"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":
Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:
- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.
.. jatkuu
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Mies1989 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaat itsestäsi seksiin liittymättömiä asioita. Jos etsit tinderissä seksiseuraa naisista, sillä ei ole väliä onko sinulla vakituista työtä tai minkä ikäinen olet. Jos olet kasvoistasi ruma et tule saamaan seksiseuraa naisista tuota kautta. Kokeile mieluummin edes yöelämää.
Sinulle helpompaa noilla spekseillä olisi tosin etsiä ihan reilusti vakaata parisuhdetta live-elämästä. Jos olet kasvoiltasi edes normaali, sinusta olisi usea hyvätasoinen nainen kiinnostunut (jos nyt unohdetaan se major turn off, että olet etsinyt pillua tinderistä...) vakavassa mielessä. Itsekin olisin ja olen nuori, korkeakoulutettu vakitöissä oleva hoikka nainen, joka harrastaa liikuntaa ja arvostaa miehessä älyä, sitoutumiskykyä ja muita parisuhteeseen tarvittavia ominaisuuksia.
Mutta en sitä, että mies etsii pelkkää seksiä tinderistä.
Kaikki mainitsemani työllisyyttä lukuun ottamatta liittyi.
En kokeile yöelämää, en halua vahingoittaa kuuloani jossain meluisassa väkijoukossa enkä varsinkaan yöllä, minulla on tapana nukkua silloin. Toisekseen, en ole sosiaalinen.
Sitten valitat puutteessa kotona kun et saa tinderistä sellaisia naisia, joita haluaisit. Oma valinta, oma elämä.
Totta, en kiistä. Varmaan ihmettelet sitäkin että miksi kaikki eivät ole F1-kuskeja tai pop-tähtiä? Kuten sanoin, en ala rasittamaan itseäni fyysisesti enkä psyykkisesti olemalla paikassa jossa en halua olla. Enkä minä siellä sen komeampi ole. Joutuisin vain reaaliajassa kilpailemaan sosiaalisten ja paikassa viihtyvien miesten kanssa.
Fiksuja kommentteja... Koittakaapa hölösuiset juopottelijat ollakin se viikonloppu kotona. Lukekaa kirjaa, katsokaa elokuvia, käykää kävelyllä pururadalla. Tehkää sitä vasten tahtoanne vaikka vuosi. Mukavaa?
Mies1989 kirjoitti:
Enkä muuten ole kiinnostunut sinusta koska olet noin hiton epärealistinen pikku femakko joka ei ymmärrä miehistä mitään. = )
No niin, tulihan se naisviha sieltä. Onneksi olkoon, voit nyt mennä ruikuttamaan muualle ja ihmettelemään, miksi oi miksi naiset ei halua miestä, joka haukkuu naisia femakoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies1989 kirjoitti:
Enkä muuten ole kiinnostunut sinusta koska olet noin hiton epärealistinen pikku femakko joka ei ymmärrä miehistä mitään. = )
No niin, tulihan se naisviha sieltä. Onneksi olkoon, voit nyt mennä ruikuttamaan muualle ja ihmettelemään, miksi oi miksi naiset ei halua miestä, joka haukkuu naisia femakoiksi.
HAHA! Tulihan tuo kommenttisi jo vihdoin, odottelin. Luuletko että haukun fiksuja ja tasoisiani naisia femakoiksi heti kättelyssä? Idiootti.
Mies1989 kirjoitti:
Mielenkiinnosta, missä hemmetissä mies oppii harrastamaan seksiä kun naisten vaatimukset ovat mitä ovat? Tinderissä minulla on hyvä kuva itsestäni, kuvaus jossa lukee muutakin kuin tervehdys. 27 vuotta, huolehdin ulkonäöstäni, kuntoilen 5 kertaa viikossa, minulla on vakituinen työ. En käytä mitään päihteitä. Ainoat matchit ovat (pääosin) minua vanhempia, huomattavan ylipainoisia ja/tai muuten epäsiistejä ja kaikilla on vähintään yksi "ihana" lapsi. Että että, en ole viitsinyt paljoa vastailla ja mennä syytettäväksi erektio-ongelmista.
Kaikki on kuvista kiinni, minkälainen se sun eka kuva on ja kai sulla on muitakin kuvia?
Mulla oli ennen samanlainen kokemus kun sulla, että mätsit oli pääasiassa vanhempia ja epäviehättäviä naisia, sitten vaihdoin ekaksi kuvaksi kuvan jossa hymyilen rennosti juhlissa ja mätsien laatu parani todella paljon, nyt mulla on mätseinä parhaimmillaan 7 vuotta nuorempia naisia ja jopa kauniita ja hoikkia.
Mutta niiden saaminen treffeille onkin sitten ihan eri asia..
Mieheltä vaaditaan vaikka minkänäköisiä taikatemppuja sängyssä, mutta henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että naisen tyydyttäminen joka ei itse tee mitään sen eteen ja makaa kuin lahna laiturilla ei ole nautinnollista miehelle, näitä sattuu olemaan aika paljon liikenteessä... Hirveää kateltavaa kun mammat haukkuvat tasoa muka matalaksi panematta ketään, ehkä kuulun sitten vähemmistöön ja tyyliin kaikki kaverini myös jotka nauttivat siitä että molemmat saa mitä haluaa, ehkä pohjoisessa tai mistä olitkaan on erilaista sakkia.. Vittu mikä paskamyrsky siitä syntyisi jos mies valittaisi että taso on matala ja naiset on lahnoja, puolet kommenteista olisi "oo onnelliin että edes sait" " ei laadulla nii väliä, sait kuiteki"
Itse olen kokemuksella päätynyt siihen ratkaisuun, että sovin netissä miehen kanssa treffit baariin, lähdetään siis "yksille". Sieltä on sen yhden lasillisen jälkeen luonteva lähteä kotiin, jos mies ei ole sopiva. Sitten jos kemiat kohtaa, ehdotan että juodaan useammat. Hiprakassa olo johtaa monesti jo baarissa flirttiin ja siitä on luontevaa siirtyä jommankumman luo. Kahvittelussa kun tuollaista siirtymää ei oikein pääse syntymään.
Etsin seksiseuraksi (siis suhde sisältäisi 95 % seksiä, 5 % juttelua) tavallista miestä.
Ilmoitus mulla on Suomi24:ssä. Homma kaatuu yleensä siihen, ettei mies halua tulla tapaamaan mua mihinkään julkiselle paikalle: kahvilaan, pubiin, baariin, puistonpenkille.
Miehen mielestään tällainen tapaaminen on VAIN ajan tuhlausta. Paljon järkevämpää hänen mielestään olisi, että hän tulisi suoraan luokseni. Että päästäisiin suoraan asiaan.
50-kiloisena naisena en todellakaan voi ottaa vain netissä tapaamaani miestä suoraan kotiini.
Yritän selittää, etten voi niin tehdä, koska en tunne vielä sinua, mutta pikkuisen kahvilajutustelun jälkeen voimme siirtyä mun luo, jos yhteinen sävel löytyy. Miehille tämä ei sovi. Ei käy. Heidän mielestään minä olen törkeä, kun asetan tällaisen ehdon. Heidän mielestään minä olen törkeä, kun haluan vielä arvioida miehen.
Ja tämä ei tarkoita, että kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia!!!! Voihan netissä naiseksikin tekeytyä väkivaltarikollinen.
Itse en myöskään pelkän kuvan ja kirjoittelun perusteella tiedä, onko fyysistä vetovoimaa; siihen tarvitsen livetapaamisen. Ja samalla tavalla kun itse arvioin miestä, arvioi tämä minua. En mä ajattele, että miehelle kelpaa kuka vain ja minä olen se, joka päätän.
Tämä on se kriittinen kohta, johon jutut kaatuvat. Mielelläni kuulisin näin ajattelevilta miehiltä, mikä kahvittelukutsussa on niin loukkaavaa, että he mieluummin luopuvat jutusta.
Itse en ikinä halua kahvitreffejä ihan vain siitä syystä, että se on niin vaivaannuttava tilanne, mä pyydän aina että nähtäisiin liikunnan yhteydessä esim. lenkillä, kävely tai juoksu on niin paljon rennompi tilanne ja itselle enemmän mukavuusalueella. Veikkaan myös, että jos suostuisin kahvitreffeihin niin en tekisi positiivista vaikutusta naiseen, koska olisin niin jännittynyt.
Onko liikuntatreffit ok teille naisille?
Pitäisiköhän ap:n vastailla järkeviltä vaikuttaviin miesten ilmoituksiin, eikä tehdä omaa, jos homma on niin liian vaivalloista eikä tuota tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ikinä halua kahvitreffejä ihan vain siitä syystä, että se on niin vaivaannuttava tilanne, mä pyydän aina että nähtäisiin liikunnan yhteydessä esim. lenkillä, kävely tai juoksu on niin paljon rennompi tilanne ja itselle enemmän mukavuusalueella. Veikkaan myös, että jos suostuisin kahvitreffeihin niin en tekisi positiivista vaikutusta naiseen, koska olisin niin jännittynyt.
319 vastaa. Liikuntatreffit olis todellakin ok!! Jossain ihmisten ilmoilla siis, ei pimeällä, syrjäisellä lenkkipolulla.
Kävelyä olen itsekin monesti ehdottanut, eipä sekään yleensä passaa.
Mua ei ujous eikä lukossa oleminen haittaa. Se on sympaattista. Näen kyllä sen takaa mukavan miehen ja haluan tavata toistekin. Yli-itsevarmuudesta ja hirveestä kälättämisestä en taas tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Etsin seksiseuraksi (siis suhde sisältäisi 95 % seksiä, 5 % juttelua) tavallista miestä.
Ilmoitus mulla on Suomi24:ssä. Homma kaatuu yleensä siihen, ettei mies halua tulla tapaamaan mua mihinkään julkiselle paikalle: kahvilaan, pubiin, baariin, puistonpenkille.
Miehen mielestään tällainen tapaaminen on VAIN ajan tuhlausta. Paljon järkevämpää hänen mielestään olisi, että hän tulisi suoraan luokseni. Että päästäisiin suoraan asiaan.
50-kiloisena naisena en todellakaan voi ottaa vain netissä tapaamaani miestä suoraan kotiini.
Yritän selittää, etten voi niin tehdä, koska en tunne vielä sinua, mutta pikkuisen kahvilajutustelun jälkeen voimme siirtyä mun luo, jos yhteinen sävel löytyy. Miehille tämä ei sovi. Ei käy. Heidän mielestään minä olen törkeä, kun asetan tällaisen ehdon. Heidän mielestään minä olen törkeä, kun haluan vielä arvioida miehen.
Ja tämä ei tarkoita, että kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia!!!! Voihan netissä naiseksikin tekeytyä väkivaltarikollinen.
Itse en myöskään pelkän kuvan ja kirjoittelun perusteella tiedä, onko fyysistä vetovoimaa; siihen tarvitsen livetapaamisen. Ja samalla tavalla kun itse arvioin miestä, arvioi tämä minua. En mä ajattele, että miehelle kelpaa kuka vain ja minä olen se, joka päätän.
Tämä on se kriittinen kohta, johon jutut kaatuvat. Mielelläni kuulisin näin ajattelevilta miehiltä, mikä kahvittelukutsussa on niin loukkaavaa, että he mieluummin luopuvat jutusta.
Voi voi. Minä taas olen tavannut viisi naista kämpilläni ja pari naista heidän luonaan. Niin tosiaan, yksikään kahviladeitti ei ole koskaan johtanut panemiseen, joten en enää harrasta niitä. Niitä haluavat naiset ovat liian ujoja / epävarmoja, "katselemassa tarjontaa" tai eivät tiedä, mitä haluavat.. Treffit jomman kumman luona ovat taas johtaneet sänkyyn n. 50-prosenttisesti.
On se vaan vaikea naisen tajuta, että näillä markkinoilla ei voi vain pelkästään esittää vaatimuksia, vaan joutuu myös itse tulemaan vastaan. Tai sitten sormettaa yksin kun muut panevat mukavaa naista, joka ei ole neurootikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
319 vastaa. Liikuntatreffit olis todellakin ok!! Jossain ihmisten ilmoilla siis, ei pimeällä, syrjäisellä lenkkipolulla.
Mua ei ujous eikä lukossa oleminen haittaa. Se on sympaattista. Näen kyllä sen takaa mukavan miehen ja haluan tavata toistekin. Yli-itsevarmuudesta ja hirveestä kälättämisestä en taas tykkää.
Okei, mistäs päin olet itse ja minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
1) Kahvittelutapaamiset eivät koskaan johda seksiin. Koskaan = satunnaista harvemmin.
2) Ei ole kovinkaan miellyttävää tulla ihan varta vasten paikalle toisen arvioitavaksi. Ainoastaan huippuitsevarma tyyppi nauttii tuollaisesta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Kahvittelutapaamiset eivät koskaan johda seksiin. Koskaan = satunnaista harvemmin.
2) Ei ole kovinkaan miellyttävää tulla ihan varta vasten paikalle toisen arvioitavaksi. Ainoastaan huippuitsevarma tyyppi nauttii tuollaisesta tilanteesta.
Ihan samalla tavalla itse olen miehen arvioitavana kahvikupin/kaljamukin äärellä. Ja olenkin hermostunut ja ujo noissa tilanteissa.
Minusta on typerää keneltä tahansa mennä suoraan netissä tutustumansa ihmisen kotiin. Joo, niin kova seksintarve ei mulla ole koskaan ollut. Mutta se kai on yleinen tyyli, koska poikkeukset siitä ovat ylivoimaisen vaikeita.
Omissa "jutuissani" miehet ovat niitä, jotka ehtoja ovat asettaneet. Esimerkiksi seksipaikka on aina ollut minun kotini, he eivät koskaan ole halunneet minua omaan kotiinsa. Ehkä siksi, että pääsevät pois heti kun haluavat. Vastavuoroisesti olisi ihan kohtuullista, että joskus sotkettais hänen lakanat ja minä päättäisin, milloin tilaisuus on ohi. Mutta joko heidän tavallaan tai ei ollenkaan.
Joo, naisen on tosi helppo saada seksiä, jos suostuu mihin tahansa miehen ehtoon (tapaamisjärjestelyissä, aikatauluissa, itse seksissä jne; sitten tulee vielä näitä pukeutumis- ja kampausvinkkejä). Jossain vaiheessa alkaa tuntua, että olen maksullinen nainen ilman maksua.
Valitsen sitten yksinäisyyden.
No höh. Itse löysin kivan sinkkumiehen juuri tähän tarkoitukseen suomi24:sta. Tein kuvattoman ilmoituksen jossa vihjasin aika suoraan, millä meiningillä olin miestä hakemassa.
Sain kymmeniä vastauksia, n. neljälle ehdotin lisää juttelua sähköpostitse. Kolmelle laitoin kuvan, kahden kanssa jatkoin juttelua watssappissa.
Tämän yhden kanssa saimme sovittua tapaamisen, ihan kotonani *gasp*. Asun niin tuppukylässä, että olisi jotenkin teennäistä mennä "oikeille treffeille" johonkin kahvilaan kiusaantumaan. En jotenkin osannut ihmistä pelätä, olin kuitenkin varmistunut siitä, että kyseessä ollut mies oli se joka väitti olevansa. Tietysti kerroin parille ystävälleni, että luokseni on tulossa mies treffeille, ja he osasivat odottaa "varmistusviestiä" jälkeenpäin.
Ei kait sitä mitään uskaltaisi tehdä, jos jokaisen uuden ihmisen kohdalla alkaa päässä pyöriä worst case scenario siitä, miten joutuu vähintään kidnapatuksi ja raiskatuksi. Vähän luottoa ihmisiin. Tietysti on fiksua kertoa jollekin kolmannelle, ketä on tapaamassa, ja kertoa myös tälle treffikumppanille, että joku tietää tapaamisesta.
Juteltiin, juotiin kahvit. Vähän aikaa jouduin esittämään kiinnostunutta insinöörijutuista, mutta onneksi jo puolessa tunnissa päästiin asiaan :). Olen siinä mielessä samoilla linjoilla kuin jotkut vastaajat, että turhapa odottaa seuraavaan tapaamiseen, jos kemiat pelaavat jotenkuten. Sama testata tilanne pedissä heti, jos vain se kummallekin sopii. En kokenut mitenkään olevani "pakotettu" siihen, että menimme heti sänkyyn, voihan sitä sanoa että kiitos mutta ei kiitos kumminkin.
Nyt olemme tavanneet muutaman kerran, pari päivää sitten viimeksi. Homman nimi on kummallekin erittäin selvä, ja sellainen fiilis on, että tilanne on oikein tyydyttävä puolin ja toisin :).
Aplle vinkiksi antaisin, että kannattaa katsella avoimin mielin, ja jättää turhat ennakkoasenteet pois. Ihan mukavia ihmisiä suurin osa miehistäkin on, vaikka deittisivustot saattavat antaa toisenlaista kuvaa. Tsemppiä panokaverin löytymiseen!
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä vaaditaan vaikka minkänäköisiä taikatemppuja sängyssä, mutta henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että naisen tyydyttäminen joka ei itse tee mitään sen eteen ja makaa kuin lahna laiturilla ei ole nautinnollista miehelle, näitä sattuu olemaan aika paljon liikenteessä... Hirveää kateltavaa kun mammat haukkuvat tasoa muka matalaksi panematta ketään, ehkä kuulun sitten vähemmistöön ja tyyliin kaikki kaverini myös jotka nauttivat siitä että molemmat saa mitä haluaa, ehkä pohjoisessa tai mistä olitkaan on erilaista sakkia.. Vittu mikä paskamyrsky siitä syntyisi jos mies valittaisi että taso on matala ja naiset on lahnoja, puolet kommenteista olisi "oo onnelliin että edes sait" " ei laadulla nii väliä, sait kuiteki"
Jos nainen käy kuumana, niin se ei ole lahna vaikka "taidot" olisi huonot. Sulla vaan ei ole ollut sellaista vaikutusta naiseen. Kun todella haluaa miestä, sen myös näyttää. Eikä kenenkään tarvitse lähtökohtaisesti osata mitään temppuja, mutta sitäkin tärkeämpää on osata kuunnella ja "lukea" toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla itse olen miehen arvioitavana kahvikupin/kaljamukin äärellä. Ja olenkin hermostunut ja ujo noissa tilanteissa.
Minusta on typerää keneltä tahansa mennä suoraan netissä tutustumansa ihmisen kotiin. Joo, niin kova seksintarve ei mulla ole koskaan ollut. Mutta se kai on yleinen tyyli, koska poikkeukset siitä ovat ylivoimaisen vaikeita.
Omissa "jutuissani" miehet ovat niitä, jotka ehtoja ovat asettaneet. Esimerkiksi seksipaikka on aina ollut minun kotini, he eivät koskaan ole halunneet minua omaan kotiinsa. Ehkä siksi, että pääsevät pois heti kun haluavat. Vastavuoroisesti olisi ihan kohtuullista, että joskus sotkettais hänen lakanat ja minä päättäisin, milloin tilaisuus on ohi. Mutta joko heidän tavallaan tai ei ollenkaan.
Joo, naisen on tosi helppo saada seksiä, jos suostuu mihin tahansa miehen ehtoon (tapaamisjärjestelyissä, aikatauluissa, itse seksissä jne; sitten tulee vielä näitä pukeutumis- ja kampausvinkkejä). Jossain vaiheessa alkaa tuntua, että olen maksullinen nainen ilman maksua.
Valitsen sitten yksinäisyyden.
Oho! Minulle ei ole koskaan käynyt noin. Joka kerta olen ollut miehen kotona, miehen kutsumana. On kysytty, milloin minulle sopii ja aika pitkiäkin aikoja on odotettu minun suostumustani ja aikataulujani. Minut on tarjouduttu noutamaan kymmenien kilometrien päästä. Eikä koskaan ole annettu mitään pukeutumisvinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo että ujous jne. ei haittaa, pitäisi ilmoituksessa mainita.
Sitten valitat puutteessa kotona kun et saa tinderistä sellaisia naisia, joita haluaisit. Oma valinta, oma elämä.