Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppu mun asiakkuuteni S-ketjun liikkeissä

Vierailija
28.07.2016 |

Ylen uutisissa oli, että S-ketju alkaa kerätä tarkkaa tietoa asiakkaiden ostoksista.
Kerätätään siis niin tarkkaa tietoa, että ei riitä, että he tietävät asiakkaan ostavan maitoa vaan tietävät, että ostin hyla-maitoa.
Haluanko antaa joillekin niin tarkkaa tietoa itsestäni? No en halua. En halua, että joku voi seurata mitä syön ja milloin, mitä siteitä tai tamponeja käytän, mistä wc-paperista tykkään. Ostanko kenties liukuvoiteita tai tenoja. Ostanko s,m vai peräti xxl-koon vaatteita yms.
Täällä lähti nyt kauppa vaihtoon ja s-etukortti roskiin!

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-tilille rahaa kertynyt tonnin verran pelkillä bonuksilla jee jee

Vierailija
182/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt kun esim vaimolla on ns. Pääkortti s bonuksiin ja miehellä sivukortti niin s ketju mahdollistaa kytätä vaimon mitä mies ostaa muutakin kuin elintarvikkeita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ja ehkä laitonta kirjoitti:

Eli nyt kun esim vaimolla on ns. Pääkortti s bonuksiin ja miehellä sivukortti niin s ketju mahdollistaa kytätä vaimon mitä mies ostaa muutakin kuin elintarvikkeita jne.

Ei pidä paikkaansa. Omat ostot näkyvät korttikohtaisesti, niitä ei yhdistetä taloustasolla. Eli vaimo ei näe miehen ostoksia ja toisinpäin.

Vierailija
184/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet olevasi S-ryhmälle yksittäisenä ihmisenä niin tärkeä, että he kyttäisivät mitä juuri sinä ostat? Todennäköisesti jos noilla datoilla jotain tehdään, tehdään niistä isompia tilastoja joissa on niin paljon asiakkaita että yhden ihmisen puuttuminen tai lisäys ei muuta tilastoa merkittävästi mihinkään suuntaan.

Vierailija
185/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet olevasi S-ryhmälle yksittäisenä ihmisenä niin tärkeä, että he kyttäisivät mitä juuri sinä ostat? Todennäköisesti jos noilla datoilla jotain tehdään, tehdään niistä isompia tilastoja joissa on niin paljon asiakkaita että yhden ihmisen puuttuminen tai lisäys ei muuta tilastoa merkittävästi mihinkään suuntaan.

Ketju on vuodelta 2016

Vierailija
186/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta ja ehkä laitonta kirjoitti:

Eli nyt kun esim vaimolla on ns. Pääkortti s bonuksiin ja miehellä sivukortti niin s ketju mahdollistaa kytätä vaimon mitä mies ostaa muutakin kuin elintarvikkeita jne.

Ei pidä paikkaansa. Omat ostot näkyvät korttikohtaisesti, niitä ei yhdistetä taloustasolla. Eli vaimo ei näe miehen ostoksia ja toisinpäin.

Kyllä mun vaimo ainakin näkee mitä olen ostanut. Rinnakkaiskortti minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet olevasi S-ryhmälle yksittäisenä ihmisenä niin tärkeä, että he kyttäisivät mitä juuri sinä ostat? Todennäköisesti jos noilla datoilla jotain tehdään, tehdään niistä isompia tilastoja joissa on niin paljon asiakkaita että yhden ihmisen puuttuminen tai lisäys ei muuta tilastoa merkittävästi mihinkään suuntaan.

Ketju on vuodelta 2016

Samantyyppistä keskustelua on kyllä näkynyt ympäriä somea nyt kun tuli mahdolliseksi itsekin katsoa että mihin menee rahaa ja kuinka paljon. Omaa merkitystä liioitellaan ja ajatellaan että itse on maailman napa jonka asiat kiinnostaa kaikkia.

Vierailija
188/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s-tilille rahaa kertynyt tonnin verran pelkillä bonuksilla jee jee

Oletko tosiaan noin tyhmä? Itse olet tuotteiden ylihintana ne sinne maksanut. Ja vielä päälle kustantanut koko korttisirkuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta ja ehkä laitonta kirjoitti:

Eli nyt kun esim vaimolla on ns. Pääkortti s bonuksiin ja miehellä sivukortti niin s ketju mahdollistaa kytätä vaimon mitä mies ostaa muutakin kuin elintarvikkeita jne.

Ei pidä paikkaansa. Omat ostot näkyvät korttikohtaisesti, niitä ei yhdistetä taloustasolla. Eli vaimo ei näe miehen ostoksia ja toisinpäin.

Kyllä mun vaimo ainakin näkee mitä olen ostanut. Rinnakkaiskortti minulla.

Sitten olette kirjautuneet samoilla tunnuksilla mitä ei käyttöehtojen mukaan saa tehdä. Olet itse antanut tunnuksesi vaimolle.

Vierailija
190/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista mitä tuli valehdeltua niihin talouden tietoihin, mutta maksan helvetisti vakuutuksia ja kaupasta ostan eineksiä, pikkutomaatteja, kahvia tolkuttomasti, joskus jogurttia ja naposteluporkkanoita, toisinaan muutaman litran maitoa.... On tuo prisma työpaikan vieressä ja aina ei ole niitä k-kaupastan ostettuja eväitä mukana. Mitähän tuosta vois profiiliin laittaa 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten ahattelitte niiden korttien olevan? Asiakkaan hyväksi? Mielestäni on hyvä, että vihdoin asiakaskin saa sen kerätyn tiedon.

Vierailija
192/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s-tilille rahaa kertynyt tonnin verran pelkillä bonuksilla jee jee

Oletko tosiaan noin tyhmä? Itse olet tuotteiden ylihintana ne sinne maksanut. Ja vielä päälle kustantanut koko korttisirkuksen.

Miten niin ylihintana. En ole tuo. Mutta sama tonni tulee vuodessa tilille bonuksina. Lähikauppamme on sale. Ostan sieltä suurimman osan ruoistamme ja pesuaineista. Seuraava kauppa on 20km päässä. Kalliiksi se sekin tulisi, jos lähtisi ostamaan sitä tarjouskahvipakettia sieltä ja ajelisi samalla reissulla kaikki kaupat lävitse, missä on yksi tai kaksi asiaa tarjouksessa.

Kun kaupassa on kuitenkin käytävä, niin miksi ei voisi ottaa tilille niitä rahoja, jotka kauppa tyrkyttää. Pitääkö ihan periaatteen vuoksi ajella kilometritolkulla muihin kauppoihin, jotta ei vain missää nimessä saisi bonusrahoja tililleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä käteistä kuten kaikki muutkin järkevät tekee

Vierailija
194/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta ja ehkä laitonta kirjoitti:

Eli nyt kun esim vaimolla on ns. Pääkortti s bonuksiin ja miehellä sivukortti niin s ketju mahdollistaa kytätä vaimon mitä mies ostaa muutakin kuin elintarvikkeita jne.

Ei pidä paikkaansa. Omat ostot näkyvät korttikohtaisesti, niitä ei yhdistetä taloustasolla. Eli vaimo ei näe miehen ostoksia ja toisinpäin.

Näin on valitettavasti. Pitäisi voida itse miten ostot näkyvät. Ärsyttää seurata tietoja kahdelta eri kortilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten ahattelitte niiden korttien olevan? Asiakkaan hyväksi? Mielestäni on hyvä, että vihdoin asiakaskin saa sen kerätyn tiedon.

Miten niin? Asiakkaalla on se sama tieto ollut kauppakuittien muodossa ihan alusta asti.

Vierailija
196/196 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten ahattelitte niiden korttien olevan? Asiakkaan hyväksi? Mielestäni on hyvä, että vihdoin asiakaskin saa sen kerätyn tiedon.

Miten niin? Asiakkaalla on se sama tieto ollut kauppakuittien muodossa ihan alusta asti.

Sama asia?😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän