"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":
Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:
- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.
.. jatkuu
Kommentit (470)
Tauno hyvä. Olen yhä kanssasi samaa mieltä siinä, että todellakin sen seuran löytäminen EI ole helppoa, jos ei ole valmis ihan mihin tahansa. Kuten useimmat naiset eivät ole, joten useimmille naisille seksiseuraa EI löydy helposti.
Jos olet lukenut koko ketjun, niin olen useaan otteeseen kertonut, että en ole hakemassa adonista. Mutta kyllä minulle (useimmille naisille?) jonkinlainen kemia ja viehätys pitää olla olemassa, että seksin on edes fyysisesti mahdollista olla nautinnollista. Nainen ei kostu, jos kumppani ei viehätä, ja jos nainen ei kostu, ei seksi tunnu hyvältä. Kyse ei siis ole "ulkonäkökeskeisyydestä", joksi sen syyllistäen nimität.
Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:
Tauno hyvä. Olen yhä kanssasi samaa mieltä siinä, että todellakin sen seuran löytäminen EI ole helppoa, jos ei ole valmis ihan mihin tahansa. Kuten useimmat naiset eivät ole, joten useimmille naisille seksiseuraa EI löydy helposti.
Jos olet lukenut koko ketjun, niin olen useaan otteeseen kertonut, että en ole hakemassa adonista. Mutta kyllä minulle (useimmille naisille?) jonkinlainen kemia ja viehätys pitää olla olemassa, että seksin on edes fyysisesti mahdollista olla nautinnollista. Nainen ei kostu, jos kumppani ei viehätä, ja jos nainen ei kostu, ei seksi tunnu hyvältä. Kyse ei siis ole "ulkonäkökeskeisyydestä", joksi sen syyllistäen nimität.
Ensin sinulla on yksi ulkonäkövaatimus ja sen jälkeen tuleekin helvetin pitkä rivi muttia. Oletko kaikissa asioissa samalla tavalla vilpillinen? Uhriutuminenkin on jo hyvässä vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies1989 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies1989 kirjoitti:
Enkä muuten ole kiinnostunut sinusta koska olet noin hiton epärealistinen pikku femakko joka ei ymmärrä miehistä mitään. = )
No niin, tulihan se naisviha sieltä. Onneksi olkoon, voit nyt mennä ruikuttamaan muualle ja ihmettelemään, miksi oi miksi naiset ei halua miestä, joka haukkuu naisia femakoiksi.
HAHA! Tulihan tuo kommenttisi jo vihdoin, odottelin. Luuletko että haukun fiksuja ja tasoisiani naisia femakoiksi heti kättelyssä? Idiootti.
Luuletko, ettei naisvihamielinen asenteesi paista käytöksestäsi ja puheistasi muulloinkin kuin vain silloin, kun haukut naisia misogynistisillä nimillä?
Ei paista. Nuo "naisen vaisto" tason analyysit ovat ihan turhia. Maailma on psykopaatteja, sovinisteja ja muita hörhöjä täynnä joista ei päällepäin uskoisi mitä poikien kanssa saunailloissa jne naisista ajatellaan.
Kyse ei ole mistään naisen vaistosta tai muusta höpönlöpöstä. Seksistiset miehet puhuu ja käyttäytyy naisia kohtaan tietyllä tavalla eli vähättelevästi ja epäkunnioittavasti, kertovat sairaita vitsejä ja sanastoon kuuluu myös tiettyjä sanoja, kuten nyt vaikka tämä femakko. Psykopaatit ja muut on erikseen, en tiedä kuinka hyvin sellaisen tunnistaisin, kun en niiden kanssa ole tietääkseni ollut tekemisissä, mutta sovinistin tunnistaa nopeasti. Ainakin Mies 1989 paljasti ihan sairaan paljon itsestään ja suhtautumisestaan kanssaihmisiin ja etenkin naisiin vain kahdessa lyhyessä viestissä, etten yhtään ihmettele, miksei flaksi käy.
Ihan yhtäläisesti seksi ei ihan hirveän hyvin suju miehenkään puolelta, jos ei kumppani miellytä - vaikea se on pullataikinan kovuisella pötköllä harrastaa.
Oletko kuitenkaan tullut miettineeksi sitä mahdollisuutta, mihin aiemmassa jo viittasin, eli sitä että myös mielestäsi seksuaalisesti ei-haluttavien miesten joukosta voi löytyä sellainen seksiseuralais-helmi joka osaa soittaa juuri sinua kuin Paganini viulua?
Tätä moni yrittää sinulle sanoa, että karsit heti lähtötelineisiin liian monta miestä odottaessasi jotain "maagista yhteyttä", ottaen huomioon ettet (kai?) ole etsimässä elämääsi kumppania vaan nimenomaan mukavaa seksiseuraa.
PS. sorry, tarkoitus ei ole "syyllistää"; käytän kärkästä kieltä, koska minun ja ilmeisesti muutaman muunkin mielestä sinun täytyy tehdä jonkinlainen 'reality check'. Muuten ei tilanteesi parane.
Tauno_Suoli kirjoitti:
Ihan yhtäläisesti seksi ei ihan hirveän hyvin suju miehenkään puolelta, jos ei kumppani miellytä - vaikea se on pullataikinan kovuisella pötköllä harrastaa.
Oletko kuitenkaan tullut miettineeksi sitä mahdollisuutta, mihin aiemmassa jo viittasin, eli sitä että myös mielestäsi seksuaalisesti ei-haluttavien miesten joukosta voi löytyä sellainen seksiseuralais-helmi joka osaa soittaa juuri sinua kuin Paganini viulua?
Tätä moni yrittää sinulle sanoa, että karsit heti lähtötelineisiin liian monta miestä odottaessasi jotain "maagista yhteyttä", ottaen huomioon ettet (kai?) ole etsimässä elämääsi kumppania vaan nimenomaan mukavaa seksiseuraa.
PS. sorry, tarkoitus ei ole "syyllistää"; käytän kärkästä kieltä, koska minun ja ilmeisesti muutaman muunkin mielestä sinun täytyy tehdä jonkinlainen 'reality check'. Muuten ei tilanteesi parane.
En ole väittänytkään että mieheltä sujuisi tai pitäisi sujua seksi mielestään epämiellyttävän kumppanin kanssa. Kenenkään ei kannata harrastaa seksiä, jossa kokee toisen osapuolen epämiellyttäväksi!
En ole miettinyt koska yhä, jos nainen ei koe miestä seksuaalisesti puoleensavetäväksi, ei nainen voi seksistä nauttia (sori että yleistän, mutta uskon että näin on huiman enemmistön mielestä asia). Yhä yleistäen naiselle seksuaalinen halu, ja siten nautinto, lähtee paljon enemmän päästä kuin tekniikasta. Jos kumppanin kokee kiihottavaksi, on melko sama mitä kumppani tekee ja seksi on silti hyvää. Esim. itse olen lauennut pelkästä ensi hipaisusta kun kumppani oli niin pantava (enemmän henkisesti kuin fyysisesti). Jos kumppania ei koe ollenkaan kiihottavaksi, on melko sama mitä kumppani tekee, niin seksi on silti huonoa. Ei siinä tule ensi hipaisulla jos toisen kosketus ällöttää, eikä edes sadannella koska se yhä ällöttää. Epämiellyttävän ihmisen kosketus on epämiellyttävää, vaikka se olisi teknisesti kuinka taitavaa hyvänsä.
En jaksaisi jankuttaa, mutta en odota mitään hemmetin "maagista yhteyttä". Mikä v***n maaginen yhteys se on, kokeeko toisen seksuaalisesti puoleensavetävänä vai ei? Sen verran usein kuitenkin tulee pantavia miehiä eteen (siis arkielämässä), ettei kyse ole mistään superharvinaisesta ihmisyksisarvisesta jonka odottaisin löytäväni. Sulle ilmeisesti on yksi ja lysti mitä ruhoa lykit kunhan nainen osaa tattiasi oikein heiluttaa. Minulle ja useimmille naisille ei, vaan ajatus vastenmielisen miehen kanssa harrastettavasta seksistä on pelkästään kuvottavaa ja on silkka mahdottomuus, että siitä saisi seksuaalista nautintoa.
Jep, ei varmasti tilanne paranekaan ikinä, koska en aio suostua epämiellyttävien itseäni 25 vuotta vanhempien mahakkaiden miesten lykittäväksi siinä toivossa, että jotenkin ihmeellisesti huomaisinkin siitä tykkääväni. Enkä aio vaarantaa henkeäni ja terveyttäni menemällä suoraan kenenkään luokse panemaan. Peräänkuulutan sitä, että "nainen saa helposti seksiseuraa" on ihan helvetin suurta valhetta, kun tämän perään pitää kerran lisätä se että ".. kunhan suostuu ihan mihin vaan, missä vaan ja kenen kanssa vaan".
Saako mielestäsi miehet seksiseuraa helposti? Jos/kun väität että ei, niin miten lisäys ".. kunhan suostuu maksamaan siitä" mielestäsi kumoaa helppouden, mutta tuo naisten vastaavaan väitteeseen lisättävä disclaimeri ei kumoa?
En jaksaisi jankuttaa, mutta en odota mitään hemmetin "maagista yhteyttä". Mikä v***n maaginen yhteys se on, kokeeko toisen seksuaalisesti puoleensavetävänä vai ei? Sen verran usein kuitenkin tulee pantavia miehiä eteen (siis arkielämässä), ettei kyse ole mistään superharvinaisesta ihmisyksisarvisesta jonka odottaisin löytäväni. Sulle ilmeisesti on yksi ja lysti mitä ruhoa lykit kunhan nainen osaa tattiasi oikein heiluttaa. Minulle ja useimmille naisille ei, vaan ajatus vastenmielisen miehen kanssa harrastettavasta seksistä on pelkästään kuvottavaa ja on silkka mahdottomuus, että siitä saisi seksuaalista nautintoa.
Jep, ei varmasti tilanne paranekaan ikinä, koska en aio suostua epämiellyttävien itseäni 25 vuotta vanhempien mahakkaiden miesten lykittäväksi siinä toivossa, että jotenkin ihmeellisesti huomaisinkin siitä tykkääväni. Enkä aio vaarantaa henkeäni ja terveyttäni menemällä suoraan kenenkään luokse panemaan. Peräänkuulutan sitä, että "nainen saa helposti seksiseuraa" on ihan helvetin suurta valhetta, kun tämän perään pitää kerran lisätä se että ".. kunhan suostuu ihan mihin vaan, missä vaan ja kenen kanssa vaan".
Saako mielestäsi miehet seksiseuraa helposti? Jos/kun väität että ei, niin miten lisäys ".. kunhan suostuu maksamaan siitä" mielestäsi kumoaa helppouden, mutta tuo naisten vastaavaan väitteeseen lisättävä disclaimeri ei kumoa?
Tässä tapauksessa sinua ei siis voi auttaa, olet oman pääkoppasi uhri. En tähän ketjuun enempää viitsi aikaani siis kuluttaa, joten laitetaan loppukaneetiksi se vanha vitsi vanhastapiiasta, joka menee saunaan ja alkaa hakata vihdalla pi**uaan ja huutaa "ota sitten, s**tana, salaattia kun ei kerran liha kelpaa".
Ap:n todellinen ongelma taitaa paljastua kokonaisuudessaan vasta kun hän alkaa etsiä parisuhdetta. Tuntuu olevan erittäin hankala tapaus kyseessä. Mies kuin mies väsyy loputtomaan tajunnavirtaan sekavista vaatimuksista ja tarkennuksista.
Onpas ylläri ettei Tauno halunnut kommentoida miten helppoa miehillä on. Siellä niitä naisia on sihteeriopisto täynnä, ihan oma vika ja pääkoppansa uhri jos valittaa, miten miehille on vaikea saada seksiä. Vaimojakin löytyy valittavaksi asti kun katalogista katsoo, nyt on miesten pariutumisongelmat kerralla pantu (sic) kuntoon ;). Sen kun pääsee omista estoistaan ja tiukkapipoisuudestaan yli, niin ei tarte genitaalejaan yksin hakata!
No mulla tämä "huomattavasti nopeammin" on vienyt nyt sen reilu 30 vuotta eikä ole vielä pukille pyrkijöitä näkynyt. Miten kauan arvelet että vielä menee? Osallistuin joskus aiemmin täällä keskusteluun aiheesta, ja kerroin siinäkin että miehet SÄIKÄHTÄÄ kun niitä katsoo silmiin ja hymyilee. Ei ne tule juttelemaan, ja jos niille yrittää vielä jopa jutellakin, niin alkaa jo ihan säälittää se "peura ajovaloissa" ilme mikä niillä on. Minä tykkään jutella smalltalkia ihmisten kanssa ihan ilman iskuaiettakin, mutta ei se onnistu kun äijät lähtee pakoon tai enintään ynähtää jonkun "joo/ei" vastauksen ja luikkuu kauemmas. Tai jos jotain katsoo ja hymyilee, katse käännetään heti pois.
No tuuhan tänne hymyilee. Ilmeisesti ei ole hymy osunut keneenkään panomieheen jolla olisi rohkeutta vastata. Todella hämmästyttävää, luulisin että niitä tulisi vastaan vähän joka puolella. Siellä pohjoisessakin.
Kuulostat edelleen oikein fiksulta naiselta. Kun olet vielä hyvännäköinen ja noin suorasanainenkin, niin en ihmettele että perusmiehet pelkää ja luikkii tiehensä. Se on sitä alemmuutta, miehillä kun lerpsahtaa jännityksestä jos kokevat että nainen on jotenkin parempi tai liian hyvä heille.
Edelleen aivan absurdia miten täällä kaiken maailman vellihousut moittivat nirsoksi jolle muka kukaan ei kelpaa. Ja kehottavat vielä menemään suoraan miehen luokse. Nämä hölmöt ei näköjään tajua mitään siitä miten nainen lämpenee.
Toiston uhallakin: mulle kuulostat edelleen lähes täydelliseltä. Pus pus!
Jos mää odottaisin tuntevani ensi tapaamisella jotain maagista kemiaa niin en olis harrastanut kuin yhden miehen kanssa seksiä koko elämäni aikana. En ole tuntenut nykyisenkään mieheen mitään suurta vetovoimaa, mutta kyllä vaan kun ruvetaan hommiin niin haluan sitä miestä hyvinkin paljon ja seksi on mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mää odottaisin tuntevani ensi tapaamisella jotain maagista kemiaa niin en olis harrastanut kuin yhden miehen kanssa seksiä koko elämäni aikana. En ole tuntenut nykyisenkään mieheen mitään suurta vetovoimaa, mutta kyllä vaan kun ruvetaan hommiin niin haluan sitä miestä hyvinkin paljon ja seksi on mahtavaa.
No voi harmi, kun minä sitä nyt kuitenkin vaadin, ihan ehdottomasti. Maagista kemiaa pitää olla. Vai oliko sittenkin kyse jonkun muun olkiukkoilusta, ehkäpä?
Onpas ylläri ettei Tauno halunnut kommentoida miten helppoa miehillä on. Siellä niitä naisia on sihteeriopisto täynnä, ihan oma vika ja pääkoppansa uhri jos valittaa, miten miehille on vaikea saada seksiä. Vaimojakin löytyy valittavaksi asti kun katalogista katsoo, nyt on miesten pariutumisongelmat kerralla pantu (sic) kuntoon ;). Sen kun pääsee omista estoistaan ja tiukkapipoisuudestaan yli, niin ei tarte genitaalejaan yksin hakata!
Minä luulen, että Taunolla on erittäin hyvin tiedossa se että mitä vaikutusta on valikoinnilla. Ainakin minä tiedän että jos ottaa, niin saa (joskus huonoa) seksiä tai sitten jos ei niin saa olla ilman.
Ja on sattunut tuollaisia kokemuksia, joista aikaisemmin kertoi. Sellainen päällisin puolin huippu , voi osoittautua täydelliseksi pettymykseksi.
Minullekin sattui kerran sellainen että päälisin puolin en olisi koskenut, tai huomioinutkaan, mutta 5 vuotta meni ennen kuin erottiin eikä silloinkaan siksi ettei seksi olisi sujunut.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n todellinen ongelma taitaa paljastua kokonaisuudessaan vasta kun hän alkaa etsiä parisuhdetta. Tuntuu olevan erittäin hankala tapaus kyseessä. Mies kuin mies väsyy loputtomaan tajunnavirtaan sekavista vaatimuksista ja tarkennuksista.
Tuon edellämainitun lisäksi paha kirjoitetun ymmärtämisen ongelma.
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin.
Kovasti kuulostaa siltä, että et ole ollenkaan ymmärtänyt, mitä tarkoittaa, kun sanotaan, että naiset saavat seuraa koska tahansa. Tuossahan sinulla on ehdokkaita kymmenittäin, mutta he eivät vain kelpaa sinulle. Se, että seura ei kelpaa sinulle, on ihan eri asia kuin se, että et saa seuraa. Kuvitteletko todella, että seuraa hakeva mies saisi kovinkaan monta vastausta saati sitten pääsisi valitsemaan tarjokkaista?
Epäsymmetriaa kirjoitti:
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin.
Kovasti kuulostaa siltä, että et ole ollenkaan ymmärtänyt, mitä tarkoittaa, kun sanotaan, että naiset saavat seuraa koska tahansa. Tuossahan sinulla on ehdokkaita kymmenittäin, mutta he eivät vain kelpaa sinulle. Se, että seura ei kelpaa sinulle, on ihan eri asia kuin se, että et saa seuraa. Kuvitteletko todella, että seuraa hakeva mies saisi kovinkaan monta vastausta saati sitten pääsisi valitsemaan tarjokkaista?
Pääseehän se, JOS maksaa. Samoin kuin nainen pääsee, JOS vaarantaa turvallisuutensa ja suostuu mihin tahansa. Miksi nämä "JOS":sit on mielestänne ihan eri arvoisia? Molemmat saa hyvinkin helposti, jos ovat valmiita tinkimään jostakin.
Mun vaatimukset siis oli:
- ikä +-10v omaani nähden
- ei huomattavan ylipainoinen
- haluaa vastavuoroista seksiä
- ei jätä kaikkea naisen aktiivisuuden varaan
Jos tällä perusteella rimani on korkealla, niin ei voi kuin itkeä miten matala on miesten taso!
Oman kuvauksesi perusteella sinulla on aikamoinen määrä muitakin ehtoja:
- ei tupakoi
- ei saa haluta seksiä heti, vaan vasta myöhemmin
- ei saa ehdottaa mielestäsi ällöttävää seksiä tai kertoa omia toiveitaan
- ei saa olla liian ujo tai arka
- ei saa kysellä tyhmiä
- pitää olla kuva
- pitäisi "olla kemiaa"
- haluat seksiä, mutta et halua seksiä ensimmäisellä tapaamisella
- haluat seksiä, mutta et halua edes keskustella seksistä ensimmäisellä tapaamisella (eikö siitä seksistä juuri pitäisi puhua, jos sitä haluaa)
- miehen pitäisi tuntea tapaamistapaikat ja osata ehdottaa sellaista (miksi et ehdota itse?)
Saahan ihminen ehtoja asettaa, mutta jos ehtoja on kovin paljon, ei voi väittää, että seksiä ei saisi. Haluatko sinä seksiä vai suhteen?
Vai aikamoinen määrä ehtoja, hohhoijaa! Yhtään naisia tunteva tietää että nuo nyt on ihan perusehtoja. Esim. kuka nainen jaksaa sekstailla jos ei ole sitä "kemiaa"? Ei näin miehenäkään kiinnosta nainen joka ei yhtään lämpene mulle.
Sellaisia naisia joilla ei ole yhtään ehtoja kutsutaan ammattilaisiksi (paitsi että niistäkin monella on). Ne onkin ainoita naisia mitkä sopii näille peräkammarin uunoille jotka ei tajua naisista mitään. Harmi vaan että niille joutuu maksamaan, eikä näin Suomessa ihan vähääkään.
Ei voi kun taas kerran ihmetellä että jumalauta mitä uunoja tässä maassa on. Ilmankos on itsellä ollut kysyntää, varsinkin fiksumpien naisten parissa.
Ketjua lukematta kyllä minusta sinulla aika paljon näyttää ehtoja olevan siihen nähden, että haet omien sanojesi mukaan satunnaista seksiseuraa. Ymmärtäisin hyvin jos hakisit parisuhdetta tai ns pidempiaikaista seksiseuraystävää.
Vaikka on vaikeaa, niin silti sata kertaa helpompaa mitä miehellä.
Voit ymmärtää viestini aivan kuten mielesi tekee. Seuralaisia kyllä löytyy, mutta kuvailin tuota seuralaistilanteen probleemaa sen kautta, mitä suurin piirtein oletan sun hakevan, tekstiesi perusteella. Sinä itsehän ne kriteerisi ja rajaukset olet luonut, en minä.
Voit myös ottaa kirjoitukseni olkiukkojen mätkintänä, jos mielesi tekee. Eihän se minulta ole pois enkä minä ole se, joka täällä itkee puutteessa.
En kuulu hakemaasi mieskategoriaan, ja kuten sanottua en olisi koskaan ilmoitukseesi muutenkaan vastannut, joten minulla ei oikeastaan ole minkäänlaista motivaatiota dissata sinua tai kriteereitäsi. Aivan puhtaasti tuon sinulle esiin oman käsitykseni siitä, miksi olet ilman seksiseuraa ja miksi hakusi tuntuu vetävät vesiperän. Jos käsitykseni ei sinua miellytä, niin siinä tapauksessa kannattaa lukea vain niitä viestejä, jotka myötäilevät omia käsityksiäsi - tosin hieman hedelmättömältä sekin kuulostaa.
Muuten, tuossa moneen otteeseen kirjoitat, että sun tarvitsee nähdä ihminen jotta voit päättää kiinnostaako hän sinua seksimielessä. Kuulostaa loogiselta, mutta samalla asetat periaatteessa turhan rajan. Toki ymmärrän argumenttisi, että "jos ei toinen kiinnosta, niin miksi harrastaa seksiä", mutta vastapainona heitän että tällä tavalla saatat hylätä potentiaalisen "jalokiven". Perustelen tätä kokemuksellani, että tällaisia casual-suhteita on minulla ollut useita ja niinkuin moni mies voi varmaankin kompata, niin ei mieskään jokaisesta piparista innostu - päinvastoin, jos nainen ei miestä sytytä, niin eipä se patukkakaan siitä kovetu. Voin ihan rehellisesti sanoa, että yksi elämäni parhaita seksisuhteita oli sellaisen mimmin kanssa, jonka kanssa jouduin sänkyyn vain vahingossa, enkä kehdannut kieltäytyä - tämä kimuli oli ulkonäkömielessä sitä kaliiperia, että voittaisi Rion olympialaisissa kultaa, hopeaa ja pronssia samanaikaisesti, jos siellä olisi tarjolla lajina siiderimötköily! Mutta, kun sen vahinkokerta oli niin huikeaa menoa, ettei ole tosikaan, niin tätä suhdetta tuli pidettyä yllä pidempikin hetki. Tuota mimmia, ikävä sanoa, en olisi koskaan tuonut päivänvaloon ja näyttäytynyt hänen kanssaan, mutta casual-seksissä on sekin hyvä puoli, että asioita voi toteuttaa sellaistenkin ihmisten kanssa, joiden kanssa ei "virallisesti" halua olla tekemisissä :)
Tämän jälkeen olenkin havainnut, että monikin seksuaalisesti epäviehättävä nainen onkin osoittautunut taitotasoltaan sängyssä niin verrattomaksi, että seuraavalla kerralla tavatessa pelkkä ajatus uusinnasta on saanut aikaan välittömiä reaktiota alakerrassa. Toisaalta, myös upeat ja seksuaalisesti muuten niin viehättävät naiset ovat toisinaan tuottaneet pettymyksiä ja on joutunut likimain vilkaisemaan peiton alle, että unohtuiko mimmi keittiöön ja panenko tässä pakastekala-pakettia. Nuo ovat toki ääriesimerkkejä ja noin yleisesti ottaen olen havainnut, että hyvä/huono seksi ei ole loppuviimein ollut tippaakaan pärstästä tai edes kropan mallista kiinni. Kun tästä ulkonäkökeskeisestä, emmä-tota-pane-se-on-niin-ruma -ajattelusta on päästänyt irti, niin olen ymmärtänyt miten monta potentiaalisesti hyvää panoa olen päästänyt livahtamaan karkuun.