Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppu mun asiakkuuteni S-ketjun liikkeissä

Vierailija
28.07.2016 |

Ylen uutisissa oli, että S-ketju alkaa kerätä tarkkaa tietoa asiakkaiden ostoksista.
Kerätätään siis niin tarkkaa tietoa, että ei riitä, että he tietävät asiakkaan ostavan maitoa vaan tietävät, että ostin hyla-maitoa.
Haluanko antaa joillekin niin tarkkaa tietoa itsestäni? No en halua. En halua, että joku voi seurata mitä syön ja milloin, mitä siteitä tai tamponeja käytän, mistä wc-paperista tykkään. Ostanko kenties liukuvoiteita tai tenoja. Ostanko s,m vai peräti xxl-koon vaatteita yms.
Täällä lähti nyt kauppa vaihtoon ja s-etukortti roskiin!

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuka seuraa mun ostoksia kauppakäynnillä. Sinne ostoskärryyn eksyy niin vaipat, korvikkeet, siteet, liukkarit, kondomit ja ruoat kasviksista eläintuotteisiin. Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut. Ostan mitä tarvitaan.

Vierailija
102/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokotiilinliha kysymys??????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi j***lauta, mitä ketun väliä sillä on että joku tietää sun käyttävän libressee :D ne on niiiiin ulkoisia asioita, ei kukaan sun ajatuksia tai sielua tällä tiedon keruulla vie. Rauhottukaa ihmiset.

Vähän mietin kanssa, että mikä foliohattujen kokoontumisajot täällä on.

Jos sinua ei haittaa yksityistentietojen vuotaminen niin anna nimesi ja henkilötunnuksesi tänne.

Vierailija
104/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuka seuraa mun ostoksia kauppakäynnillä. Sinne ostoskärryyn eksyy niin vaipat, korvikkeet, siteet, liukkarit, kondomit ja ruoat kasviksista eläintuotteisiin. Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut. Ostan mitä tarvitaan.

No tänne sitten vaan kirjottamaan ostoksesi (kuittinumero, kauppa ja kellonaika perään) ja nimi ja henkikötunnuksesi perään.

Vierailija
105/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n ennätys! Päästä tämänaiheisessa ketjussa sivulle 7, ennenkuin ensimmäiset foliohattuhokijat iskevät!

Vierailija
106/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuka seuraa mun ostoksia kauppakäynnillä. Sinne ostoskärryyn eksyy niin vaipat, korvikkeet, siteet, liukkarit, kondomit ja ruoat kasviksista eläintuotteisiin. Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut. Ostan mitä tarvitaan.

No haittaako sua että sua palveleva ihminen tietää milloin sulla on kuukautiset? Tai että miehesi kärsii virtsankarkailusta ja sillä on keskivertoa pienempi penis?

Tai että teet suolihuuhteluja säännöllisesti?

Tai että viet miehesi hänen syntymäpäivinään vain ABC:lle syömään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuka seuraa mun ostoksia kauppakäynnillä. Sinne ostoskärryyn eksyy niin vaipat, korvikkeet, siteet, liukkarit, kondomit ja ruoat kasviksista eläintuotteisiin. Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut. Ostan mitä tarvitaan.

No tänne sitten vaan kirjottamaan ostoksesi (kuittinumero, kauppa ja kellonaika perään) ja nimi ja henkikötunnuksesi perään.

Minäkin täällä odotan kiinnostuneena noita tietoja :D Ja myös mahdollista selitystä, miksi tietoja ei tule ;-)

Vierailija
108/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietosuojavaltuutetulla on valmis lomake, jolla voitte ilmaiseksi tarkistaa, mitä tietoja esimerkiksi S-kauppa teistä säilyttää. Kannattaa kokeilla. Tieto vähentää pelkoa. 

http://www.tietosuoja.fi/fi/index/materiaalia/lomakkeet/tarkastuspyynto…

Bonuskortin käyttäminen ei muuten ole pakollista, vaan sen vaippapaketin voi ostaa ilmankin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ketjusta saadaan bonuksia 50 euroa kuukaudessa. En luovu niistä.

Vierailija
110/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuka seuraa mun ostoksia kauppakäynnillä. Sinne ostoskärryyn eksyy niin vaipat, korvikkeet, siteet, liukkarit, kondomit ja ruoat kasviksista eläintuotteisiin. Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut. Ostan mitä tarvitaan.

No tänne sitten vaan kirjottamaan ostoksesi (kuittinumero, kauppa ja kellonaika perään) ja nimi ja henkikötunnuksesi perään.

Minäkin täällä odotan kiinnostuneena noita tietoja :D Ja myös mahdollista selitystä, miksi tietoja ei tule ;-)

Syvä hiljaisuus vallitsee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi j***lauta, mitä ketun väliä sillä on että joku tietää sun käyttävän libressee :D ne on niiiiin ulkoisia asioita, ei kukaan sun ajatuksia tai sielua tällä tiedon keruulla vie. Rauhottukaa ihmiset.

Vähän mietin kanssa, että mikä foliohattujen kokoontumisajot täällä on.

Jos sinua ei haittaa yksityistentietojen vuotaminen niin anna nimesi ja henkilötunnuksesi tänne.

Toi on ihan eri asia verrattuna siihen, että kauppa seuraa mitä tuotteita asiakas ostaa. Mitä haittaa tuoteseurannasta OIKEASTI on?

Vierailija
112/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuka seuraa mun ostoksia kauppakäynnillä. Sinne ostoskärryyn eksyy niin vaipat, korvikkeet, siteet, liukkarit, kondomit ja ruoat kasviksista eläintuotteisiin. Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut. Ostan mitä tarvitaan.

No tänne sitten vaan kirjottamaan ostoksesi (kuittinumero, kauppa ja kellonaika perään) ja nimi ja henkikötunnuksesi perään.

Minäkin täällä odotan kiinnostuneena noita tietoja :D Ja myös mahdollista selitystä, miksi tietoja ei tule ;-)

Et voi olla oikeasti noin tyhmä, että vertaat noita asioita toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi j***lauta, mitä ketun väliä sillä on että joku tietää sun käyttävän libressee :D ne on niiiiin ulkoisia asioita, ei kukaan sun ajatuksia tai sielua tällä tiedon keruulla vie. Rauhottukaa ihmiset.

Vähän mietin kanssa, että mikä foliohattujen kokoontumisajot täällä on.

Jos sinua ei haittaa yksityistentietojen vuotaminen niin anna nimesi ja henkilötunnuksesi tänne.

Toi on ihan eri asia verrattuna siihen, että kauppa seuraa mitä tuotteita asiakas ostaa. Mitä haittaa tuoteseurannasta OIKEASTI on?

Hän sanoi: "Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut."

Voisi nyt ne tiedot sitten ruudulle laittaa...

Vierailija
114/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuka seuraa mun ostoksia kauppakäynnillä. Sinne ostoskärryyn eksyy niin vaipat, korvikkeet, siteet, liukkarit, kondomit ja ruoat kasviksista eläintuotteisiin. Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut. Ostan mitä tarvitaan.

No tänne sitten vaan kirjottamaan ostoksesi (kuittinumero, kauppa ja kellonaika perään) ja nimi ja henkikötunnuksesi perään.

Minäkin täällä odotan kiinnostuneena noita tietoja :D Ja myös mahdollista selitystä, miksi tietoja ei tule ;-)

Et voi olla oikeasti noin tyhmä, että vertaat noita asioita toisiinsa.

Kerropa sinä älykkäänä sitten, mikä on noiden asioiden välinen ero, jonka vuoksi niitä ei pitäisi verrata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidl on paras kirjoitti:

Käykää Lidlissä. Paras laatu, edullisimmat hinnat. Eivätkä kerää tietoja ostoskäyttäytymisestäsi.

Niinhän sinä luulet.

Olen kerran käynyt ja totesin, ettei siellä ole minulle mitään ostettavaa, ei ole tarvinnut mennä uudelleen.

Vierailija
116/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, näitä asiakkaita riittää. Kerrankin kysyin plussakorttia asiakkaalta, sanoi ettei oo kun ei halua kenenkään tietävän hänen tilinumeroaan?

Wut..

Muitakin samantapaisia on ollut..

Ite en ymmärrä ongelmaa.

Vierailija
117/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuka seuraa mun ostoksia kauppakäynnillä. Sinne ostoskärryyn eksyy niin vaipat, korvikkeet, siteet, liukkarit, kondomit ja ruoat kasviksista eläintuotteisiin. Ihan sama vaikka naapuri tai äitini olisi kyttäämässä ostoksiani. Sama vaikka ruuduilla lukisi kaikkien nähtävillä mitä oon ostanut. Ostan mitä tarvitaan.

No tänne sitten vaan kirjottamaan ostoksesi (kuittinumero, kauppa ja kellonaika perään) ja nimi ja henkikötunnuksesi perään.

Minäkin täällä odotan kiinnostuneena noita tietoja :D Ja myös mahdollista selitystä, miksi tietoja ei tule ;-)

Et voi olla oikeasti noin tyhmä, että vertaat noita asioita toisiinsa.

Mitä merkitystä sillä on kuka niitä seuraa?

Kauppa myy niitä tietoja eteenpäin. Tietojasi näkee useat tuhannet ihmiset. Joten sama se vaikka laittaisit ne tänne.

Vierailija
118/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten te saatte jotain henkilökohtaisesti räätälöityjä mainoksia. Minulla on adblock enkä näe mitään mainoksia koneella. Postiluukusta tulee ihan samat paperimainokset kuin kaikille muillekin tällä kylällä. Puhelinmyyntiä ei ole, koska numeroni on salainen.

Vierailija
119/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi j***lauta, mitä ketun väliä sillä on että joku tietää sun käyttävän libressee :D ne on niiiiin ulkoisia asioita, ei kukaan sun ajatuksia tai sielua tällä tiedon keruulla vie. Rauhottukaa ihmiset.

Vähän mietin kanssa, että mikä foliohattujen kokoontumisajot täällä on.

Jos sinua ei haittaa yksityistentietojen vuotaminen niin anna nimesi ja henkilötunnuksesi tänne.

Toi on ihan eri asia verrattuna siihen, että kauppa seuraa mitä tuotteita asiakas ostaa. Mitä haittaa tuoteseurannasta OIKEASTI on?

On sillä väliä jos joku seuraa esim. mun kuukautissuojien ostoa. Saahan siitä helposti selville esim. raskauden. Mahtaako saada töitä S-ryhmästä, jos ei oo ostanu tampaxeja pariin kuukauteen?

Vierailija
120/196 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuluttajaliiton lakimieskin höperö foliohattu teidän kiusaajien mielestä?

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/200071-kuluttajaliiton-lakimies-tahan-l…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi