"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":
Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:
- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.
.. jatkuu
Kommentit (470)
Sovi ensitapaaminen sinne hotellin aulaan. Siellä voitte rauhassa kahvitella ja tutustua, ja siirtyä sitten hotellihuoneeseen jos siltä tuntuu.
Muuta ilmoitustasi sen verran, että listaa mitä haluat kieltojen sijaan. Esim.
"Etsin hauskanpitoseuraa 25-45-vuotiasta miehistä, jotka arvostavat naista. Pidän normiseksistä, bdsm ei ole minun juttuni. Pidän urheilullisista miehistä."
Tuo antaa minusta paljon paremman kuvan itsestäsi sellaisille miehille, joista oletettavasti olet kiinnostunut. Kikkelikuvien lähettäjiin ei tepsi kiellot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät täällä nyt jostain kumman syystä millään ymmärrä, että ap haluaa sellaista seksiä josta hänkin nauttisi, jossa hänetkin huomioitaisi ja jossa hänkin laukeaisi. Ja jossa olisi tavallisen mukava jutustelutunnelma ennen ja jälkeen seksin. Täysin normaalit ja tavalliset odotukset ja vaatimukset naiselta.
Mun mielestä toi kuulostaa parisuhteelta. Kannattaa varmaan seksin sijaan etsiä mies joka osaa ja haluaa rakastaa. Semmoinen varmaan huomioi naisen.
Hyviä panomiehiä on harvassa ja ainakin kaikki mun tuntemat (1kpl) kiertää kyllä myös kukasta kukkaan.
Kyllä aloittajalla on tässä enemmänkin itsetutkiskelun paikka.
Juuri näin. Tuo kuulostaa enemmän parisuhteelta. Seksisuhteessa ei todellakaan keskustella. Siinä nussitaan ja lähdetään kotiin. Suhteita voi olla useita samalla henkilöllä.
Kuinka monesta seksisuhteesta sinulla on kokemusta? Oman kokemukseni mukaan seksisuhteessakin on kivaa. Jutellaan, herkutellaan, saunotaan, vietetään aikaa yhdessä ennen/jälkeen seksin. Jopa tavataan ilman seksiä. Erona muihin suhteisiin on ollut se, ettei olla rakastuneita, ei suunnitella yhteistä tulevaisuutta, ei liikuta yhdessä julkisesti jos toinen on varattu, eikä muista hoidoista tai suhteista kysellä eikä keskustella.
Aloittaja on ihan itse päättänyt sulkea itseltään mahdollisuuden tavata sopiva mies yöelämässä joten hakatkoon ihan vapaasti päätään seinään netin kautta. Koko ongelmaa ei olisi, jos hän viitsisi muutaman kerran valvoa pitempään ja käydä jossain suositussa yökerhossa iskemässä miehen, jonka kanssa kemiat varmasti kohtaavat.
Kuvailemasi homma on friends with benefits -tyyppinen häsläys, ei missään nimessä pelkkä seksisuhde.
Yleensä mihinkään ilmoitukseen ei kannata laittaa kielteisiä asioita. Pätee vaikka työhakemukseen. Negatiivinen teksti saa varuilleen. Tekstistä pitää lukijan saada iloinen ja rento vaikutelma. Tavallaan ap:n tekstissä haetaan "työntekijää".
Miehillä ja naisilla on vähän erilaisia ongelmia pariutumisessa, naisten ongelma on se, että tarjokkaiden laatu on huonoa ja joutuu karsia todella ankarasti, miesten ongelma taas se että tarjokkaita ei normaalisti ole ja jokaisen tarjokkaankin eteen joutuu tekemään töitä.
Kuitenkin seksin saaminen on huomattavasti helpompaa naisille, se laatu onkin sitten toinen asia.
Olen APn kriteerit täyttävä korkeakoulutettu ja urheilullinen mies, joka toisinaan etsii seksiseuraa Tinderistä. Kerron nyt, miksi en ikinä vastaisi ilmoitukseesi.
Otetaanpa aloitus:
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaat lähettää minulle vehkeesi kuvan ja kertoa kuinka haluaisit roiskia ties mitä päälleni, älä vaivaudu tämän pidemmälle.
Avaat ilmoituksesi tällä käsittämättömän mauttomasti muotoillulla kiellolla, jota ei ole edes esitetty passiivissa. Rivi viestii, että sinulla ei ole tyylitajua ja teet hätäisiä yleistyksiä. Lisäksi tämä kielto, kuten olet jo huomannut, ei oikeasti estä ketään lähettämästä sinulle kuvia. Annat vain itsestäsi epähienostuneen ja hieman yksinkertaisen kuvan saavuttamatta hyötyä. Tässä vaiheessa olen jo päättänyt, että en vastaa ilmoitukseesi.
Vierailija kirjoitti:
Etsin fiksua ja kivannäköistä seuraa satunnaisiin tapaamisiin - sellaista, joka ymmärtää että tieto siitä että sinulla on sukupuolielin, ei yhtäkään naista kiihota.
Tässä lauseessa ei ole mitään järkeä. Ilmaiset siinä toki tavoitteesi, mutta jatkat karkeaa kielenkäyttöäsi ja hätäisten yleistysten tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan itse paljon liikuntaa (sali+pyöräily) joten samanlaiset ajanviettotavat ovat ainoa ulkonäköösi kohdistuva vaatimukseni; urheilullinen ihminen harvemmin on epäviehättävä.
Kirjoittaminen ei liene vahvuutesi, mutta oletko edes yrittänyt miettiä miltä ulosantisi muiden mielestä vaikuttaa? Tässä verbaalisessa oksennuksessa on havaittavissa toive siitä, että etsit urheilullista henkilöä.
Miksi siis rivien välissä haukut urheilua harrastamattomia ihmisiä epäviehättäviksi? Käytät myös sanaa "vaatimus", mikä entisestään lisää tekstisi tarpeentonta agressiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En ole fetissi-ihminen enkä halua viedä neitsyyttäsi tai käyttää aikaani seksuaalineuvojana - etsin siis miestä joka on Mies riippumatta siitä mikä se syntymävuosi nyt sattuukaan olemaan, ja joka jo tietää suunnilleen mitä meidän naisten kanssa tehdään.
Olet nyt kirjoittanut hyvin paljon siitä, mitä et halua. Ikävä kyllä se ei ole kysymys johon ilmoituksella tulisi vastata. Tämäkin kappale on karkeaa ja epähienostunutta tekstiä, jossa jatkat lukijan motiivien ja persoonallisuuden aliarvioimista. Vaikutelmaa korostaa tarpeeton aktiivin käyttö. Feministinä minua häiritsee lisäksi tekstistä heijastuvat vanhentuneet sukupuolistereotypiat.
Vierailija kirjoitti:
En lähde kenenkään kanssa seksitreffeille vaan haluan ensin tutustua esim. kahvilla.
Ilmoituksesi päättyy yhtä karkeasti kuin se alkoikin. Tässäkin onnistut vielä alittamaan riman käyttämällä suorastaan käskevää ilmaisutapaa.
Kokonaisuudessaan ilmoituksesi on karkea, aggressiivinen ja mauton. Suurin osa siitä keskittyy negatiivisiin ominaisuuksiin muissa ihmisissä, tai asioihin joita et halua. Et kerro itsestäsi varsinaisesti mitään. Vaikutat negatiiviselta valittajalta, jolla ei kuitenkaan ole sarkastista luonnetta johon pessimismi sopii. Ei siis ole yllätys, että ilmoitukseesi vastaavat vain ihmiset, joille seksi on niin tärkeää, että luonteellasi ei ole juuri merkitystä.
Pelkään, että sinulla on vääristynyt kuva miehistä. Seksiseura tarkoittaa hauskanpitoa, joka ei useimmille normaaleille miehille ole pelkästään sitä panemista. Et yksinkertaisesti vaikuta hauskalta, tai edes miellyttävältä ihmiseltä.
[/quote]Tässä on esimerkki yhdestä ilmoituksestani:
"Jos meinaat lähettää minulle vehkeesi kuvan ja kertoa kuinka haluaisit roiskia ties mitä päälleni, älä vaivaudu tämän pidemmälle. Etsin fiksua ja kivannäköistä seuraa satunnaisiin tapaamisiin - sellaista, joka ymmärtää että tieto siitä että sinulla on sukupuolielin, ei yhtäkään naista kiihota. Harrastan itse paljon liikuntaa (sali+pyöräily) joten samanlaiset ajanviettotavat ovat ainoa ulkonäköösi kohdistuva vaatimukseni; urheilullinen ihminen harvemmin on epäviehättävä.
En ole fetissi-ihminen enkä halua viedä neitsyyttäsi tai käyttää aikaani seksuaalineuvojana - etsin siis miestä joka on Mies riippumatta siitä mikä se syntymävuosi nyt sattuukaan olemaan, ja joka jo tietää suunnilleen mitä meidän naisten kanssa tehdään. En lähde kenenkään kanssa seksitreffeille vaan haluan ensin tutustua esim. kahvilla."
Tähän(kin) ilmoitukseen sain vastauksena peniksen kuvia, kuvauksia suorakurkkuseksistä jota minun haluttiin suorittavan, kutsuja hotelliin/panemaan jonnekin, ja useamman pyynnön opettaa 19v pojalle seksin saloja. Ja läjän niitä jotka vastasivat, ja sen jälkeen eivät millään uskaltaneet lähettää kuvaa tai sopia niitä treffejä, vaan olisivat halunneet vaan puhua seksistä. Kerro pliis kerro mitä voin vielä ilmaista suoremmin, kun tämä ilmoitukseni ei vielä selvästi tarpeeksi suoraa puhetta ollut :D?!?![/quote]
Pakko sanoa, että tuo ilmoitus antaa sinusta negatiivisen kuvan. Et halua sitä, etkä halua tätä. Heti ensimmäisessä lauseessakin on kieltosana ja torjuva sävy. Viestit kannattaa aloittaa positiiviseen tai neutraaliin sävyyn ja sitten myöhemmässä vaiheessa ladella niitä ikäviä asioita, jos niitä on pakko luetella. Niin kuin itsekin huomasit, kielloista ja kriteereistä huolimatta sait pippelikuvia ja sellaisia ehdotuksia mitä et halunnut. Niiden lähettelijöitä löytyy aina.
Kannattaa alkuun siis kokeilla vähän positiivisempaa kirjoitustyyliä, ja vastailla itse sopivilta kuulostaviin miesten ilmoituksiin. Miehet saavat muutenkin aivan olemattoman määrän vastauksia omiin ilmoituksiinsa, joten olet hyvinkin vahvoilla jos olet se joka kehtaa tehdä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ja naisilla on vähän erilaisia ongelmia pariutumisessa, naisten ongelma on se, että tarjokkaiden laatu on huonoa ja joutuu karsia todella ankarasti, miesten ongelma taas se että tarjokkaita ei normaalisti ole ja jokaisen tarjokkaankin eteen joutuu tekemään töitä.
Kuitenkin seksin saaminen on huomattavasti helpompaa naisille, se laatu onkin sitten toinen asia.
Tämä. Naisten on vaikea saada laadukasta seksiseuraa, siitä on kyse. Toinen juttu, mikä jatkuvasti hämmästyttää on se, että vaikka sukupuolten eroja korostetaankin täälläkin paljon, silti miehet olettavat että naiset ovat a) joko aivan erilaisia seksin suhteen kuin miehet tai b) kiihottuvat samalla lailla kuin miehet, "siitä vaan panemaan" tyyliin. Totuus löytyy jostain tuolta välimaastosta, poikkeukset toki ovat oma lukunsa.
Siis haluat pelkkää seksiä, mutta sitten et kuitenkaan halua seksiä ekatreffeillä..
Mielenkiinnosta, missä hemmetissä mies oppii harrastamaan seksiä kun naisten vaatimukset ovat mitä ovat? Tinderissä minulla on hyvä kuva itsestäni, kuvaus jossa lukee muutakin kuin tervehdys. 27 vuotta, huolehdin ulkonäöstäni, kuntoilen 5 kertaa viikossa, minulla on vakituinen työ. En käytä mitään päihteitä. Ainoat matchit ovat (pääosin) minua vanhempia, huomattavan ylipainoisia ja/tai muuten epäsiistejä ja kaikilla on vähintään yksi "ihana" lapsi. Että että, en ole viitsinyt paljoa vastailla ja mennä syytettäväksi erektio-ongelmista.
Miten seksi voi olla hyvää jonkun satunnaisen ihmisen kanssa, johon ei ole rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi voi olla hyvää jonkun satunnaisen ihmisen kanssa, johon ei ole rakastunut?
Himoa voi tuntea ilman rakastumista. Itse olen kaikista vapautuneinta seksiä harrastanut kevyissä suhteissa. Sitten kun mukaan astuu suhdekoukerot ja arkisuus, niin himo laantuu ja uutta täytyy saada. (Mainittakoon että olen nainen. )
Vierailija kirjoitti:
Seksiseuraa haluaa myös 40-vuotias normaalipainoinen ja liikunnallinen yh. Ikinä ei ole kukaan tullut ehdottelemaan missään livenä, joten tämä tarjonnan runsaus on kyllä myytti 😄.
Ei se ole myytti, vaan totuus ajalta, jolloin seksuaalinen häirintä (= katseet, eleet, ilmeet sekä puhe ilman fyysistä kontaktia) ei vielä ollut suomessa rikos, mutta ahdistelu (=ei toivottu fyysinen kontakti) oli rikos. Koitapa saada lainsäädäntö palautettua entisenlaiseksi, mikäli onnistut rupeaa niitä live-ehdotuksia tulemaan sullekin. Nykyisin et tule niitä saamaan ainakaan tervejärkisiltä, koska tervejärkinen mies ei halua itselleen rikosrekisteriä häirinnästä.
Ap:lla ei ole mitään rajaa seksiseuraan, mutta silti seksiseuran pitäisi olla täydellinen naaman ja kropan suhteen. Hohhoijaa, taas näitä naisten ongelmia...
Kyllä mä ainakin löydän ilman ongelmia, ihan niitä tasokkaita
Mies1989 kirjoitti:
Mielenkiinnosta, missä hemmetissä mies oppii harrastamaan seksiä kun naisten vaatimukset ovat mitä ovat? Tinderissä minulla on hyvä kuva itsestäni, kuvaus jossa lukee muutakin kuin tervehdys. 27 vuotta, huolehdin ulkonäöstäni, kuntoilen 5 kertaa viikossa, minulla on vakituinen työ. En käytä mitään päihteitä. Ainoat matchit ovat (pääosin) minua vanhempia, huomattavan ylipainoisia ja/tai muuten epäsiistejä ja kaikilla on vähintään yksi "ihana" lapsi. Että että, en ole viitsinyt paljoa vastailla ja mennä syytettäväksi erektio-ongelmista.
Mikä taas harmittaa kun tulee niitä alapeukkuja? Kertokaa nyt tai todistakaa väite vääräksi. Kyllä minä tiedän kirjoittavani täysin totta enkä ole ainoa tässä tilanteessa.
Laittelin Tinderissä kolmisensataa tykkäystä juuri muutama minuutti sitten. Voisin lyödä vaikkapa 1000 eurosta vetoa ettei takaisin tule kuin prosentti, korkeintaan kaksi ja yksikään ei sellainen ketä tapaamaan lähtisi pienintäkään toivoa omaava mies. Enkä kyllä olisi yllättynyt vaikkei tulisi yhtäkään.
Mies1989 kirjoitti:
Mies1989 kirjoitti:
Mikä taas harmittaa kun tulee niitä alapeukkuja? Kertokaa nyt tai todistakaa väite vääräksi. Kyllä minä tiedän kirjoittavani täysin totta enkä ole ainoa tässä tilanteessa.
Laittelin Tinderissä kolmisensataa tykkäystä juuri muutama minuutti sitten. Voisin lyödä vaikkapa 1000 eurosta vetoa ettei takaisin tule kuin prosentti, korkeintaan kaksi ja yksikään ei sellainen ketä tapaamaan lähtisi pienintäkään toivoa omaava mies. Enkä kyllä olisi yllättynyt vaikkei tulisi yhtäkään.
Listaat itsestäsi seksiin liittymättömiä asioita. Jos etsit tinderissä seksiseuraa naisista, sillä ei ole väliä onko sinulla vakituista työtä tai minkä ikäinen olet. Jos olet kasvoistasi ruma et tule saamaan seksiseuraa naisista tuota kautta. Kokeile mieluummin edes yöelämää.
Sinulle helpompaa noilla spekseillä olisi tosin etsiä ihan reilusti vakaata parisuhdetta live-elämästä. Jos olet kasvoiltasi edes normaali, sinusta olisi usea hyvätasoinen nainen kiinnostunut (jos nyt unohdetaan se major turn off, että olet etsinyt pillua tinderistä...) vakavassa mielessä. Itsekin olisin ja olen nuori, korkeakoulutettu vakitöissä oleva hoikka nainen, joka harrastaa liikuntaa ja arvostaa miehessä älyä, sitoutumiskykyä ja muita parisuhteeseen tarvittavia ominaisuuksia.
Mutta en sitä, että mies etsii pelkkää seksiä tinderistä.
Ap pistä sähköposti osoite ja lähdetään kahville
M24
Vierailija kirjoitti:
Listaat itsestäsi seksiin liittymättömiä asioita. Jos etsit tinderissä seksiseuraa naisista, sillä ei ole väliä onko sinulla vakituista työtä tai minkä ikäinen olet. Jos olet kasvoistasi ruma et tule saamaan seksiseuraa naisista tuota kautta. Kokeile mieluummin edes yöelämää.
Sinulle helpompaa noilla spekseillä olisi tosin etsiä ihan reilusti vakaata parisuhdetta live-elämästä. Jos olet kasvoiltasi edes normaali, sinusta olisi usea hyvätasoinen nainen kiinnostunut (jos nyt unohdetaan se major turn off, että olet etsinyt pillua tinderistä...) vakavassa mielessä. Itsekin olisin ja olen nuori, korkeakoulutettu vakitöissä oleva hoikka nainen, joka harrastaa liikuntaa ja arvostaa miehessä älyä, sitoutumiskykyä ja muita parisuhteeseen tarvittavia ominaisuuksia.
Mutta en sitä, että mies etsii pelkkää seksiä tinderistä.
Kaikki mainitsemani työllisyyttä lukuun ottamatta liittyi.
En kokeile yöelämää, en halua vahingoittaa kuuloani jossain meluisassa väkijoukossa enkä varsinkaan yöllä, minulla on tapana nukkua silloin. Toisekseen, en ole sosiaalinen.
Enkä muuten ole kiinnostunut sinusta koska olet noin hiton epärealistinen pikku femakko joka ei ymmärrä miehistä mitään. = )
Ylimielinen viisastelu jatkuu etkä sinä edes näe sitä. :D