Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoidon/soten työntekijät, mitä ajattelet sijaisista jotka tekevät vain vähän työvuoroja,

Vierailija
25.01.2026 |

esim. vain päivän-pari viikossa, ja välillä pitää pitempiäkin taukoja keikoissa?  Kadehditko, pidätkö laiskana, vai onko sinusta hänen oma asiansa etkä sitä mieti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä niiden henk koht elämästä mitään tiedä. Tiedän vaan jos on joku keikkalainen, onko se edes hyvä jos se on ennenkin ollut meillä vai mietinkö miks toi laiskimus taas on täällä? Tai sit joku tulee ekaa kertaa keikalle, tervehditään kyllä mut menee 3min kun olen jo unohtanut sen nimen.

Vierailija
2/5 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että osa heistäi tekisi mielellään enemmänkin töitä mutta tekevät hyväntekeväisyyttä kuitenkin, jossain muualla eli eivät tule ymmärrettävästi tekemään ilmaiseksi niitä töitä, josta pitäisi saada palkkaa. 

Hyvinvointialue, yksityinen tai kukaan nuukaan ei halua tai kuten he itse sanovst eivät pysty maksamaan enempää palkkaa kun säästää pitää.  

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se minulle kuulu. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita.

Vierailija
4/5 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Ihminen voi esim. opiskella, levätä sairauden takia tai hoitaa omia lapsiaan/vanhuksiaan sellaisina päivinä, kun ei tee töitä. Ei se kuulu muille. Mietitkö sinä oikeasti vieraiden ihmisten asioita sunnuntaiaamuna?

Vierailija
5/5 |
25.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Ihminen voi esim. opiskella, levätä sairauden takia tai hoitaa omia lapsiaan/vanhuksiaan sellaisina päivinä, kun ei tee töitä. Ei se kuulu muille. Mietitkö sinä oikeasti vieraiden ihmisten asioita sunnuntaiaamuna?

Hyviä huomioita! 

Itseäni yleisesti kiinnostaa se, että Suomessa pystyisi tekemään töitä eritavoin ja erimuotoisissa työsuhteissa niin, että työntehneen saa itselkeen työstään muutakin kuin kokemuksen tai vähän hyväksikäytetyn olon 

Ed.maintun vuoksi minusta oli erinomaisen huono ratkaisu se, että Kok-Pers hallitus halusi poistaa palkan ns. suojaosan, jonka seurauksena "lyhyempien työttehtävien" tekemistä ja vastaanottamista moni esimerkiksi vastentahtoisesti työttömänä elävä harkitsee kahteen kertaan. 

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi