisiin HETI puhumaan syväkurkuista ja sperman päälle roiskimisesta. Jotain tilannetajua, pliis! Ei häveliäisyyttä, mutta jonkinlaista tilannetajua edellytän, mikä tietysti on subjektiivista :)
Sitten näistä kahvilatapaamisista vielä. En todellakaan kuvittele, että ylipäätään "pelkkää" seksiseuraa hakeva saatika varattu mies haluaa istua kahvikupin ääressä filosofoimassa. En halua itsekään. Siinä äkkiä tsekataan puolin ja toisin, että ollaan sitä mitä on sanottu olevansa. Ja jos molemmat ovat kiinnostuneita, käydään ehkä läpi vähän seksimieltymyksiä ja ehkäisyä. Ei muuta. Ja sitten siirrytään yksityistiloihin tai/ja vaihdetaan numerot.
En siis ole ap, mutta allekirjoitan kaikki, mitä ap aloitusviestissään sanoi.
Tauno_Suoli kirjoitti:
Lisään edelliseen kirjoitukseeni vielä sellaisenkin kysymyksen, että millä eväillä oikeastaan kuvittelet taistelevasi näistä "varattujen, seksiseuraa hakevien miesten" apajista? Halusit tai et, niin sinun on myös muistettava, että samojen miehien ajasta ja ku**ista taistelevat myös supisuomalaiset hupakot l. ilotytöt ja nämä mimmit tarjoavat mitä tahansa ja hyvin lyhyellä varoajalla, eikä siinä tarvita kahvia...
Yleensä ns. tasokkaammat ilotytöt, jotka valitsevat asiakkaansa (joiden ovi ei siis ole kaikille halukkaille auki maksua vastaan), haluavat tsekata nämä julkisella paikalla ensin.
Vierailija kirjoitti:
Mies1989 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies1989 kirjoitti:
Enkä muuten ole kiinnostunut sinusta koska olet noin hiton epärealistinen pikku femakko joka ei ymmärrä miehistä mitään. = )
No niin, tulihan se naisviha sieltä. Onneksi olkoon, voit nyt mennä ruikuttamaan muualle ja ihmettelemään, miksi oi miksi naiset ei halua miestä, joka haukkuu naisia femakoiksi.
HAHA! Tulihan tuo kommenttisi jo vihdoin, odottelin. Luuletko että haukun fiksuja ja tasoisiani naisia femakoiksi heti kättelyssä? Idiootti.
Luuletko, ettei naisvihamielinen asenteesi paista käytöksestäsi ja puheistasi muulloinkin kuin vain silloin, kun haukut naisia misogynistisillä nimillä?
Ei paista. Nuo "naisen vaisto" tason analyysit ovat ihan turhia. Maailma on psykopaatteja, sovinisteja ja muita hörhöjä täynnä joista ei päällepäin uskoisi mitä poikien kanssa saunailloissa jne naisista ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Tauno_Suoli kirjoitti:
Yleensä ns. tasokkaammat ilotytöt, jotka valitsevat asiakkaansa (joiden ovi ei siis ole kaikille halukkaille auki maksua vastaan), haluavat tsekata nämä julkisella paikalla ensin.
Mjaa, missäköhän näitä "tasokkaampia" sitten on, koska eipä ole vielä eteen osunut...
Vierailija kirjoitti:
En siis ole ap, mutta allekirjoitan kaikki, mitä ap aloitusviestissään sanoi.
Good for you, hienoa että seksiseuraa on löytynyt. Teksteistä päätellen tämä ei silti ole hirveästi ap:tä auttanut ja tuo taitaa edelleen kiemurrella parrun puutteessa...
Kirjoittamani oli vain minun analyysini, siitä saa ja pitääkin olla eri mieltä, jos siltä tuntuu. Mutta samaan hengenvetoon totean saman, kuin joku muukin tässä ketjussa: minä olisin ap:n ilmoituksen nähtyäni jättänyt vastaamatta kokonaan.
Mies1989 kirjoitti:
Mielenkiinnosta, missä hemmetissä mies oppii harrastamaan seksiä kun naisten vaatimukset ovat mitä ovat? Tinderissä minulla on hyvä kuva itsestäni, kuvaus jossa lukee muutakin kuin tervehdys. 27 vuotta, huolehdin ulkonäöstäni, kuntoilen 5 kertaa viikossa, minulla on vakituinen työ. En käytä mitään päihteitä. Ainoat matchit ovat (pääosin) minua vanhempia, huomattavan ylipainoisia ja/tai muuten epäsiistejä ja kaikilla on vähintään yksi "ihana" lapsi. Että että, en ole viitsinyt paljoa vastailla ja mennä syytettäväksi erektio-ongelmista.
Huorissa. Mutta toisaalta sielläkään ei saisi käydä... kait sitä pitäisi tässäkin asiassa olla luontainen lahjakkuus. Vähän sama kuin noissa pua-hommissa ylipäätään. Sun pitää olla luonnonlahjakkuus, jos opettelet naisten pokausta niin se on huijausta ja äärimmäisen noloa. Jos on luonteeltaan ujo ja nörtti on vain oikeus ja kohtuus että ei saa harrastaa seksiä.
nainen vain kirjoitti:
Sovi ensitapaaminen sinne hotellin aulaan. Siellä voitte rauhassa kahvitella ja tutustua, ja siirtyä sitten hotellihuoneeseen jos siltä tuntuu.
Muuta ilmoitustasi sen verran, että listaa mitä haluat kieltojen sijaan. Esim.
"Etsin hauskanpitoseuraa 25-45-vuotiasta miehistä, jotka arvostavat naista. Pidän normiseksistä, bdsm ei ole minun juttuni. Pidän urheilullisista miehistä."
Tuo antaa minusta paljon paremman kuvan itsestäsi sellaisille miehille, joista oletettavasti olet kiinnostunut. Kikkelikuvien lähettäjiin ei tepsi kiellot.
Onko tää nainen niin puutteessa, että on valmis maksamaan jotain hotellihuoneita? Itseä ei ainakaan miehenä pillu niin paljoa kiinnosta, että jaksaa/raaskii hotellihuonetta sen takia ottaa. Ja jos tekisi niin paljon mieli, niin menisin samalla rahalla huoriin. Saa ainakin viimeisen päälle hyvännäköistä ja asiansa omaavaa naista.
Tauno_Suoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitäänpä hetki, ap oli muistaakseni n. 30 nainen ja etsii about samanikäistä (+/-10v ) seuraa. Jos pohditaan aluksi, moniko noin kolmekymppinen, täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva, järkevä ja normaali mies on esim. vapaalla jalalla? Suurin osa tämänikäisistä miehistä alkaa olla enemmän tai vähemmän varattuja ja aika monella alkaa olla perhettäkin. Ne, jotka eivät ole varattuja, ovat (karkeasti jaotellen) joko a) juuri tai joku aika takaperin eronneita b) ikäluokkansa jakojäännöksiä l. peräkammarin poikia, joille suurinta erotiikkaa edelleen on vuoden 1979 Anttilan postimyyntikuvasto.
Ap lienee kategorian B jo hyllyttänyt ja kategoria A:kin on aika pieni ja samalla dynaaminen ryhmä. Voidaan turvallisesti olettaa, että iso osa naisten seksiseuran hakuilmoituksiin tullee varatuilta miehiltä.
Kysyt, miksi kahvittelukutsussa on loukkaavaa - ei kyse ole "loukkaamisesta", mutta mietipä toisinpäin, että miksi ihmeessä todennäköisesti varattu, seksiseuraa hakeva mies, oikeasti lähtisi leikkimään ja suorittamaan ns. parinmuodostusmanöövereitä l. "tutustumaan" ja "juttelemaan". Jos parisuhteessa oleva mies on sillä tiellä, että hakee kodin ulkopuolelta seksiseuraa, niin se hakee nimenomaan sitä: seksiä. Ei deittailua, ei romanttisia iltakävelyitä, ei filosofointia parisuhteen dynamiikasta ... mies hakee sellaista piparia, mitä ei kotoa saa. Ja muuten, lisätään tähän perään sekin, että tästä samasta syystä voi olla aika turha odotella vastaajilta kovin helposti valokuvia: varatulla miehellä on liikaa menetettävää, että lähettäisi jollekin random typylle kuvaansa, ainakaan heti alkuun.
Sitten voisi perään heittää vastapalloon ap:lle kysymyksen, että vaikka olet omien sanojesi mukaan kaunis ja fiksu - eikä minulla ole syytä tuota epäillä missään nimessä, niin vastaapa rehellisesti : mitä oikeastaan tarjoat, kun tarjoat seksiseuraa? Ketjun perusteella näyttäisi olevan tarjolla "perinteistä seksiä", eikä mitään erikoisuuksiin viittaavaa. Tätäkin voidaan analysoida, pitäen mielessä se, että todennäköisin vastaaja sinulle on varattu mies - monenko varatun miehen oikeasti kuvittelet hakevan "perinteistä" seksiä, kun sitä haetaan kodin ulkopuolelta? Toki löytyy pareja, joilla intiimielämä on kuollut kokonaan, mutta väittäisin suuremmat ryhmän miehiä olevan niitä, jotka jo saavat kotoaan "perinteistä seksiä" lauantaisin klo 22:00 - 22:03. Aika moni mies hakee jotain muuta kodin ulkopuolelta, kokeillakseen tai toteuttaaksesi fantasioitaan, joita avo/aviovaimo ei halua tai mies ei usko vaimon haluavan toteuttaa. Siinä on yksi syy, miksi saat näitä "panen sua kurkkuun ja roiskin mällit naamallesi" -viestejä.
Joten jos tätä taustaa vasten mietit asiaa, niin ihmetyttääkö sinua vielä kovin paljon, että:
- vastaajia ei kiinnosta hirveästi lähettää kuvaa sinulle
- vastaajia ei kiinnosta lähteä "vain kahvittelemaan"
- vastaajat etsivät muuta kuin "perinteistä lähetyssaarnaaja-nylkytystä"
Sorry, tarkoitukseni ei ole piruilla, vaikka olenkin saattanut kirjoittaa kärkevästi. Koitan saada ap:n ymmärtämään, millaisilla vesillä hän liikkuu ja miksi hänen vieheillään ei ole kalaa tullut - ja ikävä sanoa, ei todennäköisesti tule saamaankaan.
Eli pitääkö tämä ymmärtää niinkuin alkuperäinen väitteeni olikin: naisten EI ole helppo löytää seksiseuraa? Niinhän sinä juuri pitkästi perustelit ;). Olen siis kanssasi samaa mieltä, että potentiaaliset seuralaiset ON hyvin harvassa! Sitähän minä olen tässä koko ajan sanonutkin :D!
Ainoastaan siinä tapauksessa seksiseuraa voisi löytyä suhteellisen nopeasti/helposti, että nainen olisi valmis a) tapaamaan miehiä suoraan seksin merkeissä jossain yksityisissä tiloissa, eli vaarantamaan turvallisuutensa ja b) tapaamaan miehiä ilman mitään ulkonäköön tai ikään kohdistuvia rajoitteita ja c) harrastamaan sellaista seksiä mitä mies haluaa, ilman että itsellä on mitään vaatimuksia tai rajoitteita. Voidaanko näillä ehdoilla enää siis sanoa, että "naisten on helppo saada seksiseuraa" kun se käytännössä vaatisi isojen riskien ottamista ja sitä todennäköisyyttä, että ei itse seksistä nauti?
Minusta tämä on yhtä "helposti seksin saamista" kuin että väittäisi miesten saavan seksiä ihan milloin haluaa, ja sitten latelisi perään pienen sivuhuomautuksen ".. kunhan maksavat siitä ammattilaiselle". Molemmissa tapauksissa nainen/mies saa kyllä teknisesti ottaen seksiä, mutta käytännössä ei sitä, mitä seksiltä oikeasti hakee (omaakin tyydytystä ja/tai vastapuolen, joka haluaa hänen kanssaan seksiä vapaaehtoisesti).
Ps: harmi että pilasit muuten fiksun viestisi tällä olkiukkoilulla "ei deittailua, ei romanttisia iltakävelyitä, ei filosofointia parisuhteen dynamiikasta". En ymmärrä, miten noin puolen tunnin kahvilla tms. käväisy sisältää nuo luettelemasi asiat, joita en todellakaan siis hae. Siinä kahvilla on tarkoitus vaan katsoa että a) mies vastaa ulkoisesti sitä mitä on itsestään kertonut b) hänen kanssaan on edes jonkinlaista vetovoimaa eli mies on mukava ja sellainen, jonka kanssa uskaltaa lähteä sinne kahdenkeskiselle tapaamiselle.
Jos tarpeeksi monta kertaa on käynyt niin, että nettideitti ei ole yhtään vastannut kuvaustaan, en ihmettele, miksi ap haluaa tsekata miehen ennen seksiä. Mitä ihmeellistä siinä muka on? Osaavatko kaikki muut aina sian säkissä? Jos itse ostan netistä vähänkään kalliimpaa tavaraa, käyn noutamassa sen ja maksan vasta sitten, kun olen nähnyt, että tuote on ok ja sitä mitä on luvattu. Ymmärrän täysin, että joku haluaa tsekata myös seksiseuransa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa puhun todellakin kaikkien naisten puolesta. Se, että joku saattaa jännittää ja olla kokemattomuuden vuoksi ns. jäässä, ei ole lahnamaisuutta. Silloin tarvitaan juuri sitä kommunikointia, vaikka sanatontakin.
Lahna taas on mielessään jossain muualla eikä seksi kiinnosta.
Täsmennän kannattaisi mainita.