Miksi ei-liberaalisuus, nykyajan kritisointi tai maltillisuus käännetään tällä palstalla persu-incel-Iigor-touhuksi?
On todella rasittavaa, että jos et silitä myötäkarvaan jotain vihervasurien ajattelua, niin joku tulee ketjuun mölö*tämään Iigoria/trollitehdasta tai persuinceliä.
Vastailin tässä joku ilta Epstein-ketjussa jollekin oman elämänsä neropatille, joka ei tajua että on muitakin akseleita kuin itä-länsi -ajattelu. Sitten naureskellaan "öhöö, et voi olla nainen, ihan omilla aivoilla ajatteleva äiti ja kouluttautunut". Kyllä vain olen.
Suurin osa ihmisistä on sekoitusta lännen ja idän piirteistä, tai heissä on uutta ja vanhaa.
Me ei tarvita tänne Usan polarisoitunutta "keskustelua", joka ei ole keskustelua nähnytkään. On erittäin typerää ajatella, että jos et hyväksy wo-kea, olet Venäjän kainalossa. No en ole.
Kommentit (34)
Koska täällä käy elämässään epäonnistuneita aikuisia ja keskenkasvuisia teinejä sekä syrjäytyneitä mt potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä käy elämässään epäonnistuneita aikuisia ja keskenkasvuisia teinejä sekä syrjäytyneitä mt potilaita.
Siltä vähän vaikuttaa...
Pitkittäistutkimuksessa huomattiin, että nonservatiivisia arvoja kannattavat miehet ovat huomattavasti tyhmrmåiö, kuin liberaaleja arvoja kannattavat miehet. Ja sen huomaa mm tällä palstalla.
Minä haluan naisena lapsilleni mahdollisimman hyvät geenit, siksi suosin liberaaleja arvoja kannattavia miehiä. He ovat muuten myös parisuhteessa ja kumppaneina ja isinä parempia, kuin konservatiivisia arvoja kannattavat.
Woke on kuolintoreissaan ja raivoaa viimehetkinään.
Inkelit ovat miesten alinta kastia. Jos ei kykene saamaan parisuhdetta, niin se kertoo miehen kyvykkyydestä ja miehestä ihmisenä riittävästi.
Persu-inkelit ovat ei liberaalrja ja konservatiiveja, ja harva nainen heistä tykkää.
Usein ne neropatit syyttää että "olet sejase, tunnistin sut sanamuodoista tutuksi Pietarın trolliksi, öhhööhhööö", vaikka mulla ei ole pienintäkään hajua keneen viitataan, ja saatan kirjoittaa ekaa kertaa ko. asiasta.
Monilla ihmisillä on samanlaisia sanamuotoja. Itse luen melkein päivittäin tekstejä, jotka voisivat olla mun kirjoittamiani, mutta jotka eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Pitkittäistutkimuksessa huomattiin, että nonservatiivisia arvoja kannattavat miehet ovat huomattavasti tyhmrmåiö, kuin liberaaleja arvoja kannattavat miehet. Ja sen huomaa mm tällä palstalla.
Minä haluan naisena lapsilleni mahdollisimman hyvät geenit, siksi suosin liberaaleja arvoja kannattavia miehiä. He ovat muuten myös parisuhteessa ja kumppaneina ja isinä parempia, kuin konservatiivisia arvoja kannattavat.
Sama juttu. Miksi ottaisin ehdoin tahdoin jotain pjaskageenejä.ä lapsilleni. Incelit ovat onceleitä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Persu-inkelit ovat ei liberaalrja ja konservatiiveja, ja harva nainen heistä tykkää.
Itse en ole persu-incel, pystytkö tajuamaan sen? T:konservatiivi
Persua ja iigoria jankkaavia mt-tapauksia on aivan muutama. Mutta ovat sitäkin ahkerampia.
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä? Mikään tutkimus ei sano "se on tyhmempi".
Jaksoit miettiä ns. asiaasi niin paljon ettet keksinyt muuta kuin ei-liberaalisuuden sille nimeksi? :D
Ajatella että kehtaavat nähdä tämän laiskan paskan läpi. Silmät kiinnikin. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Persua ja iigoria jankkaavia mt-tapauksia on aivan muutama. Mutta ovat sitäkin ahkerampia.
Tekevät paljon kiusaa kuitenkin keskusteluissa ja estävät aitoa keskustelua. Jonkinlaista jumitusta heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Miksi ottaisin ehdoin tahdoin jotain pjaskageenejä.ä lapsilleni. Incelit ovat onceleitä syystä.
En ole incel. Miksi sinkkuudella on edes mitään tekemistä sen ihmisen mielipiteiden kanssa?
Tunnen yksinäisiä ja jätettyjä wokeliberaaleja ja yksinäisiä konservatiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole persu-incel, pystytkö tajuamaan sen? T:konservatiivi
Ei konservatiivit ole juuri parempia.
Jos et kannata valtamedian propagandaa, feminismiä, äärivasemmistoa, islamia ja terroristijärjestö antifaa, niin olet rasisti, fasisti, islamofoobikko jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Herää kysymys, että ketkä olikaan niitä jumittajaerakkoja, jotka haukkuu heti erimielisiä kirjoittajia persuinceleiksi? Eivät ole ainakaan itse mitään älykkyyden huipentumia tai valistuksen ajan esikuvia....
On olemassa monia vaihtoehtoja Putinin ja Priden välillä.
Ihan vain sellainen tavallisen järkevä Suomi 1980-2000-luvulla. Ei vouhkattu vääristä sanamuodoista, ei ollut ma-mujengejä. Hommat alkoi mennä pieleen n.15 vuotta sitten.
Sofia Virta-keskustelussa eri mieltä Virran kanssa olevat eivät ole Iigoreita. Ihan tavallisia, maltillisia suomalaisia, kouluttautuneita tai kouluttamattomia.